abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159360981
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je weet dat je niet alles kan plannen he?
Wir schaffen das. :)
pi_159361006
Ga dan gewoon naar de hoeren. Met jouw denkwijze zit er geen verschil tussen een ONs en een prostituee.
  zondag 24 januari 2016 @ 17:42:05 #253
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159361043
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan dit alleen aan, met hulp van dit topic. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.
Zelfoverschatting mijn beste man.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_159361149
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet. :)
Je hoeft ook geen slechte bedoelingen te hebben om toch door vaak op teleurstellingen te stuiten, jezelf minderwaardig (en daarmee ook superieur) ten opzichte van de rest te zien en het idee hebben dat je overal buiten valt toch een keer iets te doen waar je zelf op dat moment niet de hand in lijkt te hebben.
pi_159361177
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet. :)
Vind het eigenlijk best wel dapper wat je gedaan hebt. Gaat volgens mij nu niet meer zo zeer wat je gedaan hebt maar hoe?

Je bent eigenlijk al over de helft van de drempel. Bepaalde vaardigheden krijg je alleen als je het blijft proberen. De groten der aarde zijn ook genoeg op hun bek gegaan.

Misschien eerst eens wat meer sfeer proeven. De ene plek is de andere niet. Pubs ofzo? Kan je je daar ontspannen als er wat live muziek is?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159361426
Nou ja, wel top dat je in elk geval wat geprobeerd hebt syndroom.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:14:55 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_159361665
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou ja, wel top dat je in elk geval wat geprobeerd hebt syndroom.
Nu nog iets proberen wat niet bij voorbaat gedoemd is. 14.gif
For great justice!
  zondag 24 januari 2016 @ 18:33:49 #258
374442 R-K
Jawohl!
pi_159362026
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wir schaffen das. :)
Je moet je leven echt grondig gaan wijzigen voordat je überhaupt een ontmaagding kan "schaffen". Ik gok dat je als je op de huidige tour doorgaat op 1 januari 2020 nog steeds maagd bent. Accept or change it?
pi_159362348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:

[..]

In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.

In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.

Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?

En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Kan je niet ergens als vrijwilliger achter de bar gaan staan? Dan sta je aan de veilige kant en zie je vanzelf hoe allerlei zaken gaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 24 januari 2016 @ 18:51:43 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159362416
Uitgaan is natuurlijk wat anders dan een beetje ongemakkelijk een uitgaanstraat op en neer te lopen. En op straat nog ongemakkelijker te dicht bij anderen te gaan staan, in de hoop op.
Uitgaan doe je -paradoxaal- binnen. In de kroeg.
Dat scheelt al een slok op een borrel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159363934
En deels accepteren dat we gewoon (te) laat zijn en geen 18-jarige meiden meer kunnen scoren. We moeten wat ouder zoeken en die hebben zelf ook meer eisen, ervaring of verwachtingen van een man/relatie en zullen dingen minder snel pikken. En aan de andere kant blij zijn dat we niet bij het deel van de bevolking horen dat op hun 18e al meisjes zwanger maken en je hele leven al is ingevuld op die leeftijd.. of op je 22ste samenwonen, trouwen en met 25 je eerste kind opvoeden zonder dat je zelf echt geleefd hebt. Of dat je relatie na een kind krijgen stukloopt en je altijd met je ex loopt te klooien zoals onderhand de nieuwe standaard is, relaties duren steeds korter en bij iedere ex loopt een ander kind rond.

Nee, zo slecht hebben wij 't nog niet ;) Geeft ook aan dat we niet alles pakken wat we kunnen pakken, toch?
  zondag 24 januari 2016 @ 19:52:37 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159363982
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:

Nee, zo slecht hebben wij 't nog niet ;) Geeft ook aan dat we niet alles pakken wat we kunnen pakken, toch?
Zo kun je jezelf inderdaad ook voor de gek houden.
pi_159364049
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo kun je jezelf inderdaad ook voor de gek houden.
Misschien, maar niet álles wat uit een relatie komt is positief he. En dat relaties steeds korter worden en er bij elke ex een ander kind rondloopt is helaas wel waar. In de straat te merken, maar ook binnen mijn eigen familie zijn er veel scheidingen geweest bij de huidige generatie... relaties zoals bij mijn ouders van 20-30 jaar samen maak je niet snel meer mee bij onze huidige inruilmaatschappij. Als je maar zorgt dat je nog geen kinderen neemt valt de 'schade' wel mee.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:57:14 #264
17979 MissMSX
Knightmare
pi_159364114
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
En deels accepteren dat we gewoon (te) laat zijn en geen 18-jarige meiden meer kunnen scoren. We moeten wat ouder zoeken en die hebben zelf ook meer eisen, ervaring of verwachtingen van een man/relatie en zullen dingen minder snel pikken. En aan de andere kant blij zijn dat we niet bij het deel van de bevolking horen dat op hun 18e al meisjes zwanger maken en je hele leven al is ingevuld op die leeftijd.. of op je 22ste samenwonen, trouwen en met 25 je eerste kind opvoeden zonder dat je zelf echt geleefd hebt. Of dat je relatie na een kind krijgen stukloopt en je altijd met je ex loopt te klooien zoals onderhand de nieuwe standaard is, relaties duren steeds korter en bij iedere ex loopt een ander kind rond.

Wat precies kun jij te pakken krijgen?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 24 januari 2016 @ 19:57:15 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364115
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Misschien, maar niet álles wat uit een relatie komt is positief he. En dat relaties steeds korter worden en er bij elke ex een ander kind rondloopt is helaas wel waar. In de straat te merken, maar ook binnen mijn eigen familie zijn er veel scheidingen geweest bij de huidige generatie... relaties zoals bij mijn ouders van 20-30 jaar samen maak je niet snel meer mee bij onze huidige inruilmaatschappij.
Wat wil je nu? Enerzijds loop je al tijden te klagen over het gebrek aan een relatie en affectie en nu ga je jezelf opeens op de borst kloppen omdat je niet alles pakt wat je pakken kunt ...

Wat is dat alles, sowieso? Get real.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:59:53 #266
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_159364165
Cognitieve dissonantie...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_159364248
quote:
5s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Enerzijds loop je al tijden te klagen over het gebrek aan een relatie en affectie en nu ga je jezelf opeens op de borst kloppen omdat je niet alles pakt wat je pakken kunt ...

Wat is dat alles, sowieso? Get real.
Omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel een type ben voor een relatie :')
Heb jij er trouwens een? Wat brengt 't je?
  zondag 24 januari 2016 @ 20:08:27 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364398
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:

Omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel een type ben voor een relatie :')

Is dit niet eerder een geval van 'mezelf beter laten voelen door de relatie die ik zo graag wil, nu negatief te bejegenen?
quote:
Heb jij er trouwens een? Wat brengt 't je?
Nee. Ik ben vrijgezel. Al jaren. Bewust. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheden en erg allergisch voor verantwoordelijkheden. En misschien ook te egocentrisch :') .
Daarom heb ik ook leenhonden, leenauto's en fwb's. Wel de lusten, niet de lasten is mijn credo.

Maar de meeste relaties die ik heb gehad, brachten wel mooie herinneringen en nog steeds voortdurende vriendschappen.
pi_159364515
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is dit niet eerder een geval van 'mezelf beter laten voelen door de relatie die ik zo graag wil, nu negatief te bejegenen?

[..]

Nee. Ik ben vrijgezel. Al jaren. Bewust. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheden en erg allergisch voor verantwoordelijkheden. En misschien ook te egocentrisch :') .
Daarom heb ik ook leenhonden, leenauto's en fwb's. Wel de lusten, niet de lasten is mijn credo.

Maar de meeste relaties die ik heb gehad, brachten wel mooie herinneringen en nog steeds voortdurende vriendschappen.
En blijkbaar weten de mensen waarmee je date/aanklooit dat ook? Waarom accepteren ze dat?
  zondag 24 januari 2016 @ 20:13:57 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364540
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:

En blijkbaar weten de mensen waarmee je date/aanklooit dat ook? Waarom accepteren ze dat?
Waarom niet? We zijn allemaal volwassenen, we zijn vrienden. Ze weten hoe ik in het leven sta.
pi_159364553
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:51 schreef Copycat het volgende:
Uitgaan is natuurlijk wat anders dan een beetje ongemakkelijk een uitgaanstraat op en neer te lopen. En op straat nog ongemakkelijker te dicht bij anderen te gaan staan, in de hoop op.
Uitgaan doe je -paradoxaal- binnen. In de kroeg.
Dat scheelt al een slok op een borrel.
Tja, wat kun je anders doen dan zenuwachtig ijsberen? Naar binnen gaan durfde ik niet, te druk, geen idee wat de werkwijze is. Dan ook nog al die enge portiers die mij aankeken alsof ik een randdebiel was }:| maakte het er ook niet gemakkelijker op. Ondanks dat heb ik wel genoeg zelfvertrouwen om het over een paar maanden opnieuw te proberen en nu echt naar binnen te gaan en lak te hebben aan de mensen die me belachelijk zullen maken. }:| Ik zie dit als een strijd die ik moet winnen.
pi_159364562
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom niet? We zijn allemaal volwassenen, we zijn vrienden. Ze weten hoe ik in het leven sta.
Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?
pi_159364593
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?
Nee, als je geen behoefte hebt aan een relatie kan je daar naar op zoek. Zoek de verschillen.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:16:49 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364603
quote:
8s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:14 schreef syndroom het volgende:

Tja, wat kun je anders doen dan zenuwachtig ijsberen? Naar binnen gaan durfde ik niet, te druk, geen idee wat de werkwijze is. Dan ook nog al die enge portiers die mij aankeken alsof ik een randdebiel was }:| maakte het er ook niet gemakkelijker op. Ondanks dat heb ik wel genoeg zelfvertrouwen om het over een paar maanden opnieuw te proberen en nu echt naar binnen te gaan en lak te hebben aan de mensen die me belachelijk zullen maken. }:| Ik zie dit als een strijd die ik moet winnen.
Je moet letterlijk de drempel over en wel naar binnen gaan. Buiten rondsjokken is gewoon niet logisch, laat staan dat dat succesvol wordt. En vooral niet al van tevoren je negatieve kijk botvieren dat mensen je belachelijk gaan maken. Setting yourself up for disaster and drama, zo'n mindset.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:17:32 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159364625
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:

Nu wil je dus opeens ook alleen de lusten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')