Niet zo veel, maar zit nu wel lekkerder in mijn vel door discussie in dit topicquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dus 0. Nouja, je hebt nog een paar uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar zit nu wel lekkerder in mijn vel door discussie in dit topic
MODjes, is het mogelijk dat dit topic weer even tijdelijk dichtgaat? Desnoods tot na het weekend.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar zit nu wel lekkerder in mijn vel door discussie in dit topic
Nou, het introverhaaltje voor de film word altijd wel gedaan door een leuke dame :- )quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Cinemec sucktTijdens de film ben ik stil hoor, maar een praatje vooraf kan geen kwaad
Tja, dat is alleen leuk als je de enige in de zaal bent hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:21 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nou, het introverhaaltje voor de film word altijd wel gedaan door een leuke dame :- )
Liefdesverdriet is nog 100X kutter dan een teleurstelling. Dat is echt niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel iedere dag liefdesverdriet als ik weer dagenlang lul met iemand op de app en tinder en er uiteindelijk geen date komt of geen real life klik. Liefdesverdriet is niet echt natuurlijk, maar wel flinke teleurstelling. Je moet ook reeel blijven: na 2 dagen iemand kennen verwacht ik echt geen blijvertje van een relatie in huis te hebben.
Ehhh mijn bachelorscriptie is al lang af hoor.. Ben nu met de master bezig en het duurt nog even eer ik aan de scriptie kan. Maar met het mijden van de UB bedoel ik dat je daar afleiding hebt in de vorm van mooie vrouwen. Dat is ook al eerder tegen je gezegd. Maar als het je vandaag lukt om er te werken in stilte is dat natuurlijk mooi meegenomen. Hoe veel uur heb je vandaag gewerkt aan je scriptie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij was toch nog bezig DoubleDip? Ja vandaag meer dan 2 uurtjes.. UB is rustig hier. En ik voel me niet zo alleenwaarom is dat geen goede plek dan?
En dit is volgens mij ook waar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef gebakken-koekje het volgende:
JIj wil alleen maar een relatie zodat je kan zeggen dat je ooit een relatie hebt gehad
Waarom zouden mooie vrouwen een afleiding zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ehhh mijn bachelorscriptie is al lang af hoor.. Ben nu met de master bezig en het duurt nog even eer ik aan de scriptie kan. Maar met het mijden van de UB bedoel ik dat je daar afleiding hebt in de vorm van mooie vrouwen. Dat is ook al eerder tegen je gezegd. Maar als het je vandaag lukt om er te werken in stilte is dat natuurlijk mooi meegenomen. Hoe veel uur heb je vandaag gewerkt aan je scriptie?
[..]
En dit is volgens mij ook waar.
Een uurtje? Nou volgens mij gaat mijn masterscriptie eerder klaar zijn dan dit, t schiet natuurlijk niet echt op zo... Waarom zie je werken aan je scriptie niet als een fulltime baan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom zouden mooie vrouwen een afleiding zijn?die zijn toch onbereikbaar voor een type zoals ik?? En ja lopen er hier genoeg rond, maar er zijn nog meer plaatsen dan de UB hoor. Bovendien zijn er hier veel bezet of die samen studeren dus maak ik sowieso geen kans, mocht ik willen
Effectief een uurtje ofzo, conclusie is klaar.
Tja... als jij 't weet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Een uurtje? Nou volgens mij gaat mijn masterscriptie eerder klaar zijn dan dit, t schiet natuurlijk niet echt op zo... Waarom zie je werken aan je scriptie niet als een fulltime baan?
Hoor je eerst die verteller uit SpongeBob zeggen "45 jaar later:"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:45 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij tijdens een toekomstig sollicitatiegesprek van Deezer:
"Is er een reden dat je zo lang over je scriptie/studie hebt gedaan?"
"Ja ik wilde eerst een vriendin krijgen voordat ik mijn studie had afgemaakt, want zo gaat dat nou eenmaal"
"Ok... We laten nog wel van ons horen"
'Deezer, waarom ben je elke dag te laat op je werk?'quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:45 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij tijdens een toekomstig sollicitatiegesprek van Deezer:
"Is er een reden dat je zo lang over je scriptie/studie hebt gedaan?"
"Ja ik wilde eerst een vriendin krijgen voordat ik mijn studie had afgemaakt, want zo gaat dat nou eenmaal"
"Ok... We laten nog wel van ons horen"
"Als ik een vriendin had, was ik wel gemotiveerd om op tijd te komen, want dan kon ik op tijd weer naar huis om te neuken."quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Deezer, waarom ben je elke dag te laat op je werk?'
"Nou, ik heb dus geen vriendin, dat is toch anders he."
Je zei eerder dat mooie vrouwen afleiding vormen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja... als jij 't weet.
Ik ben bang voor de toekomst ofzo.
Reageer ook eens op mijn eerste vraag haha... (ironisch, i know)
Retorische vraag schat ik zoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zei eerder dat mooie vrouwen afleiding vormen.
Maar oke, ga je nu in het weekend wel aan je scriptie werken? Acht uur per dag?
Is het niet naïef om alle hoop op 1 date te gooien? Straks komt hij zwaar teleurgesteld thuis omdat het niks geworden is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
Maar Deezertje, ik begreep dat je binnenkort een date hebt. Dat is toch leuk? Hoe ga je het aanpakken?
Zonder hoop kom je nooit een berg op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Is het niet naïef om alle hoop op 1 date te gooien? Straks komt hij zwaar teleurgesteld thuis omdat het niks geworden is.
Die date komt er niet voor half februari. Dus ik reken nu nergens meer op en vanaf maandag weer aan de studie. Ik kan er toch niks aan veranderen helaas.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zonder hoop kom je nooit een berg op.
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie een zelfverzekerde lekkere gozer hier niet op FOK! posten eerlijk gezegd
Zozo loop jij even compleet leegquote:Op zondag 31 januari 2016 09:01 schreef yats het volgende:
[..]
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...
Ik heb je meerdere malen een aantal vragen gesteld waarbij de bedoeling was dat je over jezelf en jouw posts/gedrag na zou gaan denken in de hoop dat het jou zou helpen te bereiken wat je wil (dan zijn wij hier ook van die topickaaps af en gaat t weer om mensen die echt iets met gegeven advies doen) maar daar is NOOIT een reactie op gekomen. Idem met mijn voorstel om gewoon een keer uit te gaan waarbij ik je aan wat mensen voor kon stellen, en ja, daar zaten ook vrouwen bij. Maar met bovenstaande post zeg je meer dan genoeg. Je voelt jezelf enorm verheven boven de meeste mensen. Waarom? Omdat je HBO journalistiek doet? Nou, ik heb nieuws voor je, dat hebben duizenden anderen ook gedaan en die komen ook niet aan de bak qua werk. Veel succes vast wat dat betreft! Daar naast zijn er hier genoeg mensen die slimmer, leuker of knapper dan jou zijn, dus waar je de arrogantie voor een dergelijke post vandaan haalt is mij een raadsel. Zie eerst maar eens een date te scoren en kom dan weer zeggen dat hier geen zelfverzekerde lekkere gozers op fok zitten.
Oh en by the way, ik heb dinsdag een date met een vrouw waar jij alleen van kunt dromen...
p.s mods, ook al is deze post wellicht wat off topic, mag deze toch geheel blijven staan zodat deezer wellicht eens wakker word en wat doet ipv excuses posten?
Oh, ik kan soms keihard zijn. Ik gun het iedereen van harte, maar als adviezen volledig genegeerd worden, er continu vooroordelen staan en iemand zich totaal ten onrechte verheven voelt wil ik weleens wat harder en directer zijn. Hopelijk helpt dat deezer ook vooruit.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zozo loop jij even compleet leeg![]()
Maar vertel, ga je een superlekker wijf daten?
Ik voel me niet verheven, ik baal gewoon als een stekker dat ik nog steeds alleen ben terwijl letterlijk iedereen om mij heen inmiddels voorzien is of van relatie naar relatie gaat. Dat maakt je op een gegeven moment wel verbitterd soms.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, ik kan soms keihard zijn. Ik gun het iedereen van harte, maar als adviezen volledig genegeerd worden, er continu vooroordelen staan en iemand zich totaal ten onrechte verheven voelt wil ik weleens wat harder en directer zijn. Hopelijk helpt dat deezer ook vooruit.
En ja, zoals het er nu uit ziet wel.
Geniet er nou maar van, voor hetzelfde geld zit je over tien jaar naast een dik vadsig chips etend wijf op de bank Hollands Got Talent te kijken, jullie met jullie wazige droombeelden van relaties allemaal, alsof de engeltjes gaan zingen als je een relatie hebt, grow upquote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik voel me niet verheven, ik baal gewoon als een stekker dat ik nog steeds alleen ben terwijl letterlijk iedereen om mij heen inmiddels voorzien is of van relatie naar relatie gaat. Dat maakt je op een gegeven moment wel verbitterd soms.
Het betekend schijnbaar iets, want zowat de hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Alles gaat per 2 personen... samen op vakantie, samen dit, samen dat, samen eten.. Eenpersoons worden nog steeds anders behandeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van, voor hetzelfde geld zit je over tien jaar naast een dik vadsig chips etend wijf op de bank Hollands Got Talent te kijken, jullie met jullie wazige droombeelden van relaties allemaal, alsof de engeltjes gaan zingen als je een relatie hebt, grow up
Dat verbitterde is best begrijpelijk, maar waar het mis blijft gaan is de definitie van soms, doen alsof iedereen het superdeluxe easy en snoeileuk heeft met een partner en dat verongelijkte alsof het een recht is voor jezelf in plaats van een voorrecht voor beide partijen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik voel me niet verheven, ik baal gewoon als een stekker dat ik nog steeds alleen ben terwijl letterlijk iedereen om mij heen inmiddels voorzien is of van relatie naar relatie gaat. Dat maakt je op een gegeven moment wel verbitterd soms.
Nee. Jij voelt je anders behandeld. Je kan toch prima alleen op vakantie, daar zijn genoeg faciliteiten voor, ook alleen eten kan toch? Ik eet voor mijn werk ook regelmatig alleen, tijdschrift mee, prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het betekend schijnbaar iets, want zowat de hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Alles gaat per 2 personen... samen op vakantie, samen dit, samen dat, samen eten.. Eenpersoons worden nog steeds anders behandeld.
Het kan wel, maar is minder leuk. Je moet jezelf bezig houden en je zit waarschijnlijk tussen andere stelletjes. Net als dat ik vaak alleen naar de bioscoop ga, ik kom voor de film. Maar ik kan niet ff romantisch tegen de dame langs mij aan kruipen zoals de helft van de zaal doet die 'samen' naar de film zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:38 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Nee. Jij voelt je anders behandeld. Je kan toch prima alleen op vakantie, daar zijn genoeg faciliteiten voor, ook alleen eten kan toch? Ik eet voor mijn werk ook regelmatig alleen, tijdschrift mee, prima.
Dat heeft dus niet te maken met de maatschappij maar alles met jezelf. Stop met de maatschappij de schuld te geven. Dat leidt nergens naar en maakt je een zuur persoon. Niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar is minder leuk. Je moet jezelf bezig houden en je zit waarschijnlijk tussen andere stelletjes. Net als dat ik vaak alleen naar de bioscoop ga, ik kom voor de film. Maar ik kan niet ff romantisch tegen de dame langs mij aan kruipen zoals de helft van de zaal doet die 'samen' naar de film zijn.
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch? Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers. En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 10:44 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Dat heeft dus niet te maken met de maatschappij maar alles met jezelf. Stop met de maatschappij de schuld te geven. Dat leidt nergens naar en maakt je een zuur persoon. Niet aantrekkelijk.
Ik dacht dat dit topic ging over moeite hebben met het schrijven van een scriptie. Nou ben ik niet bekend met het hbo, maar de meeste scripties die ik tegenkom zijn door één persoon geschreven.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het betekend schijnbaar iets, want zowat de hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Alles gaat per 2 personen... samen op vakantie, samen dit, samen dat, samen eten.. Eenpersoons worden nog steeds anders behandeld.
Of je kijkt gewoon naar de film in plaats van naar de vrijende stelletjes naast jequote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch? Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers. En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijk
Zeiden ze dat ze zich genegeerd voelen? Je maakt jezelf echt veel te belangrijk. Dat jij alleen bezig bent met wat er om je heen gebeurt, wil niet zeggen dat de rest ook zo bezig is met jou. Dus nee, je bent het echt zelf.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch? Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers. En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijk
Deezer reageer je hier ook nog op?quote:Op zondag 31 januari 2016 09:01 schreef yats het volgende:
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...
Ik heb je meerdere malen een aantal vragen gesteld waarbij de bedoeling was dat je over jezelf en jouw posts/gedrag na zou gaan denken in de hoop dat het jou zou helpen te bereiken wat je wil (dan zijn wij hier ook van die topickaaps af en gaat t weer om mensen die echt iets met gegeven advies doen) maar daar is NOOIT een reactie op gekomen. Idem met mijn voorstel om gewoon een keer uit te gaan waarbij ik je aan wat mensen voor kon stellen, en ja, daar zaten ook vrouwen bij. Maar met bovenstaande post zeg je meer dan genoeg. Je voelt jezelf enorm verheven boven de meeste mensen. Waarom? Omdat je HBO journalistiek doet? Nou, ik heb nieuws voor je, dat hebben duizenden anderen ook gedaan en die komen ook niet aan de bak qua werk. Veel succes vast wat dat betreft! Daar naast zijn er hier genoeg mensen die slimmer, leuker of knapper dan jou zijn, dus waar je de arrogantie voor een dergelijke post vandaan haalt is mij een raadsel. Zie eerst maar eens een date te scoren en kom dan weer zeggen dat hier geen zelfverzekerde lekkere gozers op fok zitten.
Oh en by the way, ik heb dinsdag een date met een vrouw waar jij alleen van kunt dromen...
p.s mods, ook al is deze post wellicht wat off topic, mag deze toch geheel blijven staan zodat deezer wellicht eens wakker word en wat doet ipv excuses posten?
Ik ging vooral voor de film zelf, was het niet met vriendinnen of danwel met mijn pa of gewoon alleen met een zak popcorn. Maar tegenwoordig is het dus stelletjes only?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het kan wel, maar is minder leuk. Je moet jezelf bezig houden en je zit waarschijnlijk tussen andere stelletjes. Net als dat ik vaak alleen naar de bioscoop ga, ik kom voor de film. Maar ik kan niet ff romantisch tegen de dame langs mij aan kruipen zoals de helft van de zaal doet die 'samen' naar de film zijn.
De maatschappij, dat ben jij en waar ben jij mee bezig? Niet met andere mensen, maar met wat jij zou moeten krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Het is ook deels de maatschappij, want iedereen is met elkaar bezig toch?
Het chanante zal 'm niet zitten in dat je alleen bent, maar dat je toe zit te kijken.quote:Als ik alleen bij de bioscoop zit krijg ik ook altijd nog blikken of vragen van 'oh, ben je alleen?' van medebezoekers.
[quote]En die voelen zich dan toch een beetje genegeerd om met elkaar te knuffelen als ik er langs zit... een ander stelletje doet 't zelfde waarschijnlijk
Als ik met mijn vriend in de bioscoop zit hebben we alleen aandacht voor de film, elkaar en de popcorn. En niet voor die vrijgezel (hoe weet je eigenlijk dat die vrijgezel is? Misschien is ie daar wel gewoon alleen.) naast ons. Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:49 schreef Deezertje het volgende:
He
[..]
Dat ook nog ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
Typisch dat Deezer alleen stelletjes ziet terwijl er minstens zoveel mensen met vrienden/familie/kennissen naar de film gaan. Alleen daar ziet hij het nut dan weer niet van in.
Realiseer je je dat 'van relatie naar relatie' gaan vaak ook gepaard gaat met een hoop narigheid tot zelfs flinke ellende? Het is niet iets om verbitterd over te zijn dat je dat nog niet ervaren hebt.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel hoorquote:
Zie het inderdaad wel gebeuren jaquote:Op zondag 31 januari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Zit je daar met je vrouwtje aan de popcorn, kijk je naar rechts zie je Deezertje naar je staren met een trillend oogje
Dat betekend indirect dat een relatie niet werkt en je steeds op zoek bent naar iets anders, tijd investeren e.d. maar je hebt toch elke keer de hoop/verliefdheid fase in 't begin en je kan je blijkbaar makkelijk binden met iemand?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Realiseer je je dat 'van relatie naar relatie' gaan vaak ook gepaard gaat met een hoop narigheid tot zelfs flinke ellende? Het is niet iets om verbitterd over te zijn dat je dat nog niet ervaren hebt.
Dit klinkt al een stuk genuanceerderquote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Deezertje het volgende:
Als single bij zo'n overduidelijke romcom zitten doe je jezelf wat aan, ook al is de film soms best vermakelijk
Ik zou ook heel graag een auto met 5 deuren hebben, ik zie ze overal, ik krijg niks achterin, heel naar. Dus ik spaar voor een 5deurs en loop niet continu te janken over andermans auto.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel hoorIk kom er ook voor die film, maar dat wil niet zeggen dat ik er ook eens met iemand samen wil zitten of zo'n hele slechte romcom aan het kijken ben en ondertussen samen met iemand kan knuffelen, hand vasthouden etc. Als single bij zo'n overduidelijke romcom zitten doe je jezelf wat aan, ook al is de film soms best vermakelijk
Ik vind dat zelf rete-irritant, dat geknuffel en gedoe in een bioscoop. Wij doen dat ook nooit en een vriendje dat het in een grijs verleden wel probeerde, had ook echt pech. Ik wil de film zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven aan het sparen voor die leuke dame... oh wacht, een vrouw is een geen bezit zonder eigen wil/keuze als een auto of koffiemachine.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:15 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik zou ook heel graag een auto met 5 deuren hebben, ik zie ze overal, ik krijg niks achterin, heel naar. Dus ik spaar voor een 5deurs en loop niet continu te janken over andermans auto.
lees nu een paar dagen mee he, maar wat je echt moet doen is je pc afsluiten en de vele uren die je online doorbrengt steken in socialere dingen. Ik weet dat je hiermee niets gaat doen hoor, dus ik zeg 't ook maar eenmalig, maar tochquote:Op zondag 31 januari 2016 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |