Het verschil tussen peilingen van De Hond en de werkelijkheid is sowieso vaak vrij groot. Nog afgezien van het feit dat er nog meer dan een jaar tussen zo'n peiling en de daadwerkelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.
Dat laatste is alleen maar in het voordeel van Geert.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het verschil tussen peilingen van De Hond en de werkelijkheid is sowieso vaak vrij groot. Nog afgezien van het feit dat er nog meer dan een jaar tussen zo'n peiling en de daadwerkelijke verkiezingen.
Nou nee, hij heeft vaker extreem hoog gestaan in de peilingen. Het verzilveren is echter aanmerkelijk lastiger, zo blijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen maar in het voordeel van Geert.
Het is aannemelijker dat hij in de peilingen verder stijgt dan dat hij daalt gezien de te verwachten ontwikkelen met vluchtelingen en de EU.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, hij heeft vaker extreem hoog gestaan in de peilingen. Het verzilveren is echter aanmerkelijk lastiger, zo blijkt.
Dan halen ze als alles heel erg meezit ergens tussen de dertig en veertig zetels. Heel leuk maar het kan ook de andere kant op ontwikkelen. De peilingen van de PVV schieten traditioneel nogal op en neer. Ik zou er niet al te veel vertrouwen in leggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat hij in de peilingen verder stijgt dan dat hij daalt gezien de te verwachten ontwikkelen met vluchtelingen en de EU.
Inherent met de peilingen zal de te verzilveren verkiezingswinst ook toenemen.
Dan houd je dus rekening met een kentering in het migrantendrama en de koers van de EU.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan halen ze als alles heel erg meezit ergens tussen de dertig en veertig zetels. Heel leuk maar het kan ook de andere kant op ontwikkelen.
In goed een jaar kan er veel veranderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan houd je dus rekening met een kentering in het migrantendrama en de koers van de EU.
Dat zulk wensdenken nog bestaat.
Alle indicatoren staan alleen precies de andere kant op dan jij hoopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In goed een jaar kan er veel veranderen.
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alle indicatoren staan alleen precies de andere kant op dan jij hoopt.
De twee stokpaardjes van malle Geert zijn islamisering en de EU. Dat zijn ze bovendien al jaren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.
Iets meer ratio dan blind in iedere hype trappen kan geen kwaad.
Dat zijn inderdaad hypes. Zeker als je naar de feiten kijkt. Maar ik zag net ook in een ander topic, dat jij iedere scheet uit de hoek van malle Geert voor waar aan lijkt te nemen. Dan snap ik dat je minder hebt met ratioquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De twee stokpaardjes van malle Geert zijn islamisering en de EU. Dat zijn ze bovendien al jaren.
Dat je die twee thema's als 'hype' bestempeld zegt vooral wat over jouw perceptie. Dat heeft niets met ratio te maken.
Welke feiten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad hypes. Zeker als je naar de feiten kijkt.
Het kunnen kolderieke tijden gaan worden als dit doorgaat. Jesse Klaver is ook op 16 zetels aangekomen en klimmende. Ik denk dat we volgend jaar naar een situatie gaan dat de informateur niks met de verkiezingsuitslag kan, en we nog een keer naar de stembus mogen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.
Iets meer ratio dan blind in iedere hype trappen kan geen kwaad.
Of is dat stiekem niet veel meer dan hoop en hypequote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Welke feiten?
De val van Schengen?
De dagelijks groter wordende problemen door een oneindige stroom islamitische migranten?
Zowel de PVV als GL zie ik lang niet halen waar ze nu op gepeild worden bij De Hond. Die peiling is ook gewoon vrij kolderiek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kunnen kolderieke tijden gaan worden als dit doorgaat. Jesse Klaver is ook op 16 zetels aangekomen en klimmende. Ik denk dat we volgend jaar naar een situatie gaan dat de informateur niks met de verkiezingsuitslag kan, en we nog een keer naar de stembus mogen.
Maar wat je zegt: In 1 jaar kan heel veel veranderen. Zeker met een fragiele partij als de PVV. Alles valt en staat met het welzijn van Wilders.
Ga je ook nog antwoord geven of probeer je met wat smileys en op de man spelen de discussie te voeren?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of is dat stiekem niet veel meer dan hoop en hype
De feiten zijn dat Schengen niet is gevallen en dat de problematiek met de immigranten omvangrijk is maar niet bepaald onbeheersbaar. En dat het er ook niet naar uitziet dat het dat gaat worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ga je ook nog antwoord geven of probeer je met wat smileys en op de man spelen de discussie te voeren?
Als je ontkent dat de problemen met migranten en de EU alleen maar groter worden, gezien recente ontwikkelingen, dan is er inderdaad geen verdere discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De feiten zijn dat Schengen niet is gevallen en dat de problematiek met de immigranten omvangrijk is maar niet bepaald onbeheersbaar. En dat het er ook niet naar uitziet dat het dat gaat worden.
Je wilt te graag ellende zien, dat doemdenken kan maar nogmaals met de feiten heeft het weinig van doen.
Geen idee wat mijn post in een ander topic en jouw verkeerde interpretatie daarvan te maken hebben met dit topic.quote:Daarom ook het voorbeeld uit het andere topic wat ik aanhaalde, daar wou je ook maar al te graag geloven dat een bepaalde foto recent was terwijl die al jaren op het internet circuleert.
De eerste keer dat ik mensen enthousiast hoorde melden dat ze op hem gingen stemmen was lang geleden in de trein, 2e klasse uiteraard, alleen geen van de 4 vijftigers kon zowel de correcte voor- als achternaam noemen. Wellicht is dat ook een factor waardoor het stemmen op hem bij vele geenqueteerden niet lukt.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:15 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn de meeste tokkies te lui om te stemmen. Vandaar ook altijd het grote gat tussen peiling en stemming.
Als je nu eens leest wat ik schrijf. De problematiek is omvangrijk maar niet onbeheersbaar stel ik. En tenzij je enkel blind de sensatiepers volgt, dan zie je ook dat ik niks geks schrijf.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je ontkent dat de problemen met migranten en de EU alleen maar groter worden, gezien recente ontwikkelingen, dan is er inderdaad geen verdere discussie mogelijk.
Het laat de wijze waarop je reageert en redeneert en de lacunes die daarmee samenhangen zien.quote:Geen idee wat mijn post in een ander topic en jouw verkeerde interpretatie daarvan te maken hebben met dit topic.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de problematiek minder wordt zolang er geen structurele oplossingen voor de problemen worden aangedragen. Er wordt vooralsnog helemaal niets beheerst.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je nu eens leest wat ik schrijf. De problematiek is omvangrijk maar niet onbeheersbaar stel ik. En tenzij je enkel blind de sensatiepers volgt, dan zie je ook dat ik niks geks schrijf.
Ik stel in dat topic dat harder zingen de remedie is tegen islamitisch tuig.quote:Het laat de wijze waarop je reageert en redeneert en de lacunes die daarmee samenhangen zien.
In dit versplinterende politieke landschap haalt niemand meer 40 zetels. Maar het aantal proteststemmers wat dit keer wél op de PVV stemmen zal wel degelijk toenemen bij een volgende verkiezing. Dat zijn echt niet allemaal Tokkies. Denk aan huiseigenaren die de waarde van hun huizen zien dalen met de komst van een AZC in hun achtertuin. Het is onwaarschijnlijk dat deze mensen gaan stemmen op dezelfde partijen die dit beleid hebben veroorzaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |