Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?
Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.
Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat dat varieert.
Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieertquote:Op zondag 24 januari 2016 19:09 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch dat als iemand meerdere dingen noemt en je op één van die dingen reageert, je even duidelijk aangeeft waar je precies op reageert, maar wij hebben duidelijk een ander beeld van logica.
Jij leest zeer goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je gebruikt volgens mij maar een keer het woord varieertOf lees ik niet goed?
Ik denk dat de ts een bullshitter is, maar driemaal daags een foto van zo'n broodje lijkt me wel grappig. Zeker als ie het bij verschillende plekken haalt.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:23 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Jij leest zeer goed.
Máár daarmee hoeft jouw gebruik van het woord 'varieert' nog niet direct verband te houden met het mijne.
Maar ja, het is best logisch dat het varieert. Dus ligt het er een beetje aan welke TS koopt, voor het bewijzen van zijn punt.
Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nja, je kan nog variëren met sausjes om het een beetje interessant te houden. Of eet ie die troep zonder saus?
Jaquote:Op zondag 24 januari 2016 20:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Er kan op wel meer vlakken gevarieerd worden behalve saus zoals het soort vlees en brood etc.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit moet ik meemaken, hoelang duurt het dieet? Een maandje of drie?
Net zolang totdat ik m'n pens kwijt ben. Ik weeg nu zo'n 72 kilo en ik wil richting de 57 kilo gaan dus duurt nogwel een tijdje waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:50 schreef Farenji het volgende:
Hoe lang ben je van plan dit vol te houden?
Met die saus moet het ook wel lukken.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Twiitch het volgende:
Zonder vieze vette saus kan dit nog best weleens werken.
Geen idee hoe ik dat moet aanpakken.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:11 schreef DuTank het volgende:
Film het en maak er een docu van. Dat zal vast wel opgepikt worden.
Het vlees kan ook behoorlijk vet zijn al is dat niet altijd het geval.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De saus is bijna altijd de dikmaker (Bij Subway, kapsalon etc etc)
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de mensen die ooit een dieet hebben gedaan heeft last van overgewicht, dus ik geef je weinig kans op succes. Ik zie niet in waarin het kebabdieet zich onderscheidt van andere dieten.
Om aan te tonen dat het echt niets uitmaakt wat je eet zolang je maar meer calorien verbrand dan je binnenkrijgt. Doner kebab is toch wel een icoon van de fast food industrie in Nederland dus leek me een goed product voor dit experiment.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je hebt gelijk dat mensen afvallen en gezond zijn te vaak door elkaar halen. Jouw reactie erop is precies de verkeerde. Waarom zou je in hemelsnaam willen afvallen op basis van een dieet vol troep?
Ik vermoed trouwens zeer sterk dat je met drie broodjes döner kebab (met saus) al boven je dagelijkse behoefte aan kcal zit (op internet varieert de genoemde hoeveelheid nogal). In dat geval ga je misschien ook nog eens falen met het bewijzen van je punt.
Qua verslaggeving pak je het trouwens nogal matig aan. Ten eerste is het kebabdieet maar de helft van je punt, dus logischerwijs moet je ook bijhouden hoeveel je beweegt (en dus verbrandt). Verder zou het ook leuk zijn te weten hoeveel je nu weegt, wat je streefgewicht is en hoe lang je het dieet wil volhouden. Een fotoverslag van zowel de broodjes, als je vorderingen zou het helemaal afmaken.
Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)quote:Op zondag 24 januari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Drie broodjes doner per dag lijkt me wel genoeg.
En het idee dat je uberhaupt van je overgewicht afkomt met een dieet, is dat ook gestoeld op wetenschap?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:05 schreef Ashqelon het volgende:
Omdat het kebabdieet gestoeld is op wetenschap en niet op broscience zoals de meesten dieeten.
Duurt nog wel een tijdje denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd ernstig fan van de sjaslik curry (2 stokjes)
Als je straks klaar bent met je dieet moet je die eens proberen. Ultra lekker.
Zal wel een hoax zijn danquote:Op zondag 24 januari 2016 22:25 schreef katkit het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar dat bericht over die student uit Groningen ofzo die scheurbuik kreeg door een maand lang alleen pizza's te vreten
Je kan wel afvallen maar ik zou je toch aanraden enigszins gevarieerd te blijven eten.
Wanneer ga je foto's van je vreten posten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |