Welke dieeten heb je hiervoor geprobeerd?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef spierbal het volgende:
Mooi, als het werkt hou ik dit dieet misschien ook wel vol.
De benodigde voedingsstoffen krijg je haast zeker niet binnen en dat is dan ook het verschil tussen gezondheid en afvallen waar ik op doelde. Jus d'orange bijvoorbeeld bevat veel vitamine maar is desastreus voor iemand die op dieet is.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:30 schreef zarGon het volgende:
Wel kip, geen saus. Klinkt prima, maar of je alle voedingstoffen die je nodig hebt binnenkrijgt betwijfel ik ten zeerste. Om nog maar niet te spreken over het volhouden van je 'dieet'.
Ga je het trouwens zelf maken, haal je het kant-en-klaar en ga je dat bereiden of laat je het thuisbezorgen?
Dus je gaat 's ochtends naar de lokale kebabzaak?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef Ashqelon het volgende:
Ik zal het drie maal daags afhalen bij de lokale kebabzaak.
Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus je gaat 's ochtends naar de lokale kebabzaak?
Wat ga je precies bestellen eigenlijk?
Ik heb m'n ochtendbroodje al op. Middagbroodje ga ik zometeen halen en avondbroodje rond een uur of tien denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef LievePoetin het volgende:
Wanneer start je. En waar blijven de picsen natuurlijk eet
Binnen een dag al lijkt me. Hij mag verder dus nergens z'n calorieën vandaan halenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef MrSalazar het volgende:
Lijkt me wel lekker. Voor een paar dagen. Daarna gaat het je toch tegenstaan.
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Binnen een dag al lijkt me. Hij mag verder dus nergens z'n calorieën vandaan halen
Van elk broodje een foto vooraf en een verslag van je gevoel achteraf lijkt me het volgen wel waard, ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb m'n ochtendbroodje al op. Middagbroodje ga ik zometeen halen en avondbroodje rond een uur of tien denk ik.
De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)quote:Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Zonder vieze vette saus kan dit nog best weleens werken.
Dat vlees is anders ook enorm vet.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)
De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.quote:Om dit aan te tonen en voor eens en altijd een einde te maken aan al die zelfverklaarde experts ga ik dan ook op dieet. Niet zomaar een dieet maar een heus doner kebab dieet.
Dit jaquote:Op zondag 24 januari 2016 18:18 schreef FreezePop het volgende:
Kost je maar 15 eu per dag, maar dan heb je tenminste niks
Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?
Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.
Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.
Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieertquote:Op zondag 24 januari 2016 19:09 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.
Jij leest zeer goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieertOf lees ik niet goed?
Ik denk dat de ts een bullshitter is, maar driemaal daags een foto van zo'n broodje lijkt me wel grappig. Zeker als ie het bij verschillende plekken haalt.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:23 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij leest zeer goed.
Máár daarmee hoeft jouw gebruik van het woord 'varieert' nog niet direct verband te houden met het mijne.
Maar ja, het is best logisch dat het varieert. Dus ligt het er een beetje aan welke TS koopt, voor het bewijzen van zijn punt.
Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
Jaquote:Op zondag 24 januari 2016 20:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit moet ik meemaken, hoelang duurt het dieet? Een maandje of drie?
Net zolang totdat ik m'n pens kwijt ben. Ik weeg nu zo'n 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan dus duurt nogwel een tijdje waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:50 schreef Farenji het volgende:
Hoe lang ben je van plan dit vol te houden?
Met die saus moet het ook wel lukken.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Zonder vieze vette saus kan dit nog best weleens werken.
Geen idee hoe ik dat moet aanpakken.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:11 schreef DuTank het volgende:
Film het en maak er een docu van. Dat zal vast wel opgepikt worden.
Het vlees kan ook behoorlijk vet zijn al is dat niet altijd het geval.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.
Om aan te tonen dat het echt niets uitmaakt wat je eet zolang je maar meer calorien verbrand dan je binnenkrijgt. Doner kebab is toch wel een icoon van de fast food industrie in Nederland dus leek me een goed product voor dit experiment.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?
Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.
Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)quote:Op zondag 24 januari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Drie broodjes doner per dag lijkt me wel genoeg.
En het idee dat je uberhaupt van je overgewicht afkomt met een dieet, is dat ook gestoeld op wetenschap?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.
Duurt nog wel een tijdje denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)
Als je straks klaar bent met je dieet moet je die eens proberen. Ultra lekker.
Zal wel een hoax zijn danquote:Op zondag 24 januari 2016 22:25 schreef katkit het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar dat bericht over die student uit Groningen ofzo die scheurbuik kreeg door een maand lang alleen pizza's te vreten
Je kan wel afvallen maar ik zou je toch aanraden enigszins gevarieerd te blijven eten.
Wanneer ga je foto's van je vreten posten?quote:
Ik zal minimaal wekelijks een update plaatsen over het gewichtsverlies inderdaad en wil best nog andere dingen plaatsen maar waar zat je dan precies aan te denken want zowel het eten als de hoeveelheid beweging zijn iedere dag vrijwel hetzelfde. Tips zijn welkom.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
Wat voor resultaten ga je posten? Alleen je gewichtafname is nogal een anticlimax, want ik weet nu al dat die omlaag gaat. Tenminste als je goed je onderhoud hebt berekend en het aantal kcal in een broodje exact weet te vinden. Kan nogal schelen natuurlijk, het ene broodje is veel rijkelijker gevuld dan de ander. De macdonalds is bijvoorbeeld heel consistent in de hoeveelheid die je krijgt. De turk om de hoek ligt het maar net of Achmed of Youssef je broodje klaarmaakt.
Alleen water.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:03 schreef Farenji het volgende:
Een beetje broodje doner met saus zal toch al gauw een calorie of 700-800 zijn. Met drie broodjes per dag zul je zonder sporten niet zo heel veel afvallen. Wat drink je erbij?
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wanneer ga je foto's van je vreten posten?
Jawel, behoorlijk wat zelfs maar is op de foto niet goed zichtbaar vanwege het aluminiumfolie.quote:
Ga je nu elke keer bij dezelfde tent halen?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Jawel, behoorlijk wat zelfs maar is op de foto niet goed zichtbaar vanwege het aluminiumfolie.
Vooralsnog heb ik geen reden om dat niet te doen gezien ik het vlees hier het lekkerste vind en je er ook een fatsoenlijke hoeveelheid groente bijkrijgt en daarnaast dicht bij huis is.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer bij dezelfde tent halen?
En wat is de prijs?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen reden om dat niet te doen gezien ik het vlees hier het lekkerste vind en je er ook een fatsoenlijke hoeveelheid groente bijkrijgt en daarnaast dicht bij huis is.
Ja, lijkt me ook wel een leuk idee.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
¤4.50, zie mijn edit hierboven btw.
Je bedoelt Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:08 schreef Fer het volgende:
Ach dit is toch al gedaan door een Nederlands McDonalds dieet. Die man at netjes dagelijks 1500kcal, terwijl hij normaal 2000kcal nodig had. Was dus ook af gevallen na twee weken, alleen het eentonige ging hem tegen staan.
Was ook om die Amerikaan tegen te strekken, die een maand lang 5000kcal aan fastfood at en niet bewoog en toen ging verkondigen hoe slecht fastfood wel niet was.
Hij at dan ook gemiddeld 5000 kcal per dag...quote:Op maandag 25 januari 2016 09:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je bedoelt Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
Net zolang totdat ik m'n pens kwijt ben. Ik weeg nu zo'n 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan dus duurt nogwel een tijdje waarschijnlijk.
En ook als je 5000kcal aan groente en fruit binnenkrijgt kom je aan. Maar die hoeveelheden (uitgedrukt in kilo's) voedsel is nou eenmaal wat lastiger weg te krijgen dan 5000kcal aan bigmacs. Dat zijn er maar 5 ofzo?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij at dan ook gemiddeld 5000 kcal per dag...
Ben het met alles eens behalve dat beweging belangrijker is dan voeding.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
En ook als je 5000kcal aan groente en fruit binnenkrijgt kom je aan. Maar die hoeveelheden (uitgedrukt in kilo's) voedsel is nou eenmaal wat lastiger weg te krijgen dan 5000kcal aan bigmacs. Dat zijn er maar 5 ofzo?
Daarom werkt eiwitrijk voedsel het beste om af te vallen. Je hongergevoel wordt voor een langere tijd gestild. En daar zit het probleem bij mensen die willen afvallen: ongezonde snacks/voedsel met relatief gezien veel caloriën die het hongergevoel amper stillen.
