abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159328982
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.

Dat zou ik niet kunnen want je keuze is dan enorm beperkt en bovendien zie je zelf ook een hoop mooie meiden in het dagelijks leven en het zou zonde zijn als je beperkt bent aan die online vijver.

Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:33:40 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159329029
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.

Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
Beetje holle kreten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159329030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed. :')

Echt, waarom gaat dit bij ons zo moeizaam en lastig terwijl anderen met gemak contact leggen en bij wijze elke week een meisje zouden kunnen scoren.

Inderdaad, ik geef toe dat de stap van nooit uitgaan en daar ook helemaal geen ervaring mee hebben dat deze stap misschien te groot is. Wat moet ik dan doen?
Achja, je doet in ieder geval wel iets, dat scheelt. Het zal ook steeds makkelijker gaan door de gewenning :) Maar wat Andro zegt, begin wat kleiner.
pi_159329061
quote:

Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%. Dat lijkt me voor een 16-jarige misschien minder uit te maken, maar iemand van 20+ zal het niet meer op prijs stellen als ik haar meesleur naar mijn kamertje en smorgens aan de ontbijttafel zit met mijn ouders. (1-persoonsbed helpt ook niet mee :P)
pi_159329190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.
Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?
pi_159329213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.

Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
pi_159329222
quote:
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
pi_159329254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks

http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872
pi_159329282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.

Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
Zoals laatst gepost: ik kom héél veel mooie meiden tegen. Zit vaak zelfs tussen een overschot in...
pi_159329287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
pi_159329304
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.
pi_159329364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er geen ene reet aan doet, en dan ineens verwacht dat het opgelost is.
pi_159329370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks

Zie eerst maar een club in te komen en je de juiste houding weten te geven, want anders zullen ze net als de Nederlandse dames je links laten liggen en voor die pua man gaan.

Voor mannen telt uiterlijk minder mee denk ik, het is meer hoe sociaal je bent en hoe je op de juiste wijze dames kunt versieren. Vrouwen vallen op sociale, zelfverzekerde mannen, kun je nog zo knap zijn maar je zult een bepaalde overtuigingskracht moeten hebben waar dames dan in mee gaan.
pi_159329459
quote:

[..]

Verhuis naar Polen. Opgelost.
Zo niet, stop met je eigen situatie te vergelijken met situaties die niets met de jouwe te maken heeft.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:56:14 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159329495
Syndroom en Deezer moeten beginnen bij stap 1, maar zitten met hun hoofd al bij stap 10. Tsja, dat gaat dus nooit werken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:58:41 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159329561
Wat verwacht je nou? Dat als je bij een groepje mensen gaat staan dat ze je dan opnemen in de groep? Serieus ja?

Alleen naar de kroeg kan prima, loop binnen en ga lekker aan de bar zitten. Bestel iets wat je lekker vind en ga mensen kijken. Barman doet altijd wel een praatje met je en er zijn van zelf wel mensen naast je en dan komen de normale gesprekken van zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:04:39 #167
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159329718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het leven is geen film waar je van de barman naar 'die leuke dame langs je' op de barkruk gaat.
Nee, hèhè, niet binnen 1 uur nee. Dit vergt maanden, zo niet jaren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:07:53 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159329792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?
pi_159329820
quote:

[..]

Heb je wel gekeken? Ze zijn (in die club iig) helemaal niet makkelijker hoor. :')
pi_159329924
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?
Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.

In mijn geval is de actie van gisternacht een mislukkeling geweest, denk dat op het niveau van smalltalk deezer nog beter is.

Ben wel nog 1 keer aangesproken door een man, vroeg of er geen betaalautomaat was op de derde verdieping van de parkeergarage. Dat was het.

Blijft wel pijnlijk dat ik geen manier weet te vinden hoe ik in zulke omstandigheden goed contact kan maken.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:16:18 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159329975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.

In mijn geval is de actie van gisternacht een mislukkeling geweest, denk dat op het niveau van smalltalk deezer nog beter is.

Ben wel nog 1 keer aangesproken door een man, vroeg of er geen betaalautomaat was op de derde verdieping van de parkeergarage. Dat was het.
Ik vind dat geen helpen, om online dating zo af te kraken. Als je op die manier in contact kunt komen met vrouwen en kunt daten, ben je ook bezig om goede stappen te zetten.
pi_159330078
Wat moet ik nu doen? Nog een keer met alcohol proberen? Of eerst stapvrienden zien te regelen die mij hierin kunnen begeleiden?
pi_159330183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:
Wat moet ik nu doen? Nog een keer met alcohol proberen? Of eerst stapvrienden zien te regelen die mij hierin kunnen begeleiden?
Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.
pi_159330449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zoiets?

pi_159330544
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.

In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.

Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?

En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')