Welke dieeten heb je hiervoor geprobeerd?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef spierbal het volgende:
Mooi, als het werkt hou ik dit dieet misschien ook wel vol.
De benodigde voedingsstoffen krijg je haast zeker niet binnen en dat is dan ook het verschil tussen gezondheid en afvallen waar ik op doelde. Jus d'orange bijvoorbeeld bevat veel vitamine maar is desastreus voor iemand die op dieet is.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:30 schreef zarGon het volgende:
Wel kip, geen saus. Klinkt prima, maar of je alle voedingstoffen die je nodig hebt binnenkrijgt betwijfel ik ten zeerste. Om nog maar niet te spreken over het volhouden van je 'dieet'.
Ga je het trouwens zelf maken, haal je het kant-en-klaar en ga je dat bereiden of laat je het thuisbezorgen?
Dus je gaat 's ochtends naar de lokale kebabzaak?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef Ashqelon het volgende:
Ik zal het drie maal daags afhalen bij de lokale kebabzaak.
Lokale kebabzaak is tot een uur of half zes open dus dat moet kunnen inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus je gaat 's ochtends naar de lokale kebabzaak?
Wat ga je precies bestellen eigenlijk?
Ik heb m'n ochtendbroodje al op. Middagbroodje ga ik zometeen halen en avondbroodje rond een uur of tien denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef LievePoetin het volgende:
Wanneer start je. En waar blijven de picsen natuurlijk eet
Binnen een dag al lijkt me. Hij mag verder dus nergens z'n calorieën vandaan halenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef MrSalazar het volgende:
Lijkt me wel lekker. Voor een paar dagen. Daarna gaat het je toch tegenstaan.
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Binnen een dag al lijkt me. Hij mag verder dus nergens z'n calorieën vandaan halen
Van elk broodje een foto vooraf en een verslag van je gevoel achteraf lijkt me het volgen wel waard, ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb m'n ochtendbroodje al op. Middagbroodje ga ik zometeen halen en avondbroodje rond een uur of tien denk ik.
De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)quote:Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Zonder vieze vette saus kan dit nog best weleens werken.
Dat vlees is anders ook enorm vet.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)
De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.quote:Om dit aan te tonen en voor eens en altijd een einde te maken aan al die zelfverklaarde experts ga ik dan ook op dieet. Niet zomaar een dieet maar een heus doner kebab dieet.
Dit jaquote:Op zondag 24 januari 2016 18:18 schreef FreezePop het volgende:
Kost je maar 15 eu per dag, maar dan heb je tenminste niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |