twitter:mirjamdewinter twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 12:45:43PVV-aanhanger schreeuwt naar tegendemonstranten in Spijkenisse dat ze t verdienen verkracht te worden.@RTV_Rijnmond https://t.co/u0beUrSE6t reageer retweet
twitter:okeetje twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 13:56:58Groepje feministes gearresteerd bij verzetsspray-actie Geert Wilders in #spijkenisse @RTV_Rijnmond https://t.co/mHndviKcG0 reageer retweet
klik voor filmpje:twitter:okeetje twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 14:46:35@mirjamdewinter de woorden van meneer: jullie willen verkracht worden, jullie zijn vies, jullie willen een piemel https://t.co/7KmTkBIHDG reageer retweet
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg een mening hebben mag best afgestraft worden.
Meer asielzoekers toelaten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor welke maatregelen die verkrachting in de hand werken waren deze vrouwen precies aan het demonstreren?
Not sure if trolling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:59 schreef Falco het volgende:
[..]
30 criminelen die minimaal 1000 aanrandingen plegen... Misschien dat er meer dan dertig verdachten zijn, maar met een beetje rekenen kom je er wel achter dat waarschijnlijk de helft (zo niet meer) van die aangiftes niet kloppen.
Nee.quote:
Zeg je nou dat asielzoekers verkrachters zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Meer asielzoekers toelaten.
[..]
Blauwe verf.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Hathor het volgende:
maar even iets anders....wat is dat precies voor spray dan? Pepperspray is volgens mij verboden, dus wat is het dan dat hij daar aan het rondbrengen was?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je nou dat asielzoekers verkrachters zijn?
Ik maak iedere keer de fout op het internet dat ik mensen overschat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja, maar deze opmerking kwam niet uit het niets. Hij zei het omdat die vrouwen voor maatregelen aan het demonstreren waren waarvan deze man denkt dat ze verkrachting in de hand werken. Als er dan toch iemand slachtoffer moet worden dan maar liever deze feministen. Als je denkt dat deze logica alleen gebruikt wordt tegen vrouwen en dat deze man daardoor overduidelijk vrouwen haat, moet je eens gaan kijken op een random VS schietpartij topic. De kans is groot dat je daar iets aantreft in de trant van ik hoop dat iemand de NRA of een pro vuurwapen republikein doodschiet. Dat geeft niet een negatieve houding tegen mannen aan, maar een aversie tegen die personen om wat ze denken over een bepaald onderwerp. Zo ook in deze situatie tegen deze feministische vrouwen. Context en nuance. Als je dat niet aankan kun je beter PVV gaan stemmen.
Van die bankoverval verf die niet van je af te wassen is. Zo kun je je moeilijk verbergen voor de politie en je omgeving.quote:
Ahh ok, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van die bankoverval verf die niet van je af te wassen is. Zo kun je je moeilijk verbergen voor de politie en je omgeving.
Tamelijk geniaal bedacht eigenlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Van die bankoverval verf die niet van je af te wassen is. Zo kun je je moeilijk verbergen voor de politie en je omgeving.
Je schrijft dan ook nogal omstandig, waardoor het lastig is te ontcijferen wat je punt nou precies is. Dat je daarmee de verkeerde indruk wekt, kun je de lezer moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ik maak iedere keer de fout op het internet dat ik mensen overschat.
Ik denk dat dit effectiever is dan de pepperspray. Bij pepper loop je zelf een behoorlijk risico om uitgeschakeld te worden en bij de opsporing helpt het niet. Maar toch is het belachelijk dat mensen niet zelf die keuze kunnen maken. Ik mag een kruisboog, mes of auto kopen, maar een niet dodelijk alternatief is wel eng hoor. Pepperspray toestaan is de deur openen naar vuurwapens zoals in ieder Zwitsers huis ofzo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Tamelijk geniaal bedacht eigenlijk
Nou het is allemaal vrij direct hoor. Ik redeneer al 10 berichten vanuit die man. Ik heb met voorbeelden en metaforen bewezen dat deze PVV man niet een hekel aan vrouwen in het algemeen heeft, maar aan die demonstranten specifiek.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft dan ook nogal omstandig, waardoor het lastig is te ontcijferen wat je punt nou precies is. Dat je daarmee de verkeerde indruk wekt, kun je de lezer moeilijk kwalijk nemen.
Dan moet je jezelf toch eens teruglezenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou het is allemaal vrij direct hoor. Ik redeneer al 10 berichten vanuit die man. Ik heb met voorbeelden en metaforen bewezen dat deze PVV man niet een hekel aan vrouwen in het algemeen heeft, maar aan die demonstranten specifiek.
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef Fisherman het volgende:
Je lacht je rot om dat filmpje als je al die tokkies daar om hun grote leider ziet staan roeptoeteren.
Het wordt tijd dat onze samenleving ontdaan wordt van dit groeiende abces.
Het is niet groeiend, maar meer zichtbaar dankzij het internet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef Fisherman het volgende:
Je lacht je rot om dat filmpje als je al die tokkies daar om hun grote leider ziet staan roeptoeteren.
Vervang tokkies eens met moslims!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:55 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraakdaar zou ik maar mee uitkijken.
Tevens, tokkies... tja. Zijn alle Ajax-supporters ook types a la F-side?
Door.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vervang tokkies eens met moslims!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent natuurlijk wel behoorlijk suf als je naar een spuitbusuitreikpunt van Wilders gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:55 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraakdaar zou ik maar mee uitkijken.
Tevens, tokkies... tja. Zijn alle Ajax-supporters ook types a la F-side?
En hoe had je je dat voorgesteld precies?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef Fisherman het volgende:
Ja maar zegt dat hetzelfde als: al Wilders zijn aanhangers zijn precies zoals de mensen die wij vanmiddag gezien hebben?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel behoorlijk suf als je naar een spuitbusuitreikpunt van Wilders gaat.
Dat zegt toch niemand? Al is dat zeer waarschijnlijk wel het geval. Die man met dat kind gaat in elk geval de geschiedenis in als een Wildersfan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:02 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja maar zegt dat hetzelfde als: al Wilders zijn aanhangers zijn precies zoals de mensen die wij vanmiddag gezien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |