abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:36:24 #101
137949 Disana
pi_159352587
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Yep, het is de mensen hier om de sensatie en een paar radicale toeschouwers te doen. Over het onderwerp zelf, het legaliseren van pepperspray, wordt niet gesproken. Sterk. :')
Wat zit je nou af te geven op de mensen die aan dit topic deelnemen. Heb je gisteren ook meegelezen in deel een? Waarom heb je toen niet gereageerd?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:37:09 #102
137949 Disana
pi_159352608
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Net zoals niet elke Ajax-fan op dezelfde lijn staat als de F-Side aanhang :)
Toch zal hij ermee in het reine moeten komen: Geert Wilders trekt de grootste idioten en aso's aan.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:37:19 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159352615
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Yep, het is de mensen hier om de sensatie en een paar radicale toeschouwers te doen. Over het onderwerp zelf, het legaliseren van pepperspray, wordt niet gesproken. Sterk. :')
Het is de politicus in kwestie dan ook helemaal niet te doen om het legaliseren van pepperspray, maar om het inzetten van geweldsmiddelen tegen moslims. Niet zo vreemd dus dat het topic daarover gaat.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 24 januari 2016 @ 12:37:30 #104
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159352619
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Je wil gewoon niet op een lijn staan met je mede-PVV'er.
Nou vooraf even: ik zie mijzelf niet als een PVV'er

Mijn mening over de asielcrisis ligt wel het meest overeen met die van de PVV.

Maar door dingen zoals dit, zulke mongolen wordt elke criticus belachelijk gemaakt: "iedereen met een mening die tegen de gutmensch in gaat is zo dom als die gast"

Logischerwijs zou ook de tegenpartij dit soort domme debielen moeten hebben, wanneer gaan we die zien?
pi_159352633
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hij kon het ook gewoon zonder media erbij, half uurtje met de mensen praten, als hij toch maar een half uurtje heeft gekregen van zijn beveiligers.
Waarom zou een politicus in januari naar Spijkenisse gaan zonder dat dit publiciteit oplevert?
  zondag 24 januari 2016 @ 12:37:56 #106
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159352634
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Net zoals niet elke Ajax-fan op dezelfde lijn staat als de F-Side aanhang :)
En iedere moslim met IS of de Keulse verkrachters. Oh, wacht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_159352655
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Toch zal hij ermee in het reine moeten komen: Geert Wilders trekt de grootste idioten en aso's aan.
Dat klopt. Daarentegen trekt Wilders ook een steeds groter wordende groep hoogopgeleiden aan, maar die hoor je niet :)
pi_159352660
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Maar door dingen zoals dit, zulke mongolen wordt elke criticus belachelijk gemaakt: "iedereen met een mening die tegen de gutmensch in gaat is zo dom als die gast"

Logischerwijs zou ook de tegenpartij dit soort domme debielen moeten hebben, wanneer gaan we die zien?
Waar gebeurt dat precies?

Waarom zie je kritiek op de PVV als kritiek op jezelf?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:38:52 #109
137949 Disana
pi_159352664
quote:

[..]

Welkom in de wereld van Geert Wilders, waar elke moslim een verkrachter is en elke vrouw een teef die verkracht wil worden.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:39:11 #110
137949 Disana
pi_159352671
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dat klopt. Daarentegen trekt Wilders ook een steeds groter wordende groep hoogopgeleiden aan, maar die hoor je niet :)
Ik hoop dat dat is omdat ze zich schamen.
pi_159352709
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En iedere moslim met IS of de Keulse verkrachters. Oh, wacht.
Dat wordt ook niet beweerd, althans.. niet door mij. Maar het is vrij makkelijk (en goedkoop) om dergelijke gedachtegangen voor een ander in te vullen blijkbaar :{
  zondag 24 januari 2016 @ 12:40:40 #112
440653 BarryOSeven
pi_159352717
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat precies?

Waarom zie je kritiek op de PVV als kritiek op jezelf?
Nou omdat iedereen die tegen instroom is automatisch wordt weggezet als PVV-tokkie, racist, nazi en de hele riedel.

Verder zie ik kritiek op de pvv niet al kritiek op mij, maar ik word er wel een beetje moe van om in hetzelfde hokje gestopt te worden als deze gast.

Jij draait de handel om, ik zou dit als kritiek zien. Dat is niet zo, dit wordt gebruikt om het beeld van de PVV tokkie weer helder te krijgen. Vervolgens kan de PVV-tokkie term weer gebruikt worden voor iedereen. Ook de weldenkende tegenstander. Daar zit ik mee
pi_159352727
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Kan me gewoon niet voorstellen dat je zo dom bent en dat je denkt zo je punt te kunnen/moeten maken.
Tja, zo dom is een deel van de mensen nu eenmaal. Je ziet het hier op FOK! Ook gewoon goedgepraat worden vanuit de PVV-aanhang. Schelden en geweld gebruiken is onder een deel van de bevolking heel normaal om je zin te proberen te krijgen...
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:41:39 #114
137949 Disana
pi_159352748
Alle gekheid op een stokje: hoezeer ik mij ook zorgen zou kunnen maken over de instroom van asielzoekers en de kwestie Keulen, ik zou mij nooit vertegenwoodigd voelen door Wilders noch profijt hebben van zijn kruistocht tegen 'testosteronbommen'.
pi_159352772
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou omdat iedereen die tegen instroom is automatisch wordt weggezet als PVV-tokkie, racist, nazi en de hele riedel.
Door wie, waar en wanneer?
VVD, CDA, SGP en genoeg andere partijen die niet veel instroom willen.
quote:
Verder zie ik kritiek op de pvv niet al kritiek op mij, maar ik word er wel een beetje moe van om in hetzelfde hokje gestopt te worden als deze gast.
Omdat je in de verdediging schiet en het dan maar oplost als 'complot tegen de PVV'.
Had je dat niet gedaan dan was er niets aan de hand geweest.
pi_159352801
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat is omdat ze zich schamen.
Nee dat is o.a. omdat men ziet dat door de enorme toestroom aan vnl. jonge mannen, er grote problemen kunnen gaan ontstaan in dit land. En dat we zuinig moeten zijn op alles wat we hier hebben. Echte vluchtelingen zijn welkom, maar we hebben het zo langzamerhand niet eens meer over vluchtelingen, maar over grote groepen mannen. Waar zijn de vrouwen en kinderen... voor de zoveelste keer :{
  zondag 24 januari 2016 @ 12:44:48 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159352840
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Jij draait de handel om, ik zou dit als kritiek zien. Dat is niet zo, dit wordt gebruikt om het beeld van de PVV tokkie weer helder te krijgen. Vervolgens kan de PVV-tokkie term weer gebruikt worden voor iedereen. Ook de weldenkende tegenstander. Daar zit ik mee
Denken dat het een complot is :')

De desbetreffende is nog steeds op Twitter actief en een typische PVV-tokkie: https://twitter.com/R0tterdam1/with_replies

Maar als je zoveel moeite hebt met dat iedereen met sympathieën voor de GBL als PVV-tokkie gezien wordt, zie je dan ook niet in dat het systematisch wegzetten van vluchtelingen als testosteron-bommen ietwat hypocriet is?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159352847
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:43 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nee dat is o.a. omdat men ziet dat door de enorme toestroom aan vnl. jonge mannen, er grote problemen kunnen gaan ontstaan in dit land. En dat we zuinig moeten zijn op alles wat we hier hebben. Echte vluchtelingen zijn welkom, maar we hebben het zo langzamerhand niet eens meer over vluchtelingen, maar over grote groepen mannen. Waar zijn de vrouwen en kinderen... voor de zoveelste keer :{
Zulke teksten meen je serieus?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:45:23 #119
137949 Disana
pi_159352853
quote:

[..]

Hoezo 'voor de zoveelste keer'. Wat heb jij een vervelende manier van je punt maken. Gisteren beschuldigde je me ervan 'voortdurend neer te kijken op PVV'ers'. Dat deed ik niet, maar je maakt het zo wel erg makkelijk.

Hoogopgeleiden kunnen prima terecht bij andere partijen die zich eveneens zorgen maken om de instroom. Gelukkig hoeven we daarvoor niet in de armen van Wilders te vluchten.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:46:17 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159352871
quote:

[..]

Lees het nieuws. Inmiddels stijgt het percentage vrouwen en kinderen in die vluchtelingenstroom.

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)-vluchtelingen.dhtml
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 24 januari 2016 @ 12:46:23 #121
440653 BarryOSeven
pi_159352876
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:42 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Door wie, waar en wanneer?
VVD, CDA, SGP en genoeg andere partijen die niet veel instroom willen.

[..]

Omdat je in de verdediging schiet en het dan maar oplost als 'complot tegen de PVV'.
Had je dat niet gedaan dan was er niets aan de hand geweest.
Nou ik denk dat je deze discussie pas net binnenkomt, want de afgelopen maand zijn deze aantijgingen meerdere malen voorbij gekomen hier op het forum.

Verder is het ook wat kort door de bocht om te veronderstellen dat ik denk dat het een complot was. Ik vroeg me gewoon af wie die gast was en stelde de mogelijkheid van een complot aan de kaart.

Het is geen geheim dat de AIVD vroeger ook een communistische partij op heeft gericht om de communisten in beeld te brengen. Ze zouden dit soort sabotage ook prima kunnen uitvoeren.

Al met al, ik vind die actie van die kerel zo onbegrijpelijk dom dat ik hier vraagtekens bij stel.

Waarom kind niet weg?
Waarom deze domme woorden?
Waarom met camera erbij?
Wie was die vent?
Wat triggerde hem?

Vind het een beetje raar allemaal.

Verder vind ik het ook raar dat nu.nl dit blijkbaar belangrijk vond te vermelden op de frontpage. Elk protest kent achterlijke gladiolen met dit soort uitspraken denk ik dan. Zien we dat ooit terug in nieuwsberichten?

Vandaar mijn twijfel.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:47:10 #122
440653 BarryOSeven
pi_159352891
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Denken dat het een complot is :')

De desbetreffende is nog steeds op Twitter actief en een typische PVV-tokkie: https://twitter.com/R0tterdam1/with_replies

Maar als je zoveel moeite hebt met dat iedereen met sympathieën voor de GBL als PVV-tokkie gezien wordt, zie je dan ook niet in dat het systematisch wegzetten van vluchtelingen als testosteron-bommen ietwat hypocriet is?
Waar zie jij mij schrijven dat generalisatie niet hypocriet is dan? :')
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 12:47:22 #123
137949 Disana
pi_159352894
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:44 schreef Falco het volgende:

[..]

[..]
Wat een triest figuur. Zelfs het huilen van zijn kind lag aan de 'demonstrerende wijven'.
pi_159352903
quote:

[..]

Ze zullen allicht bestaan maar mensen met een meer genuanceerde mening over de vluchtelingenproblematiek zijn veelal wat hoger opgeleid en succesvoller in de maatschappij en daarom al minder genegen zich op dergelijke wijze te misdragen.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:48:33 #125
440653 BarryOSeven
pi_159352913
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze zullen allicht bestaan maar mensen met een meer genuanceerde mening over de vluchtelingenproblematiek zijn veelal wat hoger opgeleid en succesvoller in de maatschappij en daarom al minder genegen zich op dergelijke wijze te misdragen.
Die mag je wel even met een bron onderbouwen. Want hier geloof ik dus echt geen ene jota van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')