Beetje holle kreten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.
Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
Achja, je doet in ieder geval wel iets, dat scheelt. Het zal ook steeds makkelijker gaan door de gewenningquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Maar als ik niets doe met de aangeboden tips krijg ik een hoop kritiek over me heen, volg ik de tips netjes op, is het weer niet goed.
Echt, waarom gaat dit bij ons zo moeizaam en lastig terwijl anderen met gemak contact leggen en bij wijze elke week een meisje zouden kunnen scoren.
Inderdaad, ik geef toe dat de stap van nooit uitgaan en daar ook helemaal geen ervaring mee hebben dat deze stap misschien te groot is. Wat moet ik dan doen?
Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%. Dat lijkt me voor een 16-jarige misschien minder uit te maken, maar iemand van 20+ zal het niet meer op prijs stellen als ik haar meesleur naar mijn kamertje en smorgens aan de ontbijttafel zit met mijn ouders. (1-persoonsbed helpt ook niet meequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het knap van deezer dat hij zijn positie accepteert en zich maar beperkt tot de datingapps.
Ik zit wat dat betreft vol vechtlust en wil deze strijd aangaan, ik zie het als een berg dat beklommen moet worden. Ik weiger te accepteren dat ik de rest van mijn leven maar aan moet zien hoe ik buitengesloten wordt en wat dames betreft alleen maar afhankelijk ben van een schermpje om daar dames vanaf te plukken.
Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Accepteer? Ik wil niet liever, maar ik hou makkelijker een gesprek op gang online dan offline. Waar heb je het in vredesnaam over, hoe de stap maken van naam, nummer vragen. En wat als ze ineens verder wilt? Kan haar moeilijk mee naar huis sleuren naar mijn ouders... Online daten is makkelijker. Bovendien weet ik dat ze op kamers woont dus is al makkelijker qua move maken, ook voor haar. Mijn ouders zijn echte huismussen dus de kans dat we intiem kunnen zijn zonder dat ze er zijn is 0,01%
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef syndroom het volgende:
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niksquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je snapt ook dat je daar bijna alleen maar de successen ziet he? En dat die gasten maanden, zo niet jaren, meerdere malen per week uitgaan om hun methodes te perfectioneren / aan te passen?
Zoals laatst gepost: ik kom héél veel mooie meiden tegen. Zit vaak zelfs tussen een overschot in...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.
Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
Dat komt omdat je er geen ene reet aan doet, en dan ineens verwacht dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je 25 bent wil je ook wel flinke stappen zetten. Dat ik een te grote stap heb gezet is ook omdat ik me teveel onder druk zet om eens met vooruitgang te komen.
Zie eerst maar een club in te komen en je de juiste houding weten te geven, want anders zullen ze net als de Nederlandse dames je links laten liggen en voor die pua man gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks
http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872
Verhuis naar Polen. Opgelost.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Had laatst uitzending van 3onderzoekt gepost, over hetzelfde. En vrouwen in Polen zijn heel makkelijk te versieren in een club. En ik durf te stellen dat ik er beter uitzie dan sommige van die gasten die mee waren die avond. Nederlandse meisjes zijn best verwend in dat op zicht. Russische meisjes zijn veel volgzamer, trouw. Daar behandelen de meeste mannen hun vriendinnen niet echt netjes en zien er zelf ook niet lekker uit, maar dat boeit ze niks
Nee, hèhè, niet binnen 1 uur nee. Dit vergt maanden, zo niet jaren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het leven is geen film waar je van de barman naar 'die leuke dame langs je' op de barkruk gaat.
Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weleens buitenkomt? Dan kom je buiten vast ook een hoop knappe dames tegen. Zou het niet fijn zijn om ook bij deze mensen kans te maken en jezelf niet alleen te beperken tot datingapps? Dan heb je die nadelen niet die je online hebt.
Ik ben het wel met je eens dat online daten lekker makkelijk is maar dat heeft wel als nadeel dat je situaties krijgt die je eerder opnoemde terwijl als je iemand aan de bar ontmoet dingen een stuk spontaner en sneller zouden kunnen verlopen. Daarnaast is het aanbod in real vele malen groter.
Heb je wel gekeken? Ze zijn (in die club iig) helemaal niet makkelijker hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig? Je hebt net een zeer frustrerende en mislukte poging tot uitgaan achter de rug en nou denk je een ander de les te moeten lezen?
Ik vind dat geen helpen, om online dating zo af te kraken. Als je op die manier in contact kunt komen met vrouwen en kunt daten, ben je ook bezig om goede stappen te zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik probeer hem maar te helpen. Hij zou er voordeel bij hebben dat zijn vijvertje flink vergroot wordt.
In mijn geval is de actie van gisternacht een mislukkeling geweest, denk dat op het niveau van smalltalk deezer nog beter is.
Ben wel nog 1 keer aangesproken door een man, vroeg of er geen betaalautomaat was op de derde verdieping van de parkeergarage. Dat was het.
Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:
Wat moet ik nu doen? Nog een keer met alcohol proberen? Of eerst stapvrienden zien te regelen die mij hierin kunnen begeleiden?
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met de aanloop naar die berg toe. In plaats van direct met een helikopter bij de top afgedropt te willen worden.
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin eerst eens met gewone sociale contacten. Ga een keer naar een fokmeet oid, er is die 25+ jarigen meet eens in de zoveel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |