abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159402692
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.
Het verschil tussen peilingen van De Hond en de werkelijkheid is sowieso vaak vrij groot. Nog afgezien van het feit dat er nog meer dan een jaar tussen zo'n peiling en de daadwerkelijke verkiezingen.
pi_159402862
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het verschil tussen peilingen van De Hond en de werkelijkheid is sowieso vaak vrij groot. Nog afgezien van het feit dat er nog meer dan een jaar tussen zo'n peiling en de daadwerkelijke verkiezingen.
Dat laatste is alleen maar in het voordeel van Geert.
pi_159402903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat laatste is alleen maar in het voordeel van Geert.
Nou nee, hij heeft vaker extreem hoog gestaan in de peilingen. Het verzilveren is echter aanmerkelijk lastiger, zo blijkt.
pi_159402979
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nou nee, hij heeft vaker extreem hoog gestaan in de peilingen. Het verzilveren is echter aanmerkelijk lastiger, zo blijkt.
Het is aannemelijker dat hij in de peilingen verder stijgt dan dat hij daalt gezien de te verwachten ontwikkelen met vluchtelingen en de EU.

Inherent met de peilingen zal de te verzilveren verkiezingswinst ook toenemen.
pi_159403097
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:01 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het is aannemelijker dat hij in de peilingen verder stijgt dan dat hij daalt gezien de te verwachten ontwikkelen met vluchtelingen en de EU.

Inherent met de peilingen zal de te verzilveren verkiezingswinst ook toenemen.
Dan halen ze als alles heel erg meezit ergens tussen de dertig en veertig zetels. Heel leuk maar het kan ook de andere kant op ontwikkelen. De peilingen van de PVV schieten traditioneel nogal op en neer. Ik zou er niet al te veel vertrouwen in leggen.
pi_159403126
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan halen ze als alles heel erg meezit ergens tussen de dertig en veertig zetels. Heel leuk maar het kan ook de andere kant op ontwikkelen.
Dan houd je dus rekening met een kentering in het migrantendrama en de koers van de EU.

Dat zulk wensdenken nog bestaat. _O-
pi_159403140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan houd je dus rekening met een kentering in het migrantendrama en de koers van de EU.

Dat zulk wensdenken nog bestaat. _O-
In goed een jaar kan er veel veranderen.
pi_159403268
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In goed een jaar kan er veel veranderen.
Alle indicatoren staan alleen precies de andere kant op dan jij hoopt.
pi_159403334
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:39 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal?
Hij past gewoon het standaard PVV-nuanceniveau toe op de PVV. Niets mis mee lijkt me.
pi_159403336
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:16 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Alle indicatoren staan alleen precies de andere kant op dan jij hoopt.
Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.
Iets meer ratio dan blind in iedere hype trappen kan geen kwaad ;).
pi_159403465
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je kan meer dan een jaar vooruit kijken in de tijd? Zoals iedere storm gaat deze ook wel weer liggen.
De twee stokpaardjes van malle Geert zijn islamisering en de EU. Dat zijn ze bovendien al jaren.

Dat je die twee thema's als 'hype' bestempeld zegt vooral wat over jouw perceptie. Dat heeft niets met ratio te maken.
pi_159403510
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De twee stokpaardjes van malle Geert zijn islamisering en de EU. Dat zijn ze bovendien al jaren.

Dat je die twee thema's als 'hype' bestempeld zegt vooral wat over jouw perceptie. Dat heeft niets met ratio te maken.
Dat zijn inderdaad hypes. Zeker als je naar de feiten kijkt. Maar ik zag net ook in een ander topic, dat jij iedere scheet uit de hoek van malle Geert voor waar aan lijkt te nemen. Dan snap ik dat je minder hebt met ratio :P
pi_159403563
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad hypes. Zeker als je naar de feiten kijkt.
Welke feiten?

De val van Schengen?
De dagelijks groter wordende problemen door een oneindige stroom islamitische migranten?
pi_159403567
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het kunnen kolderieke tijden gaan worden als dit doorgaat. Jesse Klaver is ook op 16 zetels aangekomen en klimmende. Ik denk dat we volgend jaar naar een situatie gaan dat de informateur niks met de verkiezingsuitslag kan, en we nog een keer naar de stembus mogen.

Maar wat je zegt: In 1 jaar kan heel veel veranderen. Zeker met een fragiele partij als de PVV. Alles valt en staat met het welzijn van Wilders.
pi_159403633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Welke feiten?

De val van Schengen?
De dagelijks groter wordende problemen door een oneindige stroom islamitische migranten?
Of is dat stiekem niet veel meer dan hoop en hype ;)
pi_159403651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het kunnen kolderieke tijden gaan worden als dit doorgaat. Jesse Klaver is ook op 16 zetels aangekomen en klimmende. Ik denk dat we volgend jaar naar een situatie gaan dat de informateur niks met de verkiezingsuitslag kan, en we nog een keer naar de stembus mogen.

Maar wat je zegt: In 1 jaar kan heel veel veranderen. Zeker met een fragiele partij als de PVV. Alles valt en staat met het welzijn van Wilders.
Zowel de PVV als GL zie ik lang niet halen waar ze nu op gepeild worden bij De Hond. Die peiling is ook gewoon vrij kolderiek.
pi_159403657
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:34 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Of is dat stiekem niet veel meer dan hoop en hype ;)
Ga je ook nog antwoord geven of probeer je met wat smileys en op de man spelen de discussie te voeren? :*
pi_159403740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ga je ook nog antwoord geven of probeer je met wat smileys en op de man spelen de discussie te voeren? :*
De feiten zijn dat Schengen niet is gevallen en dat de problematiek met de immigranten omvangrijk is maar niet bepaald onbeheersbaar. En dat het er ook niet naar uitziet dat het dat gaat worden.
Je wilt te graag ellende zien, dat doemdenken kan maar nogmaals met de feiten heeft het weinig van doen.
Daarom ook het voorbeeld uit het andere topic wat ik aanhaalde, daar wou je ook maar al te graag geloven dat een bepaalde foto recent was terwijl die al jaren op het internet circuleert.
pi_159403915
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De feiten zijn dat Schengen niet is gevallen en dat de problematiek met de immigranten omvangrijk is maar niet bepaald onbeheersbaar. En dat het er ook niet naar uitziet dat het dat gaat worden.
Je wilt te graag ellende zien, dat doemdenken kan maar nogmaals met de feiten heeft het weinig van doen.
Als je ontkent dat de problemen met migranten en de EU alleen maar groter worden, gezien recente ontwikkelingen, dan is er inderdaad geen verdere discussie mogelijk.
quote:
Daarom ook het voorbeeld uit het andere topic wat ik aanhaalde, daar wou je ook maar al te graag geloven dat een bepaalde foto recent was terwijl die al jaren op het internet circuleert.
Geen idee wat mijn post in een ander topic en jouw verkeerde interpretatie daarvan te maken hebben met dit topic.
pi_159404013
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:15 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn de meeste tokkies te lui om te stemmen. Vandaar ook altijd het grote gat tussen peiling en stemming.
De eerste keer dat ik mensen enthousiast hoorde melden dat ze op hem gingen stemmen was lang geleden in de trein, 2e klasse uiteraard, alleen geen van de 4 vijftigers kon zowel de correcte voor- als achternaam noemen. Wellicht is dat ook een factor waardoor het stemmen op hem bij vele geenqueteerden niet lukt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159404143
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:48 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als je ontkent dat de problemen met migranten en de EU alleen maar groter worden, gezien recente ontwikkelingen, dan is er inderdaad geen verdere discussie mogelijk.

Als je nu eens leest wat ik schrijf. De problematiek is omvangrijk maar niet onbeheersbaar stel ik. En tenzij je enkel blind de sensatiepers volgt, dan zie je ook dat ik niks geks schrijf.
quote:
Geen idee wat mijn post in een ander topic en jouw verkeerde interpretatie daarvan te maken hebben met dit topic.
Het laat de wijze waarop je reageert en redeneert en de lacunes die daarmee samenhangen zien.
pi_159404938
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je nu eens leest wat ik schrijf. De problematiek is omvangrijk maar niet onbeheersbaar stel ik. En tenzij je enkel blind de sensatiepers volgt, dan zie je ook dat ik niks geks schrijf.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de problematiek minder wordt zolang er geen structurele oplossingen voor de problemen worden aangedragen. Er wordt vooralsnog helemaal niets beheerst.

Het ironische is overigens dat de huidige machthebbers het probleem alleen op kunnen lossen door van standpunt te veranderen. Hiermee ondergraven ze nog verder hun geloofwaardigheid.
quote:
Het laat de wijze waarop je reageert en redeneert en de lacunes die daarmee samenhangen zien.
Ik stel in dat topic dat harder zingen de remedie is tegen islamitisch tuig.

Zijn we het eindelijk eens. Want dat is precies wat ik niet bedoelde. Knap gezien maar niet op dit topic van toepassing, daar sla je de plank dan weer mis helaas.
pi_159430423
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan wordt het nog lastig voor Geert om 40 zetels te halen.
In dit versplinterende politieke landschap haalt niemand meer 40 zetels. Maar het aantal proteststemmers wat dit keer wél op de PVV stemmen zal wel degelijk toenemen bij een volgende verkiezing. Dat zijn echt niet allemaal Tokkies. Denk aan huiseigenaren die de waarde van hun huizen zien dalen met de komst van een AZC in hun achtertuin. Het is onwaarschijnlijk dat deze mensen gaan stemmen op dezelfde partijen die dit beleid hebben veroorzaakt.

Linksom of rechtsom, Wilders zal hier garen bij spinnen. Een tendens die je ook in andere Europese lidstaten ziet, zoals we al zagen in Polen en bij het Front National in Frankrijk. Het is naïef dit te blijven ontkennen of het maar in de schoenen van laagopgeleiden te schuiven.
pi_159444731
Als ik er buiten de hysterie van de dag (wat ik dus niet volg) naar kijk zo zie ik een man die zwaar geflipt is door hoe hij en medevolk behandeld is gelijk het uitlok groepje "vluchtelingen welkom" vlak na mensen die verhaal kwamen halen en huiswaards werden gewezen zonder sjoege. Volledig begrijpelijk.

Daarnaast roept hij niet iets van het kaliber daar moet een piemel in oid zoals men het in de media brengt, te proberen deze man neer te zetten en te gebruiken als argument van "en dan heb je kritiek op de zielige OORLOGSVLUCHTELINGEN (sarcasme) die geen respect voor vrouwen hebben vrouwen aanranden omdat ze halve apen zijn"

Nee, hij zegt als het ware in zijn geflipte toestand dat die types die daar negeren dat ze dus bovenstaande half apen in die stad willen laten rondlopen als het ware ervoor zijn dat ze straks zelf aangerand/verkracht worden, in het moment laat hij zich even gaan en is daarmee helaas weer brandstof voor de antifa fascisten en policor propagandia.

(als dit al gezegd is excuses ik volg geen actualiteiten alsof ik op twitter zit, wat ik ook niet zit overigens)
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:35:23 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159444863
Helder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')