2x per dag. Wel opletten hequote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Kijkt die doner man je nu niet raar aan dat je 3x per dag een broodje komt halen
Nee joh, dan zou het een topic zonder pics worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
Gaat tot nu toe prima.quote:
Niet precies aangezien de schattingen over de voedingswaarden van een broodje doner best.sterk uiteen lopen. Vlees is behoorlijk vet inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:20 schreef Megara het volgende:
Weet je wel wat je dan allemaal precies binnenkrijgt qua voedingswaarde, is dat vlees bijvoorbeeld ook niet heel erg vet?
Zojuist een nieuwe foto geupload, morgen nog meer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hey nog steeds geen pics gast?
Wat een flater van een topic
Twee keer per dag en ik heb het van te voren gemeld dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef KREEFTx het volgende:
Dat is een aanname, het vlees stinkt niet alleen de knoflooksaus en die eet ik alleen in de avond voor de rest vooral ketchup etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:02 schreef KREEFTx het volgende:
En je stinkt nu de hele dag uit je bek, maakt dat je niet uit?
Met saus.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Doet ie trouwens met of zonder saus?
Daar heb je toch niets aan als het je ook gaat om het experiment.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:51 schreef shiftsix het volgende:
je kan ook gewoon normaal dieten en sporten en dan deze topic maken en liegen
doe dat beter
De broodjes smaken ook goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die denkt "abi mijn bruudjes zijn lekkerrr".
Niets van dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe voel je jezelf verder? Geen last van diarree of malaise?
Oke, top. Kip of kalf?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vanavond doe ik met je dieet mee. Maar wel sjasliek erbij want zonder dat kan ik niet leven.
Waar had je die gegeten?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kalf, heb ooit een kipdoner gehad die bestond uit slijmerig snot. Dat was de laatste keer.
In mijn studententijd in Enschede. Kreeg een rol, en daar zat dat in. Net alsof je een hap van dat rundvlees vet neemt, maar dan een mond vol.quote:
Dat is geen donerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:32 schreef Ashqelon het volgende:
Dag zes #donerkebabdieet
[ afbeelding ]
hahaha grappige jij hahaha. Wat een stom topic trouwens. Iedereen weet het juiste dieet is het bier dieet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:00 schreef Ciscus het volgende:
Stink je niet onwijs uit al je poriën? Als je nu een kind verwekt krijg je een kebaby. Grappige ik hihaho
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet indien je je beweging erop aanpast zie bijvoorbeeld die Freelee-chick die leeft op fruit boordevol suiker maar toch behoorlijk slank is, maar snap je punt.
[ afbeelding ]
Dit dus.
Wat dan? Mij doet het denken aan leverworst.quote:
HGH?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Freelee chick werkt niet en zit de hele dag op de fiets en gebruikt HGH, totaal niet representatief voor de gemiddelde mens/vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |