Uiteraard, met drie broodjes per dag mag dat natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Piger het volgende:
heb je een goede deal afgesloten met die donerboer?
Geen saus geen groente. Enkel een droog broodje met het vlees. Wegspoelen met enkele blikjes energydrink.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
Sambelquote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Fer het volgende:
Beste maak je het zelf, met yoghurt, knoflook en peterselie. Meestal zo scherp, dat je geen sambel meer nodig hebt.
Er staat 1 plaatje ergens in het topic. Was niet bijster interessant.quote:
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatjequote:Op woensdag 27 januari 2016 12:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er staat 1 plaatje ergens in het topic. Was niet bijster interessant.
Ik vind t ook een beetje saai nu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatje
En een foto van de weegschaal elke morgen, en een foto van de huid door de maanden heen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Klopt daarom eis ik minimaal van elke maaltijd 1 plaatje
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Denk dat je eerder scheurbuik krijgt dan diabetes, van zulk eenzijdig voedsel.
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakken
Nee, want dan mis je een schijf!quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.
Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een kapsalondieet doen. Dan heb je de hele schijf van vijf te pakken
Niet als je de Tour de France rijd...quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.
Was een beetje druk vandaag, morgen is het eerste dat ik doe een foto posten.quote:
Het dieet is pas enkele dagen geleden begonnen en uiteraard is het nog nog afgelopen want om het dieet succes te beëindigen moet ik veertien kilo afvallen.quote:
Ben met het een en ander hieromtrent bezig dus foto's en meer coming soon!quote:
Coming soon.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef BarryOSeven het volgende:
En een foto van de weegschaal elke morgen, en een foto van de huid door de maanden heen.
Teveel calorieën met mijn huidige hoeveelheid aan beweging.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Hallojo het volgende:
Kaas is juist een van de onderdelen die het gerecht maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Zou wel die smerige vette plaat kaas er dan maar aflaten, dat gaat na een dag of twee behoorlijk tegenstaan lijkt me.
Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef Farenji het volgende:
Een beetje kapsalon is vaak meer dan 1000 calorieen. Met drie van die jongens op een dag word je moddervet.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Niet als je de Tour de France rijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |