Het is denk ik niet de ideale manier om contact te gaan leggen. Zoals je zei staat de muziek hard en mensen komen vaak samen. Een club zou misschien nog kunnen maar ook daar kun je elkaar toch niet verstaan dus de vraag is echt wat voor contact je dan maakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.
In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.
Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?
En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Waarom reageer je nou niet op het deel van mijn post wat je vooruit zou helpen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.
In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.
Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?
En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst sneller resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom reageer je nou niet op het deel van mijn post wat je vooruit zou helpen?
Dan betaal je er voor. Druk van de ketel. Je voelt je er te goed voor, maar beggars can't be choosers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst snel resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
Hopeloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zorgt dat ervoor dat ik ontmaagd wordt? Nee, denk het niet. Dan kan het nog jaren duren voordat ik de ideale vrienden heb gevonden die het leuk zouden vinden mij op sleeptouw te nemen om te gaan stappen. Zeker als ik die aantrekkelijke dames zie zou ik het liefst sneller resultaat willen boeken in het sociale contact voordat ik 30 ben en het eigenlijk te laat is.
Hoe spreek je die mensen dan aan? Wat zeg je? Op straat lurken en controleren of de mooie vrouwen echt zo mooi zijn, is raar. Echt raar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Doel was om primair oefenen in contact met mensen te leggen, had vooraf vol goede moed verwacht dat er maximaal wel een zoen in zou zitten.![]()
Zoals je in veel PUA videos ziet LIJKT het simpel maar is de werkelijkheid echt stukken moeilijker. Daar vergissen mensen zich weleens in.
Andere reden was het met eigen ogen controleren of de meiden echt zo lekker zijn als op de youtube videos die je ziet wanneer ze in zo'n uitgaansstraat filmen. Ik kan bevestigen dat dit klopt. Zelfs een overschot aan dames.
[..]
Jullie geven zelf aan als tip dat ik naar een kroeg zou moeten gaan, nou dat heb ik gedaan en helaas heeft dat 0 resultaat opgeleverd.
[..]
Het alleen bezoeken van een kroeg of club heb ik misschien onderschat, maar aan de andere kant wil je ook niet afhankelijk van anderen zijn om een kroeg binnen te stappen, moeilijk.
[..]
Wel jammer, want er waren een hoop aantrekkelijke meiden, was zelfs een overschot dat ik meer jonge vrouwen dan mannen gespot heb dus dat is wel een groot verschil met online waar het gros aan beschikbare mannen vele malen hoger is (maar daar hadden we het eerder al over gehad).
Niet doen. Zonde van je geld. Geef eens antwoord op mijn vraag hierbovenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef syndroom het volgende:
Wat ik ook kan doen is een pua inhuren die als gids mij door het uitgaansleven loodst? Kost helaas wel een paar honderd euro. Maar als ik niemand kan vinden die mij zou willen helpen heb ik geen andere mogelijkheid.
Dit dus! En ga een beetje aan het begin van de avond. Rond uurtje of half 9. Dan komen er ook veel mensen effe alleen een biertje drinken. Het hey waar kom je vandaan is al snel gevraagd aan je en je knoopt daar een rustig praatje aan. Wat is hier leuk, waar kan ik nog meer heen gaan enz enz enz. De barman heeft ook meer tijd voor je. En geloof me, die hebben echt wel gekkere mensen mee gemaakt dan jouquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:05 schreef Andromache het volgende:
En vanavond: ga aan de bar zitten, rondkijken, vriendelijk lachen, heb plezier aan je drankje. Verder even niks. En praatje met de barman maken. Dat is echt voldoende voor vandaag. Alles wat er nog meer komt aan contact, is mooi meegenomen.
Niet te verwarren met de ik-wacht-op-een-vriend-maar-geneer-me-niet-in-mijn-eentje-vast-een-wijntje-te-pakken-types.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus! En ga een beetje aan het begin van de avond. Rond uurtje of half 9. Dan komen er ook veel mensen effe alleen een biertje drinken. Het hey waar kom je vandaan is al snel gevraagd aan je en je knoopt daar een rustig praatje aan. Wat is hier leuk, waar kan ik nog meer heen gaan enz enz enz. De barman heeft ook meer tijd voor je. En geloof me, die hebben echt wel gekkere mensen mee gemaakt dan jou
Begin van de avond heb je altijd de alleenstande aan de bar of de ik haat m'n wijf type mensen.
Ach als je met zo iemand al contact hebt is het vrij snel zo dat je met persoon 2 ook zo contact hebt. Maar goed een halve autist die uit z'n ogen kijkt als een konijn die de koplampen van een auto vlak voor z'n dood kijkt kan je het schudden. Dan ben je al snel een freak.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de ik-wacht-op-een-vriend-maar-geneer-me-niet-in-mijn-eentje-vast-een-wijntje-te-pakken-types.
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:07 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Niet doen. Zonde van je geld. Geef eens antwoord op mijn vraag hierboven
Door jullie zelf wordt er meer verwacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt er meer van je verwacht dan dat je 17 was.
Maar dat inbreken doe je op straat ook. Daar zijn mensen onderweg naar binnen, koud, onbehaaglijk, slechte plek om te praten. Maar nogmaals, wat zei je dan gister op straat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.
Ik had zelf het idee om een biertje te bestellen en om dan vanzelf ergens bij betrokken te worden, maar helaas is de praktijk vaker zo dat je gewoon genegeerd wordt..
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:48 schreef j1nxnl het volgende:
Syndroom mocht het je beter laten voelen... Ik pis zo wat in mijn broek van het lachen.
Man man man..... Serieus vermakelijke shit dit.
Ze zouden een verhalen bundel moeten maken met deze shit.
5 keer door een uitgaans straat lopen, volledig opgefokt van de zenuwen om dan op straat uiteindelijk iemand aan te spreken terwijl je daar toch echt hoort te zijn om naar binnen te gaan. Ik zie het echt zo voor me.
Zoals iemand al terecht zei; zucht....
Hou op! Nu is het gebeurt, kan ik mijn broek vervangen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie.
hihihi! in ieder geval een mooie anekdote op zak voor op feesten en partijen in de toekomst.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Toch is het zo! Misschien was dat de reden dat de politie na enige tijd mij nog aansprak en vroeg om een legitimatie.
het is toch ook niet realistisch dat je er zo spontaan ineens bij betrokken zou worden? Waarom zouden mensen dat doen? Zij willen niks van jou, jij wil iets van hen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Wat had ik anders moeten doen? Ik heb inderdaad rondjes gelopen en alleen maar op straat rondgehangen. ik heb wel een beetje van de sfeer kunnen proeven. Had best binnen een drankje willen doen maar dat is makkelijk praten om in de drukte tussen allemaal vreemde mensen die al met elkaar bezig zijn om dan in te breken.
Ik had zelf het idee om een biertje te bestellen en om dan vanzelf ergens bij betrokken te worden, maar helaas is de praktijk vaker zo dat je gewoon genegeerd wordt..
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |