abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159357731
Er is heel wat verkeerde informatie aanwezig op het internet omtrent gezondheid en afvallen.

Bovenstaande begrippen worden veelal door elkaar gehaald terwijl er geen duidelijk causaal verband is.

Ook gaan er veel wilde verhalen rond over zes keer per dag eten of het niet eten van brood, aardappelen etc.

Ook zijn er mensen die beweren dat je een platte buik kunt bewerkstelligen door het doen van buikspieroefeningen.

Er is maar weinig waar van dergelijke beweringen.

Als je van die pens afwil komt het simpelweg neer op afvallen en afvallen doe je door meer calorien te verbranden dan je binnenkrijgt. Het maakt dus niet uit waaruit die calorien bestaan, hoevaak je op een dag eet, hoe gevarieerd etc.

Om dit aan te tonen en voor eens en altijd een einde te maken aan al die zelfverklaarde experts ga ik dan ook op dieet. Niet zomaar een dieet maar een heus doner kebab dieet.

Dit houd in dat ik 3 maal daags een broodje doner ga eten gedurende het dieet. De resultaten van het dieet zal ik te zijnerijd in dit topic posten.
  zondag 24 januari 2016 @ 15:26:31 #2
438758 zeer
Opritsjniki
pi_159357787
Ok top.
pi_159357815
Mooi, als het werkt hou ik dit dieet misschien ook wel vol.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_159357867
Wel kip, geen saus. Klinkt prima, maar of je alle voedingstoffen die je nodig hebt binnenkrijgt betwijfel ik ten zeerste. Om nog maar niet te spreken over het volhouden van je 'dieet'.

Ga je het trouwens zelf maken, haal je het kant-en-klaar en ga je dat bereiden of laat je het thuisbezorgen?
pi_159358067
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef spierbal het volgende:
Welke dieeten heb je hiervoor geprobeerd?
pi_159358209
http://edition.cnn.com/2010/HEALTH/11/08/twinkie.diet.professor/

Hier, iemand heeft je punt al gemaakt. Dat scheelt weer een verbrande anus.
pi_159358249
tvp
Irene is bae <3
pi_159358335
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:30 schreef zarGon het volgende:
Wel kip, geen saus. Klinkt prima, maar of je alle voedingstoffen die je nodig hebt binnenkrijgt betwijfel ik ten zeerste. Om nog maar niet te spreken over het volhouden van je 'dieet'.

Ga je het trouwens zelf maken, haal je het kant-en-klaar en ga je dat bereiden of laat je het thuisbezorgen?
De benodigde voedingsstoffen krijg je haast zeker niet binnen en dat is dan ook het verschil tussen gezondheid en afvallen waar ik op doelde. Jus d'orange bijvoorbeeld bevat veel vitamine maar is desastreus voor iemand die op dieet is.

Wat volhouden betreft snij je een heel goed punt aan. Dieeten is voor een groot deel namelijk helemaal geen fysieke strijd maar een mentale strijd voor veel dikzakken (soz weet geen ander woord ervoor).
Alhoewel het zeker niet makkelijk zal zijn moet volhouden wel lukken.

Ik zal het drie maal daags afhalen bij de lokale kebabzaak.
pi_159358391
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef Ashqelon het volgende:
Ik zal het drie maal daags afhalen bij de lokale kebabzaak.
Dus je gaat 's ochtends naar de lokale kebabzaak?

Wat ga je precies bestellen eigenlijk?
pi_159358596
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus je gaat 's ochtends naar de lokale kebabzaak?

Wat ga je precies bestellen eigenlijk?
Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.

Ik ga standaard een broodje doner kebab eten, de enige afwisseling daarin zal zijn tussen het soort vlees, de ene keer kip en de andere keer kalf. Wat saus betreft ga ik voor zowel knoflook als sambal en alle groente behalve ui.
pi_159358888
Wanneer start je. En waar blijven de pics ^O^ en natuurlijk eet :Y)
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_159358995
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef LievePoetin het volgende:
Wanneer start je. En waar blijven de pics ^O^ en natuurlijk eet :Y)
Ik heb m'n ochtendbroodje al op. Middagbroodje ga ik zometeen halen en avondbroodje rond een uur of tien denk ik.
pi_159359180
Lijkt me wel lekker. Voor een paar dagen. Daarna gaat het je toch tegenstaan.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_159359242
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef MrSalazar het volgende:
Lijkt me wel lekker. Voor een paar dagen. Daarna gaat het je toch tegenstaan.
Binnen een dag al lijkt me. Hij mag verder dus nergens z'n calorieën vandaan halen :P
pi_159359273
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Binnen een dag al lijkt me. Hij mag verder dus nergens z'n calorieën vandaan halen :P
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
  zondag 24 januari 2016 @ 16:22:02 #16
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159359278
Dit moet ik meemaken, hoelang duurt het dieet? Een maandje of drie?
pi_159359335
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ik heb m'n ochtendbroodje al op. Middagbroodje ga ik zometeen halen en avondbroodje rond een uur of tien denk ik.
Van elk broodje een foto vooraf en een verslag van je gevoel achteraf lijkt me het volgen wel waard, ja.
pi_159359875
Hoe lang ben je van plan dit vol te houden?
  zondag 24 januari 2016 @ 16:52:39 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159359938
Zonder vieze vette saus kan dit nog best weleens werken.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:11:35 #20
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_159360309
Film het en maak er een docu van. Dat zal vast wel opgepikt worden.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159360390
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)
Moeten zij weten
pi_159360821
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Dat vlees is anders ook enorm vet.
pi_159360893
quote:
Om dit aan te tonen en voor eens en altijd een einde te maken aan al die zelfverklaarde experts ga ik dan ook op dieet. Niet zomaar een dieet maar een heus doner kebab dieet.
De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159361734
Kost je maar 15 eu per dag, maar dan heb je tenminste niks
pi_159361799
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:18 schreef FreezePop het volgende:
Kost je maar 15 eu per dag, maar dan heb je tenminste niks
Dit ja _O-
pi_159361829
Hey Jared.
pi_159362236
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?

Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.

Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
pi_159362313
quote:
18s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?

Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.

Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.
pi_159362370
Dat hoef jij niet aan te tonen, dat hebben andere mensen al voor je gedaan.

Dus bespaar jezelf een ongezond dieet en eet gewoon normaal.
pi_159362772
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:47 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.
Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.
pi_159362802
quote:
18s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:09 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.
Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieert :') Of lees ik niet goed?
pi_159363151
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieert :') Of lees ik niet goed?
Jij leest zeer goed.

Máár daarmee hoeft jouw gebruik van het woord 'varieert' nog niet direct verband te houden met het mijne.

Maar ja, het is best logisch dat het varieert. Dus ligt het er een beetje aan welke TS koopt, voor het bewijzen van zijn punt.
pi_159363300
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:23 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jij leest zeer goed.

Máár daarmee hoeft jouw gebruik van het woord 'varieert' nog niet direct verband te houden met het mijne.

Maar ja, het is best logisch dat het varieert. Dus ligt het er een beetje aan welke TS koopt, voor het bewijzen van zijn punt.
Ik denk dat de ts een bullshitter is, maar driemaal daags een foto van zo'n broodje lijkt me wel grappig. Zeker als ie het bij verschillende plekken haalt.
pi_159363337
Geloof er geen zak van. Drie maal daags zo'n broodje en dat volhouden.
Make my day!
pi_159363876
Kebab. Bij mij bekend als een vurige anushap.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159364272
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.
pi_159364309
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:03 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.
Ja
pi_159364334
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit moet ik meemaken, hoelang duurt het dieet? Een maandje of drie?
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:50 schreef Farenji het volgende:
Hoe lang ben je van plan dit vol te houden?
Net zolang totdat ik m'n pens kwijt ben. Ik weeg nu zo'n 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan dus duurt nogwel een tijdje waarschijnlijk.
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Met die saus moet het ook wel lukken.
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:11 schreef DuTank het volgende:
Film het en maak er een docu van. Dat zal vast wel opgepikt worden.
Geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
quote:

[..]

Het vlees kan ook behoorlijk vet zijn al is dat niet altijd het geval.
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ashqelon op 24-01-2016 20:15:07 ]
pi_159364954
quote:
18s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:

Om aan te tonen dat het echt niets uitmaakt wat je eet zolang je maar meer calorien verbrand dan je binnenkrijgt. Doner kebab is toch wel een icoon van de fast food industrie in Nederland dus leek me een goed product voor dit experiment.

Mijn huidige gewicht is dus 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan al is dat geen harde grens. Het dieet stopt in principe op het moment dat ik m'n pens kwijt ben.

Wat beweging betreft ga ik in eerste instantie niet meer doen dan ik hiervoor al deed en dat is: Heen en weer fietsen naar school en werk dus dagelijks 8 km heen en 8 km terug en daarnaast twee keer per week 4 km hardlopen.
  zondag 24 januari 2016 @ 21:05:29 #41
440653 BarryOSeven
pi_159366193
Kapsalon of broodje? :D
pi_159368102
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Kapsalon of broodje? :D
Drie broodjes doner per dag lijkt me wel genoeg.
  zondag 24 januari 2016 @ 22:15:10 #43
440653 BarryOSeven
pi_159368261
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Drie broodjes doner per dag lijkt me wel genoeg.
Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)

Als je straks klaar bent met je dieet moet je die eens proberen. Ultra lekker.
pi_159368486
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:

Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.
En het idee dat je uberhaupt van je overgewicht afkomt met een dieet, is dat ook gestoeld op wetenschap?
pi_159368560
Ben nog steeds op zoek naar dat bericht over die student uit Groningen ofzo die scheurbuik kreeg door een maand lang alleen pizza's te vreten :')

Je kan wel afvallen maar ik zou je toch aanraden enigszins gevarieerd te blijven eten. :Y)
pi_159369213
Wat voor resultaten ga je posten? Alleen je gewichtafname is nogal een anticlimax, want ik weet nu al dat die omlaag gaat. Tenminste als je goed je onderhoud hebt berekend en het aantal kcal in een broodje exact weet te vinden. Kan nogal schelen natuurlijk, het ene broodje is veel rijkelijker gevuld dan de ander. De macdonalds is bijvoorbeeld heel consistent in de hoeveelheid die je krijgt. De turk om de hoek ligt het maar net of Achmed of Youssef je broodje klaarmaakt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159369392
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)

Als je straks klaar bent met je dieet moet je die eens proberen. Ultra lekker.
Duurt nog wel een tijdje denk ik.
pi_159369424
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:25 schreef katkit het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar dat bericht over die student uit Groningen ofzo die scheurbuik kreeg door een maand lang alleen pizza's te vreten :')

Je kan wel afvallen maar ik zou je toch aanraden enigszins gevarieerd te blijven eten. :Y)
Zal wel een hoax zijn dan :P Maar op een goed broodje zit aardig wat groente.
pi_159369441
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Duurt nog wel een tijdje denk ik.
Wanneer ga je foto's van je vreten posten?
pi_159369477
Een beetje broodje doner met saus zal toch al gauw een calorie of 700-800 zijn. Met drie broodjes per dag zul je zonder sporten niet zo heel veel afvallen. Wat drink je erbij?
pi_159369481
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
Wat voor resultaten ga je posten? Alleen je gewichtafname is nogal een anticlimax, want ik weet nu al dat die omlaag gaat. Tenminste als je goed je onderhoud hebt berekend en het aantal kcal in een broodje exact weet te vinden. Kan nogal schelen natuurlijk, het ene broodje is veel rijkelijker gevuld dan de ander. De macdonalds is bijvoorbeeld heel consistent in de hoeveelheid die je krijgt. De turk om de hoek ligt het maar net of Achmed of Youssef je broodje klaarmaakt.
Ik zal minimaal wekelijks een update plaatsen over het gewichtsverlies inderdaad en wil best nog andere dingen plaatsen maar waar zat je dan precies aan te denken want zowel het eten als de hoeveelheid beweging zijn iedere dag vrijwel hetzelfde. Tips zijn welkom.
pi_159369507
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:03 schreef Farenji het volgende:
Een beetje broodje doner met saus zal toch al gauw een calorie of 700-800 zijn. Met drie broodjes per dag zul je zonder sporten niet zo heel veel afvallen. Wat drink je erbij?
Alleen water.
pi_159369582
Ach dit is toch al gedaan door een Nederlands McDonalds dieet. Die man at netjes dagelijks 1500kcal, terwijl hij normaal 2000kcal nodig had. Was dus ook af gevallen na twee weken, alleen het eentonige ging hem tegen staan.

Was ook om die Amerikaan tegen te strekken, die een maand lang 5000kcal aan fastfood at en niet bewoog en toen ging verkondigen hoe slecht fastfood wel niet was.
.
pi_159369594
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wanneer ga je foto's van je vreten posten?
pi_159369740
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:08 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen groente?
pi_159369775
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Geen groente?
Jawel, behoorlijk wat zelfs maar is op de foto niet goed zichtbaar vanwege het aluminiumfolie.
pi_159369945
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Jawel, behoorlijk wat zelfs maar is op de foto niet goed zichtbaar vanwege het aluminiumfolie.
Ga je nu elke keer bij dezelfde tent halen?
pi_159370737
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ga je nu elke keer bij dezelfde tent halen?
Vooralsnog heb ik geen reden om dat niet te doen gezien ik het vlees hier het lekkerste vind en je er ook een fatsoenlijke hoeveelheid groente bijkrijgt en daarnaast dicht bij huis is.

Edit: ik bedenk me net dat het wellicht een goed idee is om minimaal een keer per week naar een andere kebabzaak te gaan en daar een review over te schrijven en aan het eind bepalen welke de beste was etc.
pi_159370748
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:42 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Vooralsnog heb ik geen reden om dat niet te doen gezien ik het vlees hier het lekkerste vind en je er ook een fatsoenlijke hoeveelheid groente bijkrijgt en daarnaast dicht bij huis is.
En wat is de prijs?
pi_159370851
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:43 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

En wat is de prijs?
¤4.50, zie mijn edit hierboven btw.
pi_159370868
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook wel een leuk idee.
  zondag 24 januari 2016 @ 23:54:41 #62
453195 spijk860
Up and Runnin'
pi_159371096
Veel succes, ik volg je topic wel eventjes. 2x turk in het weekend is al to much bij mij.
  maandag 25 januari 2016 @ 07:34:11 #63
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159373699
Prachtig, ik vermoed dat je flink gat afvallen. Is het niet van je inzet dan wel van de verstoorde ingewanden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159374347
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:08 schreef Fer het volgende:
Ach dit is toch al gedaan door een Nederlands McDonalds dieet. Die man at netjes dagelijks 1500kcal, terwijl hij normaal 2000kcal nodig had. Was dus ook af gevallen na twee weken, alleen het eentonige ging hem tegen staan.

Was ook om die Amerikaan tegen te strekken, die een maand lang 5000kcal aan fastfood at en niet bewoog en toen ging verkondigen hoe slecht fastfood wel niet was.
Je bedoelt Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.
pi_159374655
Doner kebabdieet _O_

Als dit lukt ga ik een kapsalondieet doen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159374709
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:07 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je bedoelt Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.
Hij at dan ook gemiddeld 5000 kcal per dag...
pi_159374875
quote:
Net zolang totdat ik m'n pens kwijt ben. Ik weeg nu zo'n 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan dus duurt nogwel een tijdje waarschijnlijk.
Hoe lang ben je?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159375040
Tvp.
pi_159375269
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij at dan ook gemiddeld 5000 kcal per dag...
En ook als je 5000kcal aan groente en fruit binnenkrijgt kom je aan. Maar die hoeveelheden (uitgedrukt in kilo's) voedsel is nou eenmaal wat lastiger weg te krijgen dan 5000kcal aan bigmacs. Dat zijn er maar 5 ofzo? :P

Daarom werkt eiwitrijk voedsel het beste om af te vallen. Je hongergevoel wordt voor een langere tijd gestild. En daar zit het probleem bij mensen die willen afvallen: ongezonde snacks/voedsel met relatief gezien veel caloriën die het hongergevoel amper stillen.

En je hebt de groep mensen die denken veel af te gaan vallen door alleen te dieeten. Meer beweging is imo essentieel. Eigenlijk belangrijker dan het dieet.
  maandag 25 januari 2016 @ 10:32:26 #70
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159375666
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

En ook als je 5000kcal aan groente en fruit binnenkrijgt kom je aan. Maar die hoeveelheden (uitgedrukt in kilo's) voedsel is nou eenmaal wat lastiger weg te krijgen dan 5000kcal aan bigmacs. Dat zijn er maar 5 ofzo? :P

Daarom werkt eiwitrijk voedsel het beste om af te vallen. Je hongergevoel wordt voor een langere tijd gestild. En daar zit het probleem bij mensen die willen afvallen: ongezonde snacks/voedsel met relatief gezien veel caloriën die het hongergevoel amper stillen.

En je hebt de groep mensen die denken veel af te gaan vallen door alleen te dieeten. Meer beweging is imo essentieel. Eigenlijk belangrijker dan het dieet.
Ben het met alles eens behalve dat beweging belangrijker is dan voeding.
Als je elke dag jezelf met chips en cola volstouwt dan kun je 10 uur sporten maar val je nog niet af. Beweging is belangrijk, maar voeding is wel de basis imo.

Die man van Supersize me viel juist af toch, door ziekte?
pi_159375838
quote:

En dan doen ze alleen cardio, terwijl eenzelfde hoeveelheid aan kracht training vaak nog veel extra energie verbruikt wordt, na het trainen.
.
pi_159375847
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:32 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ben het met alles eens behalve dat beweging belangrijker is dan voeding.
Als je elke dag jezelf met chips en cola volstouwt dan kun je 10 uur sporten maar val je nog niet af. Beweging is belangrijk, maar voeding is wel de basis imo.

Voor de gemiddelde persoon, met het gemiddelde eetpatroon, is beweging echt wel het belangrijkste. Nu stel je echt een krankzinnige situatie die eigenlijk nergens op slaat.
pi_159375896
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Fer het volgende:

[..]

En dan doen ze alleen cardio, terwijl eenzelfde hoeveelheid aan kracht training vaak nog veel extra energie verbruikt wordt, na het trainen.
Dat zijn details. Mensen die nooit bewegen kunnen prima eerst beginnen met elke dag een uur te wandelen ofzo.
  maandag 25 januari 2016 @ 10:45:12 #74
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159375944
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef DuTank het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde persoon, met het gemiddelde eetpatroon, is beweging echt wel het belangrijkste. Nu stel je echt een krankzinnige situatie die eigenlijk nergens op slaat.
De meeste mensen met overgewicht hebben geen gemiddeld eetpatroon.

En inderdaad, begin eens met een wandeling 3x in de week als je weet dat het echt niet aan voeding ligt.
pi_159376105
[was al gezegd]
pi_159376121
quote:

[..]

Supersize Me was dan ook niet gericht op afvallen.
pi_159376139
Misschien wel leuk om bij te houden wat je aan het einde van elke dag weegt. Verder denk ik niet dat je het gaat volhouden.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_159376187
quote:
Leuk, maar een steekproef van N=1 zegt natuurlijk geen flikker.
pi_159376542
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

De meeste mensen met overgewicht hebben geen gemiddeld eetpatroon.

En inderdaad, begin eens met een wandeling 3x in de week als je weet dat het echt niet aan voeding ligt.
Maar die eten dan ook weer niet de hele dag chips. Natuurlijk eten die ongezond, maar het de kracht van bewegen wordt heel erg onderschat. Het gros van de mensen die proberen af te vallen denken het alleen af te kunnen met een dieet. Alleen dan blijkt dat vies tegen te vallen, omdat ze bijvoorbeeld af en toe nog stiekem snoepen ("ach dit zakje chips kan toch geen kwaad"). Beweging is daar de sleutel tot succes.

Wat wel in het voordeel van jouw argument spreek, is dat ik uit eigen ervaring heb geleerd dat je moet stoppen met frisdrank. Het aantal calorieën wat je daarmee dan minder binnenkrijgt is enorm. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die een fles cola op een dag wegtikken. Als je daarmee stopt, krijg je in één klap 630 kcal minder binnen.
pi_159376642
Die discussie heeft alleen weinig meer met dit kebab "dieet" te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:23:30 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159376834
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

Maar die eten dan ook weer niet de hele dag chips. Natuurlijk eten die ongezond, maar het de kracht van bewegen wordt heel erg onderschat. Het gros van de mensen die proberen af te vallen denken het alleen af te kunnen met een dieet. Alleen dan blijkt dat vies tegen te vallen, omdat ze bijvoorbeeld af en toe nog stiekem snoepen ("ach dit zakje chips kan toch geen kwaad"). Beweging is daar de sleutel tot succes.

Wat wel in het voordeel van jouw argument spreek, is dat ik uit eigen ervaring heb geleerd dat je moet stoppen met frisdrank. Het aantal calorieën wat je daarmee dan minder binnenkrijgt is enorm. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die een fles cola op een dag wegtikken. Als je daarmee stopt, krijg je in één klap 630 kcal minder binnen.
Denk dat wij beide wel een goed punt hebben, de een eet te slecht, de ander beweegt te weinig. En weer een ander doet beide. Als wij samen advies moesten geven was het waarschijnlijk:
Eet zo gezond mogelijk, drink veel water en beweeg voldoende.
(Wat mij betreft de basisregels die kinderen bijgebracht moet worden ^O^ )
  maandag 25 januari 2016 @ 11:24:08 #82
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159376849
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Die discussie heeft alleen weinig meer met dit kebab "dieet" te maken.
Sluit wel aan, gezien TS zijn statement is dat je met alleen ongezond voedsel prima en gezond af kan vallen.
pi_159376865
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sluit wel aan, gezien TS zijn statement is dat je met alleen ongezond voedsel prima en gezond af kan vallen.
Nee hij zegt dat je zo kan afvallen. Gezond heeft hij nooit gezegd geloof ik. :)
pi_159376992
quote:

[..]

BBQ saus gebruiken scheelt al enorm, vind ik heerlijk bij een kebapje.

1 fles BBQ saus komt overeen met twee eetlepels knoflooksaus aan calorieën.
pi_159377143
Apekoek!

Bbq-saus is hardstikke zoet, knoflooksaus van de Turk is meestal niet gesuikerd, dus meer kcal van vet of eiwit.

Net zoals onder de Indo's de roti cukus (soort gestoomde cake) zo wordt geprezen omdat ie wordt bereid zonder boter, terwijl 1/3 van de cake van suiker is.
.
pi_159377675
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:38 schreef Fer het volgende:
Apekoek!

Bbq-saus is hardstikke zoet, knoflooksaus van de Turk is meestal niet gesuikerd, dus meer kcal van vet of eiwit.

Net zoals onder de Indo's de roti cukus (soort gestoomde cake) zo wordt geprezen omdat ie wordt bereid zonder boter, terwijl 1/3 van de cake van suiker is.
- Knoflook saus 43kcal per 15ml
- BBQ saus 16kcal per 15ml
http://www.fatsecret.nl/calorie%C3%ABn-voedingswaarde/yildriz

Eiwit, suiker, vet etc. Het maakt allemaal niet zo veel uit, het gaat om de totale som van calorieën dat je in neemt op een dag. En die calorieën zitten nou eenmaal per hap meer in de knoflook saus dan in de BBQ saus.
pi_159377702
Hier worden te weinig foto's van broodjes kebab gepost.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:06:50 #88
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159377813
Pics?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159379047
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

- Knoflook saus 43kcal per 15ml
- BBQ saus 16kcal per 15ml
http://www.fatsecret.nl/calorie%C3%ABn-voedingswaarde/yildriz

Eiwit, suiker, vet etc. Het maakt allemaal niet zo veel uit, het gaat om de totale som van calorieën dat je in neemt op een dag. En die calorieën zitten nou eenmaal per hap meer in de knoflook saus dan in de BBQ saus.
Ja, maar die knoflooksaus van Yildriz is totaal anders van de donershop. Yildriz zit ook vol suiker, terwijl de donershop meestal mayonaise of fritesaus als basis neemt.

En je maakt het makkelijker voor jezelf om je energie uit eiwitten of vetten te halen, suiker wordt snel opgenomen en omgezet, waardoor je snel weer trek krijgt.
.
pi_159379059
Is het nog te hakken? Wil wel weer eens een foto zien.
pi_159379078
yildriz :') wat een aids is dat.
pi_159379131
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:02 schreef MrSalazar het volgende:
yildriz :') wat een aids is dat.
Goed te vreten saus uit de super markt.
pi_159379153
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Goed te vreten saus uit de super markt.
De grootste bagger die er is. Zo extreem zoet :r
pi_159379162
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:01 schreef Fer het volgende:

[..]

Ja, maar die knoflooksaus van Yildriz is totaal anders van de donershop. Yildriz zit ook vol suiker, terwijl de donershop meestal mayonaise of fritesaus als basis neemt.

En je maakt het makkelijker voor jezelf om je energie uit eiwitten of vetten te halen, suiker wordt snel opgenomen en omgezet, waardoor je snel weer trek krijgt.
Ik snap wel dat er verschil in zit, maar als je pur sang calorieën telt en van beiden evenveel neemt, ben je met witte sauzen per definitie slechter uit. Meer suiker of niet in rode saus, er zitten minder calorieën in.
pi_159379192
Beste maak je het zelf, met yoghurt, knoflook en peterselie. Meestal zo scherp, dat je geen sambel meer nodig hebt.
.
pi_159379194
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

De grootste bagger die er is. Zo extreem zoet :r
Dat geldt wel voor meer merken sauzen.
  maandag 25 januari 2016 @ 13:08:16 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159379213
3 maal daags een broodje döner

Ben je dan ook heel de dag dronken :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_159379231
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat geldt wel voor meer merken sauzen.
Klopt, maar volgens mij is dat zowat de ergste. En volgens mij ook de duurste.
pi_159379250
Je kunt trouwens zelf makkelijk tzatziki maken. Maar ja, dan is het geen leuk experiment meer.
  maandag 25 januari 2016 @ 13:09:53 #100
157922 fathank
pi_159379255
quote:

[..]

Ja ongeveer 2 suikerklontjes extra

Echt de moeite waard
pi_159379269
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Ashqelon het volgende:
Er is heel wat verkeerde informatie aanwezig op het internet omtrent gezondheid en afvallen.

Bovenstaande begrippen worden veelal door elkaar gehaald terwijl er geen duidelijk causaal verband is.

Ook gaan er veel wilde verhalen rond over zes keer per dag eten of het niet eten van brood, aardappelen etc.

Ook zijn er mensen die beweren dat je een platte buik kunt bewerkstelligen door het doen van buikspieroefeningen.

Er is maar weinig waar van dergelijke beweringen.

Als je van die pens afwil komt het simpelweg neer op afvallen en afvallen doe je door meer calorien te verbranden dan je binnenkrijgt. Het maakt dus niet uit waaruit die calorien bestaan, hoevaak je op een dag eet, hoe gevarieerd etc.

Dit houd in dat ik 3 maal daags een broodje doner ga eten gedurende het dieet. De resultaten van het dieet zal ik te zijnerijd in dit topic posten.
Doen man!
Want met 3 broodjes döner per dag krijg je ook alle voedingsstoffen binnen die je lichaam nodig heeft :')
  maandag 25 januari 2016 @ 13:10:58 #102
157922 fathank
pi_159379283
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef LievePoetin het volgende:
Misschien wel leuk om bij te houden wat je aan het einde van elke dag weegt. Verder denk ik niet dat je het gaat volhouden.
Je kan beter dagelijks 's ochtends wegen na je eerste toiletbezoek. Dat is het meest betrouwbare moment.
pi_159379294
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:09 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Klopt, maar volgens mij is dat zowat de ergste. En volgens mij ook de duurste.
Over smaak valt niet te wisten. Jij mag het vies vinden. En 1,50 euro duur noemen? Vind de smaak van de sauzen lekkerder dan standaard Remia sauzen bijvoorbeeld.
pi_159379310
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te wisten. Jij mag het vies vinden. En 1,50 euro duur noemen? Vind de smaak van de sauzen lekkerder dan standaard Remia sauzen bijvoorbeeld.
Ik ken alleen de knoflooksaus eigk.
  maandag 25 januari 2016 @ 13:20:12 #105
157922 fathank
pi_159379525
knoflooksaus is sowieso niet te vreten

ik snap niet dat mensen die meur kunnen harden niet normaal
  maandag 25 januari 2016 @ 13:26:21 #106
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159379690
quote:

[..]

Een hamburger bij de Mac zit volgens mij tegen de 500 aan. Maar ja, dan komt er nog een lading friet bij en de onvermijdelijke frisdrank. Dan zit je er zo aan inderdaad.
pi_159382823
quote:
Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.
Nee, hij heeft het de gehele vier weken volgehouden. Wel was het zo dat hij heel wat was aangekomen en allerlei andere schadelijke gevolgen had ondervonden van die maand.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:44 schreef over_hedge het volgende:
Hoe lang ben je?
1.70m
quote:
Beweging kan je helpen met het creëren van een calorietekort maar vaak is minder eten een stuk makkelijker aangezien je toch best een tijd moet sporten om een broodje doner te verbranden. Uiteindelijk maakt het voor het afvallen niet uit hoe je dat calorietekort bereikt, als je het maar doet.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:32 schreef Rauw. het volgende:
Nee, hij kwam aan.

quote:
Niet geheel waar. Spieren verbruiken inderdaad ook energie in ruststand in tegenstelling tot cardio maar je kunt niet afvallen en een substantieel hoeveelheid spieren opbouwen tegelijkertijd aangezien je voor afvallen een calorietekort nodig hebt en om spieren op te bouwen een calorieoverschot.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef LievePoetin het volgende:
Ik hoop dat ik het wel vol ga houden en moet ook wel te doen zijn aangezien je lichaam dit prima kan hebben maar het is meer een mentaal ding. Ik wil m'n gewicht best dagelijks gaan bijhouden als daar interesse voor is, ik ga even kijken waar ik voor goedkoop ook een blog kan openen zodat het allemaal wat overzichtelijker te bekijken is en dan dient dit topic als discussieplatform voor het hele proces.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef DuTank het volgende:

Dat is in dit geval dus niet van toepassing aangezien ik naast de broodjes doner niets eet en enkel water drink dat geen calorieën bevat.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef over_hedge het volgende:
Nee hij zegt dat je zo kan afvallen. Gezond heeft hij nooit gezegd geloof ik. :)
Dit dus, zoals in de OP staat is er een verschil tussen gezond en afvallen. Ik wil hier alleen mee aantonen dat je met het eten van drie broodjes doner kebab per dag ook prima kunt afvallen aangezien afvallen puur draait om het creëren van een calorietekort.
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef fathank het volgende:
Je kan beter dagelijks 's ochtends wegen na je eerste toiletbezoek. Dat is het meest betrouwbare moment.
Oke, zal ik doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ashqelon op 25-01-2016 15:24:33 ]
pi_159384386
Wel goed voor je man :')
pi_159394799
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Als je dan 100 broodjes koopt heb je wel een fantastisch resultaat behaald. ;(
pi_159394905
Ik heb wel eens voor en na het stappen döner gegeten, toen voelde ik me al als een opgeblazen Tsjernobyl patiënt. Veel sterkte dus met je experiment. :P
pi_159395723
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:55 schreef MCH het volgende:
Ik heb wel eens voor en na het stappen döner gegeten, toen voelde ik me al als een opgeblazen Tsjernobyl patiënt. Veel sterkte dus met je experiment. :P
Ik vermoed dat dat niet alleen aan de döner lag.
  maandag 25 januari 2016 @ 22:24:17 #112
440653 BarryOSeven
pi_159395835
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat niet alleen aan de döner lag.
Hoe smaakte het vandaag?
  maandag 25 januari 2016 @ 22:25:25 #113
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159395874
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef spierbal het volgende:
^O^
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159396134
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoe smaakte het vandaag?
Het is pas de tweede dag dus het smaakte nog steeds meer dan prima.

Belangrijke sidenote is echter wel dat ik heb besloten om voortaan twee keer per dag langs te gaan en de avond ervoor dus het ochtendbroodje al te kopen.
pi_159399732
Doner kebab :') Gore rommel dat door Turken word bereidt die hun handen nooit wassen. Dat wil je toch niet vrijwillig consumeren :{w
International
pi_159400342
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef Ashqelon het volgende:

Mijn huidige gewicht is dus 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan al is dat geen harde grens.
Ben je 1.10 groot ofzo? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_159400371
:D!
pi_159404734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ben je 1.10 groot ofzo? :')
1.70m.
pi_159404895
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:33 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Het is pas de tweede dag dus het smaakte nog steeds meer dan prima.

Belangrijke sidenote is echter wel dat ik heb besloten om voortaan twee keer per dag langs te gaan en de avond ervoor dus het ochtendbroodje al te kopen.
Gatverdamme
pi_159405074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:38 schreef SausDip het volgende:

[..]

Gatverdamme
Geen student zeker? Nog nooit koude pizza of doner van de dag ervoor gegeten?
pi_159405124
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:46 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Geen student zeker? Nog nooit koude pizza of doner van de dag ervoor gegeten?
Word al misselijk van de gedachte
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2016 @ 13:06:54 #122
364681 over_hedge
pi_159405507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:49 schreef SausDip het volgende:

[..]

Word al misselijk van de gedachte
Mietje :')

Koude pizza _O_
pi_159405540
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Fer het volgende:
Beste maak je het zelf, met yoghurt, knoflook en peterselie. Meestal zo scherp, dat je geen sambel meer nodig hebt.
Jij vindt een beetje knoflook en peterselie dusdanig scherp dat het als vervanging voor sambal zou kunnen dienen ja? Teder vogeltje ben je ook.

quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:20 schreef fathank het volgende:
knoflooksaus is sowieso niet te vreten

ik snap niet dat mensen die meur kunnen harden niet normaal
Dat is de truc, als je het zelf naar binnen werkt moeten anderen de meur harden. })
pi_159405582
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jij vindt een beetje knoflook en peterselie dusdanig scherp dat het als vervanging voor sambal zou kunnen dienen ja? Teder vogeltje ben je ook.
Klinkt inderdaad niet erg hardcore.
pi_159416804
heb je een goede deal afgesloten met die donerboer?
Eerst denken, dan typen
pi_159417130
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
heb je een goede deal afgesloten met die donerboer?
Uiteraard, met drie broodjes per dag mag dat natuurlijk ook wel.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:37:08 #127
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_159417943
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Geen saus geen groente. Enkel een droog broodje met het vlees. Wegspoelen met enkele blikjes energydrink.
pi_159419681
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Fer het volgende:
Sambel
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_159434751
Waar blijven de pica's
pi_159435175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:42 schreef LievePoetin het volgende:
Waar blijven de pica's
Er staat 1 plaatje ergens in het topic. Was niet bijster interessant.
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:31:37 #131
440653 BarryOSeven
pi_159436174
Is het dieet nog steeds actief?
pi_159436369
Heb je al diabetes?
pi_159437091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:58 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Er staat 1 plaatje ergens in het topic. Was niet bijster interessant.
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatje ^O^
pi_159437194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Ik vind t ook een beetje saai nu.
pi_159437310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Heb je al diabetes?
Denk dat je eerder scheurbuik krijgt dan diabetes, van zulk eenzijdig voedsel.
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:14:53 #136
440653 BarryOSeven
pi_159437332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

En een foto van de weegschaal elke morgen, en een foto van de huid door de maanden heen.
pi_159440652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef Farenji het volgende:

[..]

Denk dat je eerder scheurbuik krijgt dan diabetes, van zulk eenzijdig voedsel.
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakken ^O^
Volg de pijlen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:12:39 #138
440653 BarryOSeven
pi_159440818
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakken ^O^
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.
pi_159440865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.
Nee, want dan mis je een schijf!
Volg de pijlen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:18:50 #140
440653 BarryOSeven
pi_159440977
quote:
11s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:14 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nee, want dan mis je een schijf!
Misschien een yoghurt erbij dan, maar dat durf ik nooit aan bij de doner toko :@
pi_159441984
quote:

[..]

Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:19:10 #142
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_159444486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Farenji het volgende:

[..]

Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.
Niet als je de Tour de France rijd...
pi_159454540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:42 schreef LievePoetin het volgende:
Waar blijven de pica's
Was een beetje druk vandaag, morgen is het eerste dat ik doe een foto posten.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Is het dieet nog steeds actief?
Het dieet is pas enkele dagen geleden begonnen en uiteraard is het nog nog afgelopen want om het dieet succes te beëindigen moet ik veertien kilo afvallen.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:10 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vind t ook een beetje saai nu.
Ben met het een en ander hieromtrent bezig dus foto's en meer coming soon!
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef BarryOSeven het volgende:
En een foto van de weegschaal elke morgen, en een foto van de huid door de maanden heen.
Coming soon.
quote:
Teveel calorieën met mijn huidige hoeveelheid aan beweging.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Kaas is juist een van de onderdelen die het gerecht maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Farenji het volgende:
Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Niet als je de Tour de France rijd...
Dit dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ashqelon op 27-01-2016 23:34:54 ]
pi_159454689
Af en toe een durum als afwisseling?
Eerst denken, dan typen
pi_159454753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:34 schreef Piger het volgende:
Af en toe een durum als afwisseling?
Uiteraard alhoewel dat op lange termijn waarschijnlijk ook niet het verschil gaat maken.
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:59:23 #146
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159463366
Hoe loopt dit project?
pi_159465313
Weet je wel wat je dan allemaal precies binnenkrijgt qua voedingswaarde, is dat vlees bijvoorbeeld ook niet heel erg vet?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_159466389
Stink je niet onwijs uit al je poriën? Als je nu een kind verwekt krijg je een kebaby. Grappige ik hihaho
pi_159472409
Het vlees is ook behoorlijk verwerkt, het is meer snackbarvlees dan dat je normaal kip of rund binnenkrijgt.
Onder deze lijn niet schrijven
  donderdag 28 januari 2016 @ 19:28:35 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159473095
Hey nog steeds geen pics gast?

Wat een flater van een topic
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159475614
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen :')
pi_159475668
En je stinkt nu de hele dag uit je bek, maakt dat je niet uit?
pi_159477077
Doet ie trouwens met of zonder saus?
pi_159481765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen :')
2x per dag. Wel opletten he
pi_159482302
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

2x per dag. Wel opletten he
2x per dag halen, 's avonds broodje voor de volgende ochtend. :r
pi_159482433
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:21:54 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159484702
quote:
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".
pi_159488714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
doe dat beter
Nee joh, dan zou het een topic zonder pics worden.
pi_159495954
Dag zes #donerkebabdieet
pi_159496209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:59 schreef Rauw. het volgende:
Hoe loopt dit project?
Gaat tot nu toe prima.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:20 schreef Megara het volgende:
Weet je wel wat je dan allemaal precies binnenkrijgt qua voedingswaarde, is dat vlees bijvoorbeeld ook niet heel erg vet?
Niet precies aangezien de schattingen over de voedingswaarden van een broodje doner best.sterk uiteen lopen. Vlees is behoorlijk vet inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hey nog steeds geen pics gast?

Wat een flater van een topic
Zojuist een nieuwe foto geupload, morgen nog meer.
quote:
Twee keer per dag en ik heb het van te voren gemeld dus dat zit wel goed.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef KREEFTx het volgende:
En je stinkt nu de hele dag uit je bek, maakt dat je niet uit?
Dat is een aanname, het vlees stinkt niet alleen de knoflooksaus en die eet ik alleen in de avond voor de rest vooral ketchup etc.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Doet ie trouwens met of zonder saus?
Met saus.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
doe dat beter
Daar heb je toch niets aan als het je ook gaat om het experiment.
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 07:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".
De broodjes smaken ook goed.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:47:41 #161
440653 BarryOSeven
pi_159496337
Hoe voel je jezelf verder? Geen last van diarree of malaise?
pi_159496351
Jullie kunnen me tegenwoordig ook via Twitter, Blogspot en Ask.fm volgen.

Twitter.com/Ashqelonn
Ashqelonn.blogspot.com
Ask.fm/Ashqelonn
pi_159496361
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe voel je jezelf verder? Geen last van diarree of malaise?
Niets van dat.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:55:10 #164
440653 BarryOSeven
pi_159496508
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:48 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Niets van dat.
Vanavond doe ik met je dieet mee. Maar wel sjasliek erbij want zonder dat kan ik niet leven.
pi_159496522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vanavond doe ik met je dieet mee. Maar wel sjasliek erbij want zonder dat kan ik niet leven.
Oke, top. Kip of kalf?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:57:27 #166
440653 BarryOSeven
pi_159496542
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:56 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Oke, top. Kip of kalf?
Kalf, heb ooit een kipdoner gehad die bestond uit slijmerig snot. Dat was de laatste keer.
pi_159496547
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kalf, heb ooit een kipdoner gehad die bestond uit slijmerig snot. Dat was de laatste keer.
Waar had je die gegeten?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 17:03:51 #168
440653 BarryOSeven
pi_159496644
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:58 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Waar had je die gegeten?
In mijn studententijd in Enschede. Kreeg een rol, en daar zat dat in. Net alsof je een hap van dat rundvlees vet neemt, maar dan een mond vol.

Vanzelfsprekend heb ik gebraakt.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:04:34 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159514289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:32 schreef Ashqelon het volgende:
Dag zes #donerkebabdieet
[ afbeelding ]
Dat is geen doner :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:14:56 #170
68091 borbit
pi_159514497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Stink je niet onwijs uit al je poriën? Als je nu een kind verwekt krijg je een kebaby. Grappige ik hihaho
hahaha grappige jij hahaha. Wat een stom topic trouwens. Iedereen weet het juiste dieet is het bier dieet.
pi_159515540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.
[ afbeelding ]

Dit dus.
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.
pi_159515557
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Wat dan? Mij doet het denken aan leverworst.
pi_159518952
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Care to elaborate?
pi_159518998
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.
HGH?
pi_159783786
En? Al een onderkinnetje?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_159784133
TS is nie meer
Moeten zij weten
pi_159784388
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:35 schreef Megara het volgende:
En? Al een onderkinnetje?
Mwja van 3 broodjes per dag valt wel mee toch.

Wel met saus deed tie das minder natuurlijk
Ik zwaai naar dieren.
pi_159784416
Die saus is juist de dikmaker denk ik.
Moeten zij weten
pi_159784469
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die saus is juist de dikmaker denk ik.
Precies
Ik zwaai naar dieren.
pi_159784526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Precies
Lijkt me niks om 2/3 broodjes te eten per dag :N
Moeten zij weten
pi_159784757
Misschien wel opgenomen voor een verstoorde stofwisseling, veel te veel zout binnen gekregen.
.
pi_159785884
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:08 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Lijkt me niks om 2/3 broodjes te eten per dag :N
Niet elke dag 5 kapsalon klappen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_159786335
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Niet elke dag 5 kapsalon klappen :')
:r
Neem er 1 in de twee weken meestal
Moeten zij weten
pi_159786509
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Neem er 1 in de twee weken meestal
Meer dan zat !
Ik zwaai naar dieren.
pi_159808070
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:59 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Care to elaborate?
Heb je nog een update TS?
pi_159845697
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.

Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
pi_159846092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.

Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
en sla en peper
pi_159850345
TS gaan we binnenkort zien bij "Bizarre Eters" :') .
pi_159852969
Hoeveel ben je inmiddels al aangekomen afgevallen?
Volg de pijlen.
pi_159852973
quote:

Flikker toch op met dat gezever, 1 boterham met pindakaas erbij en zijn stoelgang is ook weer in orde,
  vrijdag 12 februari 2016 @ 04:50:02 #192
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159852986
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.

Ik ga standaard een broodje doner kebab eten, de enige afwisseling daarin zal zijn tussen het soort vlees, de ene keer kip en de andere keer kalf. Wat saus betreft ga ik voor zowel knoflook als sambal en alle groente behalve ui.
1 broodje? auschwitz dieet man
  vrijdag 12 februari 2016 @ 04:50:47 #193
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159852987
quote:
Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
wat wil een mens nog meer _O_
pi_159852993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 04:50 schreef fs180 het volgende:

[..]

wat wil een mens nog meer _O_
Afwisseling.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 04:56:29 #195
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159852996
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Afwisseling.
ene kip andere kalf
pi_159852998
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 04:56 schreef fs180 het volgende:

[..]

ene kip andere kalf
Succes ermee, heb het na 1x in week wel weer gezien er is ook nog Griek en Surinamer.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:37:34 #197
440653 BarryOSeven
pi_159854303
Ben bang dat TS afgevallen is...
pi_159855732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben bang dat TS afgevallen is...
Waar vanaf?
Volg de pijlen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:11:46 #199
440653 BarryOSeven
pi_159855744
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:11 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Waar vanaf?
Van zijn döner geloof.
pi_159855777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Van zijn döner geloof.
Is dat hoog?
Volg de pijlen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:17:50 #201
440653 BarryOSeven
pi_159855887
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Is dat hoog?
Hoger dan de hoogste der hoogsten, smaakvoller dan de smaakvolste der smaken.
pi_159855961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoger dan de hoogste der hoogsten, smaakvoller dan de smaakvolste der smaken.
The higher they climb, the harder they fall. Ik bel alvast 112 :o
Volg de pijlen.
pi_159858969
Jammer en te weinig pica's hier
pi_159859344
TS ik vind het wel een interresant dieet, en ik geloof inderdaad in jouw stelling.

Ik kwam ergens in het topic jouw gewicht en lengte al tegen, maar niet wat jouw onderhoud is , en hoeveel calorieen 3 broodjes per dag zijn.
Hoeveel zit je per dag nu onder onderhoud ?
  zondag 21 februari 2016 @ 15:40:51 #205
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_160093592
Uit dit topic had zoveel meer gehaald kunnen worden. Hoe is het met TS?
pi_160093636
Het is een kuttopic geworden, zoals verwacht.
pi_160111043
TS heeft zijn ingewanden d'r uit gekotst :N
pi_160111543
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Uit dit topic had zoveel meer gehaald kunnen worden. Hoe is het met TS?
Die is al een stuk döner.
pi_160111617
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

_O-

Slecht zeg :P
pi_160116898
Als het echt heel slecht gaat kunnen wel altijd nog op zoek naar een orgaandöner.
pi_160166743
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
“The only time success comes before work is in the dictionary.” - Harvey Specter
pi_160167983
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
We kunnen het topic wel volrammen met lama plaatjes? Wie trapt af? :o
pi_160168328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
Ga je dan een doner kebab dieet doen?
Volg de pijlen.
pi_160178702
quote:
TS zal wel dood zijn
Moeten zij weten
pi_160178715
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

_O_ _O- :')
Moeten zij weten
pi_160180280
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Ashqelon het volgende:

Volgens mij klopt hier geen fuck van...
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:39:38 #217
68091 borbit
pi_160180392
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Cockwhale het volgende:
ens afwil komt
Je moet gewoon iedere week 3 dagen aan de speed zonder te eten. Geen bier bij drinken enkel wodka.
pi_160181206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:33 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ga je dan een doner kebab dieet doen?
Lijkt me een interessant dieet om te volgen inderdaad.
“The only time success comes before work is in the dictionary.” - Harvey Specter
pi_160181379
Hoe staat het met de hartvernauwingen?
pi_160181584
Al die slechte hygiëne wat in 99% van de kebabzaken zo is zal je waarschijnlijk wel een één of andere ziekte geven waardoor je af gaat vallen

Verder is het enige dieet wat werkt het minder dieet.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160182413
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer :'(
Faka G
pi_160196357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft moeite met typen met z'n worstenvingertjes :D
pi_160197071
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Dit is officieel een kuttopic. Had ook niks anders verwacht.
pi_160198231
Ik heb er wel zin in nu.
pi_160199631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb er wel zin in nu.
Dit inderdaad. Vanavond even een tijdelijk doner kebab dieet doen :9
Volg de pijlen.
pi_160199658
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Vanavond even een tijdelijk doner kebab dieet doen :9
ik wil nu. al die kuttenten zijn noog dicht.
pi_160199714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:18 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

ik wil nu. al die kuttenten zijn noog dicht.
Luie donders die Turken :( Ze moeten gewoon 24/7 open zijn.
Volg de pijlen.
pi_160199761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb er wel zin in nu.
Berlijnse doner of Hollandsche?
pi_160199779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Luie donders die Turken :( Ze moeten gewoon 24/7 open zijn.
Nijmegen he :r Zogenaamde studentenstad met snackbars die daar niet aan meedoen.
pi_160199820
Ik zie dat er 2 geopend zijn op thuisbezorgd. Effe bestellen.
pi_160199829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Berlijnse doner of Hollandsche?
Wat is het verschil?
pi_160199832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:24 schreef MrSalazar het volgende:
Ik zie dat er 2 geopend zijn op thuisbezorgd. Effe bestellen.
Bestel voor mij ook ff :9
Volg de pijlen.
pi_160199844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:24 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Bestel voor mij ook ff :9
:9~
pi_160199850
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:24 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Goed te nassen ongeacht je fysieke en geestelijke staat vs. alleen voer voor als je dronken bent?
pi_160199925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Goed te nassen ongeacht je fysieke en geestelijke staat vs. alleen voer voor als je dronken bent?
Ik weet niet wat je bedoelt, maar hier in Nijmegen weet ik wel een tent waar je gewoon kwaleit krijgt. Iets duurder dan in Berlijn, maar Berlijn is dan ook nogal een arme stad.
pi_160199956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:9~
Doe maar een broodje doner en een Turkse pizza met kip :9~
Volg de pijlen.
pi_160199967
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Doe maar een broodje doner en een Turkse pizza met kip :9~
Waar woon je dan?
pi_160199974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Je zou eens een goeie Turk op moeten zoeken.
Volg de pijlen.
pi_160199985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
Amersfoort. Kom je het ff brengen?
Volg de pijlen.
pi_160200008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Amersfoort. Kom je het ff brengen?
Dan zijn we een paar uur verder en is het al koud. :{ Ga maar naar McDonalds ofzo. 8-)
pi_160200030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:31 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dan zijn we een paar uur verder en is het al koud. :{ Ga maar naar McDonalds ofzo. 8-)
;(
Volg de pijlen.
pi_160200048
Zit er trouwens geen Döner Company op het station daar?.Niet dat je daar iets moet gaan halen, aangezien het kut is.
pi_160200080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt, maar hier in Nijmegen weet ik wel een tent waar je gewoon kwaleit krijgt. Iets duurder dan in Berlijn, maar Berlijn is dan ook nogal een arme stad.
Ik haat het als er geen krautersosse op mijn döner zit (en dat is dus geen knoflooksaus). Verder haat ik het dat ze in Nederland een dönermenu kennen, dat je kunt kiezen uit verschillende varianten met allerlei groentes. Doe godverdomme gewoon salat komplett en niks anders. En dan die schrale Turken die 1 olijfje of 2 stukjes komkommer heel tactisch met hun tangetje pakken, het lijken wel zuinige Hollanders. Ten laatste, döner snijd je met een zwaard en niet met zo'n absurd groot uitgevallen tondeuseapparaat.
pi_160200134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik haat het als er geen krautersosse op mijn döner zit (en dat is dus geen knoflooksaus). Verder haat ik het dat ze in Nederland een dönermenu kennen, dat je kunt kiezen uit verschillende varianten met allerlei groentes. Doe godverdomme gewoon salat komplett en niks anders. En dan die schrale Turken die 1 olijfje of 2 stukjes komkommer heel tactisch met hun tangetje pakken, het lijken wel zuinige Hollanders. Ten laatste, döner snijd je met een zwaard en niet met zo'n absurd groot uitgevallen tondeuseapparaat.
Haha, dat laatste maakt me niet zoveel uit, maar karig met groenten zijn is inderdaad een grote klacht. Zo'n broodje hoort compleet vol te zitten met vlees en een goede mix van voldoende groenten.
pi_160200152
Denk dat die zwaarden in Nederland onder de wapenwet vallen.
pi_160200316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:37 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Haha, dat laatste maakt me niet zoveel uit, maar karig met groenten zijn is inderdaad een grote klacht. Zo'n broodje hoort compleet vol te zitten met vlees en een goede mix van voldoende groenten.
Karig met groente vind ik niet zo'n probleem. Karig met vlees daarentegen...
Volg de pijlen.
pi_160200337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Karig met groente vind ik niet zo'n probleem. Karig met vlees daarentegen...
Dan moet je dus niet naar die Döner Company-ongein gaan.
pi_160200356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dan moet je dus niet naar die Döner Company-ongein gaan.
Ben ik ook nog nooit geweest :D
Volg de pijlen.
pi_160200420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ben ik ook nog nooit geweest :D
Ik eens. de BK op het station hier is helaas vervangen door die trieste tent. Bij BK had je altijd dat menuutje van 1,95 met cheeseburger frietjes en drinken. RIP ;(
pi_160200443
Ik bestelde een keer een grote doner bij de doner company, ik dacht echt dat ik een kleine in handen had.
pi_160200570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef MCH het volgende:
Ik bestelde een keer een grote doner bij de doner company, ik dacht echt dat ik een kleine in handen had.
Precies.
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:18:00 #252
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160201182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef MCH het volgende:
doner company
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:33 schreef MrSalazar het volgende:
Döner Company

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Döner Company
pi_160201863
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:22 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nijmegen he :r Zogenaamde studentenstad met snackbars die daar niet aan meedoen.
welke donertent is goed in nijmegen?
pi_160202112
quote:
17s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Biekuh het volgende:

[..]

welke donertent is goed in nijmegen?
Die op Plein '44.
pi_160202212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:52 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Die op Plein '44.
adam's eethuis mix?
pi_160202277
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:55 schreef Biekuh het volgende:

[..]

adam's eethuis mix?
Kweetniet hoe die shit heet. Ben er 2 keer geweest en 2 keer een goed gevuld broodje. Wel redelijk duur (5 euro).
pi_160202557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:57 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Kweetniet hoe die shit heet. Ben er 2 keer geweest en 2 keer een goed gevuld broodje. Wel redelijk duur (5 euro).
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)
pi_160202570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Biekuh het volgende:

[..]

ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)
Als ze goed gevuld zijn is dit niet zo duur.
Volg de pijlen.
pi_160202623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Je kan ook met de bus naar het ghetto gaan. Aan de Willemsweg heb je Gül. Ik geloof dat een broodje daar 2,50 is, maar dit weet ik ook alleen maar omdat ik er met de bus langs ben geweest. Nooit geprobeerd.
pi_160202624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Als ze goed gevuld zijn is dit niet zo duur.
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.
pi_160202694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Biekuh het volgende:

[..]

mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.
Wie eet er nou weer kipdöner ;(
pi_160202695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Bij mijn stamTurk neem ik altijd een broodje van ¤ 5,50 en die kan ik amper op. Bij andere tenten zijn de broodjes iets goedkoper, maar daarvan eet ik er makkelijk twee.
Volg de pijlen.
pi_160202706
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Is ook lekker. Ik wissel het altijd af.
Volg de pijlen.
pi_160202718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

alleen bazen eten dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160202828
Maar die tent aan de Willemsweg was wel serieus. Op zich is dat niet al te ver van het station vandaan en als je zin hebt kun je het eens proberen.
pi_160202939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef MrSalazar het volgende:
Maar die tent aan de Willemsweg was wel serieus. Op zich is dat niet al te ver van het station vandaan en als je zin hebt kun je het eens proberen.
ja, thanks voor de tip. ik kom niet zo vaak in nijmegen en plein 44 is wel te doen.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:03:54 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_160230678
Leeft de ts eigenlijk nog?
disclaimer
pi_160232209
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Leeft de ts eigenlijk nog?
Die is helaas gestikt in een broodje doner kebab ;(

RIP aan de nabestaanden.
Volg de pijlen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')