Mwja van 3 broodjes per dag valt wel mee toch.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die saus is juist de dikmaker denk ik.
Niet elke dag 5 kapsalon klappenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lijkt me niks om 2/3 broodjes te eten per dag
Meer dan zat !quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Neem er 1 in de twee weken meestal
en sla en peperquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.
Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
Flikker toch op met dat gezever, 1 boterham met pindakaas erbij en zijn stoelgang is ook weer in orde,quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Joh...op de korte termijn is dat dieet van 3 broodjes doner kebab op een dag echt niet gevaarlijk. Op de lange termijn ga je echter een tekort aan voedingsstoffen opbouwen en - afhankelijk van je lichamelijke activiteiten - kan je aankomen.
Dat aankomen is opzich niet zo'n probleem, maar een tekort aan belangrijke voedingsstoffen gaat wel je functioneren beïnvloeden. Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
1 broodje? auschwitz dieet manquote:Op zondag 24 januari 2016 16:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.
Ik ga standaard een broodje doner kebab eten, de enige afwisseling daarin zal zijn tussen het soort vlees, de ene keer kip en de andere keer kalf. Wat saus betreft ga ik voor zowel knoflook als sambal en alle groente behalve ui.
wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef Mark031 het volgende:
Het enige wat je binnenkrijgt is wit brood, vlees en wat tomaten en komkommer.
Waar vanaf?quote:
Is dat hoog?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |