Dan nog. Dat doe je toch niet zomaar even als je best niet sociaal bent? Het is veel effectiever om in een andere setting mensen te leren kennen en om ermee te communiceren. Mensen die ook echt mensen willen leren kennen, die ervoor openstaan om echt te communiceren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:35 schreef Andromache het volgende:
syndroom, buiten op straat mensen lastigvallen is iets heel anders dan met een biertje in de hand, relaxed binnen in de kroeg contact proberen te make. Buiten op straat is niet het uitgaansleven.
Dat wil syndroom niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dan nog. Dat doe je toch niet zomaar even als je best niet sociaal bent? Het is veel effectiever om in een andere setting mensen te leren kennen en om ermee te communiceren. Mensen die ook echt mensen willen leren kennen, die ervoor openstaan om echt te communiceren.
Wij ontmoeten blijkbaar de verkeerde meiden. Ken er een die heeft in vijf jaar tijd al vijf relaties gehad en dus 5 verschillende mannen, vijf mannen hebben 't geluk gehad met haar door te brengen en bij ons lukt het gewoon niet om verder te komen dan een eerste date.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef ook_gek het volgende:
De vraag is wat syndroom nou echt serieus wil? Hij zegt wel sociaal willen worden, maar de schreeuw om sex schemerd er constant door heen.
Dus Syndroom wat staat er op nummer 1 wat je het aller liefste wil?
Ik vind het juist makkelijker om contact te leggen zonder mijn vrienden in de buurt. Dan is er minder druk en is een praatje zo gemaakt. Dat mensen daar niet op zitten te wachten is onzin. Als je echt wat te vertellen hebt en een leuk persoon bent is dat echt geen probleem.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
Balen man. Daarom duik ik ook niet zomaar op een vrijdag of zaterdag een café in. Iedereen is al met iemand. Ik zou eerder naar een feest gaan waar de muziek centraal staat. Daar kan je makkelijker mensen aanspreken. Café is gewoon sociaal en als je in j uppie bent valt het niet mee als je een meid treft die met haar vriendinnen op stap is.
Nee, je zoekt op de verkeerde plek. Niet letterlijk, maar het probleem zit 'm niet in het niet tegenkomen van vrouwen of in het tegenkomen van de 'verkeerde vrouwen'.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wij ontmoeten blijkbaar de verkeerde meiden.
Je kent er één...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wij ontmoeten blijkbaar de verkeerde meiden. Ken er een die heeft in vijf jaar tijd al vijf relaties gehad en dus 5 verschillende mannen, vijf mannen hebben 't geluk gehad met haar door te brengen en bij ons lukt het gewoon niet om verder te komen dan een eerste date.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je zoekt op de verkeerde plek. Niet letterlijk, maar het probleem zit 'm niet in het niet tegenkomen van vrouwen of in het tegenkomen van de 'verkeerde vrouwen'.
Jij en syndroom zijn te afhankelijk van een vrouw. willen te graag/ alleen maar seks. Dat straal je uit, met als gevolg dat vrouwen bij voorbaat al geen interesse hebben. Zorg eerst eens dat je de rest van je leven op orde hebt en niet continu bezig bent met het zoeken naar kansen om de opvulling van je leven te ontmoeten. Dan komt de rest vanzelf wel. Dit beïnvloed je denken en doen. Over het algemeen gesproken hebben mensen geen zin in niet oprecht contact, maar respectvol gedrag. De eerste woorden en de blik kunnen het al verraden, je hoeft niet eens iets gezegd te hebben. Verwachten dat vrouwen zomaar met iedereen het bed induikenDat is een belediging, het gedrag wat indiceert dat je een hoer bent. Dat ze dan lelijk doen, negeren, etc. Dat heet karma.
Hij was gewoon niet zo tactvol. Over het algemeen gesproken willen mensen op straat in de late avond tot na middernacht helemaal niet aangesproken worden i.v.m. mensen die geen goede bedoelingen hebben. Ik woon en ben werkzaam in diverse grote steden en wanneer het buiten donker wordt, word ik alleen maar lastig gevallen. Vrijwel iedereen die naar mij toe komt of tegen mij praat, wil geld van mij, randt mij aan of achtervolgt mij tot mijn deur. Dit is niet zo zeldzaam als men denkt. En nee, het zijn geen allochtonen of vluchtelingen. Het zijn gewoon uitziende Hollandse jonge mannen t/m ~27 jaar. Zelfs wanneer iemand geen nare ervaringen heeft op dit gebied, hebben ze toch wel een zelf beschermingsmechanisme.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Raar hoor, naar een stad toe rijden, een aantal keer door een uitgaansstraat heen en weer lopen en dan denken dat je een serieuze poging hebt gewaagd.
Ook erg opmerkelijk dat er wordt verteld dat je moet opk*nkeren en dat je voor je moet kijken. Ik denk toch echt dat je je bijzonder vreemd hebt gedragen en daarom mensen dit tegen je zeiden. Als je ook nog gecontroleerd werd door de politie, kan het haast niet anders dat je verdacht/raar hebt gedaan. Gezien je berichten op FOK! verbaast het me ook niet.
Ik ga al 17 jaar lang uit en dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik ben ook weleens uitgescholden tijdens het uitgaan overigens, maar dat was dan omdat ik me ook als een verrekte mongo gedroeg.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het wel dapper van je hoor, het is natuurlijk niet het juiste ding om te doen als je niks gewend bent op dit gebied maar toch props voor je poging en je wil om iets te bereiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies waar je woont in Nederland maar je mag altijd DM'en als je eens wat meer informatie wil delen over je lokatie en wat je allemaal van plan bent de komende tijd. Ik wil je graag veder helpen waar ik kan.
Een half jaar geleden werd het nog volop aangeraden om eens een kroeg binnen te stappen en contact te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:36 schreef Wimperkruller het volgende:
Je gaat toch niet serieus als tip aan iemand die al moeilijk contact maakt met mensen, dat hij maar alleen het uitgaansleven in moet duiken, terwijl de meeste mensen toch met groepen zijn, dronken zijn en euhm. Ik ben echt een klein beetje verbaasd eigenlijk!!
Beide. Je weet net zo goed als ik dat sociaal zijn de sleutel is om seks te kunnen hebben, daarbij wil ik sociaal kunnen zijn in de zin dat ik geaccepteerd wordt en deel uitmaak van de groep. Helemaal nergens bij horen zoals op dit moment, dan ben je toch weer die low status loner waar niemand mee om wil gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef ook_gek het volgende:
De vraag is wat syndroom nou echt serieus wil? Hij zegt wel sociaal willen worden, maar de schreeuw om sex schemerd er constant door heen.
Dus Syndroom wat staat er op nummer 1 wat je het aller liefste wil?
Ik geef ook toe dat het geen schoonheidsprijs verdient, het had beter gekund maar door ook in de praktijk te simuleren voel ik beter aan waar het verkeerd is gegaan en waar aan gewerkt moet worden. Dus zo vreemd is het toch niet? Dat ik boos met 200 km/u ben teruggereden is wel iets waar ik spijt van heb. Had gewoon chill moeten blijven. Met een beetje pech zat ik hier niet meer. Als je geconfronteerd wordt met je falen, nergens bij horen en de loser zijn maakt dat mij ontzettend gefrustreerd omdat ik ook bij niemand mijn verhaal kwijt kan, dan doe je soms wel domme dingen om de gebeurtenissen te verwerken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Raar hoor, naar een stad toe rijden, een aantal keer door een uitgaansstraat heen en weer lopen en dan denken dat je een serieuze poging hebt gewaagd.
Ook erg opmerkelijk dat er wordt verteld dat je moet opk*nkeren en dat je voor je moet kijken. Ik denk toch echt dat je je bijzonder vreemd hebt gedragen en daarom mensen dit tegen je zeiden. Als je ook nog gecontroleerd werd door de politie, kan het haast niet anders dat je verdacht/raar hebt gedaan. Gezien je berichten op FOK! verbaast het me ook niet.
Ik ga al 17 jaar lang uit en dit heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik ben ook weleens uitgescholden tijdens het uitgaan overigens, maar dat was dan omdat ik me ook als een verrekte mongo gedroeg.
Tja welkom op Fokquote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Een half jaar geleden werd het nog volop aangeraden om eens een kroeg binnen te stappen en contact te maken.Nu is het ineens de verkeerde setting en moet ik ergens anders maar meiden vandaan halen.
[..]
Beide. Je weet net zo goed als ik dat sociaal zijn de sleutel is om seks te kunnen hebben, daarbij wil ik sociaal kunnen zijn in de zin dat ik geaccepteerd wordt en deel uitmaak van de groep. Helemaal nergens bij horen zoals op dit moment, dan ben je toch weer die low status loner waar niemand mee om wil gaan.
[..]
Ik geef ook toe dat het geen schoonheidsprijs verdient, het had beter gekund maar door ook in de praktijk te simuleren voel ik beter aan waar het verkeerd is gegaan en waar aan gewerkt moet worden. Dus zo vreemd is het toch niet? Dat ik boos met 200 km/u ben teruggereden is wel iets waar ik spijt van heb. Had gewoon chill moeten blijven. Met een beetje pech zat ik hier niet meer. Als je geconfronteerd wordt met je falen, nergens bij horen en de loser zijn maakt dat mij ontzettend gefrustreerd omdat ik ook bij niemand mijn verhaal kwijt kan, dan doe je soms wel domme dingen om de gebeurtenissen te verwerken.
Nu nog hopen dat er komende weken geen dikke verkeersboete op de mat valt, dat zou echt zuur zijn. Fingers crossed.
Als dit de insteek is geweest kan ik me wel voorstellen dat mensen tegen je zeiden dat je moest opkankeren eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Een half jaar geleden werd het nog volop aangeraden om eens een kroeg binnen te stappen en contact te maken.Nu is het ineens de verkeerde setting en moet ik ergens anders maar meiden vandaan halen.
vrienden maken moet je niet doen in t uitgaansleven. Of t moet in de buurtkroeg zijn waar je elke vrijdagavond dezelfde mensen tegenkomt.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet.
Ach het avond nieuws staat vol met "maar hij was zo een rustige jongen die niemand kwaad deed" drama items...quote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet.
Ik kan dit alleen aan, met hulp van dit topic. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:34 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Ach het avond nieuws staat vol met "maar hij was zo een rustige jongen die niemand kwaad deed" drama items...
Ga naar een proffesional. Neem al je threads alhier mee en vraag om hulp.
Dan over een jaar spreken we elkaar weer hier. Afgesproken?
Je weet dat je niet alles kan plannen he?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen aan. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |