Goeie tips, bedankt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Je zou bij een eerste date kunnen gaan poolen of bowlen.
Dan heb je iets omhanden en kan je ondertussen best babbelen, duurt niet lang(bowlen duurt maximaal een uurtje en dan kan je samen een drankje in de buurt of aan de bar gaan doen.) en poolen kan je wat langer over treuzelen (in de zin dat je daar wat langer over kan doen en minder tijd gebonden bent zoals bij bowlen).
Ook heb ik ooit eens glow in the dark midgetgolf gedaan... ook grappig en eens wat anders.
Doe normaal manquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Je zou bij een eerste date kunnen gaan poolen of bowlen.
Dan heb je iets omhanden en kan je ondertussen best babbelen, duurt niet lang(bowlen duurt maximaal een uurtje en dan kan je samen een drankje in de buurt of aan de bar gaan doen.) en poolen kan je wat langer over treuzelen (in de zin dat je daar wat langer over kan doen en minder tijd gebonden bent zoals bij bowlen).
Ook heb ik ooit eens glow in the dark midgetgolf gedaan... ook grappig en eens wat anders.
ik ben 35 en vind dat ook leukquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe normaal manHij is toch geen zestien
Jij hebt echt geen zelfinzicht.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij mezelf. De valkuilen. Zonder gesprek ontstaat er nooit wat. En 85% van de dames is in mijn ogen mooi, zeker op de uni hier. En omdat ik alle punten van flirten/interesse nu wel ken vanaf een zijlijntje... Ik wil zélf actie meemaken.
Wat is daar niet goed aan dan? Als je betere suggesties hebt, laat maar horen!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe normaal manHij is toch geen zestien
ik ook. Zou het kei tof vinden als iemand eens wat anders deedquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben 35 en vind dat ook leuk
Lijkt me wel pijnlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:59 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie ook niet zo in wat er mis is met glow in de darm golf.
quote:
quote:
Het probleem is dan niet "een drankje doen" het probleem is dan dat je een suffe doos date.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:33 schreef K44S het volgende:
Ik heb zelfs 'hekel' aan passief een drankje doen.
Ik bedoel, ik ben dan wel een babbelaar... maar om nou continue met open vragen aan te komen en bij haar alles er uit te trekken.... mwuah neh.
Ik ben toevallig heel goed met een keu....quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben 35 en vind dat ook leuk
Ik date(te) suffe dozenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het probleem is dan niet "een drankje doen" het probleem is dan dat je een suffe doos date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef syndroom het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Daarom is er ook meerdere keren gepost dat het geen zin heeft om vanuit het niets naar een stad te gaan, denkende dat je die nacht gaat neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine stapjes. Niet ineens de marathon proberen te rennen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 5 rondjes te hebben gelopen ben ik ook maar weggegaan omdat al die uitsmijters ook zoiets hadden van 'wat loopt die gast hier steeds te doen'.
Achteraf had ik ook tegen de vangrail kunnen rijden, maar op dat moment zat ik vol woede en frustratie dat ik soms ook wel domme dingen doe, gelukkig wel heel thuisgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel je door dit soort gebeurtenissen lekker met je neus op de feiten gedrukt wordt voelt het wel zwaar om als enige nergens bij te horen, vind het dan ook knap van deezer dat hij wel met succes alleen uit durft te gaan, want als eenling word je toch met de nek aangekeken.
.
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 23-01-2016 14:50:10 (Stop eens met het goedpraten van die malloten) ]
Ik kan me goed voorstellen dat een welgemeende 'hoi' al voldoende is om zo'n reactie te krijgen in het uitgaansleven...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je concreet gevraagd/gedaan hebt om een reactie als "opkankeren" te ontvangen.
Daar heb je gelijk in. Vrienden zijn met vrienden, vriendinnen met vriendinnen, kom je daar als enige is het bijna niet te doen om (zeker als je ook introvert bent) je daar geforceerd tussen te komen. Als je daar tussen staat, je ziet iedereen met elkaar communiceren, het gezellig hebben doet dat echt wel pijn als je daar als eenling buitenstaat. Nergens bij horen, gevoel genegeerd te worden en niet de vaardigheden hebben om succesvol jezelf in een groepje aan te sluiten is erg frustrerend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Balen man. Daarom duik ik ook niet zomaar op een vrijdag of zaterdag een café in. Iedereen is al met iemand. Ik zou eerder naar een feest gaan waar de muziek centraal staat. Daar kan je makkelijker mensen aanspreken. Café is gewoon sociaal en als je in j uppie bent valt het niet mee als je een meid treft die met haar vriendinnen op stap is.
Het is in dit geval zeker geen welgemeende hoi alleen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat een welgemeende 'hoi' al voldoende is om zo'n reactie te krijgen in het uitgaansleven...
^quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zouden anderen je ergens bij betrekken?
Dat moet je zelf doen en dat kost tijd en energie en moeite.
Nee, zo te lezen zei hij nog niet eens iets...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is in dit geval zeker geen welgemeende hoi alleen.
Wat was je doel toen je ging? Iemand die rondjes door een uitgaansstraat loopt en mensen met een vaag verhaal aanspreekt, zou ik ook mijden als de pest, iemand die alleen uitgaat, om het uitgaan, lekker binnen geniet van een drankje en muziek,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Vrienden zijn met vrienden, vriendinnen met vriendinnen, kom je daar als enige is het bijna niet te doen om (zeker als je ook introvert bent) je daar geforceerd tussen te komen. Als je daar tussen staat, je ziet iedereen met elkaar communiceren, het gezellig hebben doet dat echt wel pijn als je daar als eenling buitenstaat. Nergens bij horen, gevoel genegeerd te worden en niet de vaardigheden hebben om succesvol jezelf in een groepje aan te sluiten is erg frustrerend.
Dat ik zomaar uitgescholden ben komt denk ik ook meer omdat ik van nature een onzekere lichaamshouding aannam waardoor mensen kennelijk ruimte zien om me als een stuk vuil te behandelen.
Het enige leuke tot nu toe was het bekijken van de vrouwen die door de straten liepen maar dat was het wel zo'n beetje. Ik heb het tenminste geprobeerd, kan er hier ook niet meer geklaagd worden dat ik niet van die zolderkamer afkom.
Alleen een kroeg binnenstappen zie ik mezelf niet doen, dat zou een echte afgang zijn. Wel had ik op dat moment denk ik meer meiden op straat (met een vaag verhaal) aan kunnen spreken maar als je vol stress zit en je hebt gefaald heb je gewoon niet meer voldoende zelfvertrouwen om ook dat nog te doen. Ik moet zulke dingen eerst even verwerken.
Wel gedurfd dat je het toch gedaan hebt! Ik heb je al vaker het plan zien posten, maar ik dacht dat het bij plannen bleef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen met huisgenoten uitgaan, of met mensen van studie- en of studentenvereniging of van studentensportclub of weet ik veel waar van kennen. Daarnaast was bij mij in huis dat mensen nog langer bleven hangen na het uitgaan. Maar met een vreemde zoals jij wordt dat toch ongemakkelijk, vermoed ik. Anderen ken je via via, maar een onbekende zou ook kunnen worden opgevat als iemand die op spullen uit is om te stelen oid. (dit is dan een worst case scenario)
Ik ben trouwens nooit veel uit geweest als student, maar je moet toch heel vaak je studentenpas tonen?
Als je een groepje doorgesnoven bomberjacks aanspreekt, ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat een welgemeende 'hoi' al voldoende is om zo'n reactie te krijgen in het uitgaansleven...
Als je niet uitgaat ben je al snel aangewezen op de datingapps/sites maar dat kan eeuwen duren voordat je er wat uitsleept, of juist lang lult zonder concrete date in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Faxie het volgende:
Maar Syndroom, vind je uitgaan wel leuk/lijkt het je leuk? Of ga je puur omdat anderen zeggen dat je het moet doen? ...
Uitgaansleven in NL is ook gewoon kut. Ik zou zelf ook niet in m'n eentje uitgaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een groepje prinsesjes net zo goed. Of een groepje ballen. En zelfs mensen waar je het totaal niet van zou verwachten... uitgaanslevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Als je een groepje doorgesnoven bomberjacks aanspreekt, ja.
Je moet nooit dingen doen die je niet leuk lijken in zo'n situatie....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet uitgaat ben je al snel aangewezen op de datingapps/sites maar dat kan eeuwen duren voordat je er wat uitsleept, of juist lang lult zonder concrete date in het vooruitzicht.
Hij zou gewoon eens naar wat optredens moeten gaan oid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uitgaansleven in NL is ook gewoon kut. Ik zou zelf ook niet in m'n eentje uitgaan.
De stap van nooit uitgaan naar in je eentje uitgaan is veel en veel te groot. Als je regelmatig uitgaat en geen problemen hebt met contact leggen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar in syndroom zijn geval was dit ongeveer de slechtste keuze die je kan maken.
Begin verdomme gewoon bij normaal sociaal contact. Probeer vrienden te maken met soortgelijke interesses en ga eens wat met ze drinken. Spring niet gelijk in het diepe.
Of "iets" om het doen van dat "iets". Zorgen dat hij dingen doet die hij leuk vindt, om het doen van de dingen ie hij leuk vindt. Niet omdat het een kapstok is om in iemands broekje te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zou gewoon eens naar wat optredens moeten gaan oid.
Afgaande op eerdere posts is de enige reden voor het uitgaan een ONS regelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Faxie het volgende:
Maar Syndroom, vind je uitgaan wel leuk/lijkt het je leuk? Of ga je puur omdat anderen zeggen dat je het moet doen? ...
Ik denk dat dat deels te maken heeft met je eigen start houding. Iemand die mij niet agressief benadert, heeft nog nooit zo'n reactie gehad. Ik zelf ook nog nooit overigens. Iemand die bij mij en mijn vrienden komt staan en alleen hoi zegt, hoeft niet te verwachten dat ik een heel gesprek ga starten. Iemand die geïnteresseerde vragen stelt: " ik ben hier nog nooit geweest, is het hier leuk, waar vind ik live muziek" krijgt gewoon antwoord. Dat is volgens mij meer regel dan uitzondering, of ik (en al mijn vrienden) tref het toevallig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een groepje prinsesjes net zo goed. Of een groepje ballen. En zelfs mensen waar je het totaal niet van zou verwachten... uitgaansleven
Gast.... ZuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja gelukkig is er drank....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere posts is de enige reden voor het uitgaan een ONS regelen.
Doel was om primair oefenen in contact met mensen te leggen, had vooraf vol goede moed verwacht dat er maximaal wel een zoen in zou zitten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:44 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Wat was je doel toen je ging? Iemand die rondjes door een uitgaansstraat loopt en mensen met een vaag verhaal aanspreekt, zou ik ook mijden als de pest, iemand die alleen uitgaat, om het uitgaan, lekker binnen geniet van een drankje en muziek,.
Jullie geven zelf aan als tip dat ik naar een kroeg zou moeten gaan, nou dat heb ik gedaan en helaas heeft dat 0 resultaat opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Faxie het volgende:
Het alleen bezoeken van een kroeg of club heb ik misschien onderschat, maar aan de andere kant wil je ook niet afhankelijk van anderen zijn om een kroeg binnen te stappen, moeilijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef krulbrullie het volgende:
[..]
Wel gedurfd dat je het toch gedaan hebt! Ik heb je al vaker het plan zien posten, maar ik dacht dat het bij plannen bleef.
Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen met huisgenoten uitgaan, of met mensen van studie- en of studentenvereniging of van studentensportclub of weet ik veel waar van kennen. Daarnaast was bij mij in huis dat mensen nog langer bleven hangen na het uitgaan. Maar met een vreemde zoals jij wordt dat toch ongemakkelijk, vermoed ik. Anderen ken je via via, maar een onbekende zou ook kunnen worden opgevat als iemand die op spullen uit is om te stelen oid. (dit is dan een worst case scenario)
Ik ben trouwens nooit veel uit geweest als student, maar je moet toch heel vaak je studentenpas tonen?
Wel jammer, want er waren een hoop aantrekkelijke meiden, was zelfs een overschot dat ik meer jonge vrouwen dan mannen gespot heb dus dat is wel een groot verschil met online waar het gros aan beschikbare mannen vele malen hoger is (maar daar hadden we het eerder al over gehadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet uitgaat ben je al snel aangewezen op de datingapps/sites maar dat kan eeuwen duren voordat je er wat uitsleept, of juist lang lult zonder concrete date in het vooruitzicht.
En als 'een vreemde schuchtere kerel' het zou vragen? Jij reageert dan misschien normaal, maar heel veel ook niet...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:53 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat deels te maken heeft met je eigen start houding. Iemand die mij niet agressief benadert, heeft nog nooit zo'n reactie gehad. Ik zelf ook nog nooit overigens. Iemand die bij mij en mijn vrienden komt staan en alleen hoi zegt, hoeft niet te verwachten dat ik een heel gesprek ga starten. Iemand die geïnteresseerde vragen stelt: " ik ben hier nog nooit geweest, is het hier leuk, waar vind ik live muziek" krijgt gewoon antwoord. Dat is volgens mij meer regel dan uitzondering, of ik (en al mijn vrienden) tref het toevallig.
Nou, ik krijg dus altijd shit over me heen omdat ik het daar totaal niet mee eens benquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Jullie geven zelf aan als tip dat ik naar een kroeg zou moeten gaan, nou dat heb ik gedaan en helaas heeft dat 0 resultaat opgeleverd.
[..]
Wat jammer dat het niet goed is afgelopen. Ik vind wel dat je lef hebt getoond. Dit is echter een te grote stap. Volgende keer ergens naar binnen stappen en aan de bar gaan zitten in een niet al te luide kroeg. Paar uur rondkijken, drankje drinken, even de barman aanspreken. Dat lijkt me beter voor jou. Het gaat komen, absoluut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed.quote:
Dit was geen uitgaan. Dit was een beetje rondlopen in een stad en naast een groepje mensen gaan staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed.
Echt, waarom gaat dit bij ons zo moeizaam en lastig terwijl anderen met gemak contact leggen en bij wijze elke week een meisje zouden kunnen scoren.
Inderdaad, ik geef toe dat de stap van nooit uitgaan en daar ook helemaal geen ervaring mee hebben dat deze stap misschien te groot is. Wat moet ik dan doen?
Het leven is geen film waar je van de barman naar 'die leuke dame langs je' op de barkruk gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat jammer dat het niet goed is afgelopen. Ik vind wel dat je lef hebt getoond. Dit is echter een te grote stap. Volgende keer ergens naar binnen stappen en aan de bar gaan zitten in een niet al te luide kroeg. Paar uur rondkijken, drankje drinken, even de barman aanspreken. Dat lijkt me beter voor jou. Het gaat komen, absoluut!
Wat Andro zegt. Wat belangrijker is, is dat je voornamelijk zelf zorgt dat je een leuke tijd hebt. Ga aan een bar zitten, geniet van je drankje en de muziek en de sfeer, of, als je bijvoorbeeld van techno oid houdt, ga naar een feest met een goede line-up en dans op de muziek. In een mensenmassa valt dat niet op. Als er een band is die je leuk vindt, ga daar eens naar een optreden. VOORAL dus om iets te DOEN dat je zelf leuk vindt. Dan heb je een leuke avond, wordt je leven leuker.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed.
Echt, waarom gaat dit bij ons zo moeizaam en lastig terwijl anderen met gemak contact leggen en bij wijze elke week een meisje zouden kunnen scoren.
Inderdaad, ik geef toe dat de stap van nooit uitgaan en daar ook helemaal geen ervaring mee hebben dat deze stap misschien te groot is. Wat moet ik dan doen?
Beetje holle kreten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.
Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
Achja, je doet in ieder geval wel iets, dat scheelt. Het zal ook steeds makkelijker gaan door de gewenningquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%. Dat lijkt me voor een 16-jarige misschien minder uit te maken, maar iemand van 20+ zal het niet meer op prijs stellen als ik haar meesleur naar mijn kamertje en smorgens aan de ontbijttafel zit met mijn ouders. (1-persoonsbed helpt ook niet meequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.
Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niksquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?
Zoals laatst gepost: ik kom héél veel mooie meiden tegen. Zit vaak zelfs tussen een overschot in...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.
Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
Dat komt omdat je er geen ene reet aan doet, en dan ineens verwacht dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
Zie eerst maar een club in te komen en je de juiste houding weten te geven, want anders zullen ze net als de Nederlandse dames je links laten liggen en voor die pua man gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks
http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872
Verhuis naar Polen. Opgelost.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks
Nee, hèhè, niet binnen 1 uur nee. Dit vergt maanden, zo niet jaren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het leven is geen film waar je van de barman naar 'die leuke dame langs je' op de barkruk gaat.
Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.
Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
Heb je wel gekeken? Ze zijn (in die club iig) helemaal niet makkelijker hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?
Ik vind dat geen helpen, om online dating zo af te kraken. Als je op die manier in contact kunt komen met vrouwen en kunt daten, ben je ook bezig om goede stappen te zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.
In mijn geval is de actie van gisternacht een mislukkeling geweest, denk dat op het niveau van smalltalk deezer nog beter is.
Ben wel nog 1 keer aangesproken door een man, vroeg of er geen betaalautomaat was op de derde verdieping van de parkeergarage. Dat was het.
Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:
Wat moet ik nu doen? Nog een keer met alcohol proberen? Of eerst stapvrienden zien te regelen die mij hierin kunnen begeleiden?
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.
Het is denk ik niet de ideale manier om contact te gaan leggen. Zoals je zei staat de muziek hard en mensen komen vaak samen. Een club zou misschien nog kunnen maar ook daar kun je elkaar toch niet verstaan dus de vraag is echt wat voor contact je dan maakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.
In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.
Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?
En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Waarom reageer je nou niet op het deel van mijn post wat je vooruit zou helpen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.
In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.
Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?
En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst sneller resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom reageer je nou niet op het deel van mijn post wat je vooruit zou helpen?
Dan betaal je er voor. Druk van de ketel. Je voelt je er te goed voor, maar beggars can't be choosers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst snel resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
Hopeloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst sneller resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
Hoe spreek je die mensen dan aan? Wat zeg je? Op straat lurken en controleren of de mooie vrouwen echt zo mooi zijn, is raar. Echt raar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Doel was om primair oefenen in contact met mensen te leggen, had vooraf vol goede moed verwacht dat er maximaal wel een zoen in zou zitten.![]()
Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.
Andere reden was het met eigen ogen controleren of de meiden echt zo lekker zijn als op de youtube videos die je ziet wanneer ze in zo'n uitgaansstraat filmen. Ik kan bevestigen dat dit klopt. Zelfs een overschot aan dames.
[..]
Jullie geven zelf aan als tip dat ik naar een kroeg zou moeten gaan, nou dat heb ik gedaan en helaas heeft dat 0 resultaat opgeleverd.
[..]
Het alleen bezoeken van een kroeg of club heb ik misschien onderschat, maar aan de andere kant wil je ook niet afhankelijk van anderen zijn om een kroeg binnen te stappen, moeilijk.
[..]
Wel jammer, want er waren een hoop aantrekkelijke meiden, was zelfs een overschot dat ik meer jonge vrouwen dan mannen gespot heb dus dat is wel een groot verschil met online waar het gros aan beschikbare mannen vele malen hoger is (maar daar hadden we het eerder al over gehad).
Niet doen. Zonde van je geld. Geef eens antwoord op mijn vraag hierbovenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef syndroom het volgende:
Wat ik ook kan doen is een pua inhuren die als gids mij door het uitgaansleven loodst? Kost helaas wel een paar honderd euro. Maar als ik niemand kan vinden die mij zou willen helpen heb ik geen andere mogelijkheid.
Dit dus! En ga een beetje aan het begin van de avond. Rond uurtje of half 9. Dan komen er ook veel mensen effe alleen een biertje drinken. Het hey waar kom je vandaan is al snel gevraagd aan je en je knoopt daar een rustig praatje aan. Wat is hier leuk, waar kan ik nog meer heen gaan enz enz enz. De barman heeft ook meer tijd voor je. En geloof me, die hebben echt wel gekkere mensen mee gemaakt dan jouquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:05 schreef Andromache het volgende:
En vanavond: ga aan de bar zitten, rondkijken, vriendelijk lachen, heb plezier aan je drankje. Verder even niks. En praatje met de barman maken. Dat is echt voldoende voor vandaag. Alles wat er nog meer komt aan contact, is mooi meegenomen.
Niet te verwarren met de ik-wacht-op-een-vriend-maar-geneer-me-niet-in-mijn-eentje-vast-een-wijntje-te-pakken-types.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus! En ga een beetje aan het begin van de avond. Rond uurtje of half 9. Dan komen er ook veel mensen effe alleen een biertje drinken. Het hey waar kom je vandaan is al snel gevraagd aan je en je knoopt daar een rustig praatje aan. Wat is hier leuk, waar kan ik nog meer heen gaan enz enz enz. De barman heeft ook meer tijd voor je. En geloof me, die hebben echt wel gekkere mensen mee gemaakt dan jou
Begin van de avond heb je altijd de alleenstande aan de bar of de ik haat m'n wijf type mensen.
Ach als je met zo iemand al contact hebt is het vrij snel zo dat je met persoon 2 ook zo contact hebt. Maar goed een halve autist die uit z'n ogen kijkt als een konijn die de koplampen van een auto vlak voor z'n dood kijkt kan je het schudden. Dan ben je al snel een freak.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de ik-wacht-op-een-vriend-maar-geneer-me-niet-in-mijn-eentje-vast-een-wijntje-te-pakken-types.
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Niet doen. Zonde van je geld. Geef eens antwoord op mijn vraag hierboven
Door jullie zelf wordt er meer verwacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.
Maar dat inbreken doe je op straat ook. Daar zijn mensen onderweg naar binnen, koud, onbehaaglijk, slechte plek om te praten. Maar nogmaals, wat zei je dan gister op straat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.
Ik had zelf het idee om een biertje te bestellen en om dan vanzelf ergens bij betrokken te worden, maar helaas is de praktijk vaker zo dat je gewoon genegeerd wordt..
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:48 schreef j1nxnl het volgende:
Syndroom mocht het je beter laten voelen... Ik pis zo wat in mijn broek van het lachen.
Man man man..... Serieus vermakelijke shit dit.
Ze zouden een verhalen bundel moeten maken met deze shit.
5 keer door een uitgaans straat lopen, volledig opgefokt van de zenuwen om dan op straat uiteindelijk iemand aan te spreken terwijl je daar toch echt hoort te zijn om naar binnen te gaan. Ik zie het echt zo voor me.
Zoals iemand al terecht zei; zucht....
Hou op! Nu is het gebeurt, kan ik mijn broek vervangen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie.
hihihi! in ieder geval een mooie anekdote op zak voor op feesten en partijen in de toekomst.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie.
het is toch ook niet realistisch dat je er zo spontaan ineens bij betrokken zou worden? Waarom zouden mensen dat doen? Zij willen niks van jou, jij wil iets van hen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.
Ik had zelf het idee om een biertje te bestellen en om dan vanzelf ergens bij betrokken te worden, maar helaas is de praktijk vaker zo dat je gewoon genegeerd wordt..
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |