Ik vind bruin wel toepasselijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dan herken je de echte aanranders niet meer.Maak dan eerst maar een nieuw kleurtje voor de PVV'ers.
Lichtgetint.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind bruin wel toepasselijk.
Hij zet ze zelfs op zijn kandidatenlijst.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zal hij ermee in het reine moeten komen: Geert Wilders trekt de grootste idioten en aso's aan.
Iemand postte gisteren een overzicht van alle vrouwenmishandelaars met wie Wilders in zee is gegaan. Een droevige optelsom voor een politicus die nu staat te schermen met 'verzetsspray'.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:19 schreef freako het volgende:
[..]
Hij zet ze zelfs op zijn kandidatenlijst.
Mikken op de kleding om het bovenlijf....quote:
ooh ik ben het helemaal met je eens hoor.....zo goedquote:Op zondag 24 januari 2016 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met me eens is, is een gutmensch. Puh.
Zo hee, kijk mij eens even de discussie gewonnen hebben!
Goede vergelijking. Ik denk dat het Tokkie-argument inmiddels wel is ontkracht. Vertegenwoordigen 42 virtuele zetels binnen de verschillende peilingen allemaal Tokkies of vertegenwoordigen ze juist veel verontrustende en boze burgers die het vertrouwen in de huidige politiek hebben verloren? Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:55 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraakdaar zou ik maar mee uitkijken.
Tevens, tokkies... tja. Zijn alle Ajax-supporters ook types a la F-side?
ik zie op het nieuws alleen maar schreeuwende PVV tokkies dus daarmee kun je wel stellen dat als je gewoon tokkie bent als je op PVV stemt, net zoals alle asielzoekers verkrachtende kansenparels zijn... deal with itquote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ik denk dat het Tokkie-argument inmiddels wel is ontkracht. Vertegenwoordigen 42 virtuele zetels binnen de verschillende peilingen allemaal Tokkies of vertegenwoordigen ze juist veel verontrustende en boze burgers die het vertrouwen in de huidige politiek hebben verloren? Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.
Precies, we willen natuurlijk niet generaliseren.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ik denk dat het Tokkie-argument inmiddels wel is ontkracht. Vertegenwoordigen 42 virtuele zetels binnen de verschillende peilingen allemaal Tokkies of vertegenwoordigen ze juist veel verontrustende en boze burgers die het vertrouwen in de huidige politiek hebben verloren? Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.
Wilders is doodsbang dat hij werkelijk 40 zetels behaalt. Zijn huidige fractie kan hij al nauwelijks in de hand houden. Veertig van die patjepeeërs wordt helemaal een ramp.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand postte gisteren een overzicht van alle vrouwenmishandelaars met wie Wilders in zee is gegaan. Een droevige optelsom voor een politicus die nu staat te schermen met 'verzetsspray'.
Als je de PVV steunt ben je een Tokkie omdat je blijkbaar niet in staat bent logisch na te denken, populistische propaganda te doorzien en voor asociaal beleid bent waarbij de mensenrechten aan de kant geschoven worden en de vrijheid die jaren onderdeel van onze cultuur is en waarvoor onze voorouders hebben gevochten om zeep geholpen wordt. Dat er nu veel tokkies zijn doet daar weinig aan af.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt hij dan ook richting regeringsverantwoordelijkheid gedwongen. Gaat helemaal hilarische taferelen opleverenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:57 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders is doodsbang dat hij werkelijk 40 zetels behaalt. Zijn huidige fractie kan hij al nauwelijks in de hand houden. Veertig van die patjepeeërs wordt helemaal een ramp.
Ja hij zit nu wel op de sweet spot met 12 zetels. Voldoende om in toom te houden. LPF-taferelen indien hij boven de 20 komt met allerlei luitjes die zichzelf willen bewijzen en niet de almacht van Wilders accepteren.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:57 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders is doodsbang dat hij werkelijk 40 zetels behaalt. Zijn huidige fractie kan hij al nauwelijks in de hand houden. Veertig van die patjepeeërs wordt helemaal een ramp.
Oneens. Ik ken tokkies die PVDA/SP stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Niet alle PVV-stemmers zijn Tokkies, maar alle Tokkies stemmen wel PVV.
Ah, als het om PVV-stemmers gaat is er blijkbaar wel ineens ruimte voor nuance. Tamelijk hilarisch.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, daarom zou het ook goed zijn om ze te taggen. Blauw hoofd = PVV'er.
Oh, nu wel ja?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:38 schreef Elzies het volgende:
Vrij naïef ze allemaal in een hokje te zetten.
Lees het nieuws. Zelfs Timmerfrans beaamt hetquote:Op zondag 24 januari 2016 12:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Lees het nieuws. Inmiddels stijgt het percentage vrouwen en kinderen in die vluchtelingenstroom.
http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)-vluchtelingen.dhtml
De uitzonderingen die de regel bevestigen, als je die tegenkomt praat je over pvv tokkie's en zeg je tegen hun dat ze anders zijn, je hun echt niet bedoeld. Als al die andere tokkies nu zoals hun waren dachten we er anders over. Nu moeten hun maar inzien dat ze moeten lijden onder het gedrag van het gros van die tokkie's. Dat moeten ze ons niet kwalijk nemen, maar al die pvv tokkie's.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:13 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Oneens. Ik ken tokkies die PVDA/SP stemmen.
Behalve Islamitische tokkies.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
De meeste Tokkies stemmen niet eens.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jij kent ze allemaal?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
De meeste Tokkies stemmen niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |