abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2016 @ 08:37:12 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159273873
Welkom in stap 1 van het "Datingstappenplan: Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en -relatie"

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat er op FOK! nogal wat waarde wordt gehecht aan posten over relaties, vreemd wel, in Relaties en Psychologie ;) .

Er zijn echter nogal wat strubbelingen omdat niet iedereen op dezelfde comfortabele of juist oncomfortabele plek zit als het gaat om zelfvertrouwen en de sociale mogelijkheid om zelfs maar de eerste stappen te nemen die je kunnen helpen tot een relatie.

Daarom presenteert R&P nu het Datingstappenplan: Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en -relatie. Dit stappenplan bestaat uit 3 topics, gebaseerd op een week aan onderzoek achter de schermen, meenemen van ideeën van users, en een stukje onmisbare modervaring in R&P. Het is de bedoeling dat je goed bij jezelf te rade gaat in welke fase van het stappenplan je je begeeft, en dat je ook in dat topic/die reeks blijft posten tot je aantoonbaar een fase verder bent gekomen! Dit houdt het volgende in:

Stap/topic 1: Sociaal genoeg worden om mensen aan te kunnen spreken en vriendschappelijke relaties aan te gaan met mensen.

Dit is, hebben wij geconcludeerd, de basis voor het je actief gaan bewegen in de datingscene. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Dit is hoe we het gaan doen. Het kunnen aangaan van relaties/gesprekken met mensen is essentieel om je op een gezonde en zelfverzekerde manier te laten deelnemen aan de datingscene, en als je nog niet eens weet wanneer en hoe je iemand zomaar aan kunt spreken/contacten kunt leggen, hoe wil je dan succesvol een date hosselen? Ben je echt nog bezig met het ontdekken van die basics, dan is dit het topic voor jou! Doe je best, luister naar tips, en zorg ervoor dat je naar Stap 2 mag!

Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date

Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou! Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3!

Stap/topic 3: Je hebt een date! Tof! Plan het en laat weten hoe het ging!

Spreekt voor zich. Topic voor als je een date hebt geregeld. Niet als je er van droomt, niet hypothetisch, alleen als je een date HEBT, en wilt weten wat je kunt gaan doen, of na afloop om te praten over hoe het was, wat er goed ging, wat er slecht ging. Ging het goed? W00h00! Zet dit door. Ging het niet zo goed en moet je opnieuw daten? Ga dan terug naar stap 2!

En wie weet kunnen we zelfs een stap 4 toevoegen in de toekomst, alwaar je een heus FOK! Datingplan Certificaat in ontvangst mag nemen!

Advies van derden in alledrie de topics is natuurlijk welkom, waar zouden we zijn zonder de adviesgevers, want zonder hen geen topics vaak. Máár het advies dat gevraagd en gegeven wordt moet dus in lijn zijn met de geest van het topic/de fase die het topic representeert.

R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date

R&P / Datingstappenplan -stap 3: deel hier je succesdates of datemissers

En wie zijn de scheidsrechters? De mods. Luister naar aanwijzingen en verzoeken om je naar een van de andere stappen de begeven als de tijd rijp is/dingen niet zo lekker gaan/gingen. We proberen in R&P ook het praten over relaties en daten gezellig te maken/houden, maar hebben jullie hulp daar bij nodig. Dus probeer alsjeblieft, zéker in het begin, gewoon eens even zonder al te veel morren naar de aanwijzingen te luisteren, en communiceer eventuele ontevredenheid op een normale manier met ons in het Feebacktopic.

Wat wel duidelijk mag zijn: posts die ergens niet horen worden verwijderd. Je krijgt eenmaal een waarschuwing met de mededeling dat je naar 'n ander topic moet voor die discussie. Als je niet luistert en doorgaat worden de posts genoted en kan dat verdere gevolgen hebben.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 21 januari 2016 @ 08:37:32 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159273876
blijf uit elkaars haar...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159273898
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:34 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Als jij een betere houding had, dan was je nu gewoon aan het werk, lag je je vriendin te neuken of ontwikkelde je in een bepaald talent, zoals acteren, muziek maken of wetenschap bedrijven, in plaats van je tijd te besteden aan niet zo heel bijdehante kut opmerkingen.
Die elementen komen later vandaag nog aan de orde, maar toch bedankt voor je zorgen.
pi_159274071
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 00:32 schreef yats het volgende:

[..]

Nogmaals mijn vraag deezer, wat wil je nu? Wil je seks en een beetje aanklooien of wil je een serieuze relatie? Je wisselt namelijk regelmatig van wat je wil...

Verder is het onzin wat je zegt. Sommige mensen hebben inderdaad zo'n funfase en anderen niet of pas veel later. Wat ik je eerder al zei, ik heb tot mijn 27e ook 'maar' met twee vrouwen het bed gedeeld en toch is het daarna redelijk rechtgetrokken. En waarom? Omdat ik toen besefte dat ik iets moest doen om ding en te bereiken. In mijn geval was dat meer dan alleen die gezellige aardige kletskous zijn die met iedereen babbelde, in jouw geval zou dat denk ik moeten zijn om überhaupt sociale gesprekken met mensen te voeren en een vriendenkring op te bouwen. Ja, ik weet dat je een relatie wil en je zegt Heel mooi dat je ook blij bent als die maar kort zou duren, maar geloof me, als er relatie voorbij gaat ben je erg blij dat he vriend en hebt, zelfs als het een korte relatie is...
Allebei. Als ik weer zo'n happy koppeltje zie of een meid die tóch bezet blijkt denk ik: 'dat wil ik ook!'. En ik zie alleen de leuke factoren van de buitenkant op dat moment, ik ben er niet bij wanneer ze samen thuis zitten en akkefietjes hebben. Maar toch. Mijn ouders hadden op mijn leeftijd al 3 jaar met elkaar en dat herhalen ze ook steeds ;( (nu bijna 25 jaar samen..)
  donderdag 21 januari 2016 @ 08:56:48 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159274089
Kom op. Niet gaan zitten simmen omdat het is zoals het is en het gras bij de buren zo appeltjesgroen lijkt. Aanpakken.
En klein beginnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 januari 2016 @ 09:18:02 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159274397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Allebei. Als ik weer zo'n happy koppeltje zie of een meid die tóch bezet blijkt denk ik: 'dat wil ik ook!'. En ik zie alleen de leuke factoren van de buitenkant op dat moment, ik ben er niet bij wanneer ze samen thuis zitten en akkefietjes hebben. Maar toch. Mijn ouders hadden op mijn leeftijd al 3 jaar met elkaar en dat herhalen ze ook steeds ;( (nu bijna 25 jaar samen..)
Nou 1 mee valler voor je, waar je vroeger op je 21ste trouwde is dat vandaag de dag rond de 30ste en dat zelfde is van kracht als het om kinderen krijgen gaat.

Tipje van mijn kant, stop met kijken wat anderen hebben in het algemeen en kijk wat je zelf hebt. Wil je meer, dan zal je daar aan moeten werken en niks is onmogelijk. De vraag die je zelf alleen moet stellen is wat je er voor over hebt en wat je er voor wilt doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159274843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat is nu je eerste stap om dat ook voor elkaar te krijgen?
pi_159275403
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat is nu je eerste stap om dat ook voor elkaar te krijgen?
Datingapp/site of contact maken met mensen in real life.
pi_159275423
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Datingapp/site of contact maken met mensen in real life.
Dat eerste werkt duidelijk niet voor je dus hou je vooral bezig met dat laatste :)
pi_159275738
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:28 schreef rival het volgende:

[..]

Dat eerste werkt duidelijk niet voor je dus hou je vooral bezig met dat laatste :)
Ik heb er gesprekken op van een paar dagen tot paar weken. Maar echte dates rollen er niet echt uit nee. Ze halen af of zijn 'druk'. Nu 1tje lopen waarvan ze serieus mijn type is en benieuwd naar ben.
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:10:43 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159276363
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb er gesprekken op van een paar dagen tot paar weken. Maar echte dates rollen er niet echt uit nee. Ze halen af of zijn 'druk'. Nu 1tje lopen waarvan ze serieus mijn type is en benieuwd naar ben.
Stel ze wilt je ontmoeten? Wat dan, wat zeg of doe je dan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_159276430
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Doe niet zo eigenwijs. Het werkt niet. Richt je op dat andere.
pi_159276491
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stel ze wilt je ontmoeten? Wat dan, wat zeg of doe je dan.
Gaan natuurlijk. Gewoon drankje drinken en gesprek gaat vanzelf, mede door voorgesprekken op de app. Mijn dates duren altijd wel vrij lang dus dat gaat mij goed af.
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:18:45 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159276558
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gaan natuurlijk. Gewoon drankje drinken en gesprek gaat vanzelf, mede door voorgesprekken op de app. Mijn dates duren altijd wel vrij lang dus dat gaat mij goed af.
Stel jij het voor of moet zij met een voorstel komen? En je geeft altijd aan dat gesprekken moeilijk voor je zijn. Waarom gaat nou juist dat geen volgens jou je zo goed af op een date? En niet heel lullig bedoeld, maar als net echt zo goed gaat als dat jij zegt. Waarom is daar dan nooit wat uitgekomen? Kan het niet zijn dat jij het romantiseert voor je zelf?
pi_159276615
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stel jij het voor of moet zij met een voorstel komen? En je geeft altijd aan dat gesprekken moeilijk voor je zijn. Waarom gaat nou juist dat geen volgens jou je zo goed af op een date? En niet heel lullig bedoeld, maar als net echt zo goed gaat als dat jij zegt. Waarom is daar dan nooit wat uitgekomen? Kan het niet zijn dat jij het romantiseert voor je zelf?
Ik stel het voor. Nu 2x gedaan en ze geeft aan tot na haar tentamens te verwachten. Gesprekken gaan goed, maar misschien kom ik niet zo expressief over.
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:27:51 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159276742
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik stel het voor. Nu 2x gedaan en ze geeft aan tot na haar tentamens te verwachten. Gesprekken gaan goed, maar misschien kom ik niet zo expressief over.
Maar na zo'n gezellige date, hoe gaat het dan in het algemeen verder? Het bloedt dood, er wordt aangegeven het hierbij te laten? En krijg of vraag je dan ook feedback?
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:30:44 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159276806
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze wilt niet weg met je, jij bent enkel opvulling om mee te praten meer niet. Als er straks iemand anders langs komt die ze echt leuk vind heeft ze wel opeens tijd. Ze houd je aan het lijntje.
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:31:51 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159276833
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:30 schreef ook_gek het volgende:

Ze wilt niet weg met je, jij bent enkel opvulling om mee te praten meer niet. Als er straks iemand anders langs komt die ze echt leuk vind heeft ze wel opeens tijd. Ze houd je aan het lijntje.
Of niet en ze is nu echt even druk met haar tentamens.
pi_159276842
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Doe mij ook eens zo'n glazen bol.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159276908
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus. Het is ook echt tentamenweek volgende week.

Maar inderdaad na dates hoor ik niks meer, negeren etc.
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:37:34 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159276951
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:35 schreef Deezertje het volgende:

Ook als jij contact opneemt? Dan zou ik toch eens kritischer kijken of die dates daadwerkelijk zo positief verlopen zoals jij vindt.
pi_159276987
quote:

[..]

Dat dus. Het is ook echt tentamenweek volgende week.

Wat Copycat zegt, en tevens: vraag feedback.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:55:26 #23
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159277368
Als er nooit iets verder uit gekomen is dan een eerste date dan wil dat toch zeggen dat iets in die date niet is wat ze er van hadden verwacht.
En dan geen berichtjes sturen als 'en toen was het stillllllll....' 'waarom negeer je mij???' Maar gewoon vragen van goh jammer dat ik niets meer van je hoor, blijkbaar was er niet de klik die wij op de app wel hadden, zou jij mij willen vertellen waar dat aan ligt? Ik heb ook wel eens dates gehad die mij na de date zoiets stuurden en ik heb ze altijd normaal antwoord gegeven.
pi_159277430
quote:
5s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook als jij contact opneemt? Dan zou ik toch eens kritischer kijken of die dates daadwerkelijk zo positief verlopen zoals jij vindt.
Hebben ze zin in als ze je negeren of aan het lijntje houden..
pi_159277477
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

NEE HEE, het ligt niet aan hun. Leer/Durf nu eens een keertje kritisch naar jezelf te kijken. Mensen hebben daar geen zin in. Het is voor hun de makkelijkste weg, maar de reden waarom ze die weg kiezen ligt aan iets tijdens die date.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:02:16 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159277539
quote:

Nee, kritischer en eerlijker naar de date en jouw inbreng daarin kijken ipv zeggen dat ze goed gaan als het resultaat het tegendeel bewijst.
pi_159277582
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als er nooit iets verder uit gekomen is dan een eerste date dan wil dat toch zeggen dat iets in die date niet is wat ze er van hadden verwacht.
En dan geen berichtjes sturen als 'en toen was het stillllllll....' 'waarom negeer je mij???' Maar gewoon vragen van goh jammer dat ik niets meer van je hoor, blijkbaar was er niet de klik die wij op de app wel hadden, zou jij mij willen vertellen waar dat aan ligt? Ik heb ook wel eens dates gehad die mij na de date zoiets stuurden en ik heb ze altijd normaal antwoord gegeven.
Doe dat nou eens!
pi_159277662
quote:
3s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, kritischer en eerlijker naar de date en jouw inbreng daarin kijken ipv zeggen dat ze goed gaan als het resultaat het tegendeel bewijst.
Dit dus. Kijk eens objectief naar je eigen gedrag tijdens een date. Over het algemeen kan ik bij mijn gefaalde dates best goed van mezelf inschatten hoe ik overkwam. Daarnaast kan het natuurlijk altijd zijn dat je gewoon d'r type niet bent.
pi_159277697
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit dus. Kijk eens objectief naar je eigen gedrag tijdens een date. Over het algemeen kan ik bij mijn gefaalde dates best goed van mezelf inschatten hoe ik overkwam. Daarnaast kan het natuurlijk altijd zijn dat je gewoon d'r type niet bent.
Ik merk zelf altijd duidelijk of er een klik is of niet. Dat staat dus los van of het gezellig was, maar ik heb het idee dat niet iedereen dat goed ziet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_159277768
Ja ik gok dat ASS daar niet in meehelpt. Dus duidelijke feedback vragen is wel een goede.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:12:21 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159277790
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

1 van de meest gebruikte smoesjes om niet te hoeven date, druk, tentame of geen tijd.

quote:

Dan gaat de date anders dan jij zegt goed en soepel en romantiseer je het heel erg voor je zelf. Jij bent dus het probleem, kut voor je maae je faalt in het date kennelijk. Wel fijn om dit te weten want dat geeft een optie om het op te lossen ipv afhankelijk zijn van een ander.
pi_159277845
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

1 van de meest gebruikte smoesjes om niet te hoeven date, druk, tentame of geen tijd.
Niet doorslaan in het negatieve.. Soms is het wel gewoon te druk om te daten, zeker als iemand ook nog eens een eind weg woont.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:14:54 #33
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159277850
Ik vraag me echt af waar je het dan over hebt tijdens een date want dingen als dat je zo graag een relatie wil, dat je je ergert aan zoenende stelletjes, dat je eigenlijk geen vrienden hebt om leuke dingen mee te doen en dat je nog thuis woont en ook niet echt de behoefte hebt om dat te veranderen zouden voor mij wel een afknapper zijn.
pi_159277873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet doorslaan in het negatieve.. Soms is het wel gewoon te druk om te daten, zeker als iemand ook nog eens een eind weg woont.
Inderdaad. Deezer zegt dat ze op bijna 2 uur reizen woont, dus zelfs als je er tussenin gaat afspraken, is het nog altijd een uur. Ik kan me voorstellen dat als je je tentamens serieus wil nemen, je geen halve dag bezig wilt zijn voor een eerste korte date.
pi_159277876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef ook_gek het volgende:
Dat hoeft niet te betekenen dat dat ALTIJD!!! zo is. Ik had ook nooit tijd tijdens mijn tentamenweken. Kwam omdat ik daartussen vrij weinig uitvoerde. :')
pi_159277903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Inderdaad. Deezer zegt dat ze op bijna 2 uur reizen woont, dus zelfs als je er tussenin gaat afspraken, is het nog altijd een uur. Ik kan me voorstellen dat als je je tentamens serieus wil nemen, je geen halve dag bezig wilt zijn voor een eerste korte date.
En ook als ze een keer een avond vrij heeft in de komende twee weken hoeft ze die niet meteen op te geven aan een date. Alsof alles gelijk moet wijken. :')
pi_159277983
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik was vandaag bewust stil en ze nam gewoon contact op net. Dus interesse is er nog zeker dan. En verder is ze vrij open. In de voorjaarsvakantie gaat ze week weg dus het zal iig geen stormloop zijn de eerste weken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Deezertje op 21-01-2016 12:36:10 ]
pi_159278321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vraag me echt af waar je het dan over hebt tijdens een date want dingen als dat je zo graag een relatie wil, dat je je ergert aan zoenende stelletjes, dat je eigenlijk geen vrienden hebt om leuke dingen mee te doen en dat je nog thuis woont en ook niet echt de behoefte hebt om dat te veranderen zouden voor mij wel een afknapper zijn.
Dan praat je over waar je nu in het leven staat, waar je graag naar toe wilt in je leven, hoe je daar nu aan werkt, wat je doet in je vrije tijd, waar zij graag mee bezig is en of ze ook graag hardloopt en zo ja, wat haar 5 kilometer tijd is en dat ze zoveel geluk heeft met dat mooie steile haar, omdat jij vanochtend nog met je krullen aan het worstelen was en je bang was dat je er daardoor niet uit zou zien vandaag en we zitten al een uur op dit bankje in de zon te praten wil ze niet even wat gaan eten en en en...dan is de dag weer om en het ging allemaal zo snel, het zou leuk zijn als we elkaar binnenkort weer zouden zien, dan praten we verder, elkaar ongemakkelijk in de ogend kijkend en dan misschien toch nog even een knuffel of een kus voor de trein fluit. En dat allemaal zonder een sociaal leven te hebben en met last van de nodige frustraties.

Maar ik schat in dat jij een beeld hebt van een of ander sip figuur, dat als de klokkenluider van Note Dame voorover gebogen waggelend, schuw voor zich uitkijkend 'hoi' zegt, met een stemgeluid waar zelfs een robot op af zou knappen, alleen maar omdat je wat deprimerende berichten leest uit de donkerste krochten van iemands hart.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:41:26 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159278356
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja en daarom zit ze ook op een dating site, omdat ze geen tijd heeft? Het is algemeen bekend dat veel vrouwen de aandacht leuk vinden en menig man aan het lijntje houden met smoesjes als geen tijd. En als er dan iemand anders voorbij komt is we wel opeens tijd en is het echt niet zijn schuld maar die van haar.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:22 schreef Deezertje het volgende:

En verder is ze vrij open.
Vergeet niet, tegen een vreemde is het altijd makkelijker praten dan tegen een bekende. Daar kan je makkelijk een emmer stront dumpen omdat je die persoon toch niet kent.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:45:11 #40
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159278433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dan praat je over waar je nu in het leven staat, waar je graag naar toe wilt in je leven, hoe je daar nu aan werkt, wat je doet in je vrije tijd, waar zij graag mee bezig is en of ze ook graag hardloopt en zo ja, wat haar 5 kilometer tijd is en dat ze zoveel geluk heeft met dat mooie steile haar, omdat jij vanochtend nog met je krullen aan het worstelen was en je bang was dat je er daardoor niet uit zou zien vandaag en we zitten al een uur op dit bankje in de zon te praten wil ze niet even wat gaan eten en en en...dan is de dag weer om en het ging allemaal zo snel, het zou leuk zijn als we elkaar binnenkort weer zouden zien, dan praten we verder, elkaar ongemakkelijk in de ogend kijkend en dan misschien toch nog even een knuffel of een kus voor de trein fluit. En dat allemaal zonder een sociaal leven te hebben en met last van de nodige frustraties.

Maar ik schat in dat jij een beeld hebt van een of ander sip figuur, dat als de klokkenluider van Note Dame voorover gebogen waggelend, schuw voor zich uitkijkend 'hoi' zegt, met een stemgeluid waar zelfs een robot op af zou knappen, alleen maar omdat je wat deprimerende berichten leest uit de donkerste krochten van iemands hart.
Nou als ik lees over de ontmoeting met Deezer en Brocoli zit ik er niet ver naast
pi_159278488
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja en daarom zit ze ook op een dating site, omdat ze geen tijd heeft? Het is algemeen bekend dat veel vrouwen de aandacht leuk vinden en menig man aan het lijntje houden met smoesjes als geen tijd. En als er dan iemand anders voorbij komt is we wel opeens tijd en is het echt niet zijn schuld maar die van haar.
Hou je aversie jegens deezertje hier even buiten. Je weet zelf ook wel dat het soms gewoon niet past. Ik heb het zelf ook van beide kanten meegemaakt.
pi_159278501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:45 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Nou als ik lees over de ontmoeting met Deezer en Brocoli zit ik er niet ver naast
Als ik lees over Brocoli is ze bezig met het halve forum te daten, is niemand goed genoeg voor haar, levert ze veel kritiek op anderen, maar lijkt ze zelf ook de nodige autistische neigingen te hebben.

Ik zou het allemaal met een korrel zout nemen wat je hier leest.
pi_159278546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat Copycat zegt, en tevens: vraag feedback.
Het enige wat ik zo kan bedenken is als de ander een grap maakt dat ik er gevatter terug op wil reageren maar dat ik het daarmee juist verpest, niet passende opmerking ofzo. Dan moet ik half verantwoorden en uitleggen wat ik eigenlijk bedoelde.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:51:26 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159278555
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hou je aversie jegens deezertje hier even buiten. Je weet zelf ook wel dat het soms gewoon niet past. Ik heb het zelf ook van beide kanten meegemaakt.
:D aversie jegens deezertje :D beste jongen als jij ipv deezertje was geweest had ik exact het zelfde gezegt. Sterker nog, welke user dan ook. Haal je nou niks geks in je hoofd.
pi_159278609
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het enige wat ik zo kan bedenken is als de ander een grap maakt dat ik er gevatter terug op wil reageren maar dat ik het daarmee juist verpest, niet passende opmerking ofzo. Dan moet ik half verantwoorden en uitleggen wat ik eigenlijk bedoelde.
Waar gaat het dan zoal over tijdens een date? Want vertellen dat je nogal hard op zoek bent en thuis woont is voor veel meiden nogal een afknapper.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:54:31 #46
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_159278631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:48 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Als ik lees over Brocoli is ze bezig met het halve forum te daten, is niemand goed genoeg voor haar, levert ze veel kritiek op anderen, maar lijkt ze zelf ook de nodige autistische neigingen te hebben.

het gaat er om wat er fout zou kunnen gaan tijdens een date. En daarom vraag ik mij gewoon af hoe een gesprek dan gaat, waar ze het WEL over hebben want je moet toch al snel een paar uur vol praten en als je zo druk bezig bent met een relatie krijgen en je afkeer tegen stelletjes is het logisch dat dat op een gegeven moment ter sprake komt en ik zeg gewoon dat zoiets er wel voor kan zorgen dat iemand afknapt
pi_159278655
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D aversie jegens deezertje :D beste jongen als jij ipv deezertje was geweest had ik exact het zelfde gezegt. Sterker nog, welke user dan ook. Haal je nou niks geks in je hoofd.
Maar ga eens inhoudelijk in op de rest van m'n post. Lekker makkelijk om hier te zitten ageren tegen een stel waar het allemaal niet zo lekker loopt.
pi_159278672
quote:

[..]

Vooringenomen arrogantie straalt er weer vanaf. :') Jij komt er wel zo.
pi_159278706
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het punt is dat dat het enige is dat JIJ kunt bedenken, maar dat je dus niet weet of dat ook het punt is bij de ander. Om te weten waar de schoen echt wringt, moet je dat dus, op de manier zoals hierboven aangegeven zonder aanvallend en verongelijkt te doen, navragen. Dan hoef je niets te bedenken, dan weet je en kun je kijken of je daar iets mee kunt.
pi_159278713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Waar gaat het dan zoal over tijdens een date? Want vertellen dat je nogal hard op zoek bent en thuis woont is voor veel meiden nogal een afknapper.
Dat zeg je toch ook niet lol? En vaak weten ze dat thuiswonen vooraf al of ze vragen het op de date zelf. En mochten ze zelf niet thuiswonen kijken ze wel even verbaasd maar ik geef aan dat het niet te lang meer duurt en de schaarste is gewoon waar dus hebben ze begrip voor.
pi_159278730
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zeg je toch ook niet lol? En vaak weten ze dat thuiswonen vooraf al of ze vragen het op de date zelf. En mochten ze zelf niet thuiswonen kijken ze wel even verbaasd maar ik geef aan dat het niet te lang meer duurt en de schaarste is gewoon waar dus hebben ze begrip voor.
Oke dat is duidelijk dan. Maar als je dat niet zegt/ze hebben er begrip voor, wat zeg je dan wel?
pi_159278734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:54 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

het gaat er om wat er fout zou kunnen gaan tijdens een date. En daarom vraag ik mij gewoon af hoe een gesprek dan gaat, waar ze het WEL over hebben want je moet toch al snel een paar uur vol praten en als je zo druk bezig bent met een relatie krijgen en je afkeer tegen stelletjes is het logisch dat dat op een gegeven moment ter sprake komt en ik zeg gewoon dat zoiets er wel voor kan zorgen dat iemand afknapt
En ik zeg dat wat hier allemaal geschreven wordt en wat er iemands hoofd speelt helemaal niet tot uiting hoeft te komen in een gesprek of hoe de persoon overkomt. Als je een paar uur 'moet' volpraten, dan weet ik niet waar je mee bezig bent. Je merkt in tien minuten of minder wel of je goed kunt opschieten met een ander en zo niet, dan bedank je elkaar toch gewoon voor de tijd en de moeite en ga je je energie aan iets beters besteden?
pi_159278753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het punt is dat dat het enige is dat JIJ kunt bedenken, maar dat je dus niet weet of dat ook het punt is bij de ander. Om te weten waar de schoen echt wringt, moet je dat dus, op de manier zoals hierboven aangegeven zonder aanvallend en verongelijkt te doen, navragen. Dan hoef je niets te bedenken, dan weet je en kun je kijken of je daar iets mee kunt.
Aan de reacties op die opmerkingen maak ik vaak wel op dat het raar of ongepast overkomt. Over het randje mening/humor.
pi_159278785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Oke dat is duidelijk dan. Maar als je dat niet zegt/ze hebben er begrip voor, wat zeg je dan wel?
Familie, hobby's, nieuws, reizen etc. En de ander veel laten praten werkt ook. Mensen praten graag over zichzelf.
pi_159278794
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aan de reacties op die opmerkingen maak ik vaak wel op dat het raar of ongepast overkomt. Over het randje mening/humor.
Maar alleen daarop hoeft het niet afgeketst te worden, lijkt me. Eén verkeerde opmerking maakt een date nog niet zo ernstig dat er geen vervolg is.
pi_159278829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar alleen daarop hoeft het niet afgeketst te worden, lijkt me. Eén verkeerde opmerking maakt een date nog niet zo ernstig dat er geen vervolg is.
Ligt eraan hoe verkeerd die opmerking is, uiteraard. Als iemand duidelijk racistisch is of iets anders waar ik niets mee heb, dan is het vrij snel einde verhaal.
Ja doei.
pi_159278902
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd wat je dan zegt. Want 'over het randje' hoeft niet per se slecht te zijn, ten zij je, zoals hierboven aangegeven, racistisch bent of op een andere manier kwetsend. Daar is niet iedereen van gediend. Misschien even mee wachten totdat je haar wat beter kan peilen/weet of ze dat waardeert.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:14:11 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159279060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar ga eens inhoudelijk in op de rest van m'n post. Lekker makkelijk om hier te zitten ageren tegen een stel waar het allemaal niet zo lekker loopt.
Dus iemand heeft geen tijd maar is wel actief of een datingsite wetende sat daar iets uit kan komen. Vreemd vind je niet? Ze moet leren, dat kan ook makkelijk in de trein. Als je iemand echt leuk vind is dat ook helemaal geen probleem.

Meerdere keren al aanegeven, besproken en bevestigt dat veel vrouwen om de aandacht op een dating site zitten. Zelfde als dat "geen tijd" de perfecte manier is om de boot af te houden. Teven is ze "open" volgens Deezertje. Nog een teken van aandacht. En hij is zelf de perfecte persoon om aan het lijntje te houden. Hij zal altijd reageren, hij zal haar alles bevestigen wat zij zegt want dat zoekt ze net als zijn begrip en lieve gesprekken. Enige wat hij nog kan doen is bellen met haar. Als ze daar ook "geen tijd" voor heeft weet je het direct 100% zeker.
pi_159279133
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus iemand heeft geen tijd maar is wel actief of een datingsite wetende sat daar iets uit kan komen. Vreemd vind je niet? Ze moet leren, dat kan ook makkelijk in de trein. Als je iemand echt leuk vind is dat ook helemaal geen probleem.

Meerdere keren al aanegeven, besproken en bevestigt dat veel vrouwen om de aandacht op een dating site zitten. Zelfde als dat "geen tijd" de perfecte manier is om de boot af te houden. Teven is ze "open" volgens Deezertje. Nog een teken van aandacht. En hij is zelf de perfecte persoon om aan het lijntje te houden. Hij zal altijd reageren, hij zal haar alles bevestigen wat zij zegt want dat zoekt ze net als zijn begrip en lieve gesprekken.
Inderdaad. als je iemand echt leuk vindt ga je er dingen voor verzetten / annuleren, maar we hebben het nu over een EERSTE date. Met iemand die je niet kent. Die twee uur verder op woont.

Voor een eerste date zet ik (en andere dates die ik heb gehad) niet alles in mijn leven opzij. Werk, afspraken met vrienden, sportavonden gaan bij mij allemaal voor een afspraakje met iemand die ik nog nooit gezien heb. Het is meerdere keren voorgekomen dat een eerste date pas na twee weken gepland kon worden en toch gingen ze door.

Je bent zo ongelofelijk veel negatief aan het invullen. :')
pi_159279184
En ik wil niet negatief doen maar de week nadat de eerste date kan plaatsvinden gaat ze dus alweer op vakantie. Ben je zo 2/3 weken veder na die eerste date. Ik moet er inderdaad niet te veel van verwachten...
pi_159279194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Inderdaad. als je iemand echt leuk vindt ga je er dingen voor verzetten / annuleren, maar we hebben het nu over een EERSTE date. Met iemand die je niet kent. Die twee uur verder op woont.

Voor een eerste date zet ik (en andere dates die ik heb gehad) niet alles in mijn leven opzij. Werk, afspraken met vrienden, sportavonden gaan bij mij allemaal voor een afspraakje met iemand die ik nog nooit gezien heb.

Nou ja, ik zou wel vrij flexibel zijn in het proberen te vinden van een al dan niet korte eerste afspraak voor een kop koffie ergens tussendoor ofzo, want tijden met iemand praten via sms/email is ook gewoon niets. Zoals ik eerder al zei zou ik voorstellen om ergens een keer even een uurtje een kopje koffie te gaan drinken. Dat heeft ook niet meteen de hele lading van een eerste echte date waar je plant enkele uren met elkaar door te brengen, en kun je meteen zien of er op z'n minst een kleine klik is die je wel verder wilt verkennen.

Dat deed ik toen ik nog dates deed ook: even 's avonds ergens een kop koffie drinken.
Ja doei.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:20:58 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159279199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Voor een eerste date zet ik (en andere dates die ik heb gehad) niet alles in mijn leven opzij. Werk, afspraken met vrienden, sportavonden gaan bij mij allemaal voor een afspraakje met iemand die ik nog nooit gezien heb. Het is meerdere keren voorgekomen dat een eerste date pas na twee weken gepland kon worden en toch gingen ze door.

Of jij bent erg naïef, en ik realisaties dat kan ook. Wie zal het zeggen. Laten we het rustig afwachten.
pi_159279209
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of jij bent erg naïef, en ik realisaties dat kan ook. Wie zal het zeggen. Laten we het rustig afwachten.
Erg naief? Ik spreek uit ervaring.

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 21-01-2016 13:21:47 (Dat kan ook zonder 'schelden') ]
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:22:49 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159279257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef Deezertje het volgende:
En ik wil niet negatief doen maar de week nadat de eerste date kan plaatsvinden gaat ze dus alweer op vakantie. Ben je zo 2/3 weken veder na die eerste date. Ik moet er inderdaad niet te veel van verwachten...
Heb je wel eens gebeld met haar, voorgesteld?
Dat kan je ook proberen. Een gesprek is heel anders dan alleen tekst naar elkaar sturen.
pi_159279321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou wel vrij flexibel zijn in het proberen te vinden van een al dan niet korte eerste afspraak voor een kop koffie ergens tussendoor ofzo, want tijden met iemand praten via sms/email is ook gewoon niets. Zoals ik eerder al zei zou ik voorstellen om ergens een keer even een uurtje een kopje koffie te gaan drinken. Dat heeft ook niet meteen de hele lading van een eerste echte date waar je plant enkele uren met elkaar door te brengen, en kun je meteen zien of er op z'n minst een kleine klik is die je wel verder wilt verkennen.

Dat deed ik toen ik nog dates deed ook: even 's avonds ergens een kop koffie drinken.
Eerste date kan over 1,5 week pas, daarna vakantie en zit je zo op half februari voordat er, als het nog klikt, wat meer regelmaat in zit. Op een of andere manier tref iknalfijd ik altijd meiden die daten als ze het niet rustig hebben..
pi_159279331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat kan ook, als je bij elkaar in de buurt woont. In Deezertje zijn geval is het 2 uur reizen, zelfs als je in het midden afspreekt zit je dan aan een uur reistijd. Het is maar waar je zin in hebt voor een kop koffie.
pi_159279363
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je wel eens gebeld met haar, voorgesteld?
Dat kan je ook proberen. Een gesprek is heel anders dan alleen tekst naar elkaar sturen.
Nee dat lijkt me na amper een week contact te vroeg.. Bovendien ben ik benieuwd naar haar zelf in levemde lijven. Skype is ook pas na eerste dates meer van waarde.
pi_159279411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat kan ook, als je bij elkaar in de buurt woont. In Deezertje zijn geval is het 2 uur reizen, zelfs als je in het midden afspreekt zit je dan aan een uur reistijd. Het is maar waar je zin in hebt voor een kop koffie.
Ik heb voorgesteld naar haar te komen maar 'dat wou ze me niet aandoen'. En al die tijd dat ze zit te appen met me kon ze ook in een afspraak steken, maar goed.. Interesse is er van haar kant nog wel alleen de tijd niet.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:28:47 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159279423
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me na amper een week contact te vroeg.. Bovendien ben ik benieuwd naar haar zelf in levemde lijven. Skype is ook pas na eerste dates meer van waarde.
Als een eerste date lastig si door afstand en drukte , lijkt het me niets raars om voor te stellen om te telefoneren/skypen.

(zelf ben ik daar niet zo van, maar voorstlelen kan altijd natuurlijk)
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:30:16 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159279470
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

wel nee is helemaal niet te vroeg, gewoon voorstellen. Onthoud dat een gesprek via whatsapp super leuk kan zijn maar als je elkaar aan de telefoon spreek het opeens heel anders kan zijn en totaal niet leuk en gezellig net als elkaar zien heel erg tegen kan vallen qua gesprek.
pi_159279473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, ik zou dat niet zo erg vinden als ik serieus interesse zou hebben maar wel even de kat uit de boom wil kijken voor ik meer energie in zo iemand ga steken.
Ja doei.
pi_159279509
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eerste date kan over 1,5 week pas, daarna vakantie en zit je zo op half februari voordat er, als het nog klikt, wat meer regelmaat in zit. Op een of andere manier tref iknalfijd ik altijd meiden die daten als ze het niet rustig hebben..
Ik vrees dat de waarheid wat anders ligt. ;(
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:33:30 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159279568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vrees dat de waarheid wat anders ligt. ;(
Exact, het is de wel bekende afschuif excuus en over een paar dagen verwatert het contact en toedeloe weg is ze. Of ze heeft opeens een andere date.
pi_159279585
maargoed, dit is niet het verkrijgen van dates, dit is socialiseren en vrienschappen, dus laten we 't daar bij proberen te houden, al is het (merk ik ook zelf) lastig om die dingen gescheiden te houden: laten we het toch proberen. Dus misschien weer terug naar de discussie over wat zeg je wel/niet tegen mensen in welke situatie dan ook. Wat is awkward, raar, afknappers, doet mensen wegrennen in welke capaciteit (vrienden/date/etc/) dan ook.
Ja doei.
pi_159279824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, dit is niet het verkrijgen van dates, dit is socialiseren en vrienschappen, dus laten we 't daar bij proberen te houden, al is het (merk ik ook zelf) lastig om die dingen gescheiden te houden: laten we het toch proberen. Dus misschien weer terug naar de discussie over wat zeg je wel/niet tegen mensen in welke situatie dan ook. Wat is awkward, raar, afknappers, doet mensen wegrennen in welke capaciteit (vrienden/date/etc/) dan ook.
Ik had zowaar twee gesprekken gister en vandaag. Een dronkaard op 't station en iemand die mij iets wou aansmeren maar nadat hij doorhad dat er niks te verkopen viel hadden we 't juist over wat ie zelf van zijn product vond :') (niet geschikt voor zijn beroep dus lol)
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:44:11 #76
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159279838
quote:

[..]

En bedankt. :) Klopt allemaal niet, maar jij zal het wel beter weten toch?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_159279843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik had zowaar twee gesprekken gister en vandaag. Een dronkaard op 't station en iemand die mij iets wou aansmeren maar nadat hij doorhad dat er niks te verkopen viel hadden we 't juist over wat ie zelf van zijn product vond :') (niet geschikt voor zijn beroep dus lol)
Dat zijn geen gesprekken (die er toe doen).
Ja doei.
pi_159279847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe verkeerd die opmerking is, uiteraard. Als iemand duidelijk racistisch is of iets anders waar ik niets mee heb, dan is het vrij snel einde verhaal.
Ja, uiteraard.
pi_159279857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat zijn geen gesprekken (die er toe doen).
Zij spreken mij aan, ik geef antwoord en kap niet meteen af.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:55:07 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159280064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zij spreken mij aan, ik geef antwoord en kap niet meteen af.
Je snapt toch wel dat je dit niet kan kwalificeren als een gesprek?
pi_159280130
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat je dit niet kan kwalificeren als een gesprek?
Lol nee, maar ik klap ook niet dicht :P
pi_159280241
Hoewel ik het er mee eens ben dat niet alles perse negatief ingevuld moet worden vind ik ook dat er een wezenlijk verschil zit tussen 'geen tijd hebben' en 'geen tijd willen vrij maken'. Maar goed, je kent haar niet, ze hoeft geen verantwoording naar jou af te leggen en jij moet geen overhaaste conclusies trekken. Misschien vindt ze het gewoon eng om de overstap te maken van online contact naar een echte date, dat zou namelijk ook buiten mijn comfortzone liggen. Misschien kun je bij het eerstvolgende langdurige Whatsappgesprek vragen van: 'goh, in al die tijd dat we aan het appen zijn hadden we beter eens een date kunnen houden'.
pi_159280289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Bananenpap het volgende:
Hoewel ik het er mee eens ben dat niet alles perse negatief ingevuld moet worden vind ik ook dat er een wezenlijk verschil zit tussen 'geen tijd hebben' en 'geen tijd willen vrij maken'. Maar goed, je kent haar niet, ze hoeft geen verantwoording naar jou af te leggen en jij moet geen overhaaste conclusies trekken. Misschien vindt ze het gewoon eng om de overstap te maken van online contact naar een echte date, dat zou namelijk ook buiten mijn comfortzone liggen. Misschien kun je bij het eerstvolgende langdurige Whatsappgesprek vragen van: 'goh, in al die tijd dat we aan het appen zijn hadden we beter eens een date kunnen houden' wat af kunnen spreken.
Anders hang je er gelijk zo'n zwaar gewicht aan. :P
pi_159280365
Ondanks dat ik wist dat m'n hele verhaal niet echt nut zou hebben of over zou komen, vind ik dat toch jammer ;(
compact en kleverig.
  donderdag 21 januari 2016 @ 14:23:51 #85
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159280769
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ondanks dat ik wist dat m'n hele verhaal niet echt nut zou hebben of over zou komen, vind ik dat toch jammer ;(
Ik vond het een mooi verhaal. Kudos!
Kan me er ook wel in vinden. Hopelijk dat er toch iets van blijft hangen bij Deezert en consorten. :).

Enne, rare mensen FTW! :D.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_159280924
-stop toch eens met die steekposten-

[ Bericht 32% gewijzigd door motorbloempje op 21-01-2016 14:36:26 ]
pi_159282668
quote:
Bij mij is het wel blijven hangen hoor :) Ik heb er echt wat van opgestoken.

Nog even wat anders: als je een date hebt maar geen van beide lukt het om het gesprek goed gaande te houden, betekent dat dan dat er per definitie geen klik is?
Ik word vaak nogal gespannen van de gedwongen sfeer op een date en weet dan maar weinig te zeggen. Als de andere persoon hetzelfde heeft dan valt het gesprek dus al gauw stil. Sommige mensen zeggen wel dat je daar geen last van hebt als je écht de goede persoon hebt getroffen maar ik betwijfel het.

Gewoon wat biertjes drinken werkt ook naar dat gaat dus vaak niet omdat ik met de auto ben :'(
pi_159282791
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:41 schreef CRW het volgende:

[..]

Nog even wat anders: als je een date hebt maar geen van beide lukt het om het gesprek goed gaande te houden, betekent dat dan dat er per definitie geen klik is?
Ik word vaak nogal gespannen van de gedwongen sfeer op een date en weet dan maar weinig te zeggen. Als de andere persoon hetzelfde heeft dan valt het gesprek dus al gauw stil. Sommige mensen zeggen wel dat je daar geen last van hebt als je écht de goede persoon hebt getroffen maar ik betwijfel het.

Gewoon wat biertjes drinken werkt ook naar dat gaat dus vaak niet omdat ik met de auto ben :'(
ik doelde ook meer op deezer bv. ;)

En ik denk niet dat dat perse betekent dat t niets is en niets kan worden, het maakt het wel wat lastiger, maar sommige mensen zijn gewoon heel verlegen bv.
Overigens is het veel gemakkelijker om iemand te meeten zonder dat je daar t kopje date onder hangt, tenminste, voor mij. Anders zijn er allemaal verwachtingen en is de druk te hoog. Ik voel me dan heel ongemakkelijk.
Daarom ben ik ook gewoon 'zomaar' mensen gaan ontmoeten via hier. Is én gemakkelijker, en wie weet wordt t tóch wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 21-01-2016 15:53:46 ]
compact en kleverig.
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:51:38 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159282898
quote:

[..]

Ga gewoon wat drinken en van uit daar zie je wel verder. Ga er blanco in en verwacht er niks van. Wie weet helpt dat je zenuwen wat tegen te gaan. Je kan ook prima zeggen dat je bloed nerveus bent, is iets menselijk toch. Je kan er ook een grapje over maken om het ijs te breken.
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:04:00 #90
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159283166
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik doelde ook meer op deezer bv. ;)

Misschien verwacht je daar ook wel teveel. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_159283243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:04 schreef Detroit het volgende:

[..]

Misschien verwacht je daar ook wel teveel. ;).
Nah, gestaag vooruit.
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:08:47 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159283282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, gestaag vooruit.
Waar heb jij dan gestaag vooruitgang geboekt vind jij?
pi_159283474
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar heb jij dan gestaag vooruitgang geboekt vind jij?
Herkennen.

Ik moet af van het meisjes zijn eng gebeuren. Dag in dag uit bevindt ik me tussen leeftijdgenoten 18-25j waarvan 85% aantrekkelijk is... En een groot deel is naast bloed aantrekkelijk ook nog vrijgezel.
pi_159283509
quote:
Erg jammer, je hebt denk o wel de kern van het probleem blootgesteld. Totale desinteresse in een ander.
pi_159283537
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Herkennen.

Ik moet af van het meisjes zijn eng gebeuren. Dag in dag uit bevindt ik me tussen leeftijdgenoten 18-25j waarvan 85% aantrekkelijk is... En een groot deel is naast bloed aantrekkelijk ook nog vrijgezel.
Dus je hoeft niet aan jezelf te werken?
pi_159283546
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:17 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Erg jammer, je hebt denk o wel de kern van het probleem blootgesteld. Totale desinteresse in een ander.
En aanhaken op de anderhalve sidenote in een verhaal, wat mogelijk aansluit op een eigen warped wereldbeeld. De rest, wat niet in het straatje past, maar wel de hoofdboodschap bevat, compleet negeren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159283961
quote:
Je kan van tevoren nadenken waar je eventueel over wil praten.
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:46:08 #98
416020 K44S
The bearded man
pi_159284335
quote:

[..]

Je zou bij een eerste date kunnen gaan poolen of bowlen.
Dan heb je iets omhanden en kan je ondertussen best babbelen, duurt niet lang(bowlen duurt maximaal een uurtje en dan kan je samen een drankje in de buurt of aan de bar gaan doen.) en poolen kan je wat langer over treuzelen (in de zin dat je daar wat langer over kan doen en minder tijd gebonden bent zoals bij bowlen).

Ook heb ik ooit eens glow in the dark midgetgolf gedaan... ook grappig en eens wat anders.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:12:01 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159285001
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Herkennen.

Wat herkennen?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef K44S het volgende:

Ook heb ik ooit eens glow in the dark midgetgolf gedaan... ook grappig en eens wat anders.
Dat is inderdaad geinig om te doen ja.
pi_159287185
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat herkennen?

[..]

Dat is inderdaad geinig om te doen ja.
Bij mezelf. De valkuilen. Zonder gesprek ontstaat er nooit wat. En 85% van de dames is in mijn ogen mooi, zeker op de uni hier. En omdat ik alle punten van flirten/interesse nu wel ken vanaf een zijlijntje... Ik wil zélf actie meemaken.
pi_159287689
quote:

[..]

Dan heb je iets omhanden en kan je ondertussen best babbelen, duurt niet lang(bowlen duurt maximaal een uurtje en dan kan je samen een drankje in de buurt of aan de bar gaan doen.) en poolen kan je wat langer over treuzelen (in de zin dat je daar wat langer over kan doen en minder tijd gebonden bent zoals bij bowlen).

Goeie tips, bedankt. :)
pi_159287736
quote:

[..]

Doe normaal man :') Hij is toch geen zestien
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:17:31 #103
416020 K44S
The bearded man
pi_159287844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:12 schreef CRW het volgende:

[..]

Goeie tips, bedankt. :)
pi_159287993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ik ben 35 en vind dat ook leuk :'(
compact en kleverig.
pi_159288283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bij mezelf. De valkuilen. Zonder gesprek ontstaat er nooit wat. En 85% van de dames is in mijn ogen mooi, zeker op de uni hier. En omdat ik alle punten van flirten/interesse nu wel ken vanaf een zijlijntje... Ik wil zélf actie meemaken.
Jij hebt echt geen zelfinzicht. ;(
pi_159288610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat is daar niet goed aan dan? Als je betere suggesties hebt, laat maar horen!
pi_159293790
Ik speel zelf poker in mijn vrije tijd en zat vanavond wat filmpjes te kijken op Youtube, ik kwam op een kanaal van een speler een filmpje tegen wat me wel inspireerde, ik denk dat hier alles in zit waar velen moeite meehebben en hoop dat het wat handvatten kan bieden om jezelf open te stellen naar de buitenwereld.

Dit is geen PUA zooi trouwens.

pi_159305141
Nee, dit is geen live-blog
Ja doei.
pi_159305179
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ook. Zou het kei tof vinden als iemand eens wat anders deed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:59:14 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159306199
Ik zie ook niet zo in wat er mis is met glow in de darm golf. Heb het meerdere keren gedaan en dat was erg leuk en prima eerste date tip. Je moet het allemaal niet zo serieus nemen dat date. Elkaar leren kennen met een lach en af en toe serieus doen is prima.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:00:08 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159306214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:59 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie ook niet zo in wat er mis is met glow in de darm golf.
Lijkt me wel pijnlijk.
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 15:02:25 #112
5428 crew  miss_sly
pi_159306249
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt me wel pijnlijk.
_O-
Nogal :D
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:02:17 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159307540
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt me wel pijnlijk.
:D lang leven de spelling controlle :@
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:33:58 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_159308350
Ik heb zelfs 'hekel' aan passief een drankje doen.

Ik bedoel, ik ben dan wel een babbelaar... maar om nou continue met open vragen aan te komen en bij haar alles er uit te trekken.... mwuah neh.
pi_159318590
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:33 schreef K44S het volgende:
Ik heb zelfs 'hekel' aan passief een drankje doen.

Ik bedoel, ik ben dan wel een babbelaar... maar om nou continue met open vragen aan te komen en bij haar alles er uit te trekken.... mwuah neh.
Het probleem is dan niet "een drankje doen" het probleem is dan dat je een suffe doos date.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159320202
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ben toevallig heel goed met een keu.... 8-)

Wel leuk om iemand les te geven :@
  zaterdag 23 januari 2016 @ 01:09:30 #117
416020 K44S
The bearded man
pi_159321440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het probleem is dan niet "een drankje doen" het probleem is dan dat je een suffe doos date.
Ik date(te) suffe dozen :'(
pi_159327467
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159327570
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef syndroom het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.
pi_159327658
quote:
SPOILER
Daarom is er ook meerdere keren gepost dat het geen zin heeft om vanuit het niets naar een stad te gaan, denkende dat je die nacht gaat neuken.

Kleine stapjes. Niet ineens de marathon proberen te rennen.
pi_159327709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.
SPOILER
Na 5 rondjes te hebben gelopen ben ik ook maar weggegaan omdat al die uitsmijters ook zoiets hadden van 'wat loopt die gast hier steeds te doen'. :')

Achteraf had ik ook tegen de vangrail kunnen rijden, maar op dat moment zat ik vol woede en frustratie dat ik soms ook wel domme dingen doe, gelukkig wel heel thuisgekomen.

SPOILER
Alhoewel je door dit soort gebeurtenissen lekker met je neus op de feiten gedrukt wordt voelt het wel zwaar om als enige nergens bij te horen, vind het dan ook knap van deezer dat hij wel met succes alleen uit durft te gaan, want als eenling word je toch met de nek aangekeken.

.

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 23-01-2016 14:50:10 (Stop eens met het goedpraten van die malloten) ]
pi_159327858
Balen man. Daarom duik ik ook niet zomaar op een vrijdag of zaterdag een café in. Iedereen is al met iemand. Ik zou eerder naar een feest gaan waar de muziek centraal staat. Daar kan je makkelijker mensen aanspreken. Café is gewoon sociaal en als je in j uppie bent valt het niet mee als je een meid treft die met haar vriendinnen op stap is.
pi_159327984
Waarom zouden anderen je ergens bij betrekken?
Dat moet je zelf doen en dat kost tijd en energie en moeite.
Op stap gaan kan leuk zijn als je alleen bent, maar je doel moet dan niet zijn om vriendschappen op te doen oid, maar om muziek te luisteren, dansen, dat soort dingen.
compact en kleverig.
pi_159328076
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat een welgemeende 'hoi' al voldoende is om zo'n reactie te krijgen in het uitgaansleven...
pi_159328094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Balen man. Daarom duik ik ook niet zomaar op een vrijdag of zaterdag een café in. Iedereen is al met iemand. Ik zou eerder naar een feest gaan waar de muziek centraal staat. Daar kan je makkelijker mensen aanspreken. Café is gewoon sociaal en als je in j uppie bent valt het niet mee als je een meid treft die met haar vriendinnen op stap is.
Daar heb je gelijk in. Vrienden zijn met vrienden, vriendinnen met vriendinnen, kom je daar als enige is het bijna niet te doen om (zeker als je ook introvert bent) je daar geforceerd tussen te komen. Als je daar tussen staat, je ziet iedereen met elkaar communiceren, het gezellig hebben doet dat echt wel pijn als je daar als eenling buitenstaat. Nergens bij horen, gevoel genegeerd te worden en niet de vaardigheden hebben om succesvol jezelf in een groepje aan te sluiten is erg frustrerend.

Dat ik zomaar uitgescholden ben komt denk ik ook meer omdat ik van nature een onzekere lichaamshouding aannam waardoor mensen kennelijk ruimte zien om me als een stuk vuil te behandelen.

Het enige leuke tot nu toe was het bekijken van de vrouwen die door de straten liepen maar dat was het wel zo'n beetje. Ik heb het tenminste geprobeerd, kan er hier ook niet meer geklaagd worden dat ik niet van die zolderkamer afkom.

Alleen een kroeg binnenstappen zie ik mezelf niet doen, dat zou een echte afgang zijn. Wel had ik op dat moment denk ik meer meiden op straat (met een vaag verhaal) aan kunnen spreken maar als je vol stress zit en je hebt gefaald heb je gewoon niet meer voldoende zelfvertrouwen om ook dat nog te doen. Ik moet zulke dingen eerst even verwerken.
pi_159328114
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat een welgemeende 'hoi' al voldoende is om zo'n reactie te krijgen in het uitgaansleven...
Het is in dit geval zeker geen welgemeende hoi alleen.
pi_159328123
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zouden anderen je ergens bij betrekken?
Dat moet je zelf doen en dat kost tijd en energie en moeite.

^
Dus dat. Werkelijk niemand is jou iets verplicht. Iedereen heeft het al druk genoeg zijn/haar eigen leven leuk te maken of te houden. Dat is voor niemand zo makkelijk als jij (syndroom) het nu doet voorkomen. Die mensen neen alleen de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven.
pi_159328124
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:43 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Het is in dit geval zeker geen welgemeende hoi alleen.
Nee, zo te lezen zei hij nog niet eens iets...
pi_159328141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Vrienden zijn met vrienden, vriendinnen met vriendinnen, kom je daar als enige is het bijna niet te doen om (zeker als je ook introvert bent) je daar geforceerd tussen te komen. Als je daar tussen staat, je ziet iedereen met elkaar communiceren, het gezellig hebben doet dat echt wel pijn als je daar als eenling buitenstaat. Nergens bij horen, gevoel genegeerd te worden en niet de vaardigheden hebben om succesvol jezelf in een groepje aan te sluiten is erg frustrerend.

Dat ik zomaar uitgescholden ben komt denk ik ook meer omdat ik van nature een onzekere lichaamshouding aannam waardoor mensen kennelijk ruimte zien om me als een stuk vuil te behandelen.

Het enige leuke tot nu toe was het bekijken van de vrouwen die door de straten liepen maar dat was het wel zo'n beetje. Ik heb het tenminste geprobeerd, kan er hier ook niet meer geklaagd worden dat ik niet van die zolderkamer afkom.

Alleen een kroeg binnenstappen zie ik mezelf niet doen, dat zou een echte afgang zijn. Wel had ik op dat moment denk ik meer meiden op straat (met een vaag verhaal) aan kunnen spreken maar als je vol stress zit en je hebt gefaald heb je gewoon niet meer voldoende zelfvertrouwen om ook dat nog te doen. Ik moet zulke dingen eerst even verwerken.
Wat was je doel toen je ging? Iemand die rondjes door een uitgaansstraat loopt en mensen met een vaag verhaal aanspreekt, zou ik ook mijden als de pest, iemand die alleen uitgaat, om het uitgaan, lekker binnen geniet van een drankje en muziek, ^O^.
pi_159328150
Maar Syndroom, vind je uitgaan wel leuk/lijkt het je leuk? Of ga je puur omdat anderen zeggen dat je het moet doen? ...
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:46:22 #131
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159328169
quote:
SPOILER
Wel gedurfd dat je het toch gedaan hebt! Ik heb je al vaker het plan zien posten, maar ik dacht dat het bij plannen bleef.

Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen met huisgenoten uitgaan, of met mensen van studie- en of studentenvereniging of van studentensportclub of weet ik veel waar van kennen. Daarnaast was bij mij in huis dat mensen nog langer bleven hangen na het uitgaan. Maar met een vreemde zoals jij wordt dat toch ongemakkelijk, vermoed ik. Anderen ken je via via, maar een onbekende zou ook kunnen worden opgevat als iemand die op spullen uit is om te stelen oid. (dit is dan een worst case scenario)

Ik ben trouwens nooit veel uit geweest als student, maar je moet toch heel vaak je studentenpas tonen?
pi_159328171
quote:

[..]

Als je een groepje doorgesnoven bomberjacks aanspreekt, ja.
pi_159328177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Faxie het volgende:
Maar Syndroom, vind je uitgaan wel leuk/lijkt het je leuk? Of ga je puur omdat anderen zeggen dat je het moet doen? ...
Als je niet uitgaat ben je al snel aangewezen op de datingapps/sites maar dat kan eeuwen duren voordat je er wat uitsleept, of juist lang lult zonder concrete date in het vooruitzicht.
pi_159328205
quote:

[..]

Uitgaansleven in NL is ook gewoon kut. Ik zou zelf ook niet in m'n eentje uitgaan.

De stap van nooit uitgaan naar in je eentje uitgaan is veel en veel te groot. Als je regelmatig uitgaat en geen problemen hebt met contact leggen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar in syndroom zijn geval was dit ongeveer de slechtste keuze die je kan maken.

Begin verdomme gewoon bij normaal sociaal contact. Probeer vrienden te maken met soortgelijke interesses en ga eens wat met ze drinken. Spring niet gelijk in het diepe.
pi_159328211
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Als je een groepje doorgesnoven bomberjacks aanspreekt, ja.
Een groepje prinsesjes net zo goed. Of een groepje ballen. En zelfs mensen waar je het totaal niet van zou verwachten... uitgaansleven :')
pi_159328223
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je niet uitgaat ben je al snel aangewezen op de datingapps/sites maar dat kan eeuwen duren voordat je er wat uitsleept, of juist lang lult zonder concrete date in het vooruitzicht.
Je moet nooit dingen doen die je niet leuk lijken in zo'n situatie....
pi_159328235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Uitgaansleven in NL is ook gewoon kut. Ik zou zelf ook niet in m'n eentje uitgaan.

De stap van nooit uitgaan naar in je eentje uitgaan is veel en veel te groot. Als je regelmatig uitgaat en geen problemen hebt met contact leggen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar in syndroom zijn geval was dit ongeveer de slechtste keuze die je kan maken.

Begin verdomme gewoon bij normaal sociaal contact. Probeer vrienden te maken met soortgelijke interesses en ga eens wat met ze drinken. Spring niet gelijk in het diepe.
Hij zou gewoon eens naar wat optredens moeten gaan oid.
pi_159328259
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij zou gewoon eens naar wat optredens moeten gaan oid.
Of "iets" om het doen van dat "iets". Zorgen dat hij dingen doet die hij leuk vindt, om het doen van de dingen ie hij leuk vindt. Niet omdat het een kapstok is om in iemands broekje te komen.
pi_159328281
quote:
Afgaande op eerdere posts is de enige reden voor het uitgaan een ONS regelen.
pi_159328282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een groepje prinsesjes net zo goed. Of een groepje ballen. En zelfs mensen waar je het totaal niet van zou verwachten... uitgaansleven :')
Ik denk dat dat deels te maken heeft met je eigen start houding. Iemand die mij niet agressief benadert, heeft nog nooit zo'n reactie gehad. Ik zelf ook nog nooit overigens. Iemand die bij mij en mijn vrienden komt staan en alleen hoi zegt, hoeft niet te verwachten dat ik een heel gesprek ga starten. Iemand die geïnteresseerde vragen stelt: " ik ben hier nog nooit geweest, is het hier leuk, waar vind ik live muziek" krijgt gewoon antwoord. Dat is volgens mij meer regel dan uitzondering, of ik (en al mijn vrienden) tref het toevallig.
pi_159328303
quote:
SPOILER
Gast.... Zucht
pi_159328532
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Afgaande op eerdere posts is de enige reden voor het uitgaan een ONS regelen.
Nouja gelukkig is er drank....
pi_159328565
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:44 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Wat was je doel toen je ging? Iemand die rondjes door een uitgaansstraat loopt en mensen met een vaag verhaal aanspreekt, zou ik ook mijden als de pest, iemand die alleen uitgaat, om het uitgaan, lekker binnen geniet van een drankje en muziek, ^O^.
Doel was om primair oefenen in contact met mensen te leggen, had vooraf vol goede moed verwacht dat er maximaal wel een zoen in zou zitten. :')

Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.

Andere reden was het met eigen ogen controleren of de meiden echt zo lekker zijn als op de youtube videos die je ziet wanneer ze in zo'n uitgaansstraat filmen. Ik kan bevestigen dat dit klopt. Zelfs een overschot aan dames.

quote:
Jullie geven zelf aan als tip dat ik naar een kroeg zou moeten gaan, nou dat heb ik gedaan en helaas heeft dat 0 resultaat opgeleverd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef krulbrullie het volgende:

[..]

Wel gedurfd dat je het toch gedaan hebt! Ik heb je al vaker het plan zien posten, maar ik dacht dat het bij plannen bleef.

Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen met huisgenoten uitgaan, of met mensen van studie- en of studentenvereniging of van studentensportclub of weet ik veel waar van kennen. Daarnaast was bij mij in huis dat mensen nog langer bleven hangen na het uitgaan. Maar met een vreemde zoals jij wordt dat toch ongemakkelijk, vermoed ik. Anderen ken je via via, maar een onbekende zou ook kunnen worden opgevat als iemand die op spullen uit is om te stelen oid. (dit is dan een worst case scenario)

Ik ben trouwens nooit veel uit geweest als student, maar je moet toch heel vaak je studentenpas tonen?
Het alleen bezoeken van een kroeg of club heb ik misschien onderschat, maar aan de andere kant wil je ook niet afhankelijk van anderen zijn om een kroeg binnen te stappen, moeilijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel jammer, want er waren een hoop aantrekkelijke meiden, was zelfs een overschot dat ik meer jonge vrouwen dan mannen gespot heb dus dat is wel een groot verschil met online waar het gros aan beschikbare mannen vele malen hoger is (maar daar hadden we het eerder al over gehad :P).
pi_159328586
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:53 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat deels te maken heeft met je eigen start houding. Iemand die mij niet agressief benadert, heeft nog nooit zo'n reactie gehad. Ik zelf ook nog nooit overigens. Iemand die bij mij en mijn vrienden komt staan en alleen hoi zegt, hoeft niet te verwachten dat ik een heel gesprek ga starten. Iemand die geïnteresseerde vragen stelt: " ik ben hier nog nooit geweest, is het hier leuk, waar vind ik live muziek" krijgt gewoon antwoord. Dat is volgens mij meer regel dan uitzondering, of ik (en al mijn vrienden) tref het toevallig.
En als 'een vreemde schuchtere kerel' het zou vragen? Jij reageert dan misschien normaal, maar heel veel ook niet...
pi_159328669
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Jullie geven zelf aan als tip dat ik naar een kroeg zou moeten gaan, nou dat heb ik gedaan en helaas heeft dat 0 resultaat opgeleverd.

[..]

Nou, ik krijg dus altijd shit over me heen omdat ik het daar totaal niet mee eens ben :')

En dan gaat het van 'ja maar, ja maar', net zo erg als degene die ze beschuldigen van dat gedrag :')

Maar oke, de kroeg is niet de oplossing, tenzij je al behoorlijk goed uit de voeten kunt in een sociale omgeving.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:18:39 #146
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159328749
quote:
SPOILER
Wat jammer dat het niet goed is afgelopen. Ik vind wel dat je lef hebt getoond. Dit is echter een te grote stap. Volgende keer ergens naar binnen stappen en aan de bar gaan zitten in een niet al te luide kroeg. Paar uur rondkijken, drankje drinken, even de barman aanspreken. Dat lijkt me beter voor jou. Het gaat komen, absoluut!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159328858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast.... Zucht
Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed. :')

Echt, waarom gaat dit bij ons zo moeizaam en lastig terwijl anderen met gemak contact leggen en bij wijze elke week een meisje zouden kunnen scoren.

Inderdaad, ik geef toe dat de stap van nooit uitgaan en daar ook helemaal geen ervaring mee hebben dat deze stap misschien te groot is. Wat moet ik dan doen?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:25:15 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159328887
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed. :')

Echt, waarom gaat dit bij ons zo moeizaam en lastig terwijl anderen met gemak contact leggen en bij wijze elke week een meisje zouden kunnen scoren.

Inderdaad, ik geef toe dat de stap van nooit uitgaan en daar ook helemaal geen ervaring mee hebben dat deze stap misschien te groot is. Wat moet ik dan doen?
Dit was geen uitgaan. Dit was een beetje rondlopen in een stad en naast een groepje mensen gaan staan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159328951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:18 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wat jammer dat het niet goed is afgelopen. Ik vind wel dat je lef hebt getoond. Dit is echter een te grote stap. Volgende keer ergens naar binnen stappen en aan de bar gaan zitten in een niet al te luide kroeg. Paar uur rondkijken, drankje drinken, even de barman aanspreken. Dat lijkt me beter voor jou. Het gaat komen, absoluut!
Het leven is geen film waar je van de barman naar 'die leuke dame langs je' op de barkruk gaat.
pi_159328961
quote:

[..]

Wat Andro zegt. Wat belangrijker is, is dat je voornamelijk zelf zorgt dat je een leuke tijd hebt. Ga aan een bar zitten, geniet van je drankje en de muziek en de sfeer, of, als je bijvoorbeeld van techno oid houdt, ga naar een feest met een goede line-up en dans op de muziek. In een mensenmassa valt dat niet op. Als er een band is die je leuk vindt, ga daar eens naar een optreden. VOORAL dus om iets te DOEN dat je zelf leuk vindt. Dan heb je een leuke avond, wordt je leven leuker.

Bijvangst kan zijn dat je leuke mensen ontmoet op zo'n avond, maar dat moet je hoofddoel niet zijn. Jij ging gisteren niet om ZELF een leuke tijd te hebben, je ging op jacht naar "op zijn minst een zoen". Dat werkt gewoon niet.

Echt, het startpunt is zorgen dat jij je met jezelf vermaakt. Jij. Met jezelf. Niet verwachten dat een ander het voor je doet. Niemand, behalve jijzelf, is jou ook maar iets verschuldigd.
pi_159328982
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.

Dat zou ik niet kunnen want je keuze is dan enorm beperkt en bovendien zie je zelf ook een hoop mooie meiden in het dagelijks leven en het zou zonde zijn als je beperkt bent aan die online vijver.

Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:33:40 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159329029
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.

Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
Beetje holle kreten.
pi_159329030
quote:

[..]

Achja, je doet in ieder geval wel iets, dat scheelt. Het zal ook steeds makkelijker gaan door de gewenning :) Maar wat Andro zegt, begin wat kleiner.
pi_159329061
quote:

Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%. Dat lijkt me voor een 16-jarige misschien minder uit te maken, maar iemand van 20+ zal het niet meer op prijs stellen als ik haar meesleur naar mijn kamertje en smorgens aan de ontbijttafel zit met mijn ouders. (1-persoonsbed helpt ook niet mee :P)
pi_159329190
quote:

[..]

Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.
Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?
pi_159329213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.

Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
pi_159329222
quote:
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
pi_159329254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks

http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872
pi_159329282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.

Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
Zoals laatst gepost: ik kom héél veel mooie meiden tegen. Zit vaak zelfs tussen een overschot in...
pi_159329287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
pi_159329304
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.
pi_159329364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er geen ene reet aan doet, en dan ineens verwacht dat het opgelost is.
pi_159329370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks

Zie eerst maar een club in te komen en je de juiste houding weten te geven, want anders zullen ze net als de Nederlandse dames je links laten liggen en voor die pua man gaan.

Voor mannen telt uiterlijk minder mee denk ik, het is meer hoe sociaal je bent en hoe je op de juiste wijze dames kunt versieren. Vrouwen vallen op sociale, zelfverzekerde mannen, kun je nog zo knap zijn maar je zult een bepaalde overtuigingskracht moeten hebben waar dames dan in mee gaan.
pi_159329459
quote:

[..]

Verhuis naar Polen. Opgelost.
Zo niet, stop met je eigen situatie te vergelijken met situaties die niets met de jouwe te maken heeft.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:56:14 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159329495
Syndroom en Deezer moeten beginnen bij stap 1, maar zitten met hun hoofd al bij stap 10. Tsja, dat gaat dus nooit werken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:58:41 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159329561
Wat verwacht je nou? Dat als je bij een groepje mensen gaat staan dat ze je dan opnemen in de groep? Serieus ja?

Alleen naar de kroeg kan prima, loop binnen en ga lekker aan de bar zitten. Bestel iets wat je lekker vind en ga mensen kijken. Barman doet altijd wel een praatje met je en er zijn van zelf wel mensen naast je en dan komen de normale gesprekken van zelf.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:04:39 #167
138876 Andromache
pi_159329718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het leven is geen film waar je van de barman naar 'die leuke dame langs je' op de barkruk gaat.
Nee, hèhè, niet binnen 1 uur nee. Dit vergt maanden, zo niet jaren.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:07:53 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159329792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?
pi_159329820
quote:

[..]

Heb je wel gekeken? Ze zijn (in die club iig) helemaal niet makkelijker hoor. :')
pi_159329924
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?
Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.

In mijn geval is de actie van gisternacht een mislukkeling geweest, denk dat op het niveau van smalltalk deezer nog beter is.

Ben wel nog 1 keer aangesproken door een man, vroeg of er geen betaalautomaat was op de derde verdieping van de parkeergarage. Dat was het.

Blijft wel pijnlijk dat ik geen manier weet te vinden hoe ik in zulke omstandigheden goed contact kan maken.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:16:18 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159329975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.

In mijn geval is de actie van gisternacht een mislukkeling geweest, denk dat op het niveau van smalltalk deezer nog beter is.

Ben wel nog 1 keer aangesproken door een man, vroeg of er geen betaalautomaat was op de derde verdieping van de parkeergarage. Dat was het.
Ik vind dat geen helpen, om online dating zo af te kraken. Als je op die manier in contact kunt komen met vrouwen en kunt daten, ben je ook bezig om goede stappen te zetten.
pi_159330078
Wat moet ik nu doen? Nog een keer met alcohol proberen? Of eerst stapvrienden zien te regelen die mij hierin kunnen begeleiden?
pi_159330183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:
Wat moet ik nu doen? Nog een keer met alcohol proberen? Of eerst stapvrienden zien te regelen die mij hierin kunnen begeleiden?
Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.
pi_159330449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zoiets?

pi_159330544
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.

In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.

Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?

En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
pi_159330665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.

Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?

En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Het is denk ik niet de ideale manier om contact te gaan leggen. Zoals je zei staat de muziek hard en mensen komen vaak samen. Een club zou misschien nog kunnen maar ook daar kun je elkaar toch niet verstaan dus de vraag is echt wat voor contact je dan maakt.

En je bent toch wel eens in een kroeg geweest? Als dat al niet zo is moet je misschien eerst eens gewoon op een dinsdag middag in je eentje een warme choco gaan drinken voor je meteen het uitgaansleven in wil
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159330697
quote:

[..]

In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.

Waarom reageer je nou niet op het deel van mijn post wat je vooruit zou helpen?
pi_159330831
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom reageer je nou niet op het deel van mijn post wat je vooruit zou helpen?
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst sneller resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
pi_159330857
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst snel resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
Dan betaal je er voor. Druk van de ketel. Je voelt je er te goed voor, maar beggars can't be choosers.
pi_159330948
Ik heb nu nog gratis benzine over. Dus in principe zou ik het komende nacht nog kunnen proberen maar dan moet ik wel rond een uur of 19 uur weg. Doel is geen ONS (zou ook niemand mee kunnen nemen) maar het gaat mij echt als test om te leren communiceren in het uitgaansleven.
pi_159330953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst sneller resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
Hopeloos.

Op m'n 30ste heb ik met aardig wat aantrekkelijke dames het bed gedeeld kan ik je verzekeren. Te laat. :')
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:05:19 #182
138876 Andromache
pi_159331099
Ik heb in bed liever een 30-jarige die de tijd heeft genomen om wat spieren te kweken en die mooier is geworden in zijn gezicht door het leven, dan zo'n schriele twintiger.

En vanavond: ga aan de bar zitten, rondkijken, vriendelijk lachen, heb plezier aan je drankje. Verder even niks. En praatje met de barman maken. Dat is echt voldoende voor vandaag. Alles wat er nog meer komt aan contact, is mooi meegenomen.
pi_159331104
quote:

[..]

Doel was om primair oefenen in contact met mensen te leggen, had vooraf vol goede moed verwacht dat er maximaal wel een zoen in zou zitten. :')

Andere reden was het met eigen ogen controleren of de meiden echt zo lekker zijn als op de youtube videos die je ziet wanneer ze in zo'n uitgaansstraat filmen. Ik kan bevestigen dat dit klopt. Zelfs een overschot aan dames.

[..]

[..]

Het alleen bezoeken van een kroeg of club heb ik misschien onderschat, maar aan de andere kant wil je ook niet afhankelijk van anderen zijn om een kroeg binnen te stappen, moeilijk.

[..]

Wel jammer, want er waren een hoop aantrekkelijke meiden, was zelfs een overschot dat ik meer jonge vrouwen dan mannen gespot heb dus dat is wel een groot verschil met online waar het gros aan beschikbare mannen vele malen hoger is (maar daar hadden we het eerder al over gehad :P).
Hoe spreek je die mensen dan aan? Wat zeg je? Op straat lurken en controleren of de mooie vrouwen echt zo mooi zijn, is raar. Echt raar.

Je bent niet uitgeweest, je hebt rondgehangen, zoek dan je eigen rustige dorpskroeg uit en doe daar een drankje. Praat met Piet van de slager die er al jaren komt, levert je geen kus op, wel een oefening in je sociale vaardigheden.
pi_159331121
Wat ik ook kan doen is een pua inhuren die als gids mij door het uitgaansleven loodst? Kost helaas wel een paar honderd euro. Maar als ik niemand kan vinden die mij zou willen helpen heb ik geen andere mogelijkheid.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:07:36 #185
138876 Andromache
pi_159331152
Nee. Dat moet je niet doen.
pi_159331160
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef syndroom het volgende:
Wat ik ook kan doen is een pua inhuren die als gids mij door het uitgaansleven loodst? Kost helaas wel een paar honderd euro. Maar als ik niemand kan vinden die mij zou willen helpen heb ik geen andere mogelijkheid.
Niet doen. Zonde van je geld. Geef eens antwoord op mijn vraag hierboven
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:18:12 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159331450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:05 schreef Andromache het volgende:

En vanavond: ga aan de bar zitten, rondkijken, vriendelijk lachen, heb plezier aan je drankje. Verder even niks. En praatje met de barman maken. Dat is echt voldoende voor vandaag. Alles wat er nog meer komt aan contact, is mooi meegenomen.
Dit dus! En ga een beetje aan het begin van de avond. Rond uurtje of half 9. Dan komen er ook veel mensen effe alleen een biertje drinken. Het hey waar kom je vandaan is al snel gevraagd aan je en je knoopt daar een rustig praatje aan. Wat is hier leuk, waar kan ik nog meer heen gaan enz enz enz. De barman heeft ook meer tijd voor je. En geloof me, die hebben echt wel gekkere mensen mee gemaakt dan jou

Begin van de avond heb je altijd de alleenstande aan de bar of de ik haat m'n wijf type mensen.
pi_159331527
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus! En ga een beetje aan het begin van de avond. Rond uurtje of half 9. Dan komen er ook veel mensen effe alleen een biertje drinken. Het hey waar kom je vandaan is al snel gevraagd aan je en je knoopt daar een rustig praatje aan. Wat is hier leuk, waar kan ik nog meer heen gaan enz enz enz. De barman heeft ook meer tijd voor je. En geloof me, die hebben echt wel gekkere mensen mee gemaakt dan jou

Begin van de avond heb je altijd de alleenstande aan de bar of de ik haat m'n wijf type mensen.
Niet te verwarren met de ik-wacht-op-een-vriend-maar-geneer-me-niet-in-mijn-eentje-vast-een-wijntje-te-pakken-types.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:31:58 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159331864
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet te verwarren met de ik-wacht-op-een-vriend-maar-geneer-me-niet-in-mijn-eentje-vast-een-wijntje-te-pakken-types.
Ach als je met zo iemand al contact hebt is het vrij snel zo dat je met persoon 2 ook zo contact hebt. Maar goed een halve autist die uit z'n ogen kijkt als een konijn die de koplampen van een auto vlak voor z'n dood kijkt kan je het schudden. Dan ben je al snel een freak.
pi_159332276
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Niet doen. Zonde van je geld. Geef eens antwoord op mijn vraag hierboven
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.

Ik had zelf het idee om een biertje te bestellen en om dan vanzelf ergens bij betrokken te worden, maar helaas is de praktijk vaker zo dat je gewoon genegeerd wordt..
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 17:47:23 #191
5428 crew  miss_sly
pi_159332291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.
Door jullie zelf wordt er meer verwacht.
pi_159332345
Syndroom mocht het je beter laten voelen... Ik pis zo wat in mijn broek van het lachen.

Man man man..... Serieus vermakelijke shit dit.

Ze zouden een verhalen bundel moeten maken met deze shit.

5 keer door een uitgaans straat lopen, volledig opgefokt van de zenuwen om dan op straat uiteindelijk iemand aan te spreken terwijl je daar toch echt hoort te zijn om naar binnen te gaan. Ik zie het echt zo voor me.

Zoals iemand al terecht zei; zucht....
pi_159332404
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.

Ik had zelf het idee om een biertje te bestellen en om dan vanzelf ergens bij betrokken te worden, maar helaas is de praktijk vaker zo dat je gewoon genegeerd wordt..
Maar dat inbreken doe je op straat ook. Daar zijn mensen onderweg naar binnen, koud, onbehaaglijk, slechte plek om te praten. Maar nogmaals, wat zei je dan gister op straat?
pi_159332481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:48 schreef j1nxnl het volgende:
Syndroom mocht het je beter laten voelen... Ik pis zo wat in mijn broek van het lachen.

Man man man..... Serieus vermakelijke shit dit.

Ze zouden een verhalen bundel moeten maken met deze shit.

5 keer door een uitgaans straat lopen, volledig opgefokt van de zenuwen om dan op straat uiteindelijk iemand aan te spreken terwijl je daar toch echt hoort te zijn om naar binnen te gaan. Ik zie het echt zo voor me.

Zoals iemand al terecht zei; zucht....
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie. :')
pi_159332519
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie. :')
Hou op! Nu is het gebeurt, kan ik mijn broek vervangen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:54:44 #196
138876 Andromache
pi_159332533
quote:

[..]

hihihi! in ieder geval een mooie anekdote op zak voor op feesten en partijen in de toekomst. _O-

[edit] dit is een perfect aanknopingspunt voor een praatje aan de bar met een willekeurig iemand. "Hé, weet je wat mij gisteren is gebeurd? Ik ben aangehouden door de politie". Je foute manfactor stijgt dan met 500%. Word je direct interessant van. 8-)
pi_159332569
quote:

[..]

het is toch ook niet realistisch dat je er zo spontaan ineens bij betrokken zou worden? Waarom zouden mensen dat doen? Zij willen niks van jou, jij wil iets van hen.
compact en kleverig.
pi_159332705
quote:

[..]

_O-
  zaterdag 23 januari 2016 @ 18:03:47 #199
138876 Andromache
pi_159332746
Wat zonde dat de TT van deze reeks serieus moet blijven. Maar wat een fantastische uitgangsopties zouden we anders hebben met Syndrooms escapades met de politie.
pi_159332759
Je voelt toch wel even de grond onder je voeten vandaan zakken als de politie je als enige om je id vraagt, dat terwijl groepjes met :') gezicht stonden toe te kijken. De mensen die buiten de bar stonden zullen vast ook wel gezien hebben dat ik 5 keer door de straat ben gelopen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 18:06:05 #201
138876 Andromache
pi_159332786
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:04 schreef syndroom het volgende:
Je voelt toch wel even de grond onder je voeten vandaan zakken als de politie je als enige om je id vraagt, dat terwijl groepjes met :') gezicht stonden toe te kijken. De mensen die buiten de bar stonden zullen vast ook wel gezien hebben dat ik 5 keer door de straat ben gelopen.
Cultiveer dit. Echt te grappig. Lach om jezelf.
pi_159332805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:04 schreef syndroom het volgende:
Snap ik.

Maar wat zei je nog tegen de mensen die je aansprak??!
pi_159333298
_O- ga door mensen, dit topic wordt steeds leuker *pakt popcorn*

Om in de discussie te blijven: mensen die je uitschelden op straat doen dat omdat ze ofwel dronken zijn en iedereen irritant vinden, ofwel omdat ze iemand die alleen is en onzeker is willen uitschelden. Beter ga je op een rustige tijd in de kroeg zitten en maak je een praatje met de barman. Dat lukt natuurlijk niet met al die drukte, wel overdag/eind van de middag/begin avond.
pi_159333522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:06 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Snap ik.

Maar wat zei je nog tegen de mensen die je aansprak??!
Weinig, alleen 'hey alles goed?', en een fictieve vraag en zo een gesprek hopen aan te knopen. Zover is het niet eens gekomen. Ik heb niet eens de kans gehad. Je wordt genegeerd, ze reageren kortaf, of je wordt uitgescholden. Achteraf evaluerend had ik beter meer mensen kunnen aanspreken, op basis van gissen en missen hopend een gesprek aan te knopen en bereid zijn mij op sleeptouw nemen, maar dat is allemaal wel gemakkelijk te schrijven op een forum maar als je daar op locatie staat heb ik echt wel moeite om zomaar mensen aan te spreken.

SPOILER
pi_159333625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Weinig, alleen 'hey alles goed?', en een fictieve vraag en zo een gesprek hopen aan te knopen. Zover is het niet eens gekomen. Ik heb niet eens de kans gehad. Je wordt genegeerd, ze reageren kortaf, of je wordt uitgescholden. Achteraf evaluerend had ik beter meer mensen kunnen aanspreken, hopend een gesprek aan te knopen en mij op sleeptouw nemen, maar dat is allemaal wel gemakkelijk te schrijven op een forum maar als je daar op locatie staat heb ik echt wel moeite om mensen aan te spreken.

SPOILER
Op straat mensen aanspreken is al apart. Tel daar nog eens bij op dat je niet op je gemak bent en realiseer je eens hoe dat overkomt. Als je mensen aanspreekt, doe dat dan binnen met een biertje in je hand.

Mensen gaan over het algemeen uit met vrienden om een leuke avond te hebben met elkaar. Meestal hebben ze geen behoefte om andere mensen te leren kennen, behalve als het een knappe vrouw is. Je gaat hier echt bar weinig succes mee behalen op deze manier en alleen jezelf frustreren.
pi_159333694
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Op straat mensen aanspreken is al apart. Tel daar nog eens bij op dat je niet op je gemak bent en realiseer je eens hoe dat overkomt. Als je mensen aanspreekt, doe dat dan binnen met een biertje in je hand.

Mensen gaan over het algemeen uit met vrienden om een leuke avond te hebben met elkaar. Meestal hebben ze geen behoefte om andere mensen te leren kennen, behalve als het een knappe vrouw is. Je gaat hier echt bar weinig succes mee behalen op deze manier en alleen jezelf frustreren.
Hoe verklaar jij dan dat het onder de pua gemeenschap, bars en clubs eigenlijk de standaard locaties zijn om een dame te regelen? Dat geeft mij het idee dat mensen, dames en heren opzoek zijn naar contact, met elkaar.

Andere opties die ik mij kan bedenken die nog overblijven zijn school en of werk?
pi_159333770
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat het onder de pua gemeenschap, bars en clubs eigenlijk de standaard locaties zijn om een dame te regelen? Dat geeft mij het idee dat mensen, dames en heren opzoek zijn naar contact, met elkaar.
ja, als ze goed zijn in contact maken, gesprekken voeren en niet sociaal awkward zijn, kan dat best werken ja ^O^
Maar zo ver ben jij (nog) niet.
compact en kleverig.
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 18:42:46 #208
5428 crew  miss_sly
pi_159333799
quote:

[..]

Jij neemt dit dan weer heel negatief op als genegeerd worden, maar die anderen die kennen je niet, weten niets van je, hoeven niets van je, en hebben je dus niet genegeerd, maar niet eens echt opgemerkt. Dat is niet persoonlijk, en zo moet je dat ook niet oppakken.

Je wordt niet op miraculeuze wijze zomaar betrokken bij een groepje mensen dat elkaar kent en zich amuseert,
pi_159333826
quote:

Andere opties die ik mij kan bedenken die nog overblijven zijn school en of werk?
Verenigingen, sport, supermarkt, hobbyclub, internet..
compact en kleverig.
pi_159333832
quote:

[..]

Vergelijk jezelf nou maar niet met een 'pua'. Die zijn door (heel vaak) vallen en opstaan sociaal vaardig genoeg om zich staande te houden als ze al alleen uitgaan. Waarom denk je dat er zovaak gesproken wordt over een 'wingman'? Juist, omdat ze ook niet alleen uit willen gaan.

Denk je soms dat deze gasten van de één op de andere avond van hun zolderkamer af zijn gekomen en vrouwen kunnen versieren?
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 18:47:18 #211
5428 crew  miss_sly
pi_159333955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Weinig, alleen 'hey alles goed?', en een fictieve vraag en zo een gesprek hopen aan te knopen. Zover is het niet eens gekomen. Ik heb niet eens de kans gehad. Je wordt genegeerd, ze reageren kortaf, of je wordt uitgescholden. Achteraf evaluerend had ik beter meer mensen kunnen aanspreken, op basis van gissen en missen hopend een gesprek aan te knopen en bereid zijn mij op sleeptouw nemen, maar dat is allemaal wel gemakkelijk te schrijven op een forum maar als je daar op locatie staat heb ik echt wel moeite om zomaar mensen aan te spreken.

SPOILER
Je bent loerend naar mooie vrouwen vijf keer langs gelopen. Natuurlijk vond met je een opvallende en wellicht bedreigende aanwezigheid.
pi_159333961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vergelijk jezelf nou maar niet met een 'pua'. Die zijn door (heel vaak) vallen en opstaan sociaal vaardig genoeg om zich staande te houden als ze al alleen uitgaan. Waarom denk je dat er zovaak gesproken wordt over een 'wingman'? Juist, omdat ze ook niet alleen uit willen gaan.

Denk je soms dat deze gasten van de één op de andere avond van hun zolderkamer af zijn gekomen en vrouwen kunnen versieren?
Juist door vallen en opstaan, ik ben ook bereid om op m'n bek te gaan. Boeit mij echt geen ene flikken meer dat mensen mij uitlachen of belachelijk maken omdat ik achterloop en onervaren ben in zaken als uitgaan of relaties.

Zoals ik zei wil ik mezelf in het diepe gooien om er het maximale uit te halen, maar hoe kom ik in een korte termijn aan een wingman als ik nauwelijks vrienden heb?
pi_159333982
Ik ben zelf iemand die een best uitgebreid sociaal leven heeft, veel uitgaat en over het algemeen makkelijk een praatje aanknoop met mensen, maar ik zou het zelf ook super ongemakkelijk vinden om in mijn eentje in een drukke uitgaanstraat waar je niemand kent zo maar bij een groepje aan te klampen.

Ik ga als ik bijvoorbeeld alleen op vakantie ben ook wel geregeld in mijn eentje een biertje drinken ergens, maar dan kies ik vaak gewoon een rustig kroegje uit en ik ga ik daar of een boek lezen of gewoon aan de bar zitten en wat lullen met de andere gasten daar. Ik denk dat je ook beter met dit soort dingen kan beginnen; gewoon een wat rustigere kroeg opzoeken waar je in ieder geval kan oefenen om een gesprek aan te gaan met onbekenden mensen.

Als ik er zo over nadenk: als ik met mijn vrienden buiten de club een sigaretje sta te roken heb ik ook helemaal geen behoefte om iemand op sleeptouw te nemen die ik niet ken. Natuurlijk als het gezellig is in de kroeg en ik al de nodige drankjes op heb dan praat ik met iedereen; ook met mensen die in hun eentje staan. Maar iemand die buiten met een 'hey alles goed' aankomt en verwacht dat je hem de hele avond gaat vermaken... neh, bedankt.
Feyenoord Rotterdam
pi_159334000
Sowieso zou ik gewoon het uitgaansleven laten voor wat het is op dit moment en gewoon via (sport)verenigingen contacten opdoen.
Feyenoord Rotterdam
pi_159334060
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:47 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals ik zei wil ik mezelf in het diepe gooien om er het maximale uit te halen, maar hoe kom ik in een korte termijn aan een wingman als ik nauwelijks vrienden heb?
Er zijn genoeg PUA forums te vinden.

Succes ermee.
pi_159334572
ik had me helemaal gefocust op basis van het gemaakte plan het behalen van de doelstelling dat ik via het uitgaansleven succesvol in staat ben om sociaal te zijn, contact te leggen met zowel mannen als vrouwen, ook een ONS regelen maakt hier onderdeel vanuit en ik zie dit toch als springplank naar een duurzame relatie. Pas heb ik geconstateerd dat het een stuk moeilijker is dan gedacht baal ik er ontzettend van dat het nog maanden of jaren gaat duren voordat mijn communicatie op dit vlak verbeterd is dat ik zonder teveel stress met zelfvertrouwen een cafe kan binnenlopen. Pas dan moet ik nog dat hele traject door om te leren hoe ik vrouwen moet versieren.

Ik kan er serieus om huilen waarom het bij mij zo moeilijk gaat, ik echt tot het uiterste moet gaan om een beetje mee te kunnen komen
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:05:46 #217
138876 Andromache
pi_159334627
Baby steps. Elke keer. Baby steps. Gewoon doorzetten. Voor je het weet, zijn die maanden en die jaren voorbij, en ben je waar je wil zijn. Kop op Syndroom, je hebt in ieder geval het lef, eerst nog de benenwagen i.p.v. de sportauto waar je nog niet in kunt rijden.
pi_159334744
Ik wou eigenlijk niet meer posten op dit forum, maar ik voel me vanwege de actuele ontwikkelingen in dit topic toch genoodzaakt tot posten.

Allereerst vindt ik het aan de ene kant positief dat hij (syndroom) het uitgaan toch geprobeerd heeft en dus via proefondervindelijk leren geleerd dat het niet werkt, maar ik zou hem dringend AFRADEN om vanavond weer te proberen. Ik zou eerst gaan reflecteren en dan begin maart het opnieuw proberen (carnaval is dan allang achter de rug, de tentamenweken zijn dan nog niet in zicht).

Wat syndroom verkeerd doet is het forceren van dingen. Een mens kan moeilijk van 0 naar 100 of van 100 naar 0, het moet met geleidelijke tussenstappen. Ja, ik kan het weten, ik heb ook wel eens dingen proberen te forceren en dan werkt het juist niet. Ik zou aan syndroom adviseren om in real life contact op te nemen met Deezertje en dan samen dingen te gaan ondernemen, ik weet niet of dat mogelijk is, maar samen sta je eenmaal sterker.

Uitgaan is niet voor iedereen weggelegd. Sommigen hebben geen band met de muziek of de massale alcoholconsumptie waardoor je buiten de boot valt en je ongemakkelijk gaat voelen. Daardoor wordt je juist teleurgesteld. Het uitgaansleven wordt ook te veel geromantiseerd, zoals een keer in het topic over jongeren die moeite hebben met contact zoeken het advies geven: "ga naar de kroeg", voor de één kan het werken, voor de ander niet.

Daarnaast zijn er buiten het internet en buiten het uitgaansleven ook genoeg meiden te vinden, er is hier op dit forum niet zo lang geleden een topic geopend over "saaie meiden", maar een echt eenduidig antwoord is daar niet gegeven. Een zogenaamde "saaie meid" kan wellicht de oplossing zijn voor Deezertje en syndroom, al denk ik niet in termen van seks of relaties, maar meer basale vriendschappen. Ik heb vroeger op het vwo ook wel vriendschappelijk contact gehad met de zogenaamde "saaie meiden", tegenwoordig zit ik op het hbo en is het contact met vrouwen een stuk minder.

Beetje lang verhaal, maar ik hoop één en ander verduidelijkt te hebben. Ik straf syndroom niet af voor zijn daden, maar hij moet zich niet voor de tweede keer aan dezelfde steen stoten.

Als er nog vragen zijn, quote mij gerust.
pi_159335154
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef R-K het volgende:
Ik wou eigenlijk niet meer posten op dit forum, maar ik voel me vanwege de actuele ontwikkelingen in dit topic toch genoodzaakt tot posten.

Allereerst vindt ik het aan de ene kant positief dat hij (syndroom) het uitgaan toch geprobeerd heeft en dus via proefondervindelijk leren geleerd dat het niet werkt, maar ik zou hem dringend AFRADEN om vanavond weer te proberen. Ik zou eerst gaan reflecteren en dan begin maart het opnieuw proberen (carnaval is dan allang achter de rug, de tentamenweken zijn dan nog niet in zicht).

Wat syndroom verkeerd doet is het forceren van dingen. Een mens kan moeilijk van 0 naar 100 of van 100 naar 0, het moet met geleidelijke tussenstappen. Ja, ik kan het weten, ik heb ook wel eens dingen proberen te forceren en dan werkt het juist niet. Ik zou aan syndroom adviseren om in real life contact op te nemen met Deezertje en dan samen dingen te gaan ondernemen, ik weet niet of dat mogelijk is, maar samen sta je eenmaal sterker.

Uitgaan is niet voor iedereen weggelegd. Sommigen hebben geen band met de muziek of de massale alcoholconsumptie waardoor je buiten de boot valt en je ongemakkelijk gaat voelen. Daardoor wordt je juist teleurgesteld. Het uitgaansleven wordt ook te veel geromantiseerd, zoals een keer in het topic over jongeren die moeite hebben met contact zoeken het advies geven: "ga naar de kroeg", voor de één kan het werken, voor de ander niet.

Daarnaast zijn er buiten het internet en buiten het uitgaansleven ook genoeg meiden te vinden, er is hier op dit forum niet zo lang geleden een topic geopend over "saaie meiden", maar een echt eenduidig antwoord is daar niet gegeven. Een zogenaamde "saaie meid" kan wellicht de oplossing zijn voor Deezertje en syndroom, al denk ik niet in termen van seks of relaties, maar meer basale vriendschappen. Ik heb vroeger op het vwo ook wel vriendschappelijk contact gehad met de zogenaamde "saaie meiden", tegenwoordig zit ik op het hbo en is het contact met vrouwen een stuk minder.

Beetje lang verhaal, maar ik hoop één en ander verduidelijkt te hebben. Ik straf syndroom niet af voor zijn daden, maar hij moet zich niet voor de tweede keer aan dezelfde steen stoten.

Twee kneuzen maken één grote? ;)
En bij mij is het niet eens het sociaal niet kunnen functioneren.
Ik werk graag en moeiteloos samen met het andere geslacht. Alleen zodra de situatie onvoorspelbaar (!!!) ook maar iets 'uitdagend' (romantisch) word klap ik dicht omdat ik weinig zelfvertrouwen heb of ik moet er zelf voor gekozen hebben door op date gaan e.d.. Spontaniteit nekt mij want als iets niet gaat zoals gepland ben ik van mijn spreekwoordelijke padje af.
pi_159335296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Twee kneuzen maken één grote? ;)
En bij mij is het niet eens het sociaal niet kunnen functioneren.
Ik werk graag en moeiteloos samen met het andere geslacht. Alleen zodra de situatie onvoorspelbaar (!!!) ook maar iets 'uitdagend' (romantisch) word klap ik dicht omdat ik weinig zelfvertrouwen heb of ik moet er zelf voor gekozen hebben door op date gaan e.d.. Spontaniteit nekt mij want als iets niet gaat zoals gepland ben ik van mijn spreekwoordelijke padje af.
Jou probleem is dat je geobserdeerd bent door stelletjes en relaties en dat je jezelf heb aangepraat dat je nu een relatie moet. Je obsessies gaan zo ver dat je scriptie eronder lijdt. Zou eerst gaan werken om van die obsessie af te komen, voordat je weer verder kan.
pi_159335432
Zijn probleem is autisme.
pi_159335465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:27 schreef R-K het volgende:

[..]

Jou probleem is dat je geobserdeerd bent door stelletjes en relaties en dat je jezelf heb aangepraat dat je nu een relatie moet. Je obsessies gaan zo ver dat je scriptie eronder lijdt. Zou eerst gaan werken om van die obsessie af te komen, voordat je weer verder kan.
Niet alleen nu, al een paar jaar. En zolang doe ik gelukkig niet over mijn scriptie. Het zat er eigenlijk wel aan te komen in het derde studiejaar toen ik nog wel (!) lekker in mijn vel zat.. merendeel van de klas had toen een relatie en toekomstbeeld en ik nog steeds niet en niemand was eigenlijk verbaasd. Best lullig, maar toen werd wel duidelijk dat het nog een lange tijd zou duren.
pi_159335540
Misschien eerst eens een cursus sociale vaardigheden doen. Dat helpt voor meer zelfvertrouwen en maakt situaties minder awkward. Dat uitgaan in je eentje zou ik afraden, maar zo'n cursus helpt om je om beter uit je woorden te komen in sociale situaties waar je niemand kent. Is niet alleen voor autisten ofzo, ik heb dit zelf ook wel eens gedaan en er zaten ook leuke, op zichzelf sociale, mensen tussen. Alleen wisten die mensen zich soms niet helemaal te redden of voelden ze zich onzeker, waardoor de cursus net weer dat beetje zelfvertrouwen gaf wat ze nodig hadden.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:55:49 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159336162
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn probleem is autisme.
Dit dus! Dit is dus exact de kern van het probleem. Begin daar met oplossen! Eerst de fundering, dan pas verder bouwen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:35 schreef DoubleDip het volgende:
ik heb dit zelf ook wel eens gedaan en er zaten ook leuke, op zichzelf sociale, mensen tussen. Alleen wisten die mensen zich soms niet helemaal te redden of voelden ze zich onzeker, waardoor de cursus net weer dat beetje zelfvertrouwen gaf wat ze nodig hadden.
Je ziet het ook vaak andersom, mensen die zonder problemen een grote zaal met honderde mensen kan toespreken maar gigantisch falen bij een 1 op 1 gesprek of in kleine groepjes praten.
pi_159336582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef R-K het volgende:

Je hebt gelijk, ik heb het idee om vanavond weer te gaan maar even in de ijskast gezet, kost mij uren rijden, en weer van een koude kermis thuiskomen heb ik ook geen zin in. Eerst rustig evalueren, plannen aanpassen en zal ik over 2 maanden een nieuwe datum prikken.

Nog even over het moment van gisternacht, het moment dat ik werd geconfronteerd met groepjes die buiten de kroeg stonden te kletsen. Daar ongemakkelijk langsliep, doet me herinneren aan de tijd op de middelbare school wanneer ik tijdens de pauzes zenuwachtig opzoek ging naar één van m'n weinige vrienden, niet kon vinden omdat ie op dat uur les hadden in een ander gebouw ik noodgedwongen alleen achter een muurtje buiten mijn lunch opeten omdat ik niet eenzaam en alleen aan een tafeltje in de aula wil zitten. Dat hele gevoel van eenzaamheid dat ik toen had kwam weer naar boven.

Zoals je al zelf zegt zijn er nog voldoende alternatieven om in contact te komen met vrouwen maar voorlopig wil ik me richten op het uitgaansleven, ik ben aan dit project begonnen en zie dit als de grootste uitdaging van 2016, een plan waar ik lang aan gewerkt heb. Ik wil dit tot een succesvol einde brengen. Als het voor 1 januari 2017 niet lukt, dus een jaar na plan 1 zal ik met een plan 2 komen dat losstaat van het uitgaansleven. Ik moet die berg, hoe zwaar het ook zal zijn, beklimmen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet alleen nu, al een paar jaar. En zolang doe ik gelukkig niet over mijn scriptie. Het zat er eigenlijk wel aan te komen in het derde studiejaar toen ik nog wel (!) lekker in mijn vel zat.. merendeel van de klas had toen een relatie en toekomstbeeld en ik nog steeds niet en niemand was eigenlijk verbaasd. Best lullig, maar toen werd wel duidelijk dat het nog een lange tijd zou duren.
Ik kan me voorstellen dit dit het gevoel, gemis eigenlijk alleen maar verder versterkt. Probeer te relativeren maar als je na jaren zonder significante verbetering in dezelfde situatie zit is dat wel wat moeilijker. Wat jij met relaties hebt, heb ik meer met het kunnen krijgen van vrouwen in t ruimste zin van het woord. Jij blijft er nog vrij kalm over, ik raak meer in paniek en ga te grote stappen nemen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:35:00 #226
138876 Andromache
pi_159337603
syndroom, buiten op straat mensen lastigvallen is iets heel anders dan met een biertje in de hand, relaxed binnen in de kroeg contact proberen te make. Buiten op straat is niet het uitgaansleven.
pi_159337661
Je gaat toch niet serieus als tip aan iemand die al moeilijk contact maakt met mensen, dat hij maar alleen het uitgaansleven in moet duiken, terwijl de meeste mensen toch met groepen zijn, dronken zijn en euhm. Ik ben echt een klein beetje verbaasd eigenlijk!!
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:40:22 #228
138876 Andromache
pi_159337800
Nee, maar hij wil per se het uitgaansleven in. Daarvan als gegeven uitgaand, krijgt hij het advies om dat gegeven op een handiger manier aan te pakken.
pi_159337889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:35 schreef Andromache het volgende:
syndroom, buiten op straat mensen lastigvallen is iets heel anders dan met een biertje in de hand, relaxed binnen in de kroeg contact proberen te make. Buiten op straat is niet het uitgaansleven.
Dan nog. Dat doe je toch niet zomaar even als je best niet sociaal bent? Het is veel effectiever om in een andere setting mensen te leren kennen en om ermee te communiceren. Mensen die ook echt mensen willen leren kennen, die ervoor openstaan om echt te communiceren.
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 20:49:00 #230
5428 crew  miss_sly
pi_159338186
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan nog. Dat doe je toch niet zomaar even als je best niet sociaal bent? Het is veel effectiever om in een andere setting mensen te leren kennen en om ermee te communiceren. Mensen die ook echt mensen willen leren kennen, die ervoor openstaan om echt te communiceren.
Dat wil syndroom niet.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:46:56 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159340976
De vraag is wat syndroom nou echt serieus wil? Hij zegt wel sociaal willen worden, maar de schreeuw om sex schemerd er constant door heen.

Dus Syndroom wat staat er op nummer 1 wat je het aller liefste wil?
pi_159341824
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef ook_gek het volgende:
De vraag is wat syndroom nou echt serieus wil? Hij zegt wel sociaal willen worden, maar de schreeuw om sex schemerd er constant door heen.

Wij ontmoeten blijkbaar de verkeerde meiden. Ken er een die heeft in vijf jaar tijd al vijf relaties gehad en dus 5 verschillende mannen, vijf mannen hebben 't geluk gehad met haar door te brengen en bij ons lukt het gewoon niet om verder te komen dan een eerste date.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:08:56 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159341952
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik vind het juist makkelijker om contact te leggen zonder mijn vrienden in de buurt. Dan is er minder druk en is een praatje zo gemaakt. Dat mensen daar niet op zitten te wachten is onzin. Als je echt wat te vertellen hebt en een leuk persoon bent is dat echt geen probleem.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159341979
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wij ontmoeten blijkbaar de verkeerde meiden.
Nee, je zoekt op de verkeerde plek. Niet letterlijk, maar het probleem zit 'm niet in het niet tegenkomen van vrouwen of in het tegenkomen van de 'verkeerde vrouwen'.

Jij en syndroom zijn te afhankelijk van een vrouw. Dat straal je uit, met als gevolg dat vrouwen bij voorbaat al geen interesse hebben. Zorg eerst eens dat je de rest van je leven op orde hebt en niet continu bezig bent met het zoeken naar kansen om de opvulling van je leven te ontmoeten. Dan komt de rest vanzelf wel.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:26:03 #235
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159342608
Raar hoor, naar een stad toe rijden, een aantal keer door een uitgaansstraat heen en weer lopen en dan denken dat je een serieuze poging hebt gewaagd.

Ook erg opmerkelijk dat er wordt verteld dat je moet opk*nkeren en dat je voor je moet kijken. Ik denk toch echt dat je je bijzonder vreemd hebt gedragen en daarom mensen dit tegen je zeiden. Als je ook nog gecontroleerd werd door de politie, kan het haast niet anders dat je verdacht/raar hebt gedaan. Gezien je berichten op FOK! verbaast het me ook niet.

Ik ga al 17 jaar lang uit en dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik ben ook weleens uitgescholden tijdens het uitgaan overigens, maar dat was dan omdat ik me ook als een verrekte mongo gedroeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door GOLDFIN9ER op 23-01-2016 22:36:44 ]
pi_159345356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wij ontmoeten blijkbaar de verkeerde meiden. Ken er een die heeft in vijf jaar tijd al vijf relaties gehad en dus 5 verschillende mannen, vijf mannen hebben 't geluk gehad met haar door te brengen en bij ons lukt het gewoon niet om verder te komen dan een eerste date.
Je kent er één...
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_159346174
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je zoekt op de verkeerde plek. Niet letterlijk, maar het probleem zit 'm niet in het niet tegenkomen van vrouwen of in het tegenkomen van de 'verkeerde vrouwen'.

Jij en syndroom zijn te afhankelijk van een vrouw. willen te graag/ alleen maar seks. Dat straal je uit, met als gevolg dat vrouwen bij voorbaat al geen interesse hebben. Zorg eerst eens dat je de rest van je leven op orde hebt en niet continu bezig bent met het zoeken naar kansen om de opvulling van je leven te ontmoeten. Dan komt de rest vanzelf wel. Dit beïnvloed je denken en doen. Over het algemeen gesproken hebben mensen geen zin in niet oprecht contact, maar respectvol gedrag. De eerste woorden en de blik kunnen het al verraden, je hoeft niet eens iets gezegd te hebben. Verwachten dat vrouwen zomaar met iedereen het bed induiken 8)7 Dat is een belediging, het gedrag wat indiceert dat je een hoer bent. Dat ze dan lelijk doen, negeren, etc. Dat heet karma.
:P

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Raar hoor, naar een stad toe rijden, een aantal keer door een uitgaansstraat heen en weer lopen en dan denken dat je een serieuze poging hebt gewaagd.

Ook erg opmerkelijk dat er wordt verteld dat je moet opk*nkeren en dat je voor je moet kijken. Ik denk toch echt dat je je bijzonder vreemd hebt gedragen en daarom mensen dit tegen je zeiden. Als je ook nog gecontroleerd werd door de politie, kan het haast niet anders dat je verdacht/raar hebt gedaan. Gezien je berichten op FOK! verbaast het me ook niet.

Ik ga al 17 jaar lang uit en dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik ben ook weleens uitgescholden tijdens het uitgaan overigens, maar dat was dan omdat ik me ook als een verrekte mongo gedroeg.
Hij was gewoon niet zo tactvol. Over het algemeen gesproken willen mensen op straat in de late avond tot na middernacht helemaal niet aangesproken worden i.v.m. mensen die geen goede bedoelingen hebben. Ik woon en ben werkzaam in diverse grote steden en wanneer het buiten donker wordt, word ik alleen maar lastig gevallen. Vrijwel iedereen die naar mij toe komt of tegen mij praat, wil geld van mij, randt mij aan of achtervolgt mij tot mijn deur. Dit is niet zo zeldzaam als men denkt. En nee, het zijn geen allochtonen of vluchtelingen. Het zijn gewoon uitziende Hollandse jonge mannen t/m ~27 jaar. Zelfs wanneer iemand geen nare ervaringen heeft op dit gebied, hebben ze toch wel een zelf beschermingsmechanisme.

Bovendien weten mensen dat je beter geen groepen kunt benaderen als je in je eentje bent. Of ''hoi, alles goed'' zeggen. Ik moet nog een vrouw tegenkomen die zo'n zin waardeert van een onbekende op een willekeurig moment. Zo'n zin past niet in context en wordt op de meest rare momenten gezegd waardoor mensen gaan vinden dat je een creep bent. Een equivalent van fluiten naar vrouwen op straten, of ''lekker ding'' geroep met een vieze blik erbij, etc. }:|

Gewoon niet tactvol, we wonen niet rond de Middellandse zee of in Latijn Amerika waar je andere reacties krijgt.
pi_159347872
quote:
SPOILER
Ik vind het wel dapper van je hoor, het is natuurlijk niet het juiste ding om te doen als je niks gewend bent op dit gebied maar toch props voor je poging en je wil om iets te bereiken.

Ik weet niet precies waar je woont in Nederland maar je mag altijd DM'en als je eens wat meer informatie wil delen over je lokatie en wat je allemaal van plan bent de komende tijd. Ik wil je graag veder helpen waar ik kan.
pi_159348664
Vandaag toen ik antwoordde op een meisje dat ik ken. Likte ik mijn boven lip van rechts naar links. Waarop zij dit even later ook deed toen ze wat zei en zat vervolgens ook aan d'r haar. Vond het wel een leuke actie :P. Alleen ze is bijna altijd met een maat van mij uit de groep. Ken haar wel langer dan hem.
  zondag 24 januari 2016 @ 02:02:46 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159348956
Ik wil idd niet aangesproken worden worden. Door iemand zonder hiesee bedoelingen. Maar iemand die net wat moeite doet, geen probleem
pi_159359275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:36 schreef Wimperkruller het volgende:
Je gaat toch niet serieus als tip aan iemand die al moeilijk contact maakt met mensen, dat hij maar alleen het uitgaansleven in moet duiken, terwijl de meeste mensen toch met groepen zijn, dronken zijn en euhm. Ik ben echt een klein beetje verbaasd eigenlijk!!
Een half jaar geleden werd het nog volop aangeraden om eens een kroeg binnen te stappen en contact te maken. :') Nu is het ineens de verkeerde setting en moet ik ergens anders maar meiden vandaan halen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef ook_gek het volgende:

Beide. Je weet net zo goed als ik dat sociaal zijn de sleutel is om seks te kunnen hebben, daarbij wil ik sociaal kunnen zijn in de zin dat ik geaccepteerd wordt en deel uitmaak van de groep. Helemaal nergens bij horen zoals op dit moment, dan ben je toch weer die low status loner waar niemand mee om wil gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

Ik geef ook toe dat het geen schoonheidsprijs verdient, het had beter gekund maar door ook in de praktijk te simuleren voel ik beter aan waar het verkeerd is gegaan en waar aan gewerkt moet worden. Dus zo vreemd is het toch niet? Dat ik boos met 200 km/u ben teruggereden is wel iets waar ik spijt van heb. Had gewoon chill moeten blijven. Met een beetje pech zat ik hier niet meer. Als je geconfronteerd wordt met je falen, nergens bij horen en de loser zijn maakt dat mij ontzettend gefrustreerd omdat ik ook bij niemand mijn verhaal kwijt kan, dan doe je soms wel domme dingen om de gebeurtenissen te verwerken.

Nu nog hopen dat er komende weken geen dikke verkeersboete op de mat valt, dat zou echt zuur zijn. Fingers crossed. :P
pi_159359389
Die boete heb je dan gewoon verdiend.

En mensen hebben je no way aangeraden naar een stad te rijden om daar 5x een straat op en neer te rijden en uit het niets wildvreemden aan te spreken.
pi_159359424
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Een half jaar geleden werd het nog volop aangeraden om eens een kroeg binnen te stappen en contact te maken. :') Nu is het ineens de verkeerde setting en moet ik ergens anders maar meiden vandaan halen.

[..]

Beide. Je weet net zo goed als ik dat sociaal zijn de sleutel is om seks te kunnen hebben, daarbij wil ik sociaal kunnen zijn in de zin dat ik geaccepteerd wordt en deel uitmaak van de groep. Helemaal nergens bij horen zoals op dit moment, dan ben je toch weer die low status loner waar niemand mee om wil gaan.

[..]

Ik geef ook toe dat het geen schoonheidsprijs verdient, het had beter gekund maar door ook in de praktijk te simuleren voel ik beter aan waar het verkeerd is gegaan en waar aan gewerkt moet worden. Dus zo vreemd is het toch niet? Dat ik boos met 200 km/u ben teruggereden is wel iets waar ik spijt van heb. Had gewoon chill moeten blijven. Met een beetje pech zat ik hier niet meer. Als je geconfronteerd wordt met je falen, nergens bij horen en de loser zijn maakt dat mij ontzettend gefrustreerd omdat ik ook bij niemand mijn verhaal kwijt kan, dan doe je soms wel domme dingen om de gebeurtenissen te verwerken.

Nu nog hopen dat er komende weken geen dikke verkeersboete op de mat valt, dat zou echt zuur zijn. Fingers crossed. :P
Tja welkom op Fok :')
pi_159359443
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als dit de insteek is geweest kan ik me wel voorstellen dat mensen tegen je zeiden dat je moest opkankeren eigenlijk.
pi_159359622
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet. :)
pi_159359764
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet. :)
vrienden maken moet je niet doen in t uitgaansleven. Of t moet in de buurtkroeg zijn waar je elke vrijdagavond dezelfde mensen tegenkomt.
compact en kleverig.
pi_159359866
Tot zover de 'ga eens naar buiten en ga een keertje uit' tip van onze heren en dames pua.
pi_159360848
quote:
Ach het avond nieuws staat vol met "maar hij was zo een rustige jongen die niemand kwaad deed" drama items...

Ga naar een proffesional. Neem al je threads alhier mee en vraag om hulp.

Dan over een jaar spreken we elkaar weer hier. Afgesproken?
pi_159360931
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:34 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Ach het avond nieuws staat vol met "maar hij was zo een rustige jongen die niemand kwaad deed" drama items...

Ga naar een proffesional. Neem al je threads alhier mee en vraag om hulp.

Dan over een jaar spreken we elkaar weer hier. Afgesproken?
Ik kan dit alleen aan, met hulp van dit topic. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.
pi_159360965
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen aan. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.
Je weet dat je niet alles kan plannen he?
compact en kleverig.
pi_159360981
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je weet dat je niet alles kan plannen he?
Wir schaffen das. :)
pi_159361006
Ga dan gewoon naar de hoeren. Met jouw denkwijze zit er geen verschil tussen een ONs en een prostituee.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:42:05 #253
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159361043
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen aan, met hulp van dit topic. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.
Zelfoverschatting mijn beste man.
pi_159361149
quote:
Je hoeft ook geen slechte bedoelingen te hebben om toch door vaak op teleurstellingen te stuiten, jezelf minderwaardig (en daarmee ook superieur) ten opzichte van de rest te zien en het idee hebben dat je overal buiten valt toch een keer iets te doen waar je zelf op dat moment niet de hand in lijkt te hebben.
pi_159361177
quote:
Vind het eigenlijk best wel dapper wat je gedaan hebt. Gaat volgens mij nu niet meer zo zeer wat je gedaan hebt maar hoe?

Je bent eigenlijk al over de helft van de drempel. Bepaalde vaardigheden krijg je alleen als je het blijft proberen. De groten der aarde zijn ook genoeg op hun bek gegaan.

Misschien eerst eens wat meer sfeer proeven. De ene plek is de andere niet. Pubs ofzo? Kan je je daar ontspannen als er wat live muziek is?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159361426
Nou ja, wel top dat je in elk geval wat geprobeerd hebt syndroom.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:14:55 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_159361665
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou ja, wel top dat je in elk geval wat geprobeerd hebt syndroom.
Nu nog iets proberen wat niet bij voorbaat gedoemd is. 14.gif
For great justice!
  zondag 24 januari 2016 @ 18:33:49 #258
374442 R-K
Jawohl!
pi_159362026
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wir schaffen das. :)
Je moet je leven echt grondig gaan wijzigen voordat je überhaupt een ontmaagding kan "schaffen". Ik gok dat je als je op de huidige tour doorgaat op 1 januari 2020 nog steeds maagd bent. Accept or change it?
pi_159362348
quote:

[..]

Kan je niet ergens als vrijwilliger achter de bar gaan staan? Dan sta je aan de veilige kant en zie je vanzelf hoe allerlei zaken gaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 24 januari 2016 @ 18:51:43 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159362416
Uitgaan is natuurlijk wat anders dan een beetje ongemakkelijk een uitgaanstraat op en neer te lopen. En op straat nog ongemakkelijker te dicht bij anderen te gaan staan, in de hoop op.
Uitgaan doe je -paradoxaal- binnen. In de kroeg.
Dat scheelt al een slok op een borrel.
pi_159363934
En deels accepteren dat we gewoon (te) laat zijn en geen 18-jarige meiden meer kunnen scoren. We moeten wat ouder zoeken en die hebben zelf ook meer eisen, ervaring of verwachtingen van een man/relatie en zullen dingen minder snel pikken. En aan de andere kant blij zijn dat we niet bij het deel van de bevolking horen dat op hun 18e al meisjes zwanger maken en je hele leven al is ingevuld op die leeftijd.. of op je 22ste samenwonen, trouwen en met 25 je eerste kind opvoeden zonder dat je zelf echt geleefd hebt. Of dat je relatie na een kind krijgen stukloopt en je altijd met je ex loopt te klooien zoals onderhand de nieuwe standaard is, relaties duren steeds korter en bij iedere ex loopt een ander kind rond.

Nee, zo slecht hebben wij 't nog niet ;) Geeft ook aan dat we niet alles pakken wat we kunnen pakken, toch?
  zondag 24 januari 2016 @ 19:52:37 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159363982
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:

Nee, zo slecht hebben wij 't nog niet ;) Geeft ook aan dat we niet alles pakken wat we kunnen pakken, toch?
Zo kun je jezelf inderdaad ook voor de gek houden.
pi_159364049
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo kun je jezelf inderdaad ook voor de gek houden.
Misschien, maar niet álles wat uit een relatie komt is positief he. En dat relaties steeds korter worden en er bij elke ex een ander kind rondloopt is helaas wel waar. In de straat te merken, maar ook binnen mijn eigen familie zijn er veel scheidingen geweest bij de huidige generatie... relaties zoals bij mijn ouders van 20-30 jaar samen maak je niet snel meer mee bij onze huidige inruilmaatschappij. Als je maar zorgt dat je nog geen kinderen neemt valt de 'schade' wel mee.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:57:14 #264
17979 MissMSX
Knightmare
pi_159364114
quote:
En deels accepteren dat we gewoon (te) laat zijn en geen 18-jarige meiden meer kunnen scoren. We moeten wat ouder zoeken en die hebben zelf ook meer eisen, ervaring of verwachtingen van een man/relatie en zullen dingen minder snel pikken. En aan de andere kant blij zijn dat we niet bij het deel van de bevolking horen dat op hun 18e al meisjes zwanger maken en je hele leven al is ingevuld op die leeftijd.. of op je 22ste samenwonen, trouwen en met 25 je eerste kind opvoeden zonder dat je zelf echt geleefd hebt. Of dat je relatie na een kind krijgen stukloopt en je altijd met je ex loopt te klooien zoals onderhand de nieuwe standaard is, relaties duren steeds korter en bij iedere ex loopt een ander kind rond.

Wat precies kun jij te pakken krijgen?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 24 januari 2016 @ 19:57:15 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364115
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Misschien, maar niet álles wat uit een relatie komt is positief he. En dat relaties steeds korter worden en er bij elke ex een ander kind rondloopt is helaas wel waar. In de straat te merken, maar ook binnen mijn eigen familie zijn er veel scheidingen geweest bij de huidige generatie... relaties zoals bij mijn ouders van 20-30 jaar samen maak je niet snel meer mee bij onze huidige inruilmaatschappij.
Wat wil je nu? Enerzijds loop je al tijden te klagen over het gebrek aan een relatie en affectie en nu ga je jezelf opeens op de borst kloppen omdat je niet alles pakt wat je pakken kunt ...

Wat is dat alles, sowieso? Get real.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:59:53 #266
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_159364165
Cognitieve dissonantie...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_159364248
quote:
5s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Enerzijds loop je al tijden te klagen over het gebrek aan een relatie en affectie en nu ga je jezelf opeens op de borst kloppen omdat je niet alles pakt wat je pakken kunt ...

Wat is dat alles, sowieso? Get real.
Omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel een type ben voor een relatie :')
Heb jij er trouwens een? Wat brengt 't je?
  zondag 24 januari 2016 @ 20:08:27 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364398
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:

Omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel een type ben voor een relatie :')

Is dit niet eerder een geval van 'mezelf beter laten voelen door de relatie die ik zo graag wil, nu negatief te bejegenen?
quote:
Heb jij er trouwens een? Wat brengt 't je?
Nee. Ik ben vrijgezel. Al jaren. Bewust. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheden en erg allergisch voor verantwoordelijkheden. En misschien ook te egocentrisch :') .
Daarom heb ik ook leenhonden, leenauto's en fwb's. Wel de lusten, niet de lasten is mijn credo.

Maar de meeste relaties die ik heb gehad, brachten wel mooie herinneringen en nog steeds voortdurende vriendschappen.
pi_159364515
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is dit niet eerder een geval van 'mezelf beter laten voelen door de relatie die ik zo graag wil, nu negatief te bejegenen?

[..]

Nee. Ik ben vrijgezel. Al jaren. Bewust. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheden en erg allergisch voor verantwoordelijkheden. En misschien ook te egocentrisch :') .
Daarom heb ik ook leenhonden, leenauto's en fwb's. Wel de lusten, niet de lasten is mijn credo.

Maar de meeste relaties die ik heb gehad, brachten wel mooie herinneringen en nog steeds voortdurende vriendschappen.
En blijkbaar weten de mensen waarmee je date/aanklooit dat ook? Waarom accepteren ze dat?
  zondag 24 januari 2016 @ 20:13:57 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364540
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:

En blijkbaar weten de mensen waarmee je date/aanklooit dat ook? Waarom accepteren ze dat?
Waarom niet? We zijn allemaal volwassenen, we zijn vrienden. Ze weten hoe ik in het leven sta.
pi_159364553
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:51 schreef Copycat het volgende:
Uitgaan is natuurlijk wat anders dan een beetje ongemakkelijk een uitgaanstraat op en neer te lopen. En op straat nog ongemakkelijker te dicht bij anderen te gaan staan, in de hoop op.
Uitgaan doe je -paradoxaal- binnen. In de kroeg.
Dat scheelt al een slok op een borrel.
Tja, wat kun je anders doen dan zenuwachtig ijsberen? Naar binnen gaan durfde ik niet, te druk, geen idee wat de werkwijze is. Dan ook nog al die enge portiers die mij aankeken alsof ik een randdebiel was }:| maakte het er ook niet gemakkelijker op. Ondanks dat heb ik wel genoeg zelfvertrouwen om het over een paar maanden opnieuw te proberen en nu echt naar binnen te gaan en lak te hebben aan de mensen die me belachelijk zullen maken. }:| Ik zie dit als een strijd die ik moet winnen.
pi_159364562
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom niet? We zijn allemaal volwassenen, we zijn vrienden. Ze weten hoe ik in het leven sta.
Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?
pi_159364593
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?
Nee, als je geen behoefte hebt aan een relatie kan je daar naar op zoek. Zoek de verschillen.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:16:49 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364603
quote:
8s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:14 schreef syndroom het volgende:

Tja, wat kun je anders doen dan zenuwachtig ijsberen? Naar binnen gaan durfde ik niet, te druk, geen idee wat de werkwijze is. Dan ook nog al die enge portiers die mij aankeken alsof ik een randdebiel was }:| maakte het er ook niet gemakkelijker op. Ondanks dat heb ik wel genoeg zelfvertrouwen om het over een paar maanden opnieuw te proberen en nu echt naar binnen te gaan en lak te hebben aan de mensen die me belachelijk zullen maken. }:| Ik zie dit als een strijd die ik moet winnen.
Je moet letterlijk de drempel over en wel naar binnen gaan. Buiten rondsjokken is gewoon niet logisch, laat staan dat dat succesvol wordt. En vooral niet al van tevoren je negatieve kijk botvieren dat mensen je belachelijk gaan maken. Setting yourself up for disaster and drama, zo'n mindset.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:17:32 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364625
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:

Nu wil je dus opeens ook alleen de lusten?
pi_159364676
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nu wil je dus opeens ook alleen de lusten?
Eigenlijk gewoon een relatie, maar dan ben je dus soort beste maatje van je geliefde en ik weet niet of daar op zit te wachten of alleen maar omdat het sociaal geaccepteerd is.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:21:31 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364727
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:

Eigenlijk gewoon een relatie, maar dan ben je dus soort beste maatje van je geliefde en ik weet niet of daar op zit te wachten of alleen maar omdat het sociaal geaccepteerd is.
Ik snap je echt niet meer. Wekenlang loop je te huilen dat je geen vrienden wil, maar een relatie die dan ook direct je beste vriend is. En nu is dat juist weer de bottleneck?
pi_159364821
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap je echt niet meer. Wekenlang loop je te huilen dat je geen vrienden wil, maar een relatie die dan ook direct je beste vriend is. En nu is dat juist weer de bottleneck?
Misschien komt het te dichtbij? Als het goed is heb ik snel een date, maar dan kom je weer in die hele sociale cirkel en keuringsproces. met de kans op afgewezen te worden of het niet klikt met haar vriendengroep.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:26:34 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364869
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:24 schreef Deezertje het volgende:

Misschien komt het te dichtbij? Als het goed is heb ik snel een date, maar dan kom je weer in die hele sociale cirkel en keuringsproces. met de kans op afgewezen te worden of het niet klikt met haar vriendengroep.
Angst. Altijd de beste raadgever ...
Zorg nu maar eerst dat deze date wel een succes wordt, met vervolg.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:26:57 #280
17979 MissMSX
Knightmare
pi_159364878
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wat haar vrienden er van vinden. Je wilt een relatie met haar, niet met haar vrienden.
50.000 O+
pi_159364887
quote:

Dat lot weiger ik te accepteren. Wees eerlijk deezer, wie wil er nou niet een 18 jarige meid dat er nog lekker onschuldig, vers en strak uitziet. :9~ Vanaf 25 jaar begin je echt te zien dat de boel begint in te zakken en dat vrouwen minder aantrekkelijk worden. Ook mentaal, vrouwen hebben baggage van hun vorige vriendjes en zullen er anders naar nieuwe relaties kijken dan wanneer ze 18 waren en op het begin van hun seksuele carrière zaten.
pi_159364903
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wat haar vrienden er van vinden. Je wilt een relatie met haar, niet met haar vrienden.
Eens, maar veel mensen laten het oordeel wel deels afhangen van anderen in plaats van naar zichzelf te luisteren...
  zondag 24 januari 2016 @ 20:30:11 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364958
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:27 schreef syndroom het volgende:

Dat lot weiger ik te accepteren. Wees eerlijk deezer, wie wil er nou niet een 18 jarige meid dat er nog lekker onschuldig, vers en strak uitziet. :9~ Vanaf 25 jaar begin je echt te zien dat de boel begint in te zakken en dat vrouwen minder aantrekkelijk worden. Ook mentaal, vrouwen hebben baggage van hun vorige vriendjes en zullen er anders naar kijken dan wanneer ze 18 waren.
Man, man.
De arrogantie van een ongemakkelijke maagd.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:30:35 #284
17979 MissMSX
Knightmare
pi_159364970
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Eens, maar veel mensen laten het oordeel wel deels afhangen van anderen in plaats van naar zichzelf te luisteren...
Niet echt respectvol om haar van tevoren al in dat hokje te duwen nietwaar? Ga vooral niet voor haar denken. Gun haar het voordeel van jouw twijfel.
50.000 O+
pi_159364981
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Man, man.
Of de lange teentjes van een 25+ vrouw :P
  zondag 24 januari 2016 @ 20:31:34 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159365005
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef Faxie het volgende:

Het is simpelweg lachwekkend dat syndroom zich zo'n arrogantie denkt te kunnen veroorloven.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:32:16 #287
17979 MissMSX
Knightmare
pi_159365031
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:27 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat lot weiger ik te accepteren. Wees eerlijk deezer, wie wil er nou niet een 18 jarige meid dat er nog lekker onschuldig, vers en strak uitziet. :9~ Vanaf 25 jaar begin je echt te zien dat de boel begint in te zakken en dat vrouwen minder aantrekkelijk worden. Ook mentaal, vrouwen hebben baggage van hun vorige vriendjes en zullen er anders naar nieuwe relaties kijken dan wanneer ze 18 waren en op het begin van hun seksuele carrière zaten.
Een stuk volwassener ja. Precies de reden dat ze zich niet in zullen laten met mensen die kansloos pubergedrag vertonen :')
50.000 O+
pi_159365085
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Man, man.
Ook oudere maagden willen de beste kwaliteit. Feit dat ik maagd ben doet er niet onder dat ik ook de meest aantrekkelijkste dames in mijn bed wil hebben. Alsof je dan als minderwaardige man alleen beperkt ben uit een kleine rest selectie minder aantrekkelijke dames. De restjes, kruimels omdat de andere (dominante) mannen de aantrekkelijkste al veroverd hebben. Dat weiger ik te accepteren.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:35:27 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159365132
quote:
8s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:34 schreef syndroom het volgende:

Ook oudere maagden willen de beste kwaliteit. Feit dat ik maagd ben doet er niet onder dat ik ook de meest aantrekkelijk dames in mijn bed wil hebben. Alsof je dan als minderwaardige man alleen beperkt ben uit een kleine rest selectie minder aantrekkelijke dames. De restjes, kruimels omdat de andere (dominante) mannen de aantrekkelijkste al veroverd hebben. Dat weiger ik te accepteren.
Succes met je eeuwige maagdenstatus.
pi_159365141
quote:

[..]

Ook oudere maagden willen de beste kwaliteit. Feit dat ik maagd ben doet er niet onder dat ik ook de meest aantrekkelijk dames in mijn bed wil hebben. Alsof je dan als minderwaardige man alleen beperkt ben uit een kleine rest selectie minder aantrekkelijke dames. De restjes, kruimels omdat de andere (dominante) mannen de aantrekkelijkste al veroverd hebben. Dat weiger ik te accepteren.
Waar wil je het liefst aan wennen? Voor altijd maagd zijn of misschien concessies doen?
pi_159365228
Ik wil ook wel eens wat...
Ja doei.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:38:45 #292
17979 MissMSX
Knightmare
pi_159365249
quote:

[..]

Ook oudere maagden willen de beste kwaliteit. Feit dat ik maagd ben doet er niet onder dat ik ook de meest aantrekkelijkste dames in mijn bed wil hebben. Alsof je dan als minderwaardige man alleen beperkt ben uit een kleine rest selectie minder aantrekkelijke dames. De restjes, kruimels omdat de andere (dominante) mannen de aantrekkelijkste al veroverd hebben. Dat weiger ik te accepteren.
Tuurlijk, dat is absoluut jouw goed recht! Go get'em tiger! ^O^
50.000 O+
pi_159365288
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nooit meer werken en iedere dag een ander Victoria Secret model graag. Ik weiger anders te accepteren. :(
pi_159365306
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Voor jou is dat (iedere avond) binnen handbereik
  zondag 24 januari 2016 @ 20:40:36 #295
47102 Elvi
miemkwien
pi_159365329
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor jou is dat (iedere avond) binnen handbereik
Voor jou ook! :D
pi_159365403
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Voor jou ook! :D
Ik doelde meer op een vent ;)
Als vrijgezel kan je niet zomaar toveren
pi_159365439
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waar wil je het liefst aan wennen? Voor altijd maagd zijn of misschien concessies doen?
0 concessies. Je moet het zien als een slagveld waar je alleen met zwaar geschut, hard werken de beste kunt krijgen. Waar anderen hun minderwaardige positie accepteren ga ik frontaal in de aanval, waarom zou ik het moeten pikken dat ik niet de dames kan krijgen die ik zou willen?
  zondag 24 januari 2016 @ 20:45:28 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159365479
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:44 schreef syndroom het volgende:

[..]

0 concessies. Je moet het zien als een slagveld waar je alleen met zwaar geschut, hard werken de beste kunt krijgen. Waar anderen hun minderwaardige positie accepteren ga ik frontaal in de aanval, waarom zou ik het moeten pikken dat ik niet de dames kan krijgen die ik zou willen?
Wat zijn de plannen, hoe ga jij 'frontaal in de aanval'?
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 20:45:40 #299
5428 crew  miss_sly
pi_159365488
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dat echt op Copycat van toepassing is :')

Sowieso, met de jaren komt ook het bewustzijn van de eigen waarde. Een dergelijk statement van iemand als syndroom brengt niet meer dan een medelijdende glimlach op het gezicht.
pi_159365494
quote:

[..]

Waar moet een meid voor jou aan voldoen dan? Wat is je type? Pics van je droommeisje?
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 20:46:55 #301
5428 crew  miss_sly
pi_159365513
quote:

[..]

Omdat het geen eenrichtingsverkeer is, en jij wel van alles kunt willen, maar een ander jou ook nog moet willen. Dat ontbreekt er nogal aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')