Ik vind bruin wel toepasselijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dan herken je de echte aanranders niet meer.Maak dan eerst maar een nieuw kleurtje voor de PVV'ers.
Lichtgetint.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind bruin wel toepasselijk.
Hij zet ze zelfs op zijn kandidatenlijst.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zal hij ermee in het reine moeten komen: Geert Wilders trekt de grootste idioten en aso's aan.
Iemand postte gisteren een overzicht van alle vrouwenmishandelaars met wie Wilders in zee is gegaan. Een droevige optelsom voor een politicus die nu staat te schermen met 'verzetsspray'.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:19 schreef freako het volgende:
[..]
Hij zet ze zelfs op zijn kandidatenlijst.
Mikken op de kleding om het bovenlijf....quote:
ooh ik ben het helemaal met je eens hoor.....zo goedquote:Op zondag 24 januari 2016 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met me eens is, is een gutmensch. Puh.
Zo hee, kijk mij eens even de discussie gewonnen hebben!
Goede vergelijking. Ik denk dat het Tokkie-argument inmiddels wel is ontkracht. Vertegenwoordigen 42 virtuele zetels binnen de verschillende peilingen allemaal Tokkies of vertegenwoordigen ze juist veel verontrustende en boze burgers die het vertrouwen in de huidige politiek hebben verloren? Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:55 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraakdaar zou ik maar mee uitkijken.
Tevens, tokkies... tja. Zijn alle Ajax-supporters ook types a la F-side?
ik zie op het nieuws alleen maar schreeuwende PVV tokkies dus daarmee kun je wel stellen dat als je gewoon tokkie bent als je op PVV stemt, net zoals alle asielzoekers verkrachtende kansenparels zijn... deal with itquote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ik denk dat het Tokkie-argument inmiddels wel is ontkracht. Vertegenwoordigen 42 virtuele zetels binnen de verschillende peilingen allemaal Tokkies of vertegenwoordigen ze juist veel verontrustende en boze burgers die het vertrouwen in de huidige politiek hebben verloren? Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.
Precies, we willen natuurlijk niet generaliseren.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ik denk dat het Tokkie-argument inmiddels wel is ontkracht. Vertegenwoordigen 42 virtuele zetels binnen de verschillende peilingen allemaal Tokkies of vertegenwoordigen ze juist veel verontrustende en boze burgers die het vertrouwen in de huidige politiek hebben verloren? Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.
Wilders is doodsbang dat hij werkelijk 40 zetels behaalt. Zijn huidige fractie kan hij al nauwelijks in de hand houden. Veertig van die patjepeeërs wordt helemaal een ramp.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand postte gisteren een overzicht van alle vrouwenmishandelaars met wie Wilders in zee is gegaan. Een droevige optelsom voor een politicus die nu staat te schermen met 'verzetsspray'.
Als je de PVV steunt ben je een Tokkie omdat je blijkbaar niet in staat bent logisch na te denken, populistische propaganda te doorzien en voor asociaal beleid bent waarbij de mensenrechten aan de kant geschoven worden en de vrijheid die jaren onderdeel van onze cultuur is en waarvoor onze voorouders hebben gevochten om zeep geholpen wordt. Dat er nu veel tokkies zijn doet daar weinig aan af.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt hij dan ook richting regeringsverantwoordelijkheid gedwongen. Gaat helemaal hilarische taferelen opleverenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:57 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders is doodsbang dat hij werkelijk 40 zetels behaalt. Zijn huidige fractie kan hij al nauwelijks in de hand houden. Veertig van die patjepeeërs wordt helemaal een ramp.
Ja hij zit nu wel op de sweet spot met 12 zetels. Voldoende om in toom te houden. LPF-taferelen indien hij boven de 20 komt met allerlei luitjes die zichzelf willen bewijzen en niet de almacht van Wilders accepteren.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:57 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders is doodsbang dat hij werkelijk 40 zetels behaalt. Zijn huidige fractie kan hij al nauwelijks in de hand houden. Veertig van die patjepeeërs wordt helemaal een ramp.
Oneens. Ik ken tokkies die PVDA/SP stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Niet alle PVV-stemmers zijn Tokkies, maar alle Tokkies stemmen wel PVV.
Ah, als het om PVV-stemmers gaat is er blijkbaar wel ineens ruimte voor nuance. Tamelijk hilarisch.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, daarom zou het ook goed zijn om ze te taggen. Blauw hoofd = PVV'er.
Oh, nu wel ja?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.
Lees het nieuws. Zelfs Timmerfrans beaamt hetquote:Op zondag 24 januari 2016 12:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Lees het nieuws. Inmiddels stijgt het percentage vrouwen en kinderen in die vluchtelingenstroom.
http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)-vluchtelingen.dhtml
De uitzonderingen die de regel bevestigen, als je die tegenkomt praat je over pvv tokkie's en zeg je tegen hun dat ze anders zijn, je hun echt niet bedoeld. Als al die andere tokkies nu zoals hun waren dachten we er anders over. Nu moeten hun maar inzien dat ze moeten lijden onder het gedrag van het gros van die tokkie's. Dat moeten ze ons niet kwalijk nemen, maar al die pvv tokkie's.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:13 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Oneens. Ik ken tokkies die PVDA/SP stemmen.
Behalve Islamitische tokkies.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
De meeste Tokkies stemmen niet eens.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jij kent ze allemaal?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
De meeste Tokkies stemmen niet eens.
Het verschil tussen peilingen van De Hond en de werkelijkheid is sowieso vaak vrij groot. Nog afgezien van het feit dat er nog meer dan een jaar tussen zo'n peiling en de daadwerkelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.
Dat laatste is alleen maar in het voordeel van Geert.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het verschil tussen peilingen van De Hond en de werkelijkheid is sowieso vaak vrij groot. Nog afgezien van het feit dat er nog meer dan een jaar tussen zo'n peiling en de daadwerkelijke verkiezingen.
Nou nee, hij heeft vaker extreem hoog gestaan in de peilingen. Het verzilveren is echter aanmerkelijk lastiger, zo blijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen maar in het voordeel van Geert.
Het is aannemelijker dat hij in de peilingen verder stijgt dan dat hij daalt gezien de te verwachten ontwikkelen met vluchtelingen en de EU.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, hij heeft vaker extreem hoog gestaan in de peilingen. Het verzilveren is echter aanmerkelijk lastiger, zo blijkt.
Dan halen ze als alles heel erg meezit ergens tussen de dertig en veertig zetels. Heel leuk maar het kan ook de andere kant op ontwikkelen. De peilingen van de PVV schieten traditioneel nogal op en neer. Ik zou er niet al te veel vertrouwen in leggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat hij in de peilingen verder stijgt dan dat hij daalt gezien de te verwachten ontwikkelen met vluchtelingen en de EU.
Inherent met de peilingen zal de te verzilveren verkiezingswinst ook toenemen.
Dan houd je dus rekening met een kentering in het migrantendrama en de koers van de EU.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan halen ze als alles heel erg meezit ergens tussen de dertig en veertig zetels. Heel leuk maar het kan ook de andere kant op ontwikkelen.
In goed een jaar kan er veel veranderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan houd je dus rekening met een kentering in het migrantendrama en de koers van de EU.
Dat zulk wensdenken nog bestaat.
Alle indicatoren staan alleen precies de andere kant op dan jij hoopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In goed een jaar kan er veel veranderen.
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alle indicatoren staan alleen precies de andere kant op dan jij hoopt.
De twee stokpaardjes van malle Geert zijn islamisering en de EU. Dat zijn ze bovendien al jaren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.
Iets meer ratio dan blind in iedere hype trappen kan geen kwaad.
Dat zijn inderdaad hypes. Zeker als je naar de feiten kijkt. Maar ik zag net ook in een ander topic, dat jij iedere scheet uit de hoek van malle Geert voor waar aan lijkt te nemen. Dan snap ik dat je minder hebt met ratioquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De twee stokpaardjes van malle Geert zijn islamisering en de EU. Dat zijn ze bovendien al jaren.
Dat je die twee thema's als 'hype' bestempeld zegt vooral wat over jouw perceptie. Dat heeft niets met ratio te maken.
Welke feiten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad hypes. Zeker als je naar de feiten kijkt.
Het kunnen kolderieke tijden gaan worden als dit doorgaat. Jesse Klaver is ook op 16 zetels aangekomen en klimmende. Ik denk dat we volgend jaar naar een situatie gaan dat de informateur niks met de verkiezingsuitslag kan, en we nog een keer naar de stembus mogen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.
Iets meer ratio dan blind in iedere hype trappen kan geen kwaad.
Of is dat stiekem niet veel meer dan hoop en hypequote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Welke feiten?
De val van Schengen?
De dagelijks groter wordende problemen door een oneindige stroom islamitische migranten?
Zowel de PVV als GL zie ik lang niet halen waar ze nu op gepeild worden bij De Hond. Die peiling is ook gewoon vrij kolderiek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kunnen kolderieke tijden gaan worden als dit doorgaat. Jesse Klaver is ook op 16 zetels aangekomen en klimmende. Ik denk dat we volgend jaar naar een situatie gaan dat de informateur niks met de verkiezingsuitslag kan, en we nog een keer naar de stembus mogen.
Maar wat je zegt: In 1 jaar kan heel veel veranderen. Zeker met een fragiele partij als de PVV. Alles valt en staat met het welzijn van Wilders.
Ga je ook nog antwoord geven of probeer je met wat smileys en op de man spelen de discussie te voeren?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of is dat stiekem niet veel meer dan hoop en hype
De feiten zijn dat Schengen niet is gevallen en dat de problematiek met de immigranten omvangrijk is maar niet bepaald onbeheersbaar. En dat het er ook niet naar uitziet dat het dat gaat worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ga je ook nog antwoord geven of probeer je met wat smileys en op de man spelen de discussie te voeren?
Als je ontkent dat de problemen met migranten en de EU alleen maar groter worden, gezien recente ontwikkelingen, dan is er inderdaad geen verdere discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De feiten zijn dat Schengen niet is gevallen en dat de problematiek met de immigranten omvangrijk is maar niet bepaald onbeheersbaar. En dat het er ook niet naar uitziet dat het dat gaat worden.
Je wilt te graag ellende zien, dat doemdenken kan maar nogmaals met de feiten heeft het weinig van doen.
Geen idee wat mijn post in een ander topic en jouw verkeerde interpretatie daarvan te maken hebben met dit topic.quote:Daarom ook het voorbeeld uit het andere topic wat ik aanhaalde, daar wou je ook maar al te graag geloven dat een bepaalde foto recent was terwijl die al jaren op het internet circuleert.
De eerste keer dat ik mensen enthousiast hoorde melden dat ze op hem gingen stemmen was lang geleden in de trein, 2e klasse uiteraard, alleen geen van de 4 vijftigers kon zowel de correcte voor- als achternaam noemen. Wellicht is dat ook een factor waardoor het stemmen op hem bij vele geenqueteerden niet lukt.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:15 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn de meeste tokkies te lui om te stemmen. Vandaar ook altijd het grote gat tussen peiling en stemming.
Als je nu eens leest wat ik schrijf. De problematiek is omvangrijk maar niet onbeheersbaar stel ik. En tenzij je enkel blind de sensatiepers volgt, dan zie je ook dat ik niks geks schrijf.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je ontkent dat de problemen met migranten en de EU alleen maar groter worden, gezien recente ontwikkelingen, dan is er inderdaad geen verdere discussie mogelijk.
Het laat de wijze waarop je reageert en redeneert en de lacunes die daarmee samenhangen zien.quote:Geen idee wat mijn post in een ander topic en jouw verkeerde interpretatie daarvan te maken hebben met dit topic.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de problematiek minder wordt zolang er geen structurele oplossingen voor de problemen worden aangedragen. Er wordt vooralsnog helemaal niets beheerst.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je nu eens leest wat ik schrijf. De problematiek is omvangrijk maar niet onbeheersbaar stel ik. En tenzij je enkel blind de sensatiepers volgt, dan zie je ook dat ik niks geks schrijf.
Ik stel in dat topic dat harder zingen de remedie is tegen islamitisch tuig.quote:Het laat de wijze waarop je reageert en redeneert en de lacunes die daarmee samenhangen zien.
In dit versplinterende politieke landschap haalt niemand meer 40 zetels. Maar het aantal proteststemmers wat dit keer wél op de PVV stemmen zal wel degelijk toenemen bij een volgende verkiezing. Dat zijn echt niet allemaal Tokkies. Denk aan huiseigenaren die de waarde van hun huizen zien dalen met de komst van een AZC in hun achtertuin. Het is onwaarschijnlijk dat deze mensen gaan stemmen op dezelfde partijen die dit beleid hebben veroorzaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.
Dat noemen we een rechtsstaat. Waar gewerkt wordt met wetten. Pepperspray is verboden, dus als je het gebruikt, en dus bezit, bega je een overtreding of misdrijf en krijg je straf. Net als wanneer je een pistool in je zak hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Goed nieuws voor de vrouwen (en mannen) hier die vrouwen willen verbieden om zich te beveiligen met pepperspray. In Denemarken had een meisje het gore lef om een migrant die haar aanrandde weg te jagen met pepperspray.Gelukkig zal dit niet zonder gevolgen blijven en kan ze een flinke boete verwachten.
http://www.thelocal.dk/20(...)-now-shell-face-fine
Maar niet voor aanranding, want dat is zielig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat noemen we een rechtsstaat. Waar gewerkt wordt met wetten. Pepperspray is verboden, dus als je het gebruikt, en dus bezit, bega je een overtreding of misdrijf en krijg je straf. Net als wanneer je een pistool in je zak hebt.
En waar maak je dat uit op, dan? Overigens is ook dat een rechtsstaat. Een bewering wordt onderzocht. Elke vrouw kan wel met pepperspray spuiten en dan roepen dat ze aangerand werd. Gelukkig wordt er in beschaafde landen dan eerst even gekeken of het waar is, voordat men de aangewezen dader aan de hoogste boom opknoopt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar niet voor aanranding, want dat is zielig.
Linkje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef bamibij het volgende:
die kerel en z'n vrouw toen Rutger Casticum ze kwam interviewenepic sadness
Dit is idd echt erg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef bamibij het volgende:
Dan te bedenken dat het hier op NWS ook vol zit met dat soort typesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef bamibij het volgende:
thanksquote:
Zo zien ze hem ook :pquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
Ergste is nog dat ie bij de demonstratie al bewust de camera opzocht, hij wist dat ie gefilmd zou worden en dacht een heldendaad te verrichten namens de PVV en ons vaderland.
quote:
Jep, daar heb je er al eentjequote:Op zondag 31 januari 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie gewoon een aardige gast met een grote muil!
Jij leest alleen selectief.quote:
Gek he? Soms zie ik dat ook als er filmpjes geplaatst worden over asielzoekers.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie gewoon een aardige gast met een grote muil!
Ik soms ook. En je punt is?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gek he? Soms zie ik dat ook als er filmpjes geplaatst worden over asielzoekers.
Dat het maar is vanuit welk doel of standpunt je een filmpje bekijktquote:
Kijk jij alle filmpjes met een bepaald doel of standpunt?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat het maar is vanuit welk doel of standpunt je een filmpje bekijkt
Iedereen doet datquote:Op zondag 31 januari 2016 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk jij alle filmpjes met een bepaald doel of standpunt?
Nietquote:
Ow gelukkig. Maakte me even zorgen dat je filmpjes bekeek vanuit het standpunt van een anderquote:
Dat doe ik vaak ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ow gelukkig. Maakte me even zorgen dat je filmpjes bekeek vanuit het standpunt van een ander
Echt? Heb je dan ook het idee dat je daarin een uitzondering bent?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt? Heb je dan ook het idee dat je daarin een uitzondering bent?
Ik welquote:
Filmpjes hier worden meestal geplaatst met één doel: bevestiging van eigen gelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook afhankelijk van wat voor een filmpje.
Oh, hier. Op die fiets. Nutteloos wel, want de helft die je wil overtuigen zegt dan toch dat het propaganda is, flauwekul of een andere gevatte term. Niet altijd ten onrechte trouwens.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Filmpjes hier worden meestal geplaatst met één doel: bevestiging van eigen gelijk.
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, hier. Op die fiets. Nutteloos wel, want de helft die je wil overtuigen zegt dan toch dat het propaganda is, flauwekul of een andere gevatte term. Niet altijd ten onrechte trouwens.
Maar proberen te overtuigen van het eigen gelijk is al redelijk zeldzaam. Het is hier meer met z'n allen een beetje brallen, en het herhalen van eigenaardige one-liners
Dat laatste kijken we liever niet naar. Past ook niet in de slachtoffer rol, van de forens die door dit alles wellicht meer belasting moet gaan betalen.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]En bij ieder nieuws-item dezelfde memes. De vraag is wie er in staat is om het geheel te overzien, het in zijn context te plaatsen en de gevolgen kan overzien van beslissingen. In feite kan niemand dat echt. Ik hoop alleen dat mensen zich realiseren dat we het hier in het Westen erg goed hebben en dat dat te danken is aan de welvaart die we vergaard hebben in het verleden ten koste van andere landen.
Dus je had liever gezien dat dat meisje zich aan de wet gehouden had, geen pepperspray bij zich had en verkracht werd?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat noemen we een rechtsstaat. Waar gewerkt wordt met wetten. Pepperspray is verboden, dus als je het gebruikt, en dus bezit, bega je een overtreding of misdrijf en krijg je straf. Net als wanneer je een pistool in je zak hebt.
wat is er mis met de consequenties aanvaarden dat je de wet overtreed bijvoorbeeld? En wat als je als meisje het probeert te gebruiken, het mislukt en je wordt als bonus nog even dood gemaakt...quote:Op zondag 31 januari 2016 08:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je had liever gezien dat dat meisje zich aan de wet gehouden had, geen pepperspray bij zich had en verkracht werd?
Laat gewoon elke vrouw zelf de keuze maken of ze pepperspray bij zich wil dragen. Degenen die geen enkel risico willen nemen kunnen zich gelijk uitkleden en met de benen wijd gaan liggen en degenen die terug willen vechten hebben dan een wapen tegen een wezen van het mannelijk soort wat in het algemeen sterker dan hun is.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:52 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er mis met de consequenties aanvaarden dat je de wet overtreed bijvoorbeeld? En wat als je als meisje het probeert te gebruiken, het mislukt en je wordt als bonus nog even dood gemaakt...
En denk je echt dat men bij gebruik voor jaren de gevangenis in gaat of iets... nah, wellicht een boete of reprimande maar goed dat resoneert toch blijkbaar niet want verkrachters hoeven in uiterste gevallen slechts 2 uur te schoffelen.
het geeft natuurlijk ook gewoon een vals gevoel van veiligheid, maar ja dat lijkt dus geen probleemquote:Op zondag 31 januari 2016 08:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat gewoon elke vrouw zelf de keuze maken of ze pepperspray bij zich wil dragen. Degenen die geen enkel risico willen nemen kunnen zich gelijk uitkleden en met de benen wijd gaan liggen en degenen die terug willen vechten hebben dan een wapen tegen een wezen van het mannelijk soort wat in het algemeen sterker dan hun is.
Vind jij vrouwen domme schepselen die zelf niet kunnen bepalen wat goed en slecht voor ze is? Ik zie hier een hoop mannen die bepalen wat goed voor vrouwen is. Geef ze zelf de keuze om zich met pepperspray te beveiligen.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:02 schreef Re het volgende:
[..]
het geeft natuurlijk ook gewoon een vals gevoel van veiligheid, maar ja dat lijkt dus geen probleem
quote:Op zondag 31 januari 2016 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind jij vrouwen domme schepselen die zelf niet kunnen bepalen wat goed en slecht voor ze is? Ik zie hier een hoop mannen die bepalen wat goed voor vrouwen is. Geef ze zelf de keuze om zich met pepperspray te beveiligen.
quote:In April 1981, in cooperation with the ABC television program “20/20,” the Ventura County, California, Sheriff’s Department arranged a unique experiment to test it. The television producers invited twelve Los Angeles women, all licensed to carry tear gas, to participate in a realistic simulation of street assault, with deputies playing the assailants. A parking-lot scenario at the Sheriff’s Academy was created. The women were given shopping bags and told them to imagine that they were leaving a supermarket.
Each carried her usual type of Mace product. The women and deputies were all average height and build; in some cases the women were bigger than the deputies. The women had the tear gas in their hands with the safety off. They knew something was going to happen, but not exactly what or when. The scenario had diversionary activities going on such as kids playing, people walking into the “market,”’ a guy changing a tire in order to create an environment in which the women wouldn’t just Mace or pepper spray the first person who crossed their path. Then a deputy posing as an assailant confronted each woman and attempted to grab her purse or push her to the ground. Each woman was attacked four times, for a total of forty-eight simulated assaults. Even though they knew they were going to be attacked, not one of them stopped the deputies who played the assailant.
The Lieutenant running the event said the women were absolutely convinced the Mace would work. The women had been told the Mace would instantly disable any assailant. They were described as cocky. One woman even said, “We’re going to wipe you guys up!” The experiment was arranged to give them many more advantages than they would have in a real assault. The tear gas was pre-staged in their hands and not in their purses, and they knew they were going to be using it. After the test, they were all upset and felt the tear gas school they had attended had misled them. They said the school’s promotional videotape showed assailants instantly incapacitated.
Even with the tear gas in hand, the women hit the deputies less than 20% of the time, and hit them in the face only a few times. In the few cases where the officers were hit in the face, the spray did not stop them. The manufacturers’ claim of immediate incapacitation” simply did not hold true. One in five deputies who were hit in the face did feel some ill effects but only after a minute or so, which would not have stopped a real assault.
Een slot op je deur houdt ook geen inbreker tegen. Toch zijn er weinig mensen die 's nachts hun deur wagenwijd openzetten.quote:
maar een slot is dan ook bewezen effectief, een pepperspray in je tas niet...quote:Op zondag 31 januari 2016 09:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een slot op je deur houdt ook geen inbreker tegen. Toch zijn er weinig mensen die 's nachts hun deur wagenwijd openzetten.
over het algemeen is een man sterker dan een vrouw, echt waarquote:Op zondag 31 januari 2016 09:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Agenten is de VS kan je trouwens niet vergelijken met Nederlandse agenten of de gemiddelde mens. Over het algemeen zijn die agenten veel sterker.
Dus je adviseert vrouwen die aangerand worden niet terug te vechten, zoveel mogelijk mee te werken?quote:Op zondag 31 januari 2016 09:19 schreef Re het volgende:
[..]
over het algemeen is een man sterker dan een vrouw, echt waar
nee dat zeg ik nietquote:Op zondag 31 januari 2016 09:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je adviseert vrouwen die aangerand worden niet terug te vechten, zoveel mogelijk mee te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |