Precies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef MCH het volgende:
Ik bestelde een keer een grote doner bij de doner company, ik dacht echt dat ik een kleine in handen had.
welke donertent is goed in nijmegen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nijmegen heZogenaamde studentenstad met snackbars die daar niet aan meedoen.
Die op Plein '44.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:41 schreef Biekuh het volgende:
[..]
welke donertent is goed in nijmegen?
Kweetniet hoe die shit heet. Ben er 2 keer geweest en 2 keer een goed gevuld broodje. Wel redelijk duur (5 euro).quote:
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kweetniet hoe die shit heet. Ben er 2 keer geweest en 2 keer een goed gevuld broodje. Wel redelijk duur (5 euro).
Als ze goed gevuld zijn is dit niet zo duur.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)
Je kan ook met de bus naar het ghetto gaan. Aan de Willemsweg heb je Gül. Ik geloof dat een broodje daar 2,50 is, maar dit weet ik ook alleen maar omdat ik er met de bus langs ben geweest. Nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ah, nou. thanks voor de tip. is wel aan de dure kant ja (durum kipdoner voor 5,50)
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als ze goed gevuld zijn is dit niet zo duur.
Wie eet er nou weer kipdönerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.
Bij mijn stamTurk neem ik altijd een broodje van ¤ 5,50 en die kan ik amper op. Bij andere tenten zijn de broodjes iets goedkoper, maar daarvan eet ik er makkelijk twee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Biekuh het volgende:
[..]
mwah. kweenie. heb weleens besteld bij eentje waar een super kipdoner 5,- kost. kan me moeilijk voorstellen dat die van 5,50 bij die andere tent beter gevuld is.
Is ook lekker. Ik wissel het altijd af.quote:
alleen bazen eten datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, thanks voor de tip. ik kom niet zo vaak in nijmegen en plein 44 is wel te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef MrSalazar het volgende:
Maar die tent aan de Willemsweg was wel serieus. Op zich is dat niet al te ver van het station vandaan en als je zin hebt kun je het eens proberen.
Die is helaas gestikt in een broodje doner kebabquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |