abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159361829
Hey Jared.
pi_159362236
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?

Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.

Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
pi_159362313
quote:
18s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?

Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.

Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_159362370
Dat hoef jij niet aan te tonen, dat hebben andere mensen al voor je gedaan.

Dus bespaar jezelf een ongezond dieet en eet gewoon normaal.
pi_159362772
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:47 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.
Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.
pi_159362802
quote:
18s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:09 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.
Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieert :') Of lees ik niet goed?
pi_159363151
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieert :') Of lees ik niet goed?
Jij leest zeer goed.

Máár daarmee hoeft jouw gebruik van het woord 'varieert' nog niet direct verband te houden met het mijne.

Maar ja, het is best logisch dat het varieert. Dus ligt het er een beetje aan welke TS koopt, voor het bewijzen van zijn punt.
pi_159363300
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:23 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jij leest zeer goed.

Máár daarmee hoeft jouw gebruik van het woord 'varieert' nog niet direct verband te houden met het mijne.

Maar ja, het is best logisch dat het varieert. Dus ligt het er een beetje aan welke TS koopt, voor het bewijzen van zijn punt.
Ik denk dat de ts een bullshitter is, maar driemaal daags een foto van zo'n broodje lijkt me wel grappig. Zeker als ie het bij verschillende plekken haalt.
pi_159363337
Geloof er geen zak van. Drie maal daags zo'n broodje en dat volhouden.
Make my day!
pi_159363876
Kebab. Bij mij bekend als een vurige anushap.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159364272
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.
pi_159364309
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:03 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.
Ja
pi_159364334
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit moet ik meemaken, hoelang duurt het dieet? Een maandje of drie?
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:50 schreef Farenji het volgende:
Hoe lang ben je van plan dit vol te houden?
Net zolang totdat ik m'n pens kwijt ben. Ik weeg nu zo'n 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan dus duurt nogwel een tijdje waarschijnlijk.
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Zonder vieze vette saus kan dit nog best weleens werken.
Met die saus moet het ook wel lukken.
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:11 schreef DuTank het volgende:
Film het en maak er een docu van. Dat zal vast wel opgepikt worden.
Geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)
Het vlees kan ook behoorlijk vet zijn al is dat niet altijd het geval.
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ashqelon op 24-01-2016 20:15:07 ]
pi_159364954
quote:
18s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:

Om aan te tonen dat het echt niets uitmaakt wat je eet zolang je maar meer calorien verbrand dan je binnenkrijgt. Doner kebab is toch wel een icoon van de fast food industrie in Nederland dus leek me een goed product voor dit experiment.

Mijn huidige gewicht is dus 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan al is dat geen harde grens. Het dieet stopt in principe op het moment dat ik m'n pens kwijt ben.

Wat beweging betreft ga ik in eerste instantie niet meer doen dan ik hiervoor al deed en dat is: Heen en weer fietsen naar school en werk dus dagelijks 8 km heen en 8 km terug en daarnaast twee keer per week 4 km hardlopen.
  zondag 24 januari 2016 @ 21:05:29 #41
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159366193
Kapsalon of broodje? :D
pi_159368102
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Kapsalon of broodje? :D
Drie broodjes doner per dag lijkt me wel genoeg.
  zondag 24 januari 2016 @ 22:15:10 #43
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159368261
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Drie broodjes doner per dag lijkt me wel genoeg.
Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)

Als je straks klaar bent met je dieet moet je die eens proberen. Ultra lekker.
pi_159368486
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:

Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.
En het idee dat je uberhaupt van je overgewicht afkomt met een dieet, is dat ook gestoeld op wetenschap?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159368560
Ben nog steeds op zoek naar dat bericht over die student uit Groningen ofzo die scheurbuik kreeg door een maand lang alleen pizza's te vreten :')

Je kan wel afvallen maar ik zou je toch aanraden enigszins gevarieerd te blijven eten. :Y)
pi_159369213
Wat voor resultaten ga je posten? Alleen je gewichtafname is nogal een anticlimax, want ik weet nu al dat die omlaag gaat. Tenminste als je goed je onderhoud hebt berekend en het aantal kcal in een broodje exact weet te vinden. Kan nogal schelen natuurlijk, het ene broodje is veel rijkelijker gevuld dan de ander. De macdonalds is bijvoorbeeld heel consistent in de hoeveelheid die je krijgt. De turk om de hoek ligt het maar net of Achmed of Youssef je broodje klaarmaakt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159369392
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)

Als je straks klaar bent met je dieet moet je die eens proberen. Ultra lekker.
Duurt nog wel een tijdje denk ik.
pi_159369424
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:25 schreef katkit het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar dat bericht over die student uit Groningen ofzo die scheurbuik kreeg door een maand lang alleen pizza's te vreten :')

Je kan wel afvallen maar ik zou je toch aanraden enigszins gevarieerd te blijven eten. :Y)
Zal wel een hoax zijn dan :P Maar op een goed broodje zit aardig wat groente.
pi_159369441
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Duurt nog wel een tijdje denk ik.
Wanneer ga je foto's van je vreten posten?
pi_159369477
Een beetje broodje doner met saus zal toch al gauw een calorie of 700-800 zijn. Met drie broodjes per dag zul je zonder sporten niet zo heel veel afvallen. Wat drink je erbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')