Iemand die verlegen is kan ook een ander wel laten blijken interesse te hebben. Ik denk dat twee verlegen mensen best goed samengaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omdat het mannetje het vrouwtje verovert (in de meeste gevallen).
Ik moet wel zeggen dat ik je hier gelijk in geef. Vroeger had ik echt niet te klagen over vrouwelijk aandacht ondanks dat ik best in een periode in mijn jeugd best wel verlegen en zelfs gesloten overkwam.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:55 schreef Casiotone het volgende:
[..]
die kunnen zeker leuk zijn, die krijgen dan ook wel aandacht van vrouwen
Niet alfa genoegquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vrouwen niet op verlegen mannen vallen?
Ja, dat zal de reden zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:09 schreef Faxie het volgende:
En er zijn er wel die op de verlegen kerels vallen, maar de meeste willen gewoon een stoere vent. Geef maar toe.
Jij hebt ook een beetje een tunnelvisie. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tenzij de verlegen kerel een hoop geld heeft
Een leven lang falen op dategebiedquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt ook een beetje een tunnelvisie. Hoe komt dat?
En dan geldt jouw ervaring voor iedereen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een leven lang falen op dategebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |