Goeie tips, bedankt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Je zou bij een eerste date kunnen gaan poolen of bowlen.
Dan heb je iets omhanden en kan je ondertussen best babbelen, duurt niet lang(bowlen duurt maximaal een uurtje en dan kan je samen een drankje in de buurt of aan de bar gaan doen.) en poolen kan je wat langer over treuzelen (in de zin dat je daar wat langer over kan doen en minder tijd gebonden bent zoals bij bowlen).
Ook heb ik ooit eens glow in the dark midgetgolf gedaan... ook grappig en eens wat anders.
Doe normaal manquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Je zou bij een eerste date kunnen gaan poolen of bowlen.
Dan heb je iets omhanden en kan je ondertussen best babbelen, duurt niet lang(bowlen duurt maximaal een uurtje en dan kan je samen een drankje in de buurt of aan de bar gaan doen.) en poolen kan je wat langer over treuzelen (in de zin dat je daar wat langer over kan doen en minder tijd gebonden bent zoals bij bowlen).
Ook heb ik ooit eens glow in the dark midgetgolf gedaan... ook grappig en eens wat anders.
ik ben 35 en vind dat ook leukquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe normaal manHij is toch geen zestien
Jij hebt echt geen zelfinzicht.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij mezelf. De valkuilen. Zonder gesprek ontstaat er nooit wat. En 85% van de dames is in mijn ogen mooi, zeker op de uni hier. En omdat ik alle punten van flirten/interesse nu wel ken vanaf een zijlijntje... Ik wil zélf actie meemaken.
Wat is daar niet goed aan dan? Als je betere suggesties hebt, laat maar horen!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe normaal manHij is toch geen zestien
ik ook. Zou het kei tof vinden als iemand eens wat anders deedquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben 35 en vind dat ook leuk
Lijkt me wel pijnlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:59 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie ook niet zo in wat er mis is met glow in de darm golf.
quote:
quote:
Het probleem is dan niet "een drankje doen" het probleem is dan dat je een suffe doos date.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:33 schreef K44S het volgende:
Ik heb zelfs 'hekel' aan passief een drankje doen.
Ik bedoel, ik ben dan wel een babbelaar... maar om nou continue met open vragen aan te komen en bij haar alles er uit te trekken.... mwuah neh.
Ik ben toevallig heel goed met een keu....quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben 35 en vind dat ook leuk
Ik date(te) suffe dozenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het probleem is dan niet "een drankje doen" het probleem is dan dat je een suffe doos date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef syndroom het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef syndroom het volgende:
Daarom is er ook meerdere keren gepost dat het geen zin heeft om vanuit het niets naar een stad te gaan, denkende dat je die nacht gaat neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine stapjes. Niet ineens de marathon proberen te rennen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 5 rondjes te hebben gelopen ben ik ook maar weggegaan omdat al die uitsmijters ook zoiets hadden van 'wat loopt die gast hier steeds te doen'.
Achteraf had ik ook tegen de vangrail kunnen rijden, maar op dat moment zat ik vol woede en frustratie dat ik soms ook wel domme dingen doe, gelukkig wel heel thuisgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel je door dit soort gebeurtenissen lekker met je neus op de feiten gedrukt wordt voelt het wel zwaar om als enige nergens bij te horen, vind het dan ook knap van deezer dat hij wel met succes alleen uit durft te gaan, want als eenling word je toch met de nek aangekeken.
.
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 23-01-2016 14:50:10 (Stop eens met het goedpraten van die malloten) ]
Ik kan me goed voorstellen dat een welgemeende 'hoi' al voldoende is om zo'n reactie te krijgen in het uitgaansleven...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.
Daar heb je gelijk in. Vrienden zijn met vrienden, vriendinnen met vriendinnen, kom je daar als enige is het bijna niet te doen om (zeker als je ook introvert bent) je daar geforceerd tussen te komen. Als je daar tussen staat, je ziet iedereen met elkaar communiceren, het gezellig hebben doet dat echt wel pijn als je daar als eenling buitenstaat. Nergens bij horen, gevoel genegeerd te worden en niet de vaardigheden hebben om succesvol jezelf in een groepje aan te sluiten is erg frustrerend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Balen man. Daarom duik ik ook niet zomaar op een vrijdag of zaterdag een café in. Iedereen is al met iemand. Ik zou eerder naar een feest gaan waar de muziek centraal staat. Daar kan je makkelijker mensen aanspreken. Café is gewoon sociaal en als je in j uppie bent valt het niet mee als je een meid treft die met haar vriendinnen op stap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |