Wir schaffen das.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je weet dat je niet alles kan plannen he?
Zelfoverschatting mijn beste man.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen aan, met hulp van dit topic. Binnen een jaar ben ik ontmaagd, althans dat is wel volgens plan.
Je hoeft ook geen slechte bedoelingen te hebben om toch door vaak op teleurstellingen te stuiten, jezelf minderwaardig (en daarmee ook superieur) ten opzichte van de rest te zien en het idee hebben dat je overal buiten valt toch een keer iets te doen waar je zelf op dat moment niet de hand in lijkt te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet.
Vind het eigenlijk best wel dapper wat je gedaan hebt. Gaat volgens mij nu niet meer zo zeer wat je gedaan hebt maar hoe?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef syndroom het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte bedoelingen. Ik kom hier misschien wel een beetje apathisch over maar in werkelijkheid is dat gewoon een stukje machteloosheid dat ik ook vrienden wil en ergens bij wil horen. Als je me in real zou ontmoeten ben ik heel anders, vooral die rustige jongen die niemand kwaad doet.
Nu nog iets proberen wat niet bij voorbaat gedoemd is.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nou ja, wel top dat je in elk geval wat geprobeerd hebt syndroom.
Je moet je leven echt grondig gaan wijzigen voordat je überhaupt een ontmaagding kan "schaffen". Ik gok dat je als je op de huidige tour doorgaat op 1 januari 2020 nog steeds maagd bent. Accept or change it?quote:
Kan je niet ergens als vrijwilliger achter de bar gaan staan? Dan sta je aan de veilige kant en zie je vanzelf hoe allerlei zaken gaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
In principe zou je toch ook alleen naar een cafe kunnen gaan? Dat ik vannacht niet naar binnen ben gegaan was ook omdat de grote mensenmassa binnen mij intimideerde en ik de gebruiken niet ken waardoor ik ben afgehaakt.
In die pua video's genoeg momenten waar de mannen alleen uitgaan.
Ik vraag me nog steeds af hoe je in godsnaam een fatsoenlijk gesprek kunt voeren in een rumoerig cafe met al die alcohol, muziek en drukte. Stel ik loop een druk cafe binnen, wat moet ik doen om op de juiste wijze contact met mensen te maken?
En hoe gaat bijv. het bestellen van drankjes (bier) in zijn werk, moet je direct afrekenen (pinnen), echt beginnersvragen die ik op locatie wil voorkomen omdat ik dan nog meer af ga.
Zo kun je jezelf inderdaad ook voor de gek houden.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Nee, zo slecht hebben wij 't nog nietGeeft ook aan dat we niet alles pakken wat we kunnen pakken, toch?
Misschien, maar niet álles wat uit een relatie komt is positief he. En dat relaties steeds korter worden en er bij elke ex een ander kind rondloopt is helaas wel waar. In de straat te merken, maar ook binnen mijn eigen familie zijn er veel scheidingen geweest bij de huidige generatie... relaties zoals bij mijn ouders van 20-30 jaar samen maak je niet snel meer mee bij onze huidige inruilmaatschappij. Als je maar zorgt dat je nog geen kinderen neemt valt de 'schade' wel mee.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo kun je jezelf inderdaad ook voor de gek houden.
Wat precies kun jij te pakken krijgen?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
En deels accepteren dat we gewoon (te) laat zijn en geen 18-jarige meiden meer kunnen scoren. We moeten wat ouder zoeken en die hebben zelf ook meer eisen, ervaring of verwachtingen van een man/relatie en zullen dingen minder snel pikken. En aan de andere kant blij zijn dat we niet bij het deel van de bevolking horen dat op hun 18e al meisjes zwanger maken en je hele leven al is ingevuld op die leeftijd.. of op je 22ste samenwonen, trouwen en met 25 je eerste kind opvoeden zonder dat je zelf echt geleefd hebt. Of dat je relatie na een kind krijgen stukloopt en je altijd met je ex loopt te klooien zoals onderhand de nieuwe standaard is, relaties duren steeds korter en bij iedere ex loopt een ander kind rond.
Nee, zo slecht hebben wij 't nog nietGeeft ook aan dat we niet alles pakken wat we kunnen pakken, toch?
Wat wil je nu? Enerzijds loop je al tijden te klagen over het gebrek aan een relatie en affectie en nu ga je jezelf opeens op de borst kloppen omdat je niet alles pakt wat je pakken kunt ...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
Misschien, maar niet álles wat uit een relatie komt is positief he. En dat relaties steeds korter worden en er bij elke ex een ander kind rondloopt is helaas wel waar. In de straat te merken, maar ook binnen mijn eigen familie zijn er veel scheidingen geweest bij de huidige generatie... relaties zoals bij mijn ouders van 20-30 jaar samen maak je niet snel meer mee bij onze huidige inruilmaatschappij.
Omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel een type ben voor een relatiequote:Op zondag 24 januari 2016 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat wil je nu? Enerzijds loop je al tijden te klagen over het gebrek aan een relatie en affectie en nu ga je jezelf opeens op de borst kloppen omdat je niet alles pakt wat je pakken kunt ...
Wat is dat alles, sowieso? Get real.
Is dit niet eerder een geval van 'mezelf beter laten voelen door de relatie die ik zo graag wil, nu negatief te bejegenen?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
Omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel een type ben voor een relatie
Nee. Ik ben vrijgezel. Al jaren. Bewust. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheden en erg allergisch voor verantwoordelijkheden. En misschien ook te egocentrischquote:Heb jij er trouwens een? Wat brengt 't je?
En blijkbaar weten de mensen waarmee je date/aanklooit dat ook? Waarom accepteren ze dat?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dit niet eerder een geval van 'mezelf beter laten voelen door de relatie die ik zo graag wil, nu negatief te bejegenen?
[..]
Nee. Ik ben vrijgezel. Al jaren. Bewust. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheden en erg allergisch voor verantwoordelijkheden. En misschien ook te egocentrisch.
Daarom heb ik ook leenhonden, leenauto's en fwb's. Wel de lusten, niet de lasten is mijn credo.
Maar de meeste relaties die ik heb gehad, brachten wel mooie herinneringen en nog steeds voortdurende vriendschappen.
Waarom niet? We zijn allemaal volwassenen, we zijn vrienden. Ze weten hoe ik in het leven sta.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
En blijkbaar weten de mensen waarmee je date/aanklooit dat ook? Waarom accepteren ze dat?
Tja, wat kun je anders doen dan zenuwachtig ijsberen? Naar binnen gaan durfde ik niet, te druk, geen idee wat de werkwijze is. Dan ook nog al die enge portiers die mij aankeken alsof ik een randdebiel wasquote:Op zondag 24 januari 2016 18:51 schreef Copycat het volgende:
Uitgaan is natuurlijk wat anders dan een beetje ongemakkelijk een uitgaanstraat op en neer te lopen. En op straat nog ongemakkelijker te dicht bij anderen te gaan staan, in de hoop op.
Uitgaan doe je -paradoxaal- binnen. In de kroeg.
Dat scheelt al een slok op een borrel.
Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? We zijn allemaal volwassenen, we zijn vrienden. Ze weten hoe ik in het leven sta.
Nee, als je geen behoefte hebt aan een relatie kan je daar naar op zoek. Zoek de verschillen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?
Je moet letterlijk de drempel over en wel naar binnen gaan. Buiten rondsjokken is gewoon niet logisch, laat staan dat dat succesvol wordt. En vooral niet al van tevoren je negatieve kijk botvieren dat mensen je belachelijk gaan maken. Setting yourself up for disaster and drama, zo'n mindset.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:14 schreef syndroom het volgende:
Tja, wat kun je anders doen dan zenuwachtig ijsberen? Naar binnen gaan durfde ik niet, te druk, geen idee wat de werkwijze is. Dan ook nog al die enge portiers die mij aankeken alsof ik een randdebiel wasmaakte het er ook niet gemakkelijker op. Ondanks dat heb ik wel genoeg zelfvertrouwen om het over een paar maanden opnieuw te proberen en nu echt naar binnen te gaan en lak te hebben aan de mensen die me belachelijk zullen maken.
Ik zie dit als een strijd die ik moet winnen.
Nu wil je dus opeens ook alleen de lusten?quote:Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Dus als ik niet weet of ik (goed) relatiemateriaal ben moet ik op zoek naar gelijkgestemden die ook alleen maar de lusten willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |