abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:37:09 #102
137949 Disana
pi_159352608
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Net zoals niet elke Ajax-fan op dezelfde lijn staat als de F-Side aanhang :)
Toch zal hij ermee in het reine moeten komen: Geert Wilders trekt de grootste idioten en aso's aan.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:37:19 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159352615
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Yep, het is de mensen hier om de sensatie en een paar radicale toeschouwers te doen. Over het onderwerp zelf, het legaliseren van pepperspray, wordt niet gesproken. Sterk. :')
Het is de politicus in kwestie dan ook helemaal niet te doen om het legaliseren van pepperspray, maar om het inzetten van geweldsmiddelen tegen moslims. Niet zo vreemd dus dat het topic daarover gaat.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 24 januari 2016 @ 12:37:30 #104
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159352619
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Je wil gewoon niet op een lijn staan met je mede-PVV'er.
Nou vooraf even: ik zie mijzelf niet als een PVV'er

Mijn mening over de asielcrisis ligt wel het meest overeen met die van de PVV.

Maar door dingen zoals dit, zulke mongolen wordt elke criticus belachelijk gemaakt: "iedereen met een mening die tegen de gutmensch in gaat is zo dom als die gast"

Logischerwijs zou ook de tegenpartij dit soort domme debielen moeten hebben, wanneer gaan we die zien?
pi_159352633
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hij kon het ook gewoon zonder media erbij, half uurtje met de mensen praten, als hij toch maar een half uurtje heeft gekregen van zijn beveiligers.
Waarom zou een politicus in januari naar Spijkenisse gaan zonder dat dit publiciteit oplevert?
  zondag 24 januari 2016 @ 12:37:56 #106
346939 Janneke141
pi_159352634
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Net zoals niet elke Ajax-fan op dezelfde lijn staat als de F-Side aanhang :)
En iedere moslim met IS of de Keulse verkrachters. Oh, wacht.
pi_159352655
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch zal hij ermee in het reine moeten komen: Geert Wilders trekt de grootste idioten en aso's aan.
Dat klopt. Daarentegen trekt Wilders ook een steeds groter wordende groep hoogopgeleiden aan, maar die hoor je niet :)
pi_159352660
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Maar door dingen zoals dit, zulke mongolen wordt elke criticus belachelijk gemaakt: "iedereen met een mening die tegen de gutmensch in gaat is zo dom als die gast"

Logischerwijs zou ook de tegenpartij dit soort domme debielen moeten hebben, wanneer gaan we die zien?
Waar gebeurt dat precies?

Waarom zie je kritiek op de PVV als kritiek op jezelf?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:38:52 #109
137949 Disana
pi_159352664
quote:

[..]

Welkom in de wereld van Geert Wilders, waar elke moslim een verkrachter is en elke vrouw een teef die verkracht wil worden.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:39:11 #110
137949 Disana
pi_159352671
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dat klopt. Daarentegen trekt Wilders ook een steeds groter wordende groep hoogopgeleiden aan, maar die hoor je niet :)
Ik hoop dat dat is omdat ze zich schamen.
pi_159352709
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En iedere moslim met IS of de Keulse verkrachters. Oh, wacht.
Dat wordt ook niet beweerd, althans.. niet door mij. Maar het is vrij makkelijk (en goedkoop) om dergelijke gedachtegangen voor een ander in te vullen blijkbaar :{
  zondag 24 januari 2016 @ 12:40:40 #112
440653 BarryOSeven
pi_159352717
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat precies?

Waarom zie je kritiek op de PVV als kritiek op jezelf?
Nou omdat iedereen die tegen instroom is automatisch wordt weggezet als PVV-tokkie, racist, nazi en de hele riedel.

Verder zie ik kritiek op de pvv niet al kritiek op mij, maar ik word er wel een beetje moe van om in hetzelfde hokje gestopt te worden als deze gast.

Jij draait de handel om, ik zou dit als kritiek zien. Dat is niet zo, dit wordt gebruikt om het beeld van de PVV tokkie weer helder te krijgen. Vervolgens kan de PVV-tokkie term weer gebruikt worden voor iedereen. Ook de weldenkende tegenstander. Daar zit ik mee
pi_159352727
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Kan me gewoon niet voorstellen dat je zo dom bent en dat je denkt zo je punt te kunnen/moeten maken.
Tja, zo dom is een deel van de mensen nu eenmaal. Je ziet het hier op FOK! Ook gewoon goedgepraat worden vanuit de PVV-aanhang. Schelden en geweld gebruiken is onder een deel van de bevolking heel normaal om je zin te proberen te krijgen...
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:41:39 #114
137949 Disana
pi_159352748
Alle gekheid op een stokje: hoezeer ik mij ook zorgen zou kunnen maken over de instroom van asielzoekers en de kwestie Keulen, ik zou mij nooit vertegenwoodigd voelen door Wilders noch profijt hebben van zijn kruistocht tegen 'testosteronbommen'.
pi_159352772
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou omdat iedereen die tegen instroom is automatisch wordt weggezet als PVV-tokkie, racist, nazi en de hele riedel.
Door wie, waar en wanneer?
VVD, CDA, SGP en genoeg andere partijen die niet veel instroom willen.
quote:
Verder zie ik kritiek op de pvv niet al kritiek op mij, maar ik word er wel een beetje moe van om in hetzelfde hokje gestopt te worden als deze gast.
Omdat je in de verdediging schiet en het dan maar oplost als 'complot tegen de PVV'.
Had je dat niet gedaan dan was er niets aan de hand geweest.
pi_159352801
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat is omdat ze zich schamen.
Nee dat is o.a. omdat men ziet dat door de enorme toestroom aan vnl. jonge mannen, er grote problemen kunnen gaan ontstaan in dit land. En dat we zuinig moeten zijn op alles wat we hier hebben. Echte vluchtelingen zijn welkom, maar we hebben het zo langzamerhand niet eens meer over vluchtelingen, maar over grote groepen mannen. Waar zijn de vrouwen en kinderen... voor de zoveelste keer :{
  zondag 24 januari 2016 @ 12:44:48 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159352840
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Jij draait de handel om, ik zou dit als kritiek zien. Dat is niet zo, dit wordt gebruikt om het beeld van de PVV tokkie weer helder te krijgen. Vervolgens kan de PVV-tokkie term weer gebruikt worden voor iedereen. Ook de weldenkende tegenstander. Daar zit ik mee
Denken dat het een complot is :')

De desbetreffende is nog steeds op Twitter actief en een typische PVV-tokkie: https://twitter.com/R0tterdam1/with_replies

Maar als je zoveel moeite hebt met dat iedereen met sympathieën voor de GBL als PVV-tokkie gezien wordt, zie je dan ook niet in dat het systematisch wegzetten van vluchtelingen als testosteron-bommen ietwat hypocriet is?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159352847
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:43 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nee dat is o.a. omdat men ziet dat door de enorme toestroom aan vnl. jonge mannen, er grote problemen kunnen gaan ontstaan in dit land. En dat we zuinig moeten zijn op alles wat we hier hebben. Echte vluchtelingen zijn welkom, maar we hebben het zo langzamerhand niet eens meer over vluchtelingen, maar over grote groepen mannen. Waar zijn de vrouwen en kinderen... voor de zoveelste keer :{
Zulke teksten meen je serieus?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:45:23 #119
137949 Disana
pi_159352853
quote:

[..]

Hoezo 'voor de zoveelste keer'. Wat heb jij een vervelende manier van je punt maken. Gisteren beschuldigde je me ervan 'voortdurend neer te kijken op PVV'ers'. Dat deed ik niet, maar je maakt het zo wel erg makkelijk.

Hoogopgeleiden kunnen prima terecht bij andere partijen die zich eveneens zorgen maken om de instroom. Gelukkig hoeven we daarvoor niet in de armen van Wilders te vluchten.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:46:17 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159352871
quote:

[..]

Lees het nieuws. Inmiddels stijgt het percentage vrouwen en kinderen in die vluchtelingenstroom.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)-vluchtelingen.dhtml
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 24 januari 2016 @ 12:46:23 #121
440653 BarryOSeven
pi_159352876
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:42 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Door wie, waar en wanneer?
VVD, CDA, SGP en genoeg andere partijen die niet veel instroom willen.

[..]

Omdat je in de verdediging schiet en het dan maar oplost als 'complot tegen de PVV'.
Had je dat niet gedaan dan was er niets aan de hand geweest.
Nou ik denk dat je deze discussie pas net binnenkomt, want de afgelopen maand zijn deze aantijgingen meerdere malen voorbij gekomen hier op het forum.

Verder is het ook wat kort door de bocht om te veronderstellen dat ik denk dat het een complot was. Ik vroeg me gewoon af wie die gast was en stelde de mogelijkheid van een complot aan de kaart.

Het is geen geheim dat de AIVD vroeger ook een communistische partij op heeft gericht om de communisten in beeld te brengen. Ze zouden dit soort sabotage ook prima kunnen uitvoeren.

Al met al, ik vind die actie van die kerel zo onbegrijpelijk dom dat ik hier vraagtekens bij stel.

Waarom kind niet weg?
Waarom deze domme woorden?
Waarom met camera erbij?
Wie was die vent?
Wat triggerde hem?

Vind het een beetje raar allemaal.

Verder vind ik het ook raar dat nu.nl dit blijkbaar belangrijk vond te vermelden op de frontpage. Elk protest kent achterlijke gladiolen met dit soort uitspraken denk ik dan. Zien we dat ooit terug in nieuwsberichten?

Vandaar mijn twijfel.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:47:10 #122
440653 BarryOSeven
pi_159352891
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Denken dat het een complot is :')

De desbetreffende is nog steeds op Twitter actief en een typische PVV-tokkie: https://twitter.com/R0tterdam1/with_replies

Maar als je zoveel moeite hebt met dat iedereen met sympathieën voor de GBL als PVV-tokkie gezien wordt, zie je dan ook niet in dat het systematisch wegzetten van vluchtelingen als testosteron-bommen ietwat hypocriet is?
Waar zie jij mij schrijven dat generalisatie niet hypocriet is dan? :')
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:47:22 #123
137949 Disana
pi_159352894
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Falco het volgende:

[..]

[..]
Wat een triest figuur. Zelfs het huilen van zijn kind lag aan de 'demonstrerende wijven'.
pi_159352903
quote:

[..]

Ze zullen allicht bestaan maar mensen met een meer genuanceerde mening over de vluchtelingenproblematiek zijn veelal wat hoger opgeleid en succesvoller in de maatschappij en daarom al minder genegen zich op dergelijke wijze te misdragen.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:48:33 #125
440653 BarryOSeven
pi_159352913
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze zullen allicht bestaan maar mensen met een meer genuanceerde mening over de vluchtelingenproblematiek zijn veelal wat hoger opgeleid en succesvoller in de maatschappij en daarom al minder genegen zich op dergelijke wijze te misdragen.
Die mag je wel even met een bron onderbouwen. Want hier geloof ik dus echt geen ene jota van.
pi_159352942
Dat kind er bij :D priceless. En dan die 1-cellige kabouterlandfeministen treurig fluiten. Ah man wat een enorme treurige doch lachwekkende vertoning
  zondag 24 januari 2016 @ 12:50:03 #127
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159352950

:')
pi_159352964
quote:

[..]

Veelal, helaas geldt andersom de relatie niet. ;)
De genuanceerde realiteit is dat er zowel kaf als koren is en dat de kunst is om zo snel mogelijk het kaf van het koren te scheiden zonder dat je het ten koste laat gaan van het koren en dit terwijl het kaf er alles aan doet om zich voor te doen als het koren. Een lastige kwestie .
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 24 januari 2016 @ 12:52:23 #129
440653 BarryOSeven
pi_159353000
quote:

[..]

Even een opvolgende reactie want deze post is echt achterlijk.

Bedoel je nou te zeggen dat alleen het PVV kamp mensen zonder nuance bezit en dat dus de rest slimmer en succesvoller zou zijn?

Waar ik op doelde is dat ook de voorstanders van de instroom dit soort randdebielen zouden moeten kennen, en dat we die dus nooit terug zien. Hoe kan dat?.

Of jij hebt een heel raar wereldbeeld. Of je draait de vraag zo dat we het ineens niet meer over partijen hebben maar over succesvolle en niet succesvolle mensen. In het laatste geval slaat je opmerking kant nog wal.
pi_159353021
Over het eigenlijke onderwerp, Wilders voorstel om pepperspray te legaliseren, wordt echter nog steeds niet gesproken. Ja, de OP was zwaar verneukt maar de bron werd gegeven. Blijkbaar werd die bron niet gelezen door jullie?
Gaan we straks in elke draad in NWS over de immigratieproblematiek spreken? Zullen we het NWS-subforum van FOK dan immigratieproblematiek gaan noemen?
#NoDAPL
pi_159353057
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die mag je wel even met een bron onderbouwen. Want hier geloof ik dus echt geen ene jota van.
Dat de populistische flanken van de politiek gemiddeld wat minder hoogopgeleide personen aantrekken is toch geen nieuws voor je mag ik hopen?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:54:30 #132
137949 Disana
pi_159353069
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Over het eignelijke onderwerp, Wilders voorstel om pepperspray te legaliseren, wordt echter nog steeds niet gesproken. Ja, de OP was zwaar verneukt maar de bron werd gegeven. Blijkbaar werd die bron niet gelezen door jullie?
Gaan we straks in elke draad in NWS over de immigratieproblematiek spreken? Zullen we het NWS-subforum van FOK dan immigratieproblematiek gaan noemen?
Er is al op je gereageerd de eerste keer dat je je klacht uitte.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:54:43 #133
440653 BarryOSeven
pi_159353077
quote:
11s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat de populistische flanken van de politiek gemiddeld wat minder hoogopgeleide personen aantrekken is toch geen nieuws voor je mag ik hopen?
Waar zijn dan die ongenuanceerde uitspraken van de tegenstanders van de instroom?
  zondag 24 januari 2016 @ 12:55:57 #134
346939 Janneke141
pi_159353113
quote:
Gaan we straks in elke draad in NWS over de immigratieproblematiek spreken?
Mocht je het gemist hebben, dat gebeurt al maanden.
pi_159353154
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Even een opvolgende reactie want deze post is echt achterlijk.

Bedoel je nou te zeggen dat alleen het PVV kamp mensen zonder nuance bezit en dat dus de rest slimmer en succesvoller zou zijn?

Waar ik op doelde is dat ook de voorstanders van de instroom dit soort randdebielen zouden moeten kennen, en dat we die dus nooit terug zien. Hoe kan dat?.

Of jij hebt een heel raar wereldbeeld. Of je draait de vraag zo dat we het ineens niet meer over partijen hebben maar over succesvolle en niet succesvolle mensen. In het laatste geval slaat je opmerking kant nog wal.
Ik heb geen absolute uitspraken gedaan. Zo zullen er vast ook hoogopgeleide rabiate racisten zijn en laagopgeleide D66 stemmers die al decennia in de bijstand zitten.
Maar gemiddeld genomen zullen slimme en succesvolle mensen zich niet zo aangetrokken voelen tot een partij als de PVV en de uitspraken die uit dat kamp komen. Dat is toch niet zo gek?
pi_159353174
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Waar zijn dan die ongenuanceerde uitspraken van de tegenstanders van de instroom?
In Spijkernisse bijvoorbeeld.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:57:35 #137
137949 Disana
pi_159353181
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik zie ze veel op Facebook, om het even bij welk medium, Volkskrant, VN, Trouw of RTL.
pi_159353248
quote:
Over het eigenlijke onderwerp, Wilders voorstel om pepperspray te legaliseren, wordt echter nog steeds niet gesproken. Ja, de OP was zwaar verneukt maar de bron werd gegeven. Blijkbaar werd die bron niet gelezen door jullie?
In NWS gaat standaard zo'n 60-70% van de actieve topics over vluchtelingen/moslims/immigranten. Dus niet zo gek dat dit hier ook het geval is.
pi_159353290
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In NWS gaat standaard zo'n 60-70% van de actieve topics over vluchtelingen/moslims/immigranten. Dus niet zo gek dat dit hier ook het geval is.
Een mens kan het proberen. O-)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een relevante discussie maar alsjeblieft niet in elke draad! Hier moet het gaan over het al dan niet legaliseren van pepperspray.
#NoDAPL
  zondag 24 januari 2016 @ 13:00:34 #140
440653 BarryOSeven
pi_159353323
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik heb geen absolute uitspraken gedaan. Zo zullen er vast ook hoogopgeleide rabiate racisten zijn en laagopgeleide D66 stemmers die al decennia in de bijstand zitten.
Maar gemiddeld genomen zullen slimme en succesvolle mensen zich niet zo aangetrokken voelen tot een partij als de PVV en de uitspraken die uit dat kamp komen. Dat is toch niet zo gek?
Nou vraag ik me af waar je die correlatie aan toeschrijft? Zou dat niet een soort van policor fatsoensnorm kunnen zijn en niets te maken intelligentie of succes?

Je trekt veel te snel conclusies. Zou graag een bron voor je uitspraken willen zien. Niet dat ik ze ontken want dat kan ik ook niet. Ik vraag me vaak gewoon af waar je het vandaan trekt.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:00:57 #141
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_159353337
quote:
11s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Leg even uit waarom een verbod voor Nederlandse vrouwen om zich met pepperspray te verdedigen tegen aanvallers volgens jou het genuanceerde standpunt is.
pi_159353351
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie ze veel op Facebook, om het even bij welk medium, Volkskrant, VN, Trouw of RTL.
Onlangs was hier in de stad ook de discussie over de komst van een AZC. Daar waren twee groepen tegen, eentje met spandoeken over "AZC in je reet!" En een groep die gebruik maakte van de mogelijkheid om in te spreken en de zorgen te delen met de politiek.
De genuanceerde groep had aanmerkelijk meer invloed op de poltiek...
pi_159353361
Van dit naar een discussie over de vluchtelingencrisis: knap. :')

http://www.powned.tv/nieu(...)t_geen_feminist.html
Het voorstel van Wilders om pepperspray te legaliseren kreeg niet veel bijval. Maar de blonde fret bedacht al gauw een alternatief waarmee hulpeloze vrouwen zich kunnen verdedigen: kleine spuitbusjes met blauwe verf, gedoopt tot smurfenspray.

Vandaag deelde hij ze uit in Spijkenisse, waar hij overwegend met enthousiasme werd ontvangen. Een kleine groep demonstranten uitte zich echter minder positief over Wilders' plotselinge aandacht voor geweld tegen vrouwen, bericht RTV Rijnmond. Zij riepen "Wilders racist, geen feminist" en droegen spandoeken met teksten als "Vluchtelingen welkom, racisten niet". Boze omstanders reageerden op hun beurt weer met de vrouwvriendelijke bewering dat deze vrouwen het verdienden om verkracht te worden. Een aantal vrouwelijke tegendemonstranten is gearresteerd.
#NoDAPL
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:01:44 #144
137949 Disana
pi_159353365
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een mens kan het proberen. O-)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een relevante discussie maar alsjeblieft niet in elke draad! Hier moet het gaan over het al dan niet legaliseren van pepperspray.
Waarom post je dan niet gewoon wat je er zelf van vindt. Dat lijkt me zinvoller dan dit geklaag over andere users.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:03:12 #145
137949 Disana
pi_159353414
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Onlangs was hier in de stad ook de discussie over de komst van een AZC. Daar waren twee groepen tegen, eentje met spandoeken over "AZC in je reet!" En een groep die gebruik maakte van de mogelijkheid om in te spreken en de zorgen te delen met de politiek.
De genuanceerde groep had aanmerkelijk meer invloed op de poltiek...
Praten is de beste manier om tot een vergelijk en een oplossing te komen.
pi_159353433
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:00 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Leg even uit waarom een verbod voor Nederlandse vrouwen om zich met pepperspray te verdedigen tegen aanvallers volgens jou het genuanceerde standpunt is.
De minister zegt het als volgt.
quote:
Volgens minister Van der Steur is 'echte' pepperspray niet voor niets illegaal in Nederland. "Er kunnen grote ongelukken mee gebeuren. Ook als de intentie goed is en je het gebruikt om jezelf te beschermen."
  zondag 24 januari 2016 @ 13:04:51 #147
452947 frietenstamp
pi_159353477
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De minister zegt het als volgt.

[..]

Dat is dom en lafhartig, niet genuanceerd imo.
pi_159353487
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou vraag ik me af waar je die correlatie aan toeschrijft? Zou dat niet een soort van policor fatsoensnorm kunnen zijn en niets te maken intelligentie of succes?

Je trekt veel te snel conclusies. Zou graag een bron voor je uitspraken willen zien. Niet dat ik ze ontken want dat kan ik ook niet. Ik vraag me vaak gewoon af waar je het vandaan trekt.
Rondom verkiezingen worden altijd wel onderzoeken gedaan naar de achterban van verschillende partijen. Dit is allemaal niet echt nieuws.
pi_159353503
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:04 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat is dom en lafhartig, niet genuanceerd imo.
Die menin mag je hebben. Gelukkig zijn we in Nederland niet voor een wapenwedloop.
pi_159353520
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Praten is de beste manier om tot een vergelijk en een oplossing te komen.
Correct.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:06:23 #151
440653 BarryOSeven
pi_159353527
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Rondom verkiezingen worden altijd wel onderzoeken gedaan naar de achterban van verschillende partijen. Dit is allemaal niet echt nieuws.
Ja kom dan met die onderzoeken.
pi_159353531
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik ben het vaak oneens met hem maar statistisch gezien heeft hij hier gelijk in. Gemiddeld genomen is het opleidingsniveau bij de centrumpartijen hoger dan bij de flanken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen intellectuelen hebt bij de flankpartijen (de SP heeft ze zeker) en dat je bij de centrumpartijen alleen maar hogeropgeleide mensen hebt. Als je naar het studentenmilieu kijkt dan zijn helaas de VVD en de D66 sterk oververtegenwoordigd, ongetwijfeld mede doordat al die studenten denken dat ze wel eventjes een topinkomen zullen gaan krijgen nadat ze zijn afgestudeerd. :)
Ik zie de VVD trouwens niet als een centrumpartij maar mijn mening wijkt af van de consensus. :{
#NoDAPL
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:06:37 #153
137949 Disana
pi_159353535
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Correct.
Is de uitkomst inmiddels bekend, en heeft men er overwegend vrede mee?
pi_159353547
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Yep, het is de mensen hier om de sensatie en een paar radicale toeschouwers te doen. Over het onderwerp zelf, het legaliseren van pepperspray, wordt niet gesproken. Sterk. :')
Dat zeg je nu al een paar keer, maar dat is niet waar. Dit topic gaat over Wilders die die spray uitdeelde en de gebeurtenissen die daarbij kwamen kijken. Sterk. :')

Als je het over legaliseren van pepprrspray wilt hebben kun je een topic in POL openen.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:07:43 #155
440653 BarryOSeven
pi_159353570
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben het vaak oneens met hem maar statistisch gezien heeft hij hier gelijk in. Gemiddeld genomen is het opleidingsniveau bij de centrumpartijen hoger dan bij de flanken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen intellectuelen hebt bij de flankpartijen (de SP heeft ze zeker) en dat je bij de centrumpartijen alleen maar hogeropgeleide mensen hebt. Als je naar het studentenmilieu kijkt dan zijn helaas de VVD en de D66 sterk oververtegenwoordigd, ongetwijfeld mede doordat al die studenten denken dat ze wel eventjes een topinkomen zullen gaan krijgen nadat ze zijn afgestudeerd. :)
Dat noem ik nou niet meteen bijster intelligent. Maar goed.
pi_159353588
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom post je dan niet gewoon wat je er zelf van vindt. Dat lijkt me zinvoller dan dit geklaag over andere users.
Omdat deze draad hierover hoort te gaan. De keuze van de persoon die deze draad startte.

Het voorstel van Wilders om pepperspray te legaliseren kreeg niet veel bijval. Maar de blonde fret bedacht al gauw een alternatief waarmee hulpeloze vrouwen zich kunnen verdedigen: kleine spuitbusjes met blauwe verf, gedoopt tot smurfenspray.

Vandaag deelde hij ze uit in Spijkenisse, waar hij overwegend met enthousiasme werd ontvangen. Een kleine groep demonstranten uitte zich echter minder positief over Wilders' plotselinge aandacht voor geweld tegen vrouwen, bericht RTV Rijnmond. Zij riepen "Wilders racist, geen feminist" en droegen spandoeken met teksten als "Vluchtelingen welkom, racisten niet". Boze omstanders reageerden op hun beurt weer met de vrouwvriendelijke bewering dat deze vrouwen het verdienden om verkracht te worden. Een aantal vrouwelijke tegendemonstranten is gearresteerd.

Wil je graag discussiëren over immigratieproblematiek sluit dan aan bij een van de vele actuele draden hierover of open een draad die daar wel over gaat.
#NoDAPL
  zondag 24 januari 2016 @ 13:08:54 #157
452947 frietenstamp
pi_159353600
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die menin mag je hebben. Gelukkig zijn we in Nederland niet voor een wapenwedloop.
Wapenwedloop. Lekker genuanceerd. :')
pi_159353619
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat noem ik nou niet meteen bijster intelligent. Maar goed.
Dat is het ook niet. Het ging dan ook om hogeropgeleid, niet om intelligent. ;)
Jeugdige overmoed, gebrek aan ervaring en kennis, wervingsfolders universiteiten etc.
#NoDAPL
pi_159353626
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Is de uitkomst inmiddels bekend, en heeft men er overwegend vrede mee?
Nee, de raad moet nog een besluit nemen en dat kan nog alle kanten op.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:10:49 #160
137949 Disana
pi_159353661
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat deze draad hierover hoort te gaan.

Wil je graag discussiëren over immigratieproblematiek sluit dan aan bij een van de vele actuele draden hierover of open een draad die daar wel over gaat.
Dat post je nu voor de derde keer, ik nodig je uit om de discussie erover zelf aan te zwengelen.

Het is bovendien niet raar dat het hier gisteren voornamelijk over aanranding ging, en vandaag over migranten. Het is precies waar Wilders op uit is: hij misbruikt de veiligheid van vrouwen om migranten in een kwaad daglicht te stellen.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:11:26 #161
137949 Disana
pi_159353687
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, de raad moet nog een besluit nemen en dat kan nog alle kanten op.
Ben benieuwd.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:12:37 #162
440653 BarryOSeven
pi_159353708
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is het ook niet. Het ging dan ook om hogeropgeleid, niet om intelligent. ;)
Jeugdige overmoed, gebrek aan ervaring en kennis, wervingsfolders universiteiten etc.
Ik begrijp je punt. Dus we hebben nu de PVV-tokie, maar ook de SP-tokkie?

Ben bang dat dat hele genuanceerde policor gelul juist het probleem gaat zijn waarom we niet op korte termijn bij een oplossing gaan komen.
pi_159353727
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat post je nu voor de derde keer, ik nodig je uit om de discussie erover zelf aan te zwengelen.

Het is bovendien niet raar dat het hier gisteren voornamelijk over aanranding ging, en vandaag over migranten. Het is precies waar Wilders op uit is: hij misbruikt de veiligheid van vrouwen om migranten in een kwaad daglicht te stellen.
Het ergste is nog dat er in het verleden stemmingen zijn geweest om huiselijk en seksueel geweld beter aan te kunnen pakken en dat wilders en co tegen hebben gestemd.
Het is overduidelijk dat Wilders niet geeft om de slachtoffers, alleen maar blij is dat hij een stok heeft gekregen om mee te kunnen slaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159353732
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja kom dan met die onderzoeken.
Ik fok! Nu mobiel dus onderzoeken doornemen is wat lastig maar deze vond ik op Google
http://vorige.nrc.nl/mult(...)p_v_1_01_251044a.pdf

Het is al wat ouder maar het gaat even om het beeld van het type onderzoek wat hier naar gedaan wordt.
pi_159353751
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat deze draad hierover hoort te gaan. De keuze van de persoon die deze draad startte.

Een zinnetje over het voorstel om pepperspray te legaliseren. Verder gaat het hele artikel over die vezetsspray en de debielen die bij dat uitdeelmoment kwamen. DAT is het onderwerp van dat bericht en dus van dit topic.

Verder loop je onterecht te zeuren dat het topic over pepperspray moet gaan, maar post je zelf offtopic over opleidingsniveau's en dergelijke. Lekker makkelijk, Bram.
pi_159353782
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zeggen. :)
Natuurlijk bestaan ze maar VVD-tokkies en D66-tokkies bestaan ook, soort van. Het gaat om verschillen in percentages van elke groep bij al die partijen, als je daarnaar kijkt dan klopt zijn stelling dat je bij de centrumpartijen meer hogeropgeleide en succesvolle mensen hebt. Het feit dat twee van die centrumpartijen (VVD en D66), waaronder de grootste, zich specifiek richten op de welgestelde mensen helpt natuurlijk ook.
#NoDAPL
  zondag 24 januari 2016 @ 13:15:31 #167
440653 BarryOSeven
pi_159353785
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik fok! Nu mobiel dus onderzoeken doornemen is wat lastig maar deze vond ik op Google
http://vorige.nrc.nl/mult(...)p_v_1_01_251044a.pdf

Het is al wat ouder maar het gaat even om het beeld van het type onderzoek wat hier naar gedaan wordt.
Je begrijpt dat het sentiment en de situatie in 2009 volledig anders lagen als nu?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:15:36 #168
137949 Disana
pi_159353788
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat er in het verleden stemmingen zijn geweest om huiselijk en seksueel geweld beter aan te kunnen pakken en dat wilders en co tegen hebben gestemd.
Het is overduidelijk dat Wilders niet geeft om de slachtoffers, alleen maar blij is dat hij een stok heeft gekregen om mee te kunnen slaan.
Ik heb daar gisteren ook over gelezen, compleet met links naar de stemmingen erbij. Bovendien zitten er nogal wat vrouwenmishandelaars in de top van de PVV, ook daarvan werden links gepost. Maar mensen blijven geloven dat Wilders oprecht is en de oplossing heeft.
pi_159354205
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je begrijpt dat het sentiment en de situatie in 2009 volledig anders lagen als nu?
Ja, ik geef niet voor niets aan dat het onderzoek wat ouder is ;).
  zondag 24 januari 2016 @ 13:31:45 #170
440653 BarryOSeven
pi_159354229
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, ik geef niet voor niets aan dat het onderzoek wat ouder is ;).
Niet meer relevant dus voor nu. Laten we dan gewoon of iedereen tokkie noemen: VVD-Tokkie, PvdD-Tokkie, D66-Tokkie.

Of gewoon niemand.
pi_159354282
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ben bang dat dat hele genuanceerde policor gelul juist het probleem gaat zijn waarom we niet op korte termijn bij een oplossing gaan komen.
Daar zit natuurlijk ook een deel van het probleem. Op de flanken is er een bepaald geloof in absolute oplossingen die een einde maken aan alle problemen. Lukt de ene oplossing in de praktijk niet, dan probeer je gewoon wat radicalers in de hoop dat dat wel werkt.
Vanuit de meer genuanceerde hoek zal meer beseft worden dat bepaalde problemen niet zomaar van een 100% passende oplossing te voorzien zijn.
pi_159354306
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:31 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Niet meer relevant dus voor nu. Laten we dan gewoon of iedereen tokkie noemen: VVD-Tokkie, PvdD-Tokkie, D66-Tokkie.

Of gewoon niemand.
Zoals ik al aangaf worden dit soort onderzoeken vaker gedaan en is het beeld elke keer vergelijkbaar. Ik snap wel dat je het niet wilt horen hoor :).
  zondag 24 januari 2016 @ 13:36:33 #173
440653 BarryOSeven
pi_159354336
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:34 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daar zit natuurlijk ook een deel van het probleem. Op de flanken is er een bepaald geloof in absolute oplossingen die een einde maken aan alle problemen. Lukt de ene oplossing in de praktijk niet, dan probeer je gewoon wat radicalers in de hoop dat dat wel werkt.
Vanuit de meer genuanceerde hoek zal meer beseft worden dat bepaalde problemen niet zomaar van een 100% passende oplossing te voorzien zijn.
Toch dienen de flanken wel het doel het vastgeroeste midden sentiment op te rekken, dat is ook precies waarom je een extreme uitspraak doet. Het wordt toch een compromis.

Wanneer het vastgeroeste midden te bang is om te veranderen, en te luisteren of eventueel een compromis te sluiten met een mening anders dan het hunne hebben we niet meer te maken met een democratie.

Dat komt het allemaal ook niet ten goede.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:36:52 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159354340
Ben benieuwd wanneer de eerste smurfensprayer wordt opgepakt. Het busje mag dan wel legaal zijn maar het gebruik zal echt getoetst worden op juistheid en proportionaliteit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 24 januari 2016 @ 13:38:59 #175
440653 BarryOSeven
pi_159354405
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf worden dit soort onderzoeken vaker gedaan en is het beeld elke keer vergelijkbaar. Ik snap wel dat je het niet wilt horen hoor :).
Leuk dat je dat weer zo stelt, je komt aan met een onderzoek uit 2009. 7 jaar geleden waarbij we zowat geen instroom kenden.

Dit onderzoek gebruik je vervolgens om aan te tonen dat de term tokkie gepast is. Vervolgens merk ik op dat het sentiment en situatie volledig anders liggen, en dan kom je aan met: "in de afgelopen jaren zijn er nog wat van die onderzoeken geweest"... dus is het zo.

En dan de schop: Ik snap dat je het niet wil horen.

Denk je zelf wel eens na waarop je je uitspraken baseert?

Graag een onderzoek van december tot nu dit jaar. Dat zou realistisch zijn.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:44:33 #176
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159354611
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Leuk dat je dat weer zo stelt, je komt aan met een onderzoek uit 2009. 7 jaar geleden waarbij we zowat geen instroom kenden.

Dit onderzoek gebruik je vervolgens om aan te tonen dat de term tokkie gepast is. Vervolgens merk ik op dat het sentiment en situatie volledig anders liggen, en dan kom je aan met: "in de afgelopen jaren zijn er nog wat van die onderzoeken geweest"... dus is het zo.

Wil je beweren dat de PVV nu enkel en alleen intellectueel stemvolk kent?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 13:45:23 #177
137949 Disana
pi_159354651
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Misschien vind je het volgende artikel uit 2015 enigszins verhelderend? Het toont een aantal opmerkelijke uitkomsten van een onderzoek onder PVV'ers

https://ewoudbutter.wordp(...)hokkende-resultaten/
  zondag 24 januari 2016 @ 13:47:35 #178
440653 BarryOSeven
pi_159354741
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Wil je beweren dat de PVV nu enkel en alleen intellectueel stemvolk kent?
Ja, alleen maar professoren.

Gast wat ben je aan het roken?
  zondag 24 januari 2016 @ 13:48:48 #179
440653 BarryOSeven
pi_159354781
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien vind je het volgende artikel uit 2015 enigszins verhelderend? Het toont een aantal opmerkelijke uitkomsten van een onderzoek onder PVV'ers

Ja en verwijst meteen naar onderzoeken uit het verleden. De eerste waar ik op klikte was 2013.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:50:40 #180
440653 BarryOSeven
pi_159354856
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Tevens is het stuk voor het eerst gepubliceerd op:

http://www.republiekallochtonie.nl

Republiek Allochtonië

Lekker betrouwbaar! ^O^
  zondag 24 januari 2016 @ 16:12:07 #181
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_159358983
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Er staat zelfs een artikel over in The New York Times.

http://www.nytimes.com/ap(...)rlands-politics.html
quote:
SPIJKENISSE, Netherlands — The Dutch debate on asylum-seekers has come to this: Firebrand lawmaker Geert Wilders handing out self-defense sprays to women fearful of what he describes as "Islamic testosterone bombs" in the wake of the New Year's Eve sexual assaults in Cologne.
quote:
Definition of fire·brand \-ˌbrand\
1: a piece of burning wood
2: one that creates unrest or strife (as in aggressively promoting a cause) : agitator
Ik vind het dan wel weer leuk dat Wilders door de New York Times wordt omschreven als onruststoker en opruier. Terecht wat mij betreft.

Geert Wilders is gewoon een schijnheilige demagoog en volksmenner, maar in het debat in Nederland wordt hij bijna met fluwelen handschoentjes aangepakt.. :{
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zondag 24 januari 2016 @ 16:24:07 #182
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_159359342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk dat dit effectiever is dan de pepperspray. Bij pepper loop je zelf een behoorlijk risico om uitgeschakeld te worden en bij de opsporing helpt het niet. Maar toch is het belachelijk dat mensen niet zelf die keuze kunnen maken. Ik mag een kruisboog, mes of auto kopen, maar een niet dodelijk alternatief is wel eng hoor. Pepperspray toestaan is de deur openen naar vuurwapens zoals in ieder Zwitsers huis ofzo.

[..]

Nou het is allemaal vrij direct hoor. Ik redeneer al 10 berichten vanuit die man. Ik heb met voorbeelden en metaforen bewezen dat deze PVV man niet een hekel aan vrouwen in het algemeen heeft, maar aan die demonstranten specifiek.
Bij de opsporing helpt het niet? Een kameraad van mij had een bus pepperspray en ik probeer nogal graag dingen uit en ik wou weten hoe dat voelde. ik had de volgende dag nog rode opgezwollen ogen.

Als ik een Syrische zandneger was en een meisje wil verkrachten en ze spuit wat blauwe verf op mijn kleding zou ik alleen maar kwaad op haar worden.
Self-interest makes the world go round!
pi_159359388
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tevens is het stuk voor het eerst gepubliceerd op:

http://www.republiekallochtonie.nl

Republiek Allochtonië

Lekker betrouwbaar! ^O^
Behoorlijk betrouwbaar, met schrijvers die in het algemeen zeer goed zijn geinformeerd en hun beweringen met bronnen en feiten staven. En aardig genuanceerd bovendien. Politieke propaganda zul je er nauwelijks aantreffen:
quote:
Reacties en ingezonden artikelen (links of rechts, gelovig, seculier of anders) zijn altijd van harte welkom.
  zondag 24 januari 2016 @ 16:27:58 #184
440653 BarryOSeven
pi_159359460
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Behoorlijk betrouwbaar, met schrijvers die in het algemeen zeer goed zijn geinformeerd en hun beweringen met bronnen en feiten staven. En aardig genuanceerd bovendien. Politieke propaganda zul je er nauwelijks aantreffen:

[..]

Flikker op, dit is gewoon weer zo'n ontzettende gutmensch website:

quote:
Stoter slaat in haar artikel in Trouw op het punt van cultuur en religie de plank methodologisch en inhoudelijk behoorlijk mis. We mogen van haar, als sociologe, verwachten dat zij het overzicht heeft om na te denken waarom een bepaalde vorm van patriarchale islam, patriarchale religie in het algemeen, dominant blijft in een regio. Dat is een vraag waar feministen, beleidsmakers, gelovigen, theologen en vele anderen wat mee kunnen. ‘De islam’ of ‘de islamitische cultuur’ als verklaring gebruiken voor de essentialistische claim dat de Arabier een billenknijper is, en dat ook nog eens koppelen aan mannelijke vluchtelingen, is dat niet. Het is ongeïnformeerde opinie.
Goedpraat bla bla bla. polderislam.nl
  zondag 24 januari 2016 @ 16:31:20 #185
346939 Janneke141
pi_159359532
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Iedereen die het niet met me eens is, is een gutmensch. Puh.

Zo hee, kijk mij eens even de discussie gewonnen hebben!
  zondag 24 januari 2016 @ 16:31:20 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159359533
quote:

[..]

[..]

Goedpraat bla bla bla. polderislam.nl
typisch dat je een opinie vormt over iets wat geheel niet uit dat stuk komt... er wordt niets goedgepraat ... maar dat boeit je eigenlijk toch niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159360154
quote:

[..]

Flikker op
Als je niet op een normale manier met me kan discussieren zijn we snel uitgepraat.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:13:00 #188
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159360343
Wat ik nog enger begin te vinden dan mensen die verkrachting toewensen is het feit dat nu groepen mensen uit angst die "verzetsspray" of echte pepperspray kopen. Dit zal een keer misgaan; mensen die te snel denken dat iets gevaarlijk is en er maar op los gaan sprayen.

Ik mag toch hopen dat de politie/het OM hard blijven optreden tegen verboden wapenbezit.
Permanent Verbannen
pi_159360425
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:13 schreef Gerard_Geit het volgende:
Wat ik nog enger begin te vinden dan mensen die verkrachting toewensen is het feit dat nu groepen mensen uit angst die "verzetsspray" of echte pepperspray kopen. Dit zal een keer misgaan; mensen die te snel denken dat iets gevaarlijk is en er maar op los gaan sprayen.

Ik mag toch hopen dat de politie/het OM hard blijven optreden tegen verboden wapenbezit.
Mag je eigenlijk PVV'ers taggen met die verzetsspray?
pi_159360502
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:13 schreef Gerard_Geit het volgende:
Het gaat hier wel om vrouwen die op straat komen, niet om fokkertjes die het dun door de broek loopt bij een lichteginte in een bushokje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:20:36 #191
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159360557
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat hier wel om vrouwen die op straat komen, niet om fokkertjes die het dun door de broek loopt bij een lichteginte in een bushokje.
Het gaat mij om mensen die door angst niet goed om kunnen gaan met gevaar en mogelijk te snel die zooi gaan gebruiken.
Permanent Verbannen
  zondag 24 januari 2016 @ 17:21:31 #192
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159360580
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zat er over te denken om met een paar vrienden naar Geert te gaan in de hoop zo'n spray te scoren en dan Geert of zijn beveiligers onder proberen te spuiten, maar dan is de kans groot dat die tokkievrouwen mij gaan onderspuiten en dan loop ik een paar dagen met blauwe verf :')

Plus dat ik dan waarschijnlijk zou worden aangehouden.
Permanent Verbannen
  zondag 24 januari 2016 @ 17:25:29 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_159360672
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Leg eerst maar eens uit hoe je die denkt te herkennen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159360713
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er staan er al enkele tienduizenden geregistreerd op FB-pagina's als 'Steun de PVV'.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:28:27 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_159360732
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er staan er al enkele tienduizenden geregistreerd op FB-pagina's als 'Steun de PVV'.
Heb jij een fotografisch geheugen of zo?
  zondag 24 januari 2016 @ 17:36:12 #196
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159360886
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

- Verlept uiterlijk
- Ongeschoold / laaggeschoold werk
- Kankeren over buitenlanders
- Praten over het ziekenfonds ipv zorgverzekering
- Alles omrekenen naar guldens
Permanent Verbannen
pi_159360926
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heb jij een fotografisch geheugen of zo?
Nee, daarom zou het ook goed zijn om ze te taggen. Blauw hoofd = PVV'er.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:22:07 #198
117098 Hathor
Effe niet
pi_159361790
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

- Verlept uiterlijk
- Ongeschoold / laaggeschoold werk
- Kankeren over buitenlanders
- Praten over het ziekenfonds ipv zorgverzekering
- Alles omrekenen naar guldens
:')
  zondag 24 januari 2016 @ 18:23:58 #199
117098 Hathor
Effe niet
pi_159361830
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, daarom zou het ook goed zijn om ze te taggen. Blauw hoofd = PVV'er.
Maar dan herken je de echte aanranders niet meer. o|O Maak dan eerst maar een nieuw kleurtje voor de PVV'ers.
pi_159361971
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar dan herken je de echte aanranders niet meer. o|O Maak dan eerst maar een nieuw kleurtje voor de PVV'ers.
Daar bestaat wel redelijk wat overlap tussen, schijnt.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:53:32 #201
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159362456
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind bruin wel toepasselijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 24 januari 2016 @ 19:13:06 #202
346939 Janneke141
pi_159362888
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vind bruin wel toepasselijk.
Lichtgetint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')