En je hebt de groep mensen die denken veel af te gaan vallen door alleen te dieeten. Meer beweging is imo essentieel. Eigenlijk belangrijker dan het dieet.
En dan doen ze alleen cardio, terwijl eenzelfde hoeveelheid aan kracht training vaak nog veel extra energie verbruikt wordt, na het trainen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:09 schreef DuTank het volgende:
En je hebt de groep mensen die denken veel af te gaan vallen door alleen te dieeten. Meer beweging is imo essentieel. Eigenlijk belangrijker dan het dieet.
Voor de gemiddelde persoon, met het gemiddelde eetpatroon, is beweging echt wel het belangrijkste. Nu stel je echt een krankzinnige situatie die eigenlijk nergens op slaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben het met alles eens behalve dat beweging belangrijker is dan voeding.
Als je elke dag jezelf met chips en cola volstouwt dan kun je 10 uur sporten maar val je nog niet af. Beweging is belangrijk, maar voeding is wel de basis imo.
Die man van Supersize me viel juist af toch, door ziekte?
Dat zijn details. Mensen die nooit bewegen kunnen prima eerst beginnen met elke dag een uur te wandelen ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Fer het volgende:
[..]
En dan doen ze alleen cardio, terwijl eenzelfde hoeveelheid aan kracht training vaak nog veel extra energie verbruikt wordt, na het trainen.
De meeste mensen met overgewicht hebben geen gemiddeld eetpatroon.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde persoon, met het gemiddelde eetpatroon, is beweging echt wel het belangrijkste. Nu stel je echt een krankzinnige situatie die eigenlijk nergens op slaat.
Supersize Me was dan ook niet gericht op afvallen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je bedoelt Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.
Leuk, maar een steekproef van N=1 zegt natuurlijk geen flikker.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.
Maar die eten dan ook weer niet de hele dag chips. Natuurlijk eten die ongezond, maar het de kracht van bewegen wordt heel erg onderschat. Het gros van de mensen die proberen af te vallen denken het alleen af te kunnen met een dieet. Alleen dan blijkt dat vies tegen te vallen, omdat ze bijvoorbeeld af en toe nog stiekem snoepen ("ach dit zakje chips kan toch geen kwaad"). Beweging is daar de sleutel tot succes.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De meeste mensen met overgewicht hebben geen gemiddeld eetpatroon.
En inderdaad, begin eens met een wandeling 3x in de week als je weet dat het echt niet aan voeding ligt.
Denk dat wij beide wel een goed punt hebben, de een eet te slecht, de ander beweegt te weinig. En weer een ander doet beide. Als wij samen advies moesten geven was het waarschijnlijk:quote:Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar die eten dan ook weer niet de hele dag chips. Natuurlijk eten die ongezond, maar het de kracht van bewegen wordt heel erg onderschat. Het gros van de mensen die proberen af te vallen denken het alleen af te kunnen met een dieet. Alleen dan blijkt dat vies tegen te vallen, omdat ze bijvoorbeeld af en toe nog stiekem snoepen ("ach dit zakje chips kan toch geen kwaad"). Beweging is daar de sleutel tot succes.
Wat wel in het voordeel van jouw argument spreek, is dat ik uit eigen ervaring heb geleerd dat je moet stoppen met frisdrank. Het aantal calorieën wat je daarmee dan minder binnenkrijgt is enorm. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die een fles cola op een dag wegtikken. Als je daarmee stopt, krijg je in één klap 630 kcal minder binnen.
Sluit wel aan, gezien TS zijn statement is dat je met alleen ongezond voedsel prima en gezond af kan vallen.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Die discussie heeft alleen weinig meer met dit kebab "dieet" te maken.
Nee hij zegt dat je zo kan afvallen. Gezond heeft hij nooit gezegd geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sluit wel aan, gezien TS zijn statement is dat je met alleen ongezond voedsel prima en gezond af kan vallen.
BBQ saus gebruiken scheelt al enorm, vind ik heerlijk bij een kebapje.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
- Knoflook saus 43kcal per 15mlquote:Op maandag 25 januari 2016 11:38 schreef Fer het volgende:
Apekoek!
Bbq-saus is hardstikke zoet, knoflooksaus van de Turk is meestal niet gesuikerd, dus meer kcal van vet of eiwit.
Net zoals onder de Indo's de roti cukus (soort gestoomde cake) zo wordt geprezen omdat ie wordt bereid zonder boter, terwijl 1/3 van de cake van suiker is.
Ja, maar die knoflooksaus van Yildriz is totaal anders van de donershop. Yildriz zit ook vol suiker, terwijl de donershop meestal mayonaise of fritesaus als basis neemt.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
- Knoflook saus 43kcal per 15ml
- BBQ saus 16kcal per 15ml
http://www.fatsecret.nl/calorie%C3%ABn-voedingswaarde/yildriz
Eiwit, suiker, vet etc. Het maakt allemaal niet zo veel uit, het gaat om de totale som van calorieën dat je in neemt op een dag. En die calorieën zitten nou eenmaal per hap meer in de knoflook saus dan in de BBQ saus.
De grootste bagger die er is. Zo extreem zoetquote:Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goed te vreten saus uit de super markt.
Ik snap wel dat er verschil in zit, maar als je pur sang calorieën telt en van beiden evenveel neemt, ben je met witte sauzen per definitie slechter uit. Meer suiker of niet in rode saus, er zitten minder calorieën in.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja, maar die knoflooksaus van Yildriz is totaal anders van de donershop. Yildriz zit ook vol suiker, terwijl de donershop meestal mayonaise of fritesaus als basis neemt.
En je maakt het makkelijker voor jezelf om je energie uit eiwitten of vetten te halen, suiker wordt snel opgenomen en omgezet, waardoor je snel weer trek krijgt.
Dat geldt wel voor meer merken sauzen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De grootste bagger die er is. Zo extreem zoet
Klopt, maar volgens mij is dat zowat de ergste. En volgens mij ook de duurste.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer merken sauzen.
Ja ongeveer 2 suikerklontjes extraquote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Fer het volgende:
[..]
En dan doen ze alleen cardio, terwijl eenzelfde hoeveelheid aan kracht training vaak nog veel extra energie verbruikt wordt, na het trainen.
Doen man!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Ashqelon het volgende:
Er is heel wat verkeerde informatie aanwezig op het internet omtrent gezondheid en afvallen.
Bovenstaande begrippen worden veelal door elkaar gehaald terwijl er geen duidelijk causaal verband is.
Ook gaan er veel wilde verhalen rond over zes keer per dag eten of het niet eten van brood, aardappelen etc.
Ook zijn er mensen die beweren dat je een platte buik kunt bewerkstelligen door het doen van buikspieroefeningen.
Er is maar weinig waar van dergelijke beweringen.
Als je van die pens afwil komt het simpelweg neer op afvallen en afvallen doe je door meer calorien te verbranden dan je binnenkrijgt. Het maakt dus niet uit waaruit die calorien bestaan, hoevaak je op een dag eet, hoe gevarieerd etc.
Om dit aan te tonen en voor eens en altijd een einde te maken aan al die zelfverklaarde experts ga ik dan ook op dieet. Niet zomaar een dieet maar een heus doner kebab dieet.
Dit houd in dat ik 3 maal daags een broodje doner ga eten gedurende het dieet. De resultaten van het dieet zal ik te zijnerijd in dit topic posten.
Je kan beter dagelijks 's ochtends wegen na je eerste toiletbezoek. Dat is het meest betrouwbare moment.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef LievePoetin het volgende:
Misschien wel leuk om bij te houden wat je aan het einde van elke dag weegt. Verder denk ik niet dat je het gaat volhouden.
Over smaak valt niet te wisten. Jij mag het vies vinden. En 1,50 euro duur noemen? Vind de smaak van de sauzen lekkerder dan standaard Remia sauzen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is dat zowat de ergste. En volgens mij ook de duurste.
Ik ken alleen de knoflooksaus eigk.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te wisten. Jij mag het vies vinden. En 1,50 euro duur noemen? Vind de smaak van de sauzen lekkerder dan standaard Remia sauzen bijvoorbeeld.
Een hamburger bij de Mac zit volgens mij tegen de 500 aan. Maar ja, dan komt er nog een lading friet bij en de onvermijdelijke frisdrank. Dan zit je er zo aan inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
En ook als je 5000kcal aan groente en fruit binnenkrijgt kom je aan. Maar die hoeveelheden (uitgedrukt in kilo's) voedsel is nou eenmaal wat lastiger weg te krijgen dan 5000kcal aan bigmacs. Dat zijn er maar 5 ofzo?
Nee, hij heeft het de gehele vier weken volgehouden. Wel was het zo dat hij heel wat was aangekomen en allerlei andere schadelijke gevolgen had ondervonden van die maand.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:07 schreef DoubleDip het volgende:
Supersize Me? Die is, geloof ik, na drie weken ofzo noodgedwongen gestopt omdat zijn lever eraan ging.
1.70mquote:
Beweging kan je helpen met het creëren van een calorietekort maar vaak is minder eten een stuk makkelijker aangezien je toch best een tijd moet sporten om een broodje doner te verbranden. Uiteindelijk maakt het voor het afvallen niet uit hoe je dat calorietekort bereikt, als je het maar doet.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:09 schreef DuTank het volgende:
Nee, hij kwam aan.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:32 schreef Rauw. het volgende:
Die man van Supersize me viel juist af toch, door ziekte?
Niet geheel waar. Spieren verbruiken inderdaad ook energie in ruststand in tegenstelling tot cardio maar je kunt niet afvallen en een substantieel hoeveelheid spieren opbouwen tegelijkertijd aangezien je voor afvallen een calorietekort nodig hebt en om spieren op te bouwen een calorieoverschot.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Fer het volgende:
Ik hoop dat ik het wel vol ga houden en moet ook wel te doen zijn aangezien je lichaam dit prima kan hebben maar het is meer een mentaal ding. Ik wil m'n gewicht best dagelijks gaan bijhouden als daar interesse voor is, ik ga even kijken waar ik voor goedkoop ook een blog kan openen zodat het allemaal wat overzichtelijker te bekijken is en dan dient dit topic als discussieplatform voor het hele proces.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef LievePoetin het volgende:
Misschien wel leuk om bij te houden wat je aan het einde van elke dag weegt. Verder denk ik niet dat je het gaat volhouden.
Dat is in dit geval dus niet van toepassing aangezien ik naast de broodjes doner niets eet en enkel water drink dat geen calorieën bevat.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef DuTank het volgende:
Maar die eten dan ook weer niet de hele dag chips. Natuurlijk eten die ongezond, maar het de kracht van bewegen wordt heel erg onderschat. Het gros van de mensen die proberen af te vallen denken het alleen af te kunnen met een dieet. Alleen dan blijkt dat vies tegen te vallen, omdat ze bijvoorbeeld af en toe nog stiekem snoepen ("ach dit zakje chips kan toch geen kwaad"). Beweging is daar de sleutel tot succes.
Wat wel in het voordeel van jouw argument spreek, is dat ik uit eigen ervaring heb geleerd dat je moet stoppen met frisdrank. Het aantal calorieën wat je daarmee dan minder binnenkrijgt is enorm. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die een fles cola op een dag wegtikken. Als je daarmee stopt, krijg je in één klap 630 kcal minder binnen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef Rauw. het volgende:
Sluit wel aan, gezien TS zijn statement is dat je met alleen ongezond voedsel prima en gezond af kan vallen.
Dit dus, zoals in de OP staat is er een verschil tussen gezond en afvallen. Ik wil hier alleen mee aantonen dat je met het eten van drie broodjes doner kebab per dag ook prima kunt afvallen aangezien afvallen puur draait om het creëren van een calorietekort.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef over_hedge het volgende:
Nee hij zegt dat je zo kan afvallen. Gezond heeft hij nooit gezegd geloof ik.
Oke, zal ik doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef fathank het volgende:
Je kan beter dagelijks 's ochtends wegen na je eerste toiletbezoek. Dat is het meest betrouwbare moment.
Als je dan 100 broodjes koopt heb je wel een fantastisch resultaat behaald.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
¤4.50, zie mijn edit hierboven btw.
Ik vermoed dat dat niet alleen aan de döner lag.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:55 schreef MCH het volgende:
Ik heb wel eens voor en na het stappen döner gegeten, toen voelde ik me al als een opgeblazen Tsjernobyl patiënt. Veel sterkte dus met je experiment.
Hoe smaakte het vandaag?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat niet alleen aan de döner lag.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef spierbal het volgende:
Mooi, als het werkt hou ik dit dieet misschien ook wel vol.
Het is pas de tweede dag dus het smaakte nog steeds meer dan prima.quote:
Ben je 1.10 groot ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef Ashqelon het volgende:
Mijn huidige gewicht is dus 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan al is dat geen harde grens.
Gatverdammequote:Op maandag 25 januari 2016 22:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is pas de tweede dag dus het smaakte nog steeds meer dan prima.
Belangrijke sidenote is echter wel dat ik heb besloten om voortaan twee keer per dag langs te gaan en de avond ervoor dus het ochtendbroodje al te kopen.
Word al misselijk van de gedachtequote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen student zeker? Nog nooit koude pizza of doner van de dag ervoor gegeten?
Mietjequote:
Jij vindt een beetje knoflook en peterselie dusdanig scherp dat het als vervanging voor sambal zou kunnen dienen ja? Teder vogeltje ben je ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Fer het volgende:
Beste maak je het zelf, met yoghurt, knoflook en peterselie. Meestal zo scherp, dat je geen sambel meer nodig hebt.
Dat is de truc, als je het zelf naar binnen werkt moeten anderen de meur harden.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:20 schreef fathank het volgende:
knoflooksaus is sowieso niet te vreten
ik snap niet dat mensen die meur kunnen harden niet normaal
Klinkt inderdaad niet erg hardcore.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij vindt een beetje knoflook en peterselie dusdanig scherp dat het als vervanging voor sambal zou kunnen dienen ja? Teder vogeltje ben je ook.
Uiteraard, met drie broodjes per dag mag dat natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
heb je een goede deal afgesloten met die donerboer?
Geen saus geen groente. Enkel een droog broodje met het vlees. Wegspoelen met enkele blikjes energydrink.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
Sambelquote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Fer het volgende:
Beste maak je het zelf, met yoghurt, knoflook en peterselie. Meestal zo scherp, dat je geen sambel meer nodig hebt.
Er staat 1 plaatje ergens in het topic. Was niet bijster interessant.quote:
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatjequote:Op woensdag 27 januari 2016 12:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er staat 1 plaatje ergens in het topic. Was niet bijster interessant.
Ik vind t ook een beetje saai nu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatje
En een foto van de weegschaal elke morgen, en een foto van de huid door de maanden heen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatje
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Denk dat je eerder scheurbuik krijgt dan diabetes, van zulk eenzijdig voedsel.
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakken
Nee, want dan mis je een schijf!quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.
Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakken
Niet als je de Tour de France rijd...quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.
Was een beetje druk vandaag, morgen is het eerste dat ik doe een foto posten.quote:
Het dieet is pas enkele dagen geleden begonnen en uiteraard is het nog nog afgelopen want om het dieet succes te beëindigen moet ik veertien kilo afvallen.quote:
Ben met het een en ander hieromtrent bezig dus foto's en meer coming soon!quote:
Coming soon.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef BarryOSeven het volgende:
En een foto van de weegschaal elke morgen, en een foto van de huid door de maanden heen.
Teveel calorieën met mijn huidige hoeveelheid aan beweging.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:
Kaas is juist een van de onderdelen die het gerecht maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.
Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Farenji het volgende:
Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Niet als je de Tour de France rijd...
2x per dag. Wel opletten hequote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen
Nee joh, dan zou het een topic zonder pics worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
Gaat tot nu toe prima.quote:
Niet precies aangezien de schattingen over de voedingswaarden van een broodje doner best.sterk uiteen lopen. Vlees is behoorlijk vet inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:20 schreef Megara het volgende:
Weet je wel wat je dan allemaal precies binnenkrijgt qua voedingswaarde, is dat vlees bijvoorbeeld ook niet heel erg vet?
Zojuist een nieuwe foto geupload, morgen nog meer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hey nog steeds geen pics gast?
Wat een flater van een topic
Twee keer per dag en ik heb het van te voren gemeld dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Dat is een aanname, het vlees stinkt niet alleen de knoflooksaus en die eet ik alleen in de avond voor de rest vooral ketchup etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef KREEFTx het volgende:
En je stinkt nu de hele dag uit je bek, maakt dat je niet uit?
Met saus.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Doet ie trouwens met of zonder saus?
Daar heb je toch niets aan als het je ook gaat om het experiment.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
De broodjes smaken ook goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".
Niets van dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe voel je jezelf verder? Geen last van diarree of malaise?
Oke, top. Kip of kalf?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vanavond doe ik met je dieet mee. Maar wel sjasliek erbij want zonder dat kan ik niet leven.
Waar had je die gegeten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kalf, heb ooit een kipdoner gehad die bestond uit slijmerig snot. Dat was de laatste keer.
In mijn studententijd in Enschede. Kreeg een rol, en daar zat dat in. Net alsof je een hap van dat rundvlees vet neemt, maar dan een mond vol.quote:
Dat is geen donerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:32 schreef Ashqelon het volgende:
Dag zes #donerkebabdieet
[ afbeelding ]
hahaha grappige jij hahaha. Wat een stom topic trouwens. Iedereen weet het juiste dieet is het bier dieet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Stink je niet onwijs uit al je poriën? Als je nu een kind verwekt krijg je een kebaby. Grappige ik hihaho
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Wat dan? Mij doet het denken aan leverworst.quote:
HGH?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.
Mwja van 3 broodjes per dag valt wel mee toch.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die saus is juist de dikmaker denk ik.
Niet elke dag 5 kapsalon klappenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lijkt me niks om 2/3 broodjes te eten per dag
Meer dan zat !quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Neem er 1 in de twee weken meestal
en sla en peperquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.
Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
Flikker toch op met dat gezever, 1 boterham met pindakaas erbij en zijn stoelgang is ook weer in orde,quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.
Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
1 broodje? auschwitz dieet manquote:Op zondag 24 januari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.
Ik ga standaard een broodje doner kebab eten, de enige afwisseling daarin zal zijn tussen het soort vlees, de ene keer kip en de andere keer kalf. Wat saus betreft ga ik voor zowel knoflook als sambal en alle groente behalve ui.
wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
Waar vanaf?quote:
Is dat hoog?quote:
The higher they climb, the harder they fall. Ik bel alvast 112quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoger dan de hoogste der hoogsten, smaakvoller dan de smaakvolste der smaken.
Die is al een stuk döner.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Uit dit topic had zoveel meer gehaald kunnen worden. Hoe is het met TS?
We kunnen het topic wel volrammen met lama plaatjes? Wie trapt af?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
Ga je dan een doner kebab dieet doen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
TS zal wel dood zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
Volgens mij klopt hier geen fuck van...quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Ashqelon het volgende:
Als je van die pens afwil komt het simpelweg neer op afvallen en afvallen doe je door meer calorien te verbranden dan je binnenkrijgt. Het maakt dus niet uit waaruit die calorien bestaan, hoevaak je op een dag eet, hoe gevarieerd etc.
Je moet gewoon iedere week 3 dagen aan de speed zonder te eten. Geen bier bij drinken enkel wodka.quote:
Lijkt me een interessant dieet om te volgen inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga je dan een doner kebab dieet doen?
Hij heeft moeite met typen met z'n worstenvingertjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer
Dit is officieel een kuttopic. Had ook niks anders verwacht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer
Dit inderdaad. Vanavond even een tijdelijk doner kebab dieet doenquote:
ik wil nu. al die kuttenten zijn noog dicht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Vanavond even een tijdelijk doner kebab dieet doen
Luie donders die Turkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ik wil nu. al die kuttenten zijn noog dicht.
Nijmegen hequote:Op donderdag 25 februari 2016 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Luie donders die TurkenZe moeten gewoon 24/7 open zijn.
Bestel voor mij ook ffquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:24 schreef MrSalazar het volgende:
Ik zie dat er 2 geopend zijn op thuisbezorgd. Effe bestellen.
Goed te nassen ongeacht je fysieke en geestelijke staat vs. alleen voer voor als je dronken bent?quote:
Ik weet niet wat je bedoelt, maar hier in Nijmegen weet ik wel een tent waar je gewoon kwaleit krijgt. Iets duurder dan in Berlijn, maar Berlijn is dan ook nogal een arme stad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Goed te nassen ongeacht je fysieke en geestelijke staat vs. alleen voer voor als je dronken bent?
Doe maar een broodje doner en een Turkse pizza met kipquote:
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doe maar een broodje doner en een Turkse pizza met kip
Je zou eens een goeie Turk op moeten zoeken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Goed te nassen ongeacht je fysieke en geestelijke staat vs. alleen voer voor als je dronken bent?
Amersfoort. Kom je het ff brengen?quote:
Dan zijn we een paar uur verder en is het al koud.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Amersfoort. Kom je het ff brengen?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dan zijn we een paar uur verder en is het al koud.Ga maar naar McDonalds ofzo.
Ik haat het als er geen krautersosse op mijn döner zit (en dat is dus geen knoflooksaus). Verder haat ik het dat ze in Nederland een dönermenu kennen, dat je kunt kiezen uit verschillende varianten met allerlei groentes. Doe godverdomme gewoon salat komplett en niks anders. En dan die schrale Turken die 1 olijfje of 2 stukjes komkommer heel tactisch met hun tangetje pakken, het lijken wel zuinige Hollanders. Ten laatste, döner snijd je met een zwaard en niet met zo'n absurd groot uitgevallen tondeuseapparaat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar hier in Nijmegen weet ik wel een tent waar je gewoon kwaleit krijgt. Iets duurder dan in Berlijn, maar Berlijn is dan ook nogal een arme stad.
Haha, dat laatste maakt me niet zoveel uit, maar karig met groenten zijn is inderdaad een grote klacht. Zo'n broodje hoort compleet vol te zitten met vlees en een goede mix van voldoende groenten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik haat het als er geen krautersosse op mijn döner zit (en dat is dus geen knoflooksaus). Verder haat ik het dat ze in Nederland een dönermenu kennen, dat je kunt kiezen uit verschillende varianten met allerlei groentes. Doe godverdomme gewoon salat komplett en niks anders. En dan die schrale Turken die 1 olijfje of 2 stukjes komkommer heel tactisch met hun tangetje pakken, het lijken wel zuinige Hollanders. Ten laatste, döner snijd je met een zwaard en niet met zo'n absurd groot uitgevallen tondeuseapparaat.
Karig met groente vind ik niet zo'n probleem. Karig met vlees daarentegen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:37 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Haha, dat laatste maakt me niet zoveel uit, maar karig met groenten zijn is inderdaad een grote klacht. Zo'n broodje hoort compleet vol te zitten met vlees en een goede mix van voldoende groenten.
Dan moet je dus niet naar die Döner Company-ongein gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Karig met groente vind ik niet zo'n probleem. Karig met vlees daarentegen...
Ben ik ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet naar die Döner Company-ongein gaan.
Ik eens. de BK op het station hier is helaas vervangen door die trieste tent. Bij BK had je altijd dat menuutje van 1,95 met cheeseburger frietjes en drinken. RIPquote:
Precies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef MCH het volgende:
Ik bestelde een keer een grote doner bij de doner company, ik dacht echt dat ik een kleine in handen had.
welke donertent is goed in nijmegen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nijmegen heZogenaamde studentenstad met snackbars die daar niet aan meedoen.
Die op Plein '44.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Biekuh het volgende:
[..]
welke donertent is goed in nijmegen?
Kweetniet hoe die shit heet. Ben er 2 keer geweest en 2 keer een goed gevuld broodje. Wel redelijk duur (5 euro).quote:
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kweetniet hoe die shit heet. Ben er 2 keer geweest en 2 keer een goed gevuld broodje. Wel redelijk duur (5 euro).
Als ze goed gevuld zijn is dit niet zo duur.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)
Je kan ook met de bus naar het ghetto gaan. Aan de Willemsweg heb je Gül. Ik geloof dat een broodje daar 2,50 is, maar dit weet ik ook alleen maar omdat ik er met de bus langs ben geweest. Nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als ze goed gevuld zijn is dit niet zo duur.
Wie eet er nou weer kipdönerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.
Bij mijn stamTurk neem ik altijd een broodje van ¤ 5,50 en die kan ik amper op. Bij andere tenten zijn de broodjes iets goedkoper, maar daarvan eet ik er makkelijk twee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.
Is ook lekker. Ik wissel het altijd af.quote:
alleen bazen eten datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, thanks voor de tip. ik kom niet zo vaak in nijmegen en plein 44 is wel te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef MrSalazar het volgende:
Maar die tent aan de Willemsweg was wel serieus. Op zich is dat niet al te ver van het station vandaan en als je zin hebt kun je het eens proberen.
Die is helaas gestikt in een broodje doner kebabquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |