2x per dag. Wel opletten hequote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen
Nee joh, dan zou het een topic zonder pics worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
Gaat tot nu toe prima.quote:
Niet precies aangezien de schattingen over de voedingswaarden van een broodje doner best.sterk uiteen lopen. Vlees is behoorlijk vet inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:20 schreef Megara het volgende:
Weet je wel wat je dan allemaal precies binnenkrijgt qua voedingswaarde, is dat vlees bijvoorbeeld ook niet heel erg vet?
Zojuist een nieuwe foto geupload, morgen nog meer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hey nog steeds geen pics gast?
Wat een flater van een topic
Twee keer per dag en ik heb het van te voren gemeld dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Dat is een aanname, het vlees stinkt niet alleen de knoflooksaus en die eet ik alleen in de avond voor de rest vooral ketchup etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef KREEFTx het volgende:
En je stinkt nu de hele dag uit je bek, maakt dat je niet uit?
Met saus.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Doet ie trouwens met of zonder saus?
Daar heb je toch niets aan als het je ook gaat om het experiment.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
De broodjes smaken ook goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".
Niets van dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe voel je jezelf verder? Geen last van diarree of malaise?
Oke, top. Kip of kalf?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vanavond doe ik met je dieet mee. Maar wel sjasliek erbij want zonder dat kan ik niet leven.
Waar had je die gegeten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kalf, heb ooit een kipdoner gehad die bestond uit slijmerig snot. Dat was de laatste keer.
In mijn studententijd in Enschede. Kreeg een rol, en daar zat dat in. Net alsof je een hap van dat rundvlees vet neemt, maar dan een mond vol.quote:
Dat is geen donerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:32 schreef Ashqelon het volgende:
Dag zes #donerkebabdieet
[ afbeelding ]
hahaha grappige jij hahaha. Wat een stom topic trouwens. Iedereen weet het juiste dieet is het bier dieet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Stink je niet onwijs uit al je poriën? Als je nu een kind verwekt krijg je een kebaby. Grappige ik hihaho
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Wat dan? Mij doet het denken aan leverworst.quote:
HGH?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.
Mwja van 3 broodjes per dag valt wel mee toch.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die saus is juist de dikmaker denk ik.
Niet elke dag 5 kapsalon klappenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lijkt me niks om 2/3 broodjes te eten per dag
Meer dan zat !quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Neem er 1 in de twee weken meestal
en sla en peperquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.
Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
Flikker toch op met dat gezever, 1 boterham met pindakaas erbij en zijn stoelgang is ook weer in orde,quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.
Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
1 broodje? auschwitz dieet manquote:Op zondag 24 januari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.
Ik ga standaard een broodje doner kebab eten, de enige afwisseling daarin zal zijn tussen het soort vlees, de ene keer kip en de andere keer kalf. Wat saus betreft ga ik voor zowel knoflook als sambal en alle groente behalve ui.
wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
Waar vanaf?quote:
Is dat hoog?quote:
The higher they climb, the harder they fall. Ik bel alvast 112quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoger dan de hoogste der hoogsten, smaakvoller dan de smaakvolste der smaken.
Die is al een stuk döner.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Uit dit topic had zoveel meer gehaald kunnen worden. Hoe is het met TS?
We kunnen het topic wel volrammen met lama plaatjes? Wie trapt af?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
Ga je dan een doner kebab dieet doen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
TS zal wel dood zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
Volgens mij klopt hier geen fuck van...quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Ashqelon het volgende:
Als je van die pens afwil komt het simpelweg neer op afvallen en afvallen doe je door meer calorien te verbranden dan je binnenkrijgt. Het maakt dus niet uit waaruit die calorien bestaan, hoevaak je op een dag eet, hoe gevarieerd etc.
Je moet gewoon iedere week 3 dagen aan de speed zonder te eten. Geen bier bij drinken enkel wodka.quote:
Lijkt me een interessant dieet om te volgen inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga je dan een doner kebab dieet doen?
Hij heeft moeite met typen met z'n worstenvingertjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer
Dit is officieel een kuttopic. Had ook niks anders verwacht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer
Dit inderdaad. Vanavond even een tijdelijk doner kebab dieet doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |