Dat noemen we een rechtsstaat. Waar gewerkt wordt met wetten. Pepperspray is verboden, dus als je het gebruikt, en dus bezit, bega je een overtreding of misdrijf en krijg je straf. Net als wanneer je een pistool in je zak hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Goed nieuws voor de vrouwen (en mannen) hier die vrouwen willen verbieden om zich te beveiligen met pepperspray. In Denemarken had een meisje het gore lef om een migrant die haar aanrandde weg te jagen met pepperspray.Gelukkig zal dit niet zonder gevolgen blijven en kan ze een flinke boete verwachten.
http://www.thelocal.dk/20(...)-now-shell-face-fine
Maar niet voor aanranding, want dat is zielig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat noemen we een rechtsstaat. Waar gewerkt wordt met wetten. Pepperspray is verboden, dus als je het gebruikt, en dus bezit, bega je een overtreding of misdrijf en krijg je straf. Net als wanneer je een pistool in je zak hebt.
En waar maak je dat uit op, dan? Overigens is ook dat een rechtsstaat. Een bewering wordt onderzocht. Elke vrouw kan wel met pepperspray spuiten en dan roepen dat ze aangerand werd. Gelukkig wordt er in beschaafde landen dan eerst even gekeken of het waar is, voordat men de aangewezen dader aan de hoogste boom opknoopt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar niet voor aanranding, want dat is zielig.
Linkje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef bamibij het volgende:
die kerel en z'n vrouw toen Rutger Casticum ze kwam interviewenepic sadness
Dit is idd echt erg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef bamibij het volgende:
Dan te bedenken dat het hier op NWS ook vol zit met dat soort typesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef bamibij het volgende:
thanksquote:
Zo zien ze hem ook :pquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
Ergste is nog dat ie bij de demonstratie al bewust de camera opzocht, hij wist dat ie gefilmd zou worden en dacht een heldendaad te verrichten namens de PVV en ons vaderland.
quote:
Jep, daar heb je er al eentjequote:Op zondag 31 januari 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie gewoon een aardige gast met een grote muil!
Jij leest alleen selectief.quote:
Gek he? Soms zie ik dat ook als er filmpjes geplaatst worden over asielzoekers.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie gewoon een aardige gast met een grote muil!
Ik soms ook. En je punt is?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gek he? Soms zie ik dat ook als er filmpjes geplaatst worden over asielzoekers.
Dat het maar is vanuit welk doel of standpunt je een filmpje bekijktquote:
Kijk jij alle filmpjes met een bepaald doel of standpunt?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat het maar is vanuit welk doel of standpunt je een filmpje bekijkt
Iedereen doet datquote:Op zondag 31 januari 2016 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk jij alle filmpjes met een bepaald doel of standpunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |