Good busy!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef Andromache het volgende:
hoera!
Morgen tweede date met belachelijk knappe man, ofwel BKM .![]()
![]()
![]()
![]()
Begin volgende week een date met mijnheer Snorkel. Echter, dit is er weer een die ik pas na het afspreken voor de date gegoogled heb. Net als bij de crosser staat zijn uiterlijk me niet echt aan![]()
Maar het moet gezegd, bij de crosser was het sowieso een nee. Deze kan het misschien met zijn charme in persoon nog redden. Het appcontact is in ieder geval heel erg spontaan en leuk. We gaan het zien.
Les: eerst proberen je Tinder-contact te vinden op andere foto's, vóór je een date regelt
Als je niet weet of het een date is. Waarom vraag je dat niet gewoon dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon een duikdate doen joh, zie je er niks vanVeel plezier! Zou trouwens als hij echt iets raars heeft in zijn uitstraling niet afspreken. (als het dat is wat je bedoelt)
Hier ook goed bezig:
Vanavond komt de friendzoneman iets in mijn huis fiksen en eten. Is dit stiekem toch daten? Ik heb het gevoel van wel, we shall see. Ik had het in ieder geval prima zelf kunnen fiksen, zullen we maar zeggen
Dit is die man die me een soort van afwees na een héél voorzichtige toenadering. Ik ga dus uit van vriendschap. Maar iets zegt me dat hij gewoon geschrokken is, vooral gezien de frequentie waarmee hij contact zoekt en initiatief neemt om af te spreken. We zullen zien maar ik probeer gewoon ook de (beginnende) vriendschap te waarderen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je niet weet of het een date is. Waarom vraag je dat niet gewoon dan?
Ik ga daar ook niet van uit. Echter de signalen blijven gewoon onduidelijk. Als dat nog steeds die "sociale handicap" is dan heb ik wel wat tips voor hem.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou er gezien jullie verleden juist niet vanuit gaan dat het meer is. Daar ging het juist eerder fout
Mijn update:
Date nog steeds met de waar-gaat-dit-heen-man. Gaat nog steeds nergens heen.
En ik heb iemand nieuws ontmoet. Pas 1 date gehad maar een 2e komt er wel aan
Heb alleen even weinig tijd voor daten dus het kan even gaan duren allemaal
Ik wil het niet steeds analyseren. Het is een gevoel. Er is niet zozeer geen aantrekkingskracht maar iets anders. Aan zijn lichaamstaal te merken heeft hij wel degelijk interesse. Misschien een totaal gebrek aan ervaring. Ik kom er vanzelf wel achter en in de tussentijd heb ik gewoon gezellige afspraken met hem en ondernemen we dingen. Het is niet meer zo ongemakkelijk als net na die avond.quote:
Hij zou goed tussen mijn "gewone" vrienden passen. Hij blijkt veel opener (ook over zichzelf) dan ik had verwacht. Het gevoel had ik juist eerst wel (kende hem al een tijd via een vriendengroep), hij was zeker blij met het contact maar had niet dat gevoel. Daar hadden we het eigenlijk nog vóór die twee "dates" al over gehad. Maar ik heb daar toch totaal geen invloed op, behalve wanneer ik het loslaat. En dat lijkt nu best goed te gaan. Omdat er in principe niets op het spel staat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef Wizz-Art het volgende:
Klinkt logisch, met name dat je het nu eens omdraait. Hoe vind je hem als een 'gewone' vriend? Als je het leuk en gezellig hebt samen maar jij hebt nog altijd dat gevoel niet van meer en hij ook niet dan kun je ook de vriendschap behouden die er is. Uit vriendschap kan er trouwens ook iets ontstaan hè, soms hebben dingen wat tijd nodig om zich te ontwikkelen.
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.quote:
Niet lullig bedoeld hoor maar heb je niet het idee dat je misschien jezelf een beetje voor de gek houdt? Als ik verliefd op iemand ben/heel erg leuk vind en hij mij niet, dan kan ik met mijn verstand altijd heel goed beredeneren waarom we gewoon prima vrienden kunnen zijn, maar qua gevoel wil ik stiekem gewoon omver geblazen worden met een romantisch gebaar omdat ie stiekem toch ook hoteldebotel op me isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zou goed tussen mijn "gewone" vrienden passen. Hij blijkt veel opener (ook over zichzelf) dan ik had verwacht. Het gevoel had ik juist eerst wel (kende hem al een tijd via een vriendengroep), hij was zeker blij met het contact maar had niet dat gevoel. Daar hadden we het eigenlijk nog vóór die twee "dates" al over gehad. Maar ik heb daar toch totaal geen invloed op, behalve wanneer ik het loslaat. En dat lijkt nu best goed te gaan. Omdat er in principe niets op het spel staat.
Er waren vanavond wel wat opmerkingen van zijn kant. Ik ben daar verder niet op ingegaan omdat ik zoiets heb van als je toch terugkomt op wat je eerder zei dan moet je dat duidelijk zeggen, ik durf nu echt niet meer te denken dat het iets betekent ofzo. Die opmerkingen betroffen dingen in de toekomst. Ontmoeten van zijn vrienden, of hij een ochtendmens is of niet. Eigenlijk is dit voor mij een ultieme les in de controle op het date-vlak loslaten omdat ik zelf eens niet het tempo bepaal. Of dat nu qua vriendschap is of wat anders, het is sowieso een goed idee
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor maar heb je niet het idee dat je misschien jezelf een beetje voor de gek houdt? Als ik verliefd op iemand ben/heel erg leuk vind en hij mij niet, dan kan ik met mijn verstand altijd heel goed beredeneren waarom we gewoon prima vrienden kunnen zijn, maar qua gevoel wil ik stiekem gewoon omver geblazen worden met een romantisch gebaar omdat ie stiekem toch ook hoteldebotel op me is
Dit is ook precies wat ik er leuk aan vind en hoe het is gegaan gister. Dat ik erover mijmer, dat is gewoon ook een karaktereigenschap. Ik was mezelf, het was mijn eigen plek dus ik was op mijn gemak. Wat ik ook al zei tegen MissGump, natuurlijk geef ik er misschien een te hoopvolle draai aan maar ik ben wat dat betreft nog even mild voor mezelf, gevoelens zijn ook niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:13 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.
Dat laatste kan ook die opmerkingen verklaren waar je misschien iets achter ziet of gewoon apart vond dat hij ze maakte. Maar laat ze er zijn, blijf bij je nieuw gekozen aanpak en geniet gewoon van het relaxte samen zijn als vrienden. Als ik het dan goed begrijp weet die dat jij mogelijk iets meer in hem ziet dan alleen vriendschap, dan zou die inderdaad duidelijker tegen je zijn als het bij hem ook aan het komen is.
Mannen kunnen – zeker wanneer ze het een beetje van je weten – soms wat blijven polsen door hints te geven of een beetje plagen en dan te bekijken hoe je erop reageert. Simpelweg omdat aandacht en je geliefd voelen gewoon fijn voor je ego kan zijn. Dat kun je net zo onduidelijk terug doen als je daar de behoefte voor voelt, hoeft er niet meteen iets achter schuil te zitten voor je en hij zal heus niet weg rennen of zo.
Het is verder op die manier relaxed, zet je nergens druk en dat maakt het juist zo leuk omdat je niet steeds zit te denken van ik moet zus en zo doen, anders vind die me misschien niet meer leuk. Lekker laten vallen, want hij vind de omgang zoals die al is leuk, anders gaat die niet met je wijn drinken en ouwehoeren op z'n vrije avond.
Jammer! Hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.
Dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Morgen en all you can eat sushi date. Zin in. Zowel in sushi als de date
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.
Dat is toch ook helemaal niet erg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
De sex is wel hastikke goed.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Sexquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?
mja nee wel moeilijk. Want dan betekent dat ik er 1tje aan het lijntje moet houden. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.
Jammer! Het is leuk maar de gevoelens zijn er niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
7 dates? Waar twijfel je dan nog over? Als ik twijfel kap ik het na 2 of maximaal 3 dates wel af...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushi![]()
![]()
Vanavond 7e date met een jongen. Ik vind hem echt leuk, maar toch twijfel ik ergens over. Alleen ik weet niet waar ik precies over twijfel.. ik weet ook niet waarom ik twijfel want er zit niks fout (volgebs mij) .
Hoe heb je dat besproken?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:25 schreef sanger het volgende:
Gisteravond een eerste date gehad. Ergens wat gaan drinken, en was best wel gezellig. Hadden daarvoor pas 2 dagen contact, en de date kwam ook eigenlijk heel spontaan op.
Na de date haar thuis gebracht en thuis afgezet. Had niet echt signalen doorgekregen dat ze meer wilde dus heb ik niets geprobeerd en ze nodigde me ook niet uit "voor een bakkie bij haar". Achteraf had ze dat wel gewild maar had ze van mij geen signalen gehad dat ik daarvoor openstond, dus durfde ze niet goed uit angst een blauwtje te lopen.
We hebben nu voor morgenmiddag afgesproken om het "slot" overnieuw te doen
Wees daar wel alert op, dat je niet alsnog alles op zijn voorwaarden doet, en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het me te lastig wordt en ik kan dat niet dan kan ik altijd nog uitchecken. Tot die tijd heb ik het gewoon gezellig.
aaaah nee! Maar die oud date moet je niet mee tellen hoor... bij die weet je nooit wat er in zit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh maar verliefdheid, dat wil ik wel! Het kan ook heel prima zijn dat dat met héél iemand anders zal zijn. Maar ik geloof niet zo in zoete woordjes en beloftes (meer). Ben ik te vaak mee op de koffie gekomen, doe ik zelf ook niet meer. En wanneer ik dat wat loslaat moet ik wel héél zeker van iemand zijn eerst. Dus ja, dat vergt ook iemand die daar weer doorheen prikt. Heb geen haastquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')
Maar misschien is dit comment al weer veel te offtopic, sorry mods, ik ga alweer terug naar mijn fictieve 'ik date niet'-topic.
Dankje, dat is serieus wel een goede tipquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wees daar wel alert op, dat je niet alsnog alles op zijn voorwaarden doet, en niet de jouwe.![]()
Date met BKM was... o man...Héél lief, maar ook meer dat ik niet aan de grote klok ga hangen.
Genegenheid in optima forma. Kan me maar niet concentreren op mijn werk omdat ik de hele tijd besmuikt zit te glimlachen.
Echter is hij wel wat gesloten, en komen de vragen met interesse naar de persoon achter de date vooral van mijn kant. Hij is meer van kijken hoe het komt. Misschien volgende keer iets van zeggen, misschien ook niet. Ik kijk ook wel.
Het voelt heerlijk.
Too bad for youquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet vaak vrouwen tegen waar ik niet voorzichtig mee hoef te zijn in bed.
Via de app. We hebben gisternacht tot een uur of 3 nog liggen appen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer! Het is leuk maar de gevoelens zijn er niet?
[..]
7 dates? Waar twijfel je dan nog over? Als ik twijfel kap ik het na 2 of maximaal 3 dates wel af...
[..]
Hoe heb je dat besproken?
Juist niet toch? Heerlijk om niet rustig aan te hoeven doen in bed. Ik wil ook weer zo'n date maar mijn dates zijn helaas niet zo gemakkelijk of duidelijk daarin.quote:
Hebben jullie verder wel wat ondernomen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet vaak vrouwen tegen waar ik niet voorzichtig mee hoef te zijn in bed.
je maakt een grapje he?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit heeft mij in ieder geval super geholpen.
Nee, mij heeft het serieus geholpen.quote:
Jawel, we zijn regelmatig wel wat wezen doen. Gisteravond nog naar standup comedy geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hebben jullie verder wel wat ondernomen dan?
Ik geloof er idd weinig vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, mij heeft het serieus geholpen.
Al wordt het wel gebracht als spam en flink aangedikt, maar krijg nu een stuk meer aandacht van de vrouwtjes dan voorheen terwijl ik gewoon mezelf ben gebleven en ook met nofap gestopt ben. Maar je hoeft het niet geloven, ook dikke prima. En kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, als je gewoon een onwijze oetlul bent of er echt niet uitziet wordt het nooit wat.
Hoort niet in dit topic.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, mij heeft het serieus geholpen.
Al wordt het wel gebracht als spam en flink aangedikt, maar krijg nu een stuk meer aandacht van de vrouwtjes dan voorheen terwijl ik gewoon mezelf ben gebleven en ook met nofap gestopt ben. Maar je hoeft het niet geloven, ook dikke prima. En kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, als je gewoon een onwijze oetlul bent of er echt niet uitziet wordt het nooit wat.
Iets van 200 dollar voor betaald in totaal, maar dat is het me dubbel en dik waard geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik geloof er idd weinig vanMaar als het voor jou gewerkt heeft prima.
Maar ook zo veel geld voor betaald dus?
En ik heb 2 leuke dates. Dus gaat tot nu toe nog prima zonder dat soort dingen.
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom spelletjes spelen?
Je kunt ook gewoon iemand leuk vinden en daarin investeren. (en nee dat is niet het zelfde als claimen)
Inderdaad hoort dit niet in dit topic thuis, is in R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10 beter op zijn plek.quote:
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Pffft, ben de hele tijd aan het denken aan BKM. Het was gewoon fantastisch, de afgelopen date. Hoe hier meer van maken? Afwachten tot hij weer wat stuurt. Is erg lastig. Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....![]()
![]()
Ondertussen: date met mijnheer Snorkel van a.s. dinsdag krijgt steeds meer vorm. Drankje doen, en als het niet bevalt, pleite![]()
zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
[..]
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)
[..]
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk.
niks. Ga sporten of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.
en nu, een halve dag later? coach me even ajb
Oh je hebt hem al gesproken vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.
en nu, een halve dag later? coach me even ajb
Je kunt toch heel duidelijk en op een leuke manier aangeven dat jij hem graag weer wil zien en dat de bal hiervoor bij hem ligt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Hmm boeiend iets wel, serieel of parallel daten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Daar mist een woord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Thanks!quote:
Waarom Is dat bah?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:55 schreef Wimperkruller het volgende:
Bah, ik vind hem echt leuk, knap en lief
Ahh ok, dat snap ik. Ik Was ff bang dat je Was afgewezen en er daarom van baalde. Heb je al enig idee wat hij van jou vindt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind het eng.
Gezellig! 1e afspraakje?
Leuheukkkkk voor julliequote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Nee dat is t niet. Hij is verliefd, maar zie wel hoe t loopt! Ik vind het echt leuk met hem.
Ah dat is leuk! Dan weet je ook al een beetje hoe hij is omdat je vriendin hem kent (toch?)
We gaan waarschijnlijk volgende week nog afspreken. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
We hebben het 4 rondes plus toetje volgehouden. Ook goed vol nu onderweg naar huis. Date van 4 uur die erg geslaagd was. Denk wel een tweede!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Gewoon een goede biefstukquote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
ik heb twee hele leuke dates gehad, eind vorig jaar en begin januari. Online ontmoet maar woonde eindje weg dus eerst heel veel geappt en keertje gebeld en toen een beetje nerveus van "dommerd waar ga je nu belanden" 2 uur in de trein gezeten en daar meteen maar een heel weekend gebleven![]()
En in januari nog een keer. Het is echt leuk, we hebben films gekeken, en cupcakes gebakkenEn hij maakt ontbijt op bed. De volgende keer komt hij me helemaal hier ophalen en blijf ik weer een weekend daar. ^^
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Deze week denk ik. Die ander is niks geworden. Van beide kanten misten we wat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
Hij vindt je in ieder geval interessant.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet.
Ik ga zwemmen de volgende keer. Bijzonder genoeg?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Hij komt ze juist niet vaak tegen, dus moet juist wel voorzichtig doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Juist niet toch? Heerlijk om niet rustig aan te hoeven doen in bed. Ik wil ook weer zo'n date maar mijn dates zijn helaas niet zo gemakkelijk of duidelijk daarin.
Nooit met een eerste of 2e date doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Omdat ik niet echt de behoefte heb om mijn vriendengroep uit te breiden.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnen
Vliegeren lijkt me best leukquote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Recept? Vlees beetje kruiden met peper en zout, gooi op de grill. Klaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Sinterklaas surprisesquote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Is het zo erg om daar eerlijk over te zijn dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet.
Doelde meer op het feit dat je op die manier de vijver groter maakt binnen een sociale kring, al snap ik ook wel dat je daar misschien geen behoefte aan hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt de behoefte heb om mijn vriendengroep uit te breiden.
En ondanks dat het gezellig was, is het niet iemand waarmee ik vrienden hoef te worden.
Je bent dus begonnen met daten met een vrouw waarvan je haar niet echt aantrekkelijk vindt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:59 schreef TvhN het volgende:
Inmiddels twee dates gehad met een oud-collega. Beide keren was het erg gezellig en ook via de app is het contact prima. Komende week gaan we weer afspreken.
Toch twijfel ik of ik wel verder moet gaan; ben nog steeds niet verliefd. Aan de andere kant hebben we veel dezelfde interesses en is ze bijvoorbeeld heel sociaal. Het zou echter fijn zijn om haar qua uiterlijk ook écht leuk te vinden en dat ontbreekt dus (nog).
Lastig..
leg dan contact?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef Andromache het volgende:
Ik zit te hopen dat de zeer succesvolle date met BKM ook een succestraject wordt. Maar zal wel niet. Al drie dagen 0,0 contact. Tja...![]()
Dan maar de date van morgen met mijnheer Snorkel. Ik denk dat ik het maar laat doorgaan. Uiterlijk is op zijn website iets tussen mwah en ok in. Maar het appcontact was zo leuk.
Wat bedoel je precies met verkeerde indruk wekken? Dat je te 'needy' bent of dat je hem als vriend ziet, maar niet als potentiële partner?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb dit weekend ook weer een tweede date gehad met iemand. Was leuk. Er ligt een uitnodiging voor morgen maar dat gaat me denk ik wat snel. Wil niet de verkeerde indruk wekken. Maar aan de andere kant heb ik ook niks anders te doen of zo
Ben ook al een poosje niet 'op zoek' geweest, alleen gevonden. Maar ik denk dat het tijd is om zelf weer eens te gaan kijken. Ga dit weekend op stap met vriendinnen dus dat is een goed begin
Laatste keer contact kwam van mij, met voorzichtig voorstel deze week weer af te spreken. Ik ga er niet achteraan lopen. A.s. woensdag zal ik wel even bellen, als er echt niets meer komt. Dan heb ik direct duidelijkheid.quote:
dat dit de norm gaat worden. Ik heb geen ruimte om iemand elke 3 dagen te zienquote:Op maandag 18 januari 2016 14:51 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met verkeerde indruk wekken? Dat je te 'needy' bent of dat je hem als vriend ziet, maar niet als potentiële partner?
Ik heb dat ook wel nu. Geen enkele van mijn dates vind ik heel erg leuk, maar het is wel leuk en sociaal om te daten.
Ook gedaan, en dat beviel erg goed. Je hebt meerdere soorten festivals he. Ik zou niet naar een Zwarte Cross gaan ofzo neequote:Op maandag 18 januari 2016 11:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Nooit met een eerste of 2e date doen.
Heb het zelf gedaan.... geloof mij maar dat dat niet fijn is.
Ik zal bij mij niet tot details treden... maar t was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook gedaan, en dat beviel erg goed. Je hebt meerdere soorten festivals he. Ik zou niet naar een Zwarte Cross gaan ofzo nee
Dat ene heeft je man wel maar je dates nietquote:Op maandag 18 januari 2016 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat dit de norm gaat worden. Ik heb geen ruimte om iemand elke 3 dagen te zien
Ik vind al mijn dates leuk. Echt oprecht heel toffe mensen. Aantrekkelijk ook etc. Chemie zelfs. Maar er mist toch 'dat ene'
Alleen word het lastig te bedenken waar te zoeken als ik zelf niet verder kom dan 'dat ene'. Als je snapt wat ik bedoel. Ik weet niet wat ik nog meer wil
Ligt geheel aan de personen, de stemming, t festival en die combinatie of het wel of niet goed zal gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:55 schreef K44S het volgende:
Ik zal bij mij niet tot details treden... maar t was niet voor herhaling vatbaar.
True.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de personen, de stemming, t festival en die combinatie of het wel of niet goed zal gaan.
Weinig over te adviseren denk ik als je `over t algemeen` gaat praten
mijn man heeft dat zeker. Maar ik heb ook mensen gedate die dat ook hadden. Dat is juist het leuke aan mijn situatie vind ik. Dat je het zo vaak kunt hebben als je wil. Als je het weet te vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat ene heeft je man wel maar je dates niet
Duidelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn man heeft dat zeker. Maar ik heb ook mensen gedate die dat ook hadden. Dat is juist het leuke aan mijn situatie vind ik. Dat je het zo vaak kunt hebben als je wil. Als je het weet te vinden
Iets te vroeg of laat betekent strafpunten hequote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Andromache het volgende:
Nou, ik tel hier de uren af tot ik date mag bellen om te peilen... Nog 49....
waarom bel je niet gewoon? Krijg een tikje het gevoel dat je alles zo lastig maaktquote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Andromache het volgende:
Nou, ik tel hier de uren af tot ik date mag bellen om te peilen... Nog 49....
Wat is dit? Heb je een date?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets te vroeg of laat betekent strafpunten he
Zonder je te lezen, heb ik het gewoon gedaan. Hij zat niet zo lekker in zijn vel en daarom weinig contact.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom bel je niet gewoon? Krijg een tikje het gevoel dat je alles zo lastig maakt
Time will tell...quote:Op maandag 18 januari 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zonder je te lezen, heb ik het gewoon gedaan. Hij zat niet zo lekker in zijn vel en daarom weinig contact.
Maar: hij vond het heel leuk dat ik belde. Hij heeft tot twee keer toe gezegd dat hij mij zo lief vindt.En we vonden het allebei heel erg fijn vorige week
Afspreken komt er echter deze week niet van. Ik laat het initiatief bij hem. Misschien is zijn privésituatie te moeilijk voor meer. Nou ja. Dit telefoongesprek geeft mij nu wel veel meer duidelijkheid hoe het zit. Het lijkt er steeds meer op dat hij echt geen spelletjes speelt.
Overwegend:
Doe maar hard to getquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:55 schreef Andromache het volgende:
ontwikkelingen te over, eefje801
Hier dronken na drie speciaalbiertjes. Date met mijnheer Snorkel was superleuk, ook al zeiden we al vóór het laatste biertje dat er geen tweede date ging komen. Hij is knap, kan een pittige discussie over politiek aan (superpluspunten), is actief geweest in de lokale media,maar dat onderbuikgevoel kwam niet. Te weinig woest aantrekkelijk. Hij heeft me zojuist nog geprobeerd te tongzoenen maar het is gebleven bij een zestal lieve kusjes op de mond.
ja maarquote:
Maar die gevoelens zijn er toch niet meteen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja maar
ik ging me voornemen om niet meer voor de eerste de beste te gaan maar voor iemand die echt goed bij me past en die tevens dat onderbuikgevoel/vlinders/hierrrrrrr aanspreekt
ja bij mij welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar die gevoelens zijn er toch niet meteen?
Jazeker!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:55 schreef Andromache het volgende:
ontwikkelingen te over, eefje801
Hier dronken na drie speciaalbiertjes. Date met mijnheer Snorkel was superleuk, ook al zeiden we al vóór het laatste biertje dat er geen tweede date ging komen. Hij is knap, kan een pittige discussie over politiek aan (superpluspunten), is actief geweest in de lokale media,maar dat onderbuikgevoel kwam niet. Te weinig woest aantrekkelijk. Hij heeft me zojuist nog geprobeerd te tongzoenen maar het is gebleven bij een zestal lieve kusjes op de mond.
Goed bezig, lekker alles afronden!quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Andromache het volgende:
Ik houd sowieso niet van superknap. Ik houd zelfs wel van mannen waar iets ruigs, een tikkeltje lelijks aan zit. Ik moet hem heel aantrekkelijk vinden, anders werkt het niet. En niet alleen maar denken 'aardige ogen'. Als dat chemie is, dan wil ik inderdaad chemie.
Voor mij is dat vrijwel even belangrijk als iets gemeenschappelijks in karaktereigenschappen, waar je heen wil in het leven, wat je belangrijk vindt. Misschien vind ik dat laatste nog waardevoller dan simpelweg gelijke interesses.
Op zoek ben ik de komende 6 weken even niet, ga eventjes niets nieuws meer aan, want slepende studie lijkt ineens heel snel afgerond te kunnen worden!Dus ik zie jullie wel weer in stap 2 tenzij er nog iets gaat gebeuren met BKM. Het stappenplan, prima oplossing.
Wel contact blijven houden met BKM dan. 6 weken stilte of geen dates zou ik niet kunnen waarderen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Andromache het volgende:
Ik houd sowieso niet van superknap. Ik houd zelfs wel van mannen waar iets ruigs, een tikkeltje lelijks aan zit. Ik moet hem heel aantrekkelijk vinden, anders werkt het niet. En niet alleen maar denken 'aardige ogen'. Als dat chemie is, dan wil ik inderdaad chemie.
Voor mij is dat vrijwel even belangrijk als iets gemeenschappelijks in karaktereigenschappen, waar je heen wil in het leven, wat je belangrijk vindt. Misschien vind ik dat laatste nog waardevoller dan simpelweg gelijke interesses.
Op zoek ben ik de komende 6 weken even niet, ga eventjes niets nieuws meer aan, want slepende studie lijkt ineens heel snel afgerond te kunnen worden!Dus ik zie jullie wel weer in stap 2 tenzij er nog iets gaat gebeuren met BKM. Het stappenplan, prima oplossing.
Nee. Nu is het tijd voor initiatief van zijn kant.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel contact blijven houden met BKM dan. 6 weken stilte of geen dates zou ik niet kunnen waarderen...
Wanneer ook alweer Fripsel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb echt zin in m'n vervolgdate volgende week.En volgens mij heeft hij er net zoveel zin in als ik
![]()
Donderdag pas. Hij komt me S avonds ophalen uit m'n werk, wat echt super lief is want het is verrrr rijdenquote:
Sexy time!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Donderdag pas. Hij komt me S avonds ophalen uit m'n werk, wat echt super lief is want het is verrrr rijdenEn dan blijf ik een weekendje daar.
We gaan iets bakkenquote:
Wat is er mis met wat groenten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
We gaan iets bakkenen een film kijken, en zwemmen. En misschien wel zelf pizza maken ofzo.
Ik zoek nog steeds een recept wat iets meer intelligentie vereist dan een lap vlees omdraaien in de pan met wat peper en zout. Zonder dat het een saus is met allerlei groenten etc.
Vraag m'n datequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat groenten?
Leuk, zo'n volwassen baby.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vraag m'n date![]()
Hij lust echt heel veel niet :x ik val echt over de tomaat.ik hou van Mexicaanse stoofprutjes, visstoof, zelfgemaakte pastasaus enzo, mja
Liefde gaat door de maagquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
We gaan iets bakkenen een film kijken, en zwemmen. En misschien wel zelf pizza maken ofzo.
Ik zoek nog steeds een recept wat iets meer intelligentie vereist dan een lap vlees omdraaien in de pan met wat peper en zout. Zonder dat het een saus is met allerlei groenten etc.
Goede smaakquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vraag m'n date![]()
Hij lust echt heel veel niet :x ik val echt over de tomaat.ik hou van Mexicaanse stoofprutjes, visstoof, zelfgemaakte pastasaus enzo, mja
Huh, Eef? Wacht even. Die jongen deed wat vaag in een app conversatie, right? De eerstvolgende keer zien jullie elkaar bij de vriendengroep. Dan neemt hij je even apart en legt dan uit wat de reden was dat die wat vaag tegen je deed in dat gesprek. Daarmee geeft die toch indirect aan dat hij rekening met je houd? Als het hem niets had geïnteresseerd zou die dat niet doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:36 schreef eefje801 het volgende:
Vanavond M. weer gezien maar dan met een groepje vrienden erbij. Hij nam me even apart om uit te leggen waarom hij zo vaag deed op de app (dat ik dit soort conversaties voer tegenwoordig, als whatsapp hater)
Tja, dat klopte wel een beetje maar had meer zoiets van dit gaat als een nachtkaars uit, of ik zal weer te enthousiast zijn geweest ofzo. Dat was het dus niet. Reden was wel legitiem maar heb toch het idee dat dit ook een opmaat is voor het uitdoven van zelfs een vriendschap. Qua interactie helemaal niet hoor, was best flirterig en gezellig. Maar weet het niet..Ga me maar even op andere dingen richten, als het zo moet zijn komt hij vanzelf weer. Zou het voor het topic wel leuk vinden dat er toch nog iets uit voortvloeit, al is het om mijn vrij lange streak van blauwtjes/niet leuk genoeg te doorbreken.
Dinsdag dus de filmdate, even wat anders. Heb al wat geschikte films uitgezocht, verslag volgt!
Dat is wel waar, hij denkt er in ieder geval over naquote:Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
Huh, Eef? Wacht even. Die jongen deed wat vaag in een app conversatie, right? De eerstvolgende keer zien jullie elkaar bij de vriendengroep. Dan neemt hij je even apart en legt dan uit wat de reden was dat die wat vaag tegen je deed in dat gesprek. Daarmee geeft die toch indirect aan dat hij rekening met je houd? Als het hem niets had geïnteresseerd zou die dat niet doen.
De rest klinkt ook goed, flirten en dat het plezierig was en zo. Dus waar komt ineens de pessimistische Eef nou weer vandaan? In je voorlaatste bericht had je het nog over een film kijken met hem waar je niet van begreep dat die hem nog niet gezien had, toch? Nou, laat in ieder geval de vriendschap niet doodbloeden en nodig hem gewoon lekker uit om hem samen te kijken. Of is dat juist de reden van zijn vaag doen geweest in die app converstatie?
Dat afstand houden wilde ik juist ook, ook al is dat lastig. Hij was juist degene die gelijk weer wilde afspreken na dat gesprek en de tweede afspraak (heb het alleen ooit "date" tussen haakjes genoemd volgens mij) was ook weer doorgedrukt op zijn initiatief. Ik neem geen initiatief tot appen, het is nu dan wat minder maar was echt dagelijks, het is ook wel logisch dat dat verwarrend is toch? Om het daadwerkelijk anders te zien is het ook handig dat de andere partij daar rekening mee blijft houden, zal het nog eens aangeven.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Het klinkt alsof hij je op afstand houdt. Wat ik best redelijk vind want vorige keer was er miscommunicatie over wat het was tussen jullie: date of vriendschap. Zou hij dat niet gewoon nu proberen te voorkomen door afstand te houden? En maak jij het jezelf niet lastig door het consequent dates te blijven noemen? Je zult het zelf ook anders moeten gaan zien en dan zou juliie samen zijn op een andere manier zien misschien al kunnen helpen
Beste Rhu, ik snap je punt wel maar ik ben jou niet. Dit werkt voor mij. Liever iets langzamer met het risico gekwetst te worden (nou en ach en wee, dat hoort er gewoon bij) dan zomaar iets opgeven of iemand helemaal the cold shoulder geven omdat hij mij toevallig niet op die manier leuk vindt. Misschien kun je je dat moeilijk voorstellen maar er zijn echt mensen voor wie dat beter werkt dan wat jij nu net voorstelt. Dat zinnetje wat je schrijft dat ik zou moeten sturen vind ik persoonlijk echt dramaqueen gedrag.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar daarna zoek jij het ook steeds op. Wil niet zeggen dat je een bakvis bent maar ik zie dat afstand nemen hier niet terug. Je hebt het serieus regelmatig over dates, veel contact etc.
Ik vind het nogal makkelijk om te zeggen dat hij dan ook afstand moet houden. Als hij appt en je trekt het nog niet dan zeg je toch 'hey ik trek dit nog niet. Wacht maar op mijn initiatief'
Krijg eerder het gevoel dat je het ergens wel prettig vind en daardoor zelf steeds op dat randje tussen vriendschap en 'is dit echt alleen vriendschap?' Wil blijven balanceren. Dat lijkt mij gewoon niet zo veel bijdragen en een recept voor gedoe
Dat mag je gerust vinden.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zeg niet dat je het op moet geven, alleen dat er ook andere manieren zijn dan die onduidelijke grens steeds opzoeken
Maar goed, als het voor je werkt moet je het vooral doen
Ik vind alleen persoonlijk het steeds opzoeken en dan twijfelen meer dramaqueen dan je grenzen aangeven
Denk 4, maar die ken ik wel pas heel kort.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Wimperkruller het volgende:
Ennnnn.. Welke vrouw heb je het fijnste gevoel bij?
Als je niet serieus bent kun je er toch ook meerdere daten? Misschien niet op dezelfde dag, maar goedquote:Op maandag 25 januari 2016 17:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk 4, maar die ken ik wel pas heel kort.
Bij allemaal voel ik me prima op mijn gemak, en fijn.
Dan speelt ook nog mee dat ik pas kort vrijgezel ben, en nog niet heel serieus was mbt daten
Degen doen waar je t meeste naar uit kijkt. Simpel zatquote:Op maandag 25 januari 2016 17:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk 4, maar die ken ik wel pas heel kort.
Bij allemaal voel ik me prima op mijn gemak, en fijn.
Dan speelt ook nog mee dat ik pas kort vrijgezel ben, en nog niet heel serieus was mbt daten
Wel leuk toch? vast iets romantisch of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:50 schreef Fripsel het volgende:
We zouden eigenlijk bij centerparcs gaan zwemmen. Maar nu heeft hij iets anders bedacht en wil niet zeggen wat![]()
Daar kan ik zo slecht tegen.
Je hebt er toch nog 3 achter de hand als je kiest? Spreid je kansen, net als in het casino, het leven en de liefde is een spelletje tenslotte! Gewoon steeds blijven vergelijken en verder kijken, dan vind je vast het ware geluk wel een keer!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:50 schreef sanger het volgende:
Nou, zo heb je slechts heel af en toe een date en nu zit ik met 4 vrouwen waar ik inmiddels een keer mee gedate heb, en die allevier een vervolg(date) willen.![]()
En ik wilde nog wel zo rustig aan doen, maar anyways... nu moet ik dus een voorkeursvolgorde gaan maken denk ikZe willen allevier komende zaterdag daten namelijk....
Vrouw 1; date ik al sinds begin december heel af en toe mee. Vanwege de afstand is dat nooit vaker geweest. Leuke, serieuze vrouw die al wat langer vrijgezel is en op zoek is naar iets serieus. Qua uiterlijk niet helemaal mijn type (voor zover ik dat echt heb) maar vooral in gedachten, normen en waarden passen we erg goed bij elkaar. Zij heeft aangegeven er wel meer in te zien dan alleen daten.
Vrouw 2: ken ik eigenlijk al jaren via via zeg maar. Paar keer leuke date gehad. Goede klik, maar voor mijn gevoel wel meer vriendschappelijk dan als liefde (of mischien als scharrel). Wel erg goede sex (alleen zoenen valt erg tegen). Zegt dat ze alleen wilt daten en niets serieus zoekt, maar signalen vertellen mij wel iets anders.
Vrouw 3; twee weken geleden gedate, daarna nog paar keer bij elkaar thuis afgesproken. Ook leuke klik, ietsje ouder dan ik maar wel erg relaxed en easy going. Wel ook toe aan iets serieuzers en meer type huismus. Heeft aangegeven wel meer te willen dan alleen daten.
Vrouw 4; sinds afgelopen woensdag contact mee. Leuk gesprek en nog diezelfde avond gedate. Daarna iedere dag weer gezien tot vandaag. Stukje jonger (scheelt 8 jaar) en ook de enige van de 4 die nog geen kind heeft. Leuke spontane meid. Qua uiterlijk nu niet direct waar ik zo op zou vallen/afstappen, maar ook lang niet verkeerd. Is toe aan een wat serieuzere relatie maar wilt ook niet iedere dag huismus op de bank zitten zeg maar. Zowel goede lichamelijk als geestelijke aantrekkingskracht. Heeft ook aangegeven wel meer te zien dan alleen daten. Is de enige die mijn kinderen al heeft gezien (zonder dat zij wisten dat het een date was overigens).
Ik ga nog eens even goed nadenken![]()
Nouja ik kan niet bedenken wat. Moet m'n bikini nog steeds meenemen, en er werd nog steeds gezwommen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel leuk toch? vast iets romantisch of zo
Ja, dat klopt. Maar echt eerlijk naar de vrouwen in kwestie is het ook weer niet....quote:Op maandag 25 januari 2016 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je niet serieus bent kun je er toch ook meerdere daten? Misschien niet op dezelfde dag, maar goed
Dat wisselt nog weleens een beetjequote:Op maandag 25 januari 2016 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degen doen waar je t meeste naar uit kijkt. Simpel zat
Zo zit ik dus eigenlijk helemaal niet in elkaarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog 3 achter de hand als je kiest? Spreid je kansen, net als in het casino, het leven en de liefde is een spelletje tenslotte! Gewoon steeds blijven vergelijken en verder kijken, dan vind je vast het ware geluk wel een keer!
Duinrelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja ik kan niet bedenken wat. Moet m'n bikini nog steeds meenemen, en er werd nog steeds gezwommen.
Ik ben veeeeeel te nieuwsgierig.
je kunt het toch ook gewoon zeggen? Dat is wel zo netjes inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar echt eerlijk naar de vrouwen in kwestie is het ook weer niet
Je zit niet zo in elkaar, maar toch date je met 4 vrouwen tegelijk. En heb je seks ook nog, terwijl twee vrouwen al hebben aangegeven meer te willen dan daten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar echt eerlijk naar de vrouwen in kwestie is het ook weer niet....
[..]
Dat wisselt nog weleens een beetje
[..]
Zo zit ik dus eigenlijk helemaal niet in elkaar
Dat kun je wel eerlijk maken door duidelijk te zijn dat je het leuk en gezellig vindt, maar dat je er niet meer in ziet. Dan kunnen zij zelf beslissen of ze dat voldoende vinden en ermee door willen blijven gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar echt eerlijk naar de vrouwen in kwestie is het ook weer niet....
Als niemand er echt uitspringt, dan vindt je ze niet leuk genoeg.quote:[..]
Dat wisselt nog weleens een beetje![]()
Dan kap je alles af, neem je je selectieproces nog eens onder de loep en ga je wat meer leven naar hoe je wel in elkaar zit. Omdat dat je gelukkiger maakt, zal dat misschien ook beter werken in de zoektocht naar een partner die daar het beste bij past enzo..quote:[..]
Zo zit ik dus eigenlijk helemaal niet in elkaar
Ja, hoe dat nou weer zo gelopen isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:26 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je zit niet zo in elkaar, maar toch date je met 4 vrouwen tegelijk.
Ze weten wel dat ik ook met anderen date. Dat wel. Maar als het leuk is en misschien meer kan worden vind ik het niet (meer) kunnen.quote:En heb je seks ook nog, terwijl twee vrouwen al hebben aangegeven meer te willen dan daten.
Je bent in ieder geval niet 100% eerlijk tegen de vrouwen.
Zoiets weet je ook nog niet na 2-3 dates denk ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:28 schreef Wimperkruller het volgende:
Grote kans dat je alle 4 de vrouwen niet leuk genoeg vindt, denk ik bij dit soort situaties. Anders had je de behoefte toch niet om met alle 4 te daten?
Dat is misschien wel het verstandigstequote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat kun je wel eerlijk maken door duidelijk te zijn dat je het leuk en gezellig vindt, maar dat je er niet meer in ziet. Dan kunnen zij zelf beslissen of ze dat voldoende vinden en ermee door willen blijven gaan.
[..]
Als niemand er echt uitspringt, dan vindt je ze niet leuk genoeg.
[..]
Dan kap je alles af, neem je je selectieproces nog eens onder de loep en ga je wat meer leven naar hoe je wel in elkaar zit. Omdat dat je gelukkiger maakt, zal dat misschien ook beter werken in de zoektocht naar een partner die daar het beste bij past enzo..
En je doet het vooralsnog, dus het is niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze weten wel dat ik ook met anderen date. Dat wel. Maar als het leuk is en misschien meer kan worden vind ik het niet (meer) kunnen.
Dat kan, maar het hoeft niet nee. Weet je wel waar je nu zoekt eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoiets weet je ook nog niet na 2-3 dates denk ik?
Impliceert een beetje alsof het je allemaal een beetje overkomt en "iets" zoeken waar je niet zo een helder beeld van hebt is niet altijd constructief. De vraag is of het dan verstandig is om door te blijven daten met deze dames, want het lijkt vooral afleiding te geven van wat je wel echt zou willen..quote:
Je gaat vast en zeker naar Bungalup, daar wordt er gefeest en gezwommenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:50 schreef Fripsel het volgende:
We zouden eigenlijk bij centerparcs gaan zwemmen. Maar nu heeft hij iets anders bedacht en wil niet zeggen wat![]()
Daar kan ik zo slecht tegen.
Na twee dates weet ik over het algemeen wel of het 'puur gezellig is' of dat er meer in kan zitten dan alleen wat aankloppen eigenlijk. Natuurlijk kun je niet direct verliefdheid en/of diepgaande gevoelens verwachten maar een lichte kriebel is niet zo raar mijns inziens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoiets weet je ook nog niet na 2-3 dates denk ik?
je moet mevrouw 1 nog wel even vertellen dat het over is lijkt mequote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:21 schreef Ronzz het volgende:
Begin november een meisje leren kennen via Tinder wat me erg interessant leek. Na leuke gesprekken via app leek het ons wel wat om eens af te spreken. Zo gezegt zo gedaan, op een donderdagmiddag ben ik bij haar thuis geweest en hebben we gebabbeld over onze interesses enz enz. allemaal heel gezellig. Diezelfde dag ook nog seks gehad![]()
Vier dates later ben ik erachter gekomen dat ze mij waarschijnlijk leuker vind dan ik haar..
Dat kwam als een klap aan voor d'r, wat ik me natuurlijk kan voorstellen, want "afgewezen" worden is natuurlijk nooit leuk. Echter heeft ze zo op me in lopen praten dat ik heb toegezegd het nog een kans te geven, en mocht het uiteindelijk niks worden had ze daar vrede mee.
Dag erna voelde ik me eigenlijk best wel lullig tegenover haar omdat ik van mezelf weet dat het toch niks gaat worden. Heb vanaf dat moment ook wat meer afstand gehouden, dus niet zoveel appen en lieve dingen zeggen, niet meer afspreken en de eerstvolgende keer dat we elkaar dan zouden ontmoeten was dus op HardBass afgelopen zaterdag.
Daar was er ook niet zoveel aan de hand, gezellig drankje gedaan en even gepraat, maar daar bleef het dan ook bij. Prima zou je zeggen.. dat was het voor mij namelijk ook.
In tussentijd (dus in die 2 weken dat ik het haar heb duidelijk gemaakt niks voor haar te voelen maar uiteindelijk toch heb toegegeven het wilde proberen en afgelopen zaterdag) heb ik een ander meisje leren kennen waar het gek genoeg ineens heel goed mee klikt. Vrijdag met het nieuwe meisje afgesproken en dat was zeer gezellig, de koffie smaakte goed () en het voelt alsof ik haar al een tijdje ken. Ze had haar ervaringen met vorige dates al verteld en ik voelde me nogal aangesproken om me "toch maar te gaan gedragen"... dus zo gezegd zo gedaan, netjes gepraat en op het einde 3 kusjes gegeven.
Toen ik in de auto zat kreeg ik een appje:
"Ben je niet wat vergeten?"
Ik: "Volgens mij niet, wat dan?"
Zij: "Een kus"
Nou, dan weet je het wel. Zij moest nog wandelen met de hond en kwam me al tegemoet lopen. Uiteindelijk gezoend en even met haar en de hond een rondje gewandeld tot we bij haar appartement kwamen. Vroeg ze me mee naar binnen om toch nog iets te drinken..
Van het een komt het ander natuurlijk. Ze vroeg me om te blijven slapen maar gaf wel aan geen seks te willen. Geen probleem ofcourse, na een eerste date mag je dat ook niet verwachten lijkt me. Maar dat ze me vroeg om te blijven slapen was wel een beetje vreemd![]()
Maargoed, om even niet in verdere details te treden ben ik er gisteravond weer geweest en het was opnieuw gezellig. Ik kan me bij haar uitleven, onze humor is hetzelfde, zijn beide gek en hebben nogal dezelfde interesses. Maar toch zit het me een beetje dwars hoe ik "mevrouw 1" heb laten vallen. Is dit normaal of denk ik er te moeilijk over?
Voor de duidelijkheid: mevrouw 1 wil relatie, maar ik niet. Mevrouw 2 is lief, toont interesse en is potentieel relatiemateriaal.
Mevrouw 1 een datemisser en mevrouw 2 een succesdate dus
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:28 schreef Wimperkruller het volgende:
Grote kans dat je alle 4 de vrouwen niet leuk genoeg vindt, denk ik bij dit soort situaties. Anders had je de behoefte toch niet om met alle 4 te daten?
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:43 schreef Kompart het volgende:
[..]
Je gaat vast en zeker naar Bungalup, daar wordt er gefeest en gezwommen
Je hebt mevrouw 1 helemaal niet laten vallen. Bah bah bah. Ik zou maar eens even met de billen bloot naar haar toe gaan want dit vind ik persoonlijk echt niet netjesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:21 schreef Ronzz het volgende:
Begin november een meisje leren kennen via Tinder wat me erg interessant leek. Na leuke gesprekken via app leek het ons wel wat om eens af te spreken. Zo gezegt zo gedaan, op een donderdagmiddag ben ik bij haar thuis geweest en hebben we gebabbeld over onze interesses enz enz. allemaal heel gezellig. Diezelfde dag ook nog seks gehad![]()
Vier dates later ben ik erachter gekomen dat ze mij waarschijnlijk leuker vind dan ik haar..
Dat kwam als een klap aan voor d'r, wat ik me natuurlijk kan voorstellen, want "afgewezen" worden is natuurlijk nooit leuk. Echter heeft ze zo op me in lopen praten dat ik heb toegezegd het nog een kans te geven, en mocht het uiteindelijk niks worden had ze daar vrede mee.
Dag erna voelde ik me eigenlijk best wel lullig tegenover haar omdat ik van mezelf weet dat het toch niks gaat worden. Heb vanaf dat moment ook wat meer afstand gehouden, dus niet zoveel appen en lieve dingen zeggen, niet meer afspreken en de eerstvolgende keer dat we elkaar dan zouden ontmoeten was dus op HardBass afgelopen zaterdag.
Daar was er ook niet zoveel aan de hand, gezellig drankje gedaan en even gepraat, maar daar bleef het dan ook bij. Prima zou je zeggen.. dat was het voor mij namelijk ook.
In tussentijd (dus in die 2 weken dat ik het haar heb duidelijk gemaakt niks voor haar te voelen maar uiteindelijk toch heb toegegeven het wilde proberen en afgelopen zaterdag) heb ik een ander meisje leren kennen waar het gek genoeg ineens heel goed mee klikt. Vrijdag met het nieuwe meisje afgesproken en dat was zeer gezellig, de koffie smaakte goed () en het voelt alsof ik haar al een tijdje ken. Ze had haar ervaringen met vorige dates al verteld en ik voelde me nogal aangesproken om me "toch maar te gaan gedragen"... dus zo gezegd zo gedaan, netjes gepraat en op het einde 3 kusjes gegeven.
Toen ik in de auto zat kreeg ik een appje:
"Ben je niet wat vergeten?"
Ik: "Volgens mij niet, wat dan?"
Zij: "Een kus"
Nou, dan weet je het wel. Zij moest nog wandelen met de hond en kwam me al tegemoet lopen. Uiteindelijk gezoend en even met haar en de hond een rondje gewandeld tot we bij haar appartement kwamen. Vroeg ze me mee naar binnen om toch nog iets te drinken..
Van het een komt het ander natuurlijk. Ze vroeg me om te blijven slapen maar gaf wel aan geen seks te willen. Geen probleem ofcourse, na een eerste date mag je dat ook niet verwachten lijkt me. Maar dat ze me vroeg om te blijven slapen was wel een beetje vreemd![]()
Maargoed, om even niet in verdere details te treden ben ik er gisteravond weer geweest en het was opnieuw gezellig. Ik kan me bij haar uitleven, onze humor is hetzelfde, zijn beide gek en hebben nogal dezelfde interesses. Maar toch zit het me een beetje dwars hoe ik "mevrouw 1" heb laten vallen. Is dit normaal of denk ik er te moeilijk over?
Voor de duidelijkheid: mevrouw 1 wil relatie, maar ik niet. Mevrouw 2 is lief, toont interesse en is potentieel relatiemateriaal.
Mevrouw 1 een datemisser en mevrouw 2 een succesdate dus
Netjes niet nee. Maar waarom moet een man altijd met de billen bloot, en zijn omgekeerd de meeste vrouwen altijd van de subtiele signalen en indirecte communicatie? Met een 'dat je dat niet snapt tot gevolg'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt mevrouw 1 helemaal niet laten vallen. Bah bah bah. Ik zou maar eens even met de billen bloot naar haar toe gaan want dit vind ik persoonlijk echt niet netjes
Echt hoor mannen. Altijd maar weer naar vrouwen wijzen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:16 schreef Koral het volgende:
[..]
Netjes niet nee. Maar waarom moet een man altijd met de billen bloot, en zijn omgekeerd de meeste vrouwen altijd van de subtiele signalen en indirecte communicatie? Met een 'dat je dat niet snapt tot gevolg'![]()
Volgens mij kan ze de bui al wel aardig zien hangen met 'nog een kans'. Misschien beide wat minder snel het bed delen.
Omdat heel veel vrouwen precies hetzelfde doen als deze 'man'. Is het verboden om van mening te veranderen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Echt hoor mannen. Altijd maar weer naar vrouwen wijzen.
Jij vind dat je tegen een vrouw de belofte kan maken dat je iets wil proberen en vervolgens exact het tegenovergestelde kan doen omdat vrouwen?
Het is gewoon onbeschoft. Wat heb je hier nou mee bereikt? Dat dat rotgevoel bij haar veel langer door ettert dan nodig, omdat je zelf te mietig bent om te zeggen waar het op staat. Nou chapeau.
Het is absoluut niet meer een man/vrouw dingetje, als je enigszins een geëmancipeerde man bent. Onzin. En er zijn zat vrouwen die zeggen waar het op staat, echter is het soms vanuit de man net zo goed vaaaag...en wil je niks forceren. Ik heb dit weleens meegemaakt en dan vraag je verduidelijking en dan krijg je net zo'n vage reactie (stel je voor dat je iemand een rotgevoel bezorgt). Vindt een ander dat je dan je conclusies kunt trekken, ik vind best dat hij dan mag weten dat ik het zo niet doe. Ik vind het ook nogal kansloos. Maar ja de pleister er langzaam aftrekken is ook wel inherent aan internetdaten heb ik het idee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Koral het volgende:
[..]
Omdat heel veel vrouwen precies hetzelfde doen als deze 'man'. Is het verboden om van mening te veranderen?is een reactie die je dan kan verwachten als je dit type mens hierop aanspreekt.
Fijn om te lezen dat er ook nog mensen van het andere geslacht zijn die wel zeggen waar het op staat.
Nouja vrouwen zijn er ook wel beter in. Soms zitten je hormonen in de weg, en dan weet je eigenlijk niet eens meteen wat er dwars zit. Tenminste ik..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is absoluut niet meer een man/vrouw dingetje, als je enigszins een geëmancipeerde man bent. Onzin. En er zijn zat vrouwen die zeggen waar het op staat, echter is het soms vanuit de man net zo goed vaaaag...en wil je niks forceren. Ik heb dit weleens meegemaakt en dan vraag je verduidelijking en dan krijg je net zo'n vage reactie (stel je voor dat je iemand een rotgevoel bezorgt). Ik vind het ook nogal kansloos. Maar ja de pleister er langzaam aftrekken is ook wel inherent aan internetdaten heb ik het idee.
Nee, wie wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou maar eens even met de billen bloot naar haar toe gaan want dit vind ik persoonlijk echt niet netjes
Jij bent ook een stuk jonger dan ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja vrouwen zijn er ook wel beter in. Soms zitten je hormonen in de weg, en dan weet je eigenlijk niet eens meteen wat er dwars zit. Tenminste ik..
Maar als ik iets geleerd heb van m'n dates is dat eerlijk zijn het beste werkt. Spartelen is veel erger dan weten waar je aan toe bent. Dus ook in zo'n geval bleer ik gewoon "huuuuh ben hormonaal als de pest" en dan is dat ook meteen weer lekker duidelijk.
dat andere mensen dingen doen die niet oke zijn is toch geen reden om zelf een zak te zijn? Er zijn altijd lulhannessen op de wereld dus dan is er altijd wel iets om achter te schuilenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Koral het volgende:
[..]
Omdat heel veel vrouwen precies hetzelfde doen als deze 'man'. Is het verboden om van mening te veranderen?is een reactie die je dan kan verwachten als je dit type mens hierop aanspreekt.
Fijn om te lezen dat er ook nog mensen van het andere geslacht zijn die wel zeggen waar het op staat.
Ik weet dat mannen zo kunnen zijn helaas. Ik ben maanden op en neer gestuiterd van "je bent fantastisch" naar "ik weet niet of ik af WIL spreken" terug naar "je bent fantastisch". Etc.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij bent ook een stuk jonger dan ikKijk, tuurlijk, ik doe dat ook wel. Soms is het gewoon de wateren testen. Maar date eigenlijk amper meer via internet en nu is het heel toevallig dat ik nog een lijntje heb lopen qua dates maar dat deed ik sowieso bijna nooit, ik kan me dan echt niet focussen
En vind het op de één of andere manier eerlijker om niet zo te vergelijken, snap je?
Even M. daargelaten heb ik dat ghosten, of gewoon niet eerlijk antwoorden en niet duidelijk zijn regelmatig meegemaakt. Een ander laat dat waarschijnlijk gewoon gaan maar ben er echt allergisch voor. Doen ze het in ieder geval niet zomaar weer, denk ik dan maar. Als je echt zo'n stalker hebt die geen afwijzing zal accepteren snap ik het wel hoor maar dat is zelden.
Why the fuck wijs je hem dan niet af?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen zo kunnen zijn helaas. Ik ben maanden op en neer gestuiterd van "je bent fantastisch" naar "ik weet niet of ik af WIL spreken" terug naar "je bent fantastisch". Etc.
Zo'n stalkert heb ik op het moment. Duidelijk aan gemaakt dat ik dit moment iemand date en dat wel genoeg vind. Ik blijf maar berichtjes krijgen, of we niet kunnen blijven appen, hoe het met me gaat etc. Ik reageer gewoon niet meer.
Sorry, ik stop er wel mee. Je had duidelijker moeten zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen zo kunnen zijn helaas. Ik ben maanden op en neer gestuiterd van "je bent fantastisch" naar "ik weet niet of ik af WIL spreken" terug naar "je bent fantastisch". Etc.
Zo'n stalkert heb ik op het moment. Duidelijk aan gemaakt dat ik dit moment iemand date en dat wel genoeg vind. Ik blijf maar berichtjes krijgen, of we niet kunnen blijven appen, hoe het met me gaat etc. Ik reageer gewoon niet meer.
Omdat dat de eerste keer was dat ik echt verliefd was als "volwassenen" en een onzekere kip zonder kop was en dacht dat het allemaal aan mij lag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Why the fuck wijs je hem dan niet af?
Ik begrijp hier zo weinig van.....
Whahahaha Faxiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, ik stop er wel mee. Je had duidelijker moeten zijn
Hmm, maar zijn deze grapjes met.... teleurgestelde ondertoon aantrekkelijk?quote:
neequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, maar zijn deze grapjes met.... teleurgestelde ondertoon aantrekkelijk?
Omdat dat soort types (ook vrouwen!) die afwijzing never nooit niet accepteren en daaraan gaan tornen. Als ik het niet vervelend voor Fripsel zou vinden zou ik haar vragen het te proberen... dat is leuk als het jezelf niet betreftquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Why the fuck wijs je hem dan niet af?
Ik begrijp hier zo weinig van.....
Laten we die discussie niet hierheen halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, maar zijn deze grapjes met.... teleurgestelde ondertoon aantrekkelijk?
Ik snap je niet helemaal? Wat proberen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat dat soort types (ook vrouwen!) die afwijzing never nooit niet accepteren en daaraan gaan tornen. Als ik het niet vervelend voor Fripsel zou vinden zou ik haar vragen het te proberen... dat is leuk als het jezelf niet betreftDe wanhoop die zich van je meester maakt als iemand reageert kun je beter niet zo direct uiten is mijn ervariing
En dat snappen die mensen dus écht niet.
Why not? Hoort toch o.a. in dit topic thuis...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Laten we die discussie niet hierheen halen.
Nee dat is meer iets voor deel 1 of deel 2 denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Why not? Hoort toch o.a. in dit topic thuis...
Bah bah, en al wel ontmoet de eerste?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lijkt me een drogreden voor jezelf zodat je het niet hoeft te doen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat dat soort types (ook vrouwen!) die afwijzing never nooit niet accepteren en daaraan gaan tornen.
Care... Ik ga niet over 3 topics heen stuiteren, iets te extreem omgaan met de regels is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor deel 1 of deel 2 denk ik.
Probeer zelf maar eens joh, het is echt maar een klein percentage daters dat zo stalkt maar je leert het wel aanvoelen. Als ik echt meerdere malen met iemand heb gedate en het leek eerst wel wat ga ik heus niet negeren maar als je heel duidelijk hebt aangegeven het verder niet romantisch te zien zitten en iemand blijft zuigen.. probeer gewoon eensquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me een drogreden voor jezelf zodat je het niet hoeft te doen eerlijk gezegd.
Ja daar heb ik maanden mee gedate. Achja, het was niet leuk uiteindelijk, maar het gebeurt me geen tweede keer en is gedeeltelijk mijn eigen schuld. Ik weet nu in ieder geval waar m'n grens ligt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bah bah, en al wel ontmoet de eerste?
Jaaa hou op. Ik heb iemand op facebook verwijderd ooit en toen ging hij via die chat dronken haatberichten sturen (ik had hem netjes verteld dat het wat mij betreft niet ging werken en dat ik dat oprecht jammer vond maar helaas) van "wat ben je toch een waardeloos wijf" "kankerhoer"
Vet gezellig was datEén mailtje dat ik het had gesaved en als hij me niet met rust zou laten ik ze door zou sturen was gelukkig genoeg.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Care... Ik ga niet over 3 topics heen stuiteren, iets te extreem omgaan met de regels is ook een vak.
Lijkt mij dat afwijzen dan juist werkt. En daarna niet meer reageren als je duidelijk bent geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Probeer zelf maar eens joh, het is echt maar een klein percentage daters dat zo stalkt maar je leert het wel aanvoelen. Als ik echt meerdere malen met iemand heb gedate en het leek eerst wel wat ga ik heus niet negeren maar als je heel duidelijk hebt aangegeven het verder niet romantisch te zien zitten en iemand blijft zuigen.. probeer gewoon eens
Menselijk, maar erg kinderachtig. Vooral dat schelden, dat zegt ook veel over hoe iemand is vind ik. Ik snap de wanhoop wel want heb wel in die positie gezeten en hoe je jezelf ook vertelt dat géén antwoord ook een antwoord is..het is wel lastig als iemand niks meer stuurt. Maar jij geeft zo te lezen wel aan dat je (nu) geen interesse heeft. Hij kan daar nog op ingaan, je kunt nog zoiets sturen als ik wens je heel veel succes bij het daten maar dat kan ook weer flamen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja daar heb ik maanden mee gedate. Achja, het was niet leuk uiteindelijk, maar het gebeurt me geen tweede keer en is gedeeltelijk mijn eigen schuld. Ik weet nu in ieder geval waar m'n grens ligt.![]()
Ik word heel vaak uitgescholden trouwens, of belachelijk gemaakt als ik iemand afwijs.
maar dat gestalk en gezuig overleef je toch ook wel? Gezellig is het niet nee. Maar ik ben liever blij met mijn eigen handelen dan dat ik een paar kutberichten kan voorkomenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Probeer zelf maar eens joh, het is echt maar een klein percentage daters dat zo stalkt maar je leert het wel aanvoelen. Als ik echt meerdere malen met iemand heb gedate en het leek eerst wel wat ga ik heus niet negeren maar als je heel duidelijk hebt aangegeven het verder niet romantisch te zien zitten en iemand blijft zuigen.. probeer gewoon eens
Het gaat niet om wat het lijkt maar om wat er werkelijk gebeurt. Als iemand okee reageert is er helemaal niks aan de hand. Maar krijg je dat soort taferelen (dus echt in discussie gaan alsof je het kunt afdwingen dat iemand je leuk vindt, of refereren aan dat je gezoend hebt dús we moeten trouwens en kindjes maken dan houdt het voor mij wel een keer op hoor) Ben jij ook aan het daten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt mij dat afwijzen dan juist werkt. En daarna niet meer reageren als je duidelijk bent geweest.
Right..je leest weer selectief Rhu. Ga het niet tien keer zeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat gestalk en gezuig overleef je toch ook wel? Gezellig is het niet nee. Maar ik ben liever blij met mijn eigen handelen dan dat ik een paar kutberichten kan voorkomen
huh? Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Right..je leest weer selectief Rhu. Ga het niet tien keer zeggen.
Ja, mijn openingspost hier werd niet op gereageerd, maar ik zit er een beetje mee dat zo een meisje nauwelijks meer interesse toont. Ik heb hier nadrukkelijk naar gevraagd maar afwijzen deed ze niet, en ik erger me daar wel een beetje aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat het lijkt maar om wat er werkelijk gebeurt. Als iemand okee reageert is er helemaal niks aan de hand. Maar krijg je dat soort taferelen (dus echt in discussie gaan alsof je het kunt afdwingen dat iemand je leuk vindt, of refereren aan dat je gezoend hebt dús we moeten trouwens en kindjes maken dan houdt het voor mij wel een keer op hoor) Ben jij ook aan het daten?
Dat het gaat om een héél klein percentage mensen dat je flink bezig kan houden na een afwijzing als je eigenlijk betere dingen te doen hebt was je ontgaan? Daar ging het even om. Het zijn mensen die spammen, niet stoppen, schelden. Dat je vindt dat dat iets is om begrip voor te hebben vind ik dan weer lastig te begrijpen.. Ghosten heb ik volgens mij nog nooit gedaan maar als het zo is zou ik het mezelf wel aanrekenen denk ik. Dat voelt toch niet goed, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? Waar komt dit nou weer vandaan?
Ik gaf gewoon mijn mening over het gesprek (afwijzen en hoe dat te doen en eventuele gevolgen) in zijn algemeen. En ja ik quote jou omdat je net iets zij waar ik persoonlijk anders in sta maar het had ook Fripsel kunnen zijn bijvoorbeeld
Alleen heeft mevrouw 1 dus wel wat geforceerd, die toezegging. Ik bedoel, vraag je wel echt om een kans als je zo handelt of vraag je om het idee van een kans (ter bevestiging dat je niet meteen afgedaan hebt ofzo)? Niet dat zijn actie heel sjiek is (op je in lopen praten, please zeg, grow a spine) ofzo, maar zij wil zich misschien ook liever zo laten bedonderen als ze zoveel moeite doet voor het idee van een kans en verder het ook maar laat zonder duidelijk initiatief. Dan is de overgang minder hard ofzo..?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is absoluut niet meer een man/vrouw dingetje, als je enigszins een geëmancipeerde man bent. Onzin. En er zijn zat vrouwen die zeggen waar het op staat, echter is het soms vanuit de man net zo goed vaaaag...en wil je niks forceren.
Overheen gelezen, sorry.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, mijn openingspost hier werd niet op gereageerd, maar ik zit er een beetje mee dat zo een meisje nauwelijks meer interesse toont. Ik heb hier nadrukkelijk naar gevraagd maar afwijzen deed ze niet, en ik erger me daar wel een beetje aan eigenlijk.
Dat is ook die "wanhoop". Als je voor je gevoel zo op het wachtbankje zit terwijl je dacht dat er iets wederzijds was ontstaan krijg je op een gegeven moment de neiging (misschien raar maar wel menselijk) om iets af te dwingen of juist gewoon een eind aan het gebeuren te maken. Gewoon, omdat die positie (waar je zelf uiteraard ook invloed op hebt) klote is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen heeft mevrouw 1 dus wel wat geforceerd, die toezegging. Ik bedoel, vraag je wel echt om een kans als je zo handelt of vraag je om het idee van een kans (ter bevestiging dat je niet meteen afgedaan hebt ofzo)? Niet dat zijn actie heel sjiek is (op je in lopen praten, please zeg, grow a spine) ofzo, maar zij wil zich misschien ook liever zo laten bedonderen als ze zoveel moeite doet voor het idee van een kans en verder het ook maar laat zonder duidelijk initiatief. Dan is de overgang minder hard ofzo..?
Dit zie je vaker, geen confrontatie of clean break willen/doen. Controversiële suggestie, maar misschien ligt het ook een beetje aan de verwachting dat meiden lief en aardig moeten zijn. Meer dan bij mannen. Daarnaast zijn er gelukkig ook zat mensen die het wel open en eerlijk willen horen, maar we kennen allemaal wel verhalen zoals hier nu ook genoemd worden van mensen die geen nee willen accepteren. Dat hoeft ook niet bepaald mee te helpen om weer zo confronterend te gaan doen, als je het toch moeilijk vindt..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, mijn openingspost hier werd niet op gereageerd, maar ik zit er een beetje mee dat zo een meisje nauwelijks meer interesse toont. Ik heb hier nadrukkelijk naar gevraagd maar afwijzen deed ze niet, en ik erger me daar wel een beetje aan eigenlijk.
daar heb ik absoluut geen begrip voor, voor dat gedrag. Maar het zou mij niet tegenhouden om een keus te maken die ik moreel juist vindquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat het gaat om een héél klein percentage mensen dat je flink bezig kan houden na een afwijzing als je eigenlijk betere dingen te doen hebt was je ontgaan? Daar ging het even om. Het zijn mensen die spammen, niet stoppen, schelden. Dat je vindt dat dat iets is om begrip voor te hebben vind ik dan weer lastig te begrijpen.. Ghosten heb ik volgens mij nog nooit gedaan maar als het zo is zou ik het mezelf wel aanrekenen denk ik. Dat voelt toch niet goed, dat ben ik met je eens.
Mevrouw 1 zat niet op het wachtbankje en kreeg die eerlijkheid gewoon opgediend, maar sloeg die af in favour van het idee dat het nog niet volslagen kansloos was. Om zichzelf vervolgens op dat wachtbankje te plaatsen..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is ook die "wanhoop". Als je voor je gevoel zo op het wachtbankje zit terwijl je dacht dat er iets wederzijds was ontstaan krijg je op een gegeven moment de neiging (misschien raar maar wel menselijk) om iets af te dwingen of juist gewoon een eind aan het gebeuren te maken. Gewoon, omdat die positie (waar je zelf uiteraard ook invloed op hebt) klote is.
Daar verschillen wij dan in denk ik. Moreel juist kan ook zijn dat je voor jezelf niet wil dat iemand die ruimte nog langer krijgt. Ik denk dat het soms kan werken hoor maar internet is vrij toegankelijk en dat merk je soms. Er zitten soms ook echt gevaarlijke mensen tussen en dat zijn meestal mensen aan wie je dat niet gelijk merkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar heb ik absoluut geen begrip voor, voor dat gedrag. Maar het zou mij niet tegenhouden om een keus te maken die ik moreel juist vind
ik heb ook echt mijn fair share of abuse en creepy stalk gedrag wel gehad. Maar ik ga niet mensen niet afwijzen omdat ze creepy kunnen worden. Die onzin overleef je ook wel weer
ja suf van haar. En suf van hem dat ie zei 'nou oké dan'quote:nuOp dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mevrouw 1 zat niet op het wachtbankje en kreeg die eerlijkheid gewoon opgediend, maar sloeg die af in favour van het idee dat het nog niet volslagen kansloos was. Om zichzelf vervolgens op dat wachtbankje te plaatsen..
ja okee, zo kun je het ook lezen. Het zou handig zijn als de poster terugkomtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mevrouw 1 zat niet op het wachtbankje en kreeg die eerlijkheid gewoon opgediend, maar sloeg die af in favour van het idee dat het nog niet volslagen kansloos was. Om zichzelf vervolgens op dat wachtbankje te plaatsen..
ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Deze discussie ontstond omdat iemand schreef dat ie iets dood liet bloeden omdat er een ander was ookal had hij net aangegeven het te willen proberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan in denk ik. Moreel juist kan ook zijn dat je voor jezelf niet wil dat iemand die ruimte nog langer krijgt. Ik denk dat het soms kan werken hoor maar internet is vrij toegankelijk en dat merk je soms. Er zitten soms ook echt gevaarlijke mensen tussen en dat zijn meestal mensen aan wie je dat niet gelijk merkt.
Ik lees vaak van jou dat je weinig tijd hebt voor daten. Waarom steek je dan wel tijd in die mensen? Oprechte vraag hoor. Lijkt me meer iets voor de therapeut of een misgelopen ouderlijke taak. Niet de jouwe
Oh god krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is absoluut niet meer een man/vrouw dingetje, als je enigszins een geëmancipeerde man bent. Onzin. En er zijn zat vrouwen die zeggen waar het op staat, echter is het soms vanuit de man net zo goed vaaaag...en wil je niks forceren. Ik heb dit weleens meegemaakt en dan vraag je verduidelijking en dan krijg je net zo'n vage reactie (stel je voor dat je iemand een rotgevoel bezorgt). Vindt een ander dat je dan je conclusies kunt trekken, ik vind best dat hij dan mag weten dat ik het zo niet doe. Ik vind het ook nogal kansloos. Maar ja de pleister er langzaam aftrekken is ook wel inherent aan internetdaten heb ik het idee.
Nee, dat bedoelde ik ook niet, wilde gewoon iets meer nuance alsof hij de kwade genius is. Ik bedoel, zo raar is het ook niet om door te pakken met iemand met wie het wel klikt in plaats van die on hold te zetten voor de on hold afgekapte vorige date. het was geen relatie in de herkansing ofzo en je date nog een kans geven is niet per definitie een totaal monogame periode tenzij overeen gekomen in deze moderne tijden toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja suf van haar. En suf van hem dat ie zei 'nou oké dan'
Maar dan meteen met een ander rommelen vind ik wel wat meer van suf
En als de ander suffe dingen doet wil dat nog niet zeggen dat je gewoon een piemel moet zijn
Die is vast bezig met mevrouw 2quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja okee, zo kun je het ook lezen. Het zou handig zijn als de poster terugkomt
Huh? Nee joh, bedoelde meer geëmancipeerd in de zin van we nemen tegenwoordig wat meer allebei het initiatief, óók in het afwijzen etc. Verder niks hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef Koral het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit weer.
Je schrijft het zelf al 'ik heb wel eens'. Ipv ik maak altijd mee dat.
Over het algemeen genomen zijn vrouwen meer fijnzinnig, subtiel, gerafineerd, sensitiever, etc dan mannen. Over het algemeen genomen zijn mannen meer grofmazig, direct en ongevoeliger. Dan heb je aan beide kanten natuurlijk altijd de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.
Heeft verder niets met emancipatie te maken. Emancipatie gaat over de achtergestelde positie van de vrouw. Hierboven wordt niemand achter gesteld. Er worden kwaliteiten aan vrouwen en mannen toegedicht. Live with it.
Ah, aangezien we inmiddels ook al aan het verantwoording afleggen waren voor het afwijzen van scheldende heren en/of dames en het daar meer over ging begreep ik je inderdaad verkeerd dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Deze discussie ontstond omdat iemand schreef dat ie iets dood liet bloeden omdat er een ander was ookal had hij net aangegeven het te willen proberen.
Ik vind dan dat je op zijn minst even een gesprek moet voeren waarin je aangeeft dat het klaar is. En in 1 gesprek kun je dan duidelijk genoeg zijn
Dus dat kost je een uurtje. Daar maak ik dan wel tijd voor. Als ik van mezelf vind dat ik het in dat uur niet goed heb aangepakt en dat ook merk aan de reactie van de ander dan zet ik dat nog graag even recht. Daar loopt mijn weekplanning niet van vast hoor
nee maar hij vraagt 'had ik dit anders moeten doen?' En het antwoord is duidelijk ja (in mijn ogen)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik ook niet, wilde gewoon iets meer nuance alsof hij de kwade genius is. Ik bedoel, zo raar is het ook niet om door te pakken met iemand met wie het wel klikt in plaats van die on hold te zetten voor de on hold afgekapte vorige date. het was geen relatie in de herkansing ofzo en je date nog een kans geven is niet per definitie een totaal monogame periode tenzij overeen gekomen in deze moderne tijden toch?
[..]
Die is vast bezig met mevrouw 2
dan reageer ik niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, aangezien we inmiddels ook al aan het verantwoording afleggen waren voor het afwijzen van scheldende heren en/of dames en het daar meer over ging begreep ik je inderdaad verkeerd dan.
Tuurlijk, mee eens. Was iedereen maar zo netjes. Dat kost inderdaad een uurtje. Maar als er daarna doorgegaan wordt, wat doe je dan Rhu?
Volgens mij sloot ik, na mijn stukje over dat sommige dingen ook wel duidelijk zijn zonder volledig met de billen bloot moeten, af met iets over beide?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat andere mensen dingen doen die niet oke zijn is toch geen reden om zelf een zak te zijn? Er zijn altijd lulhannessen op de wereld dus dan is er altijd wel iets om achter te schuilen
Dat meisje heeft niets fout gedaan dus hij moet geen piemel zijn. Simpel zat volgens mij
Ja, hij had het anders aan kunnen pakken was ook niet mijn discussie-insteek. Opmerkingen als zij heeft niets fout gedaan dan weer wel..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar hij vraagt 'had ik dit anders moeten doen?' En het antwoord is duidelijk ja (in mijn ogen)
Als zij dat komt vragen zeg ik ook dat zij een muts is omdat zoiets niet af te dwingen is
ik vind het een suffe actie maar niet iets fouts*. Met iemand anders slapen terwijl je net een meisje hebt gezegd dat je het met haar gaat proberen vind ik wel vrij foutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, hij had het anders aan kunnen pakken was ook niet mijn discussie-insteek. Opmerkingen als zij heeft niets fout gedaan dan weer wel..
ik heb het niet over schuld maar over een zak zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Volgens mij sloot ik, na mijn stukje over dat sommige dingen ook wel duidelijk zijn zonder volledig met de billen bloot moeten, af met iets over beide?
Waarom er dan weer over schuld naar 1 partij gewezen moet worden...
Trouwens als iemand allergisch is voor valse verwachtingen ben ik het wel
Oh ja, is het een strakke definitie wat nog een kans geven inhoudt? Na vier dates vind ik het best een aanname om te denken dat je toch in een soort van monogaam beginstadium richting een relatie zou zitten. Zeker als de tegenpartij je aangeeft het niet zo te voelen zeg maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het een suffe actie maar niet iets fouts*. Met iemand anders slapen terwijl je net een meisje hebt gezegd dat je het met haar gaat proberen vind ik wel vrij fout.
Prima praktijkvoorbeeld wat er kan gebeuren als je zo eerlijk aangeeft wat jij wil, zonder oog te willen hebben voor wat die ander zegt te willen. Dat valt voor mij eveneens in de categorie fout.quote:*ze heeft juist heel eerlijk aangegeven wat ze wil (denk ik). Dat je door iemand voor het blok te zetten/hem dat gevoel te geven als hij juist probeert er een punt achter te zetten gaat je niet geven wat je wil. Maar ik vind het niet moreel verwerpelijk dat je gewoon uitspreekt wat jij wil
dat ligt voor mij helemaal aan hoe dat gegaan isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, is het een strakke definitie wat nog een kans geven inhoudt? Na vier dates vind ik het best een aanname om te denken dat je toch in een soort van monogaam beginstadium richting een relatie zou zitten. Zeker als de tegenpartij je aangeeft het niet zo te voelen zeg maar.
[..]
Prima praktijkvoorbeeld wat er kan gebeuren als je zo eerlijk aangeeft wat jij wil, zonder oog te willen hebben voor wat die ander zegt te willen. Dat valt voor mij eveneens in de categorie fout.
Alsof dat nog wat uitmaakt als ze toch niet luistertquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
Zij luisterde niet maar hij gaf niet aan wat hij wilde
De enige die het over schuld heeft en aan het wijzen is, ben je zelf. Wat zei doet is ook niet goed. Maar als zei in de sloot was gesprongen, was je er toch ook niet achteraan gesprongen omdat ze dat vraagt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Volgens mij sloot ik, na mijn stukje over dat sommige dingen ook wel duidelijk zijn zonder volledig met de billen bloot moeten, af met iets over beide?
Waarom er dan weer over schuld naar 1 partij gewezen moet worden...
Trouwens als iemand allergisch is voor valse verwachtingen ben ik het wel
Ik vind dus, dat als je aangeeft wat je wil (je hebt immers niets te zeggen over de ander) helemaal niet geen oog hebt voor wat de ander zegt te willen. Ja, als je dat dan blijft zeggen of het niet accepteert, dan mag de ander daar wat van vinden natuurlijk. Maar het is toch gewoon je gevoel en iets wat je zelf (graag) zou willen? Lijkt me dat je daar niet fout mee kunt zitten, in de zin van dat je dan de ander niet ziet. Tuurlijk heeft verliefdheid vaak dat bord voor de kop- gebeuren tot gevolg maar zie niet in waarom ze én verantwoording moet afleggen voor wat ze voelt/heeft uitgesproken én ook nog eens niet hoeft te verwachten dat hij het duidelijk afkapt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja, is het een strakke definitie wat nog een kans geven inhoudt? Na vier dates vind ik het best een aanname om te denken dat je toch in een soort van monogaam beginstadium richting een relatie zou zitten. Zeker als de tegenpartij je aangeeft het niet zo te voelen zeg maar.
[..]
Prima praktijkvoorbeeld wat er kan gebeuren als je zo eerlijk aangeeft wat jij wil, zonder oog te willen hebben voor wat die ander zegt te willen. Dat valt voor mij eveneens in de categorie fout.
ja dat vind ik wel. Dan kun jij tenminste met een goed gevoel weg lopen zonder de zaak te verergerenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt als ze toch niet luistert
Volgens mij ben ik redelijk een voorstander van duidelijk communiceren (waarin ik hier wellicht kansloos heb gefaaldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dus, dat als je aangeeft wat je wil (je hebt immers niets te zeggen over de ander) helemaal niet geen oog hebt voor wat de ander zegt te willen. Ja, als je dat dan blijft zeggen of het niet accepteert, dan mag de ander daar wat van vinden natuurlijk. Maar het is toch gewoon je gevoel en iets wat je zelf (graag) zou willen? Lijkt me dat je daar niet fout mee kunt zitten, in de zin van dat je dan de ander niet ziet. Tuurlijk heeft verliefdheid vaak dat bord voor de kop- gebeuren tot gevolg maar zie niet in waarom ze én verantwoording moet afleggen voor wat ze voelt/heeft uitgesproken én ook nog eens niet hoeft te verwachten dat hij het duidelijk afkapt.
Hoop is één ding, maar op welke basis is het realistisch om te verwachten dat hij nadat hij aangaf ermee te willen kappen monogaam voor haar te moeten gaan? Waren ze daarvoor exclusief?quote:Iedereen kijkt anders naar monogaam zijn tijdens het daten maar vind het niet heel raar dat ze dat hoopte/verwachtte. Iemand zei ze heeft te snel seks gehad. Dat denk ik niet maar ik denk wel dat het zo blijft dat als er al gevoelens zijn dat helemaal erger wordt na de seks.. dus tja, wie zal het zeggen?
We waren het er al over eens dat hij zijn ruggengraat had moeten gebruiken ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik wel. Dan kun jij tenminste met een goed gevoel weg lopen zonder de zaak te verergeren
Just did...al zit ik gek genoeg wel met een klotegevoel nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Zei, ja?
Wees gewoon duidelijk naar elkaar en beëindig dingen netjes. Zeker als je elkaar al een tijdje ziet / spreekt is dat wel fijn voor beide partijen..
Ik denk dat je echt verliefde mensen gewoon niet zoveel aan kunt rekenen, dat is mi toch een soort verstandsverbijstering. Tuurlijk, het is onrealistisch en dat weet ze snel genoeg straks hoor. Dan kan ze zichzelf waarschijnlijk wel voor haar kop slaanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik redelijk een voorstander van duidelijk communiceren (waarin ik hier wellicht kansloos heb gefaald), ik val hier dus over dat zij het niet wilde laten bij zijn duidelijke wil om het af te kappen. Ik vind verliefdheid een slecht excuus om je zin door te willen drijven, ten koste van wat degene waar je oh zo verliefd op bent zegt te willen. Ga je dan doordrammen voor een kans, dan lijkt het mij vooral logisch om niet meer te gaan verwachten dan hetgeen wat je daarvoor kreeg. Een date.
[..]
Hoop is één ding, maar op welke basis is het realistisch om te verwachten dat hij nadat hij aangaf ermee te willen kappen monogaam voor haar te moeten gaan? Waren ze daarvoor exclusief?
Als haar gevoelens erger worden na het hebben van seks, zou ze er slim aan doen even te peilen hoe hij erover dacht in plaats van gewoon ermee door te gaan tot ze erachter kwam dat hij na vier kansen er niet hetzelfde over dacht.
[..]
We waren het er al over eens dat hij zijn ruggengraat had moeten gebruiken ja.
Hoezo? Het is toch als reactie op een post over iets beginnends? Of bedoel je de algemene posts?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het een superinteressante discussie, maar wellicht goed om het onderwerp 'afwijsbeleid tijdens daten' af te splitsen naar een nieuw topic?
Nah ik denk misschien iets te veel voor de mods.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch als reactie op een post over iets beginnends? Of bedoel je de algemene posts?
Haarzelf jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt verliefde mensen gewoon niet zoveel aan kunt rekenen, dat is mi toch een soort verstandsverbijstering. Tuurlijk, het is onrealistisch en dat weet ze snel genoeg straks hoor. Dan kan ze zichzelf waarschijnlijk wel voor haar kop slaan![]()
Juist omdat het meer lading heeft voor sommigen, pleit ik dat je daar vooraf zelf over nadenkt enzo. Het lijkt me vrij duidelijk dat als je voor seks het bed induikt je een boodschap afgeeft dat je daar ok mee bent. Dan ligt de verantwoording niet bij de ander om even te checken of het wel casual kan of dat het als een liedfesverklaring gezien wordt of moet worden ofzo.quote:Mja en toch heeft seks voor sommige mensen méér lading. Ook dat moet je samen duidelijk stellen vind ik dan.
Ik hou ook op hoor modjes en Androquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Haarzelf ja
[..]
Juist omdat het meer lading heeft voor sommigen, pleit ik dat je daar vooraf zelf over nadenkt enzo. Het lijkt me vrij duidelijk dat als je voor seks het bed induikt je een boodschap afgeeft dat je daar ok mee bent. Dan ligt de verantwoording niet bij de ander om even te checken of het wel casual kan of dat het als een liedfesverklaring gezien wordt of moet worden ofzo.
Ok ok, shutting up now![]()
je hebt wel gelijk hoor, bij nader inzienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nah ik denk misschien iets te veel voor de mods.Ik dacht dat het misschien iets te weinig over de specifieke poster op zich ging en meer over algemene datingzaken. En we weten allemaal wat er in deel 1 is gebeurd
Laat maar, verder.
Is ook zo.. Lekker laten gaan. Maargoed, baal ervan dat mensen niet willen afwijzen als alles daarop lijkt te wijzen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef eefje801 het volgende:
Overheen gelezen, sorry.
Dat begrijp ik wel. Heb je haar al ontmoet en alles? Want op zich, als je ook al nadrukkelijk hebt gevraagd kun je ook nog schrijven dat je het niet zo netjes vindt hoe het gelopen is en dat je dat jammer vindt. Dat je wel snapt dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft maar dat je zelf anders in elkaar steekt, qua communiceren. Reageert ze niet binnen twee dagen? Verwijder haar nummer, richt je ergens anders op (sowieso goed) en mocht ze ooit toch de behoefte voelen om te reageren dan zie je het wel.
Ik vind het zelf nooit een excuus eigenlijk, als iemand vraagt of het nog wat kan worden / whatever / iets / dan moet je naar mijn mening gewoon eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit zie je vaker, geen confrontatie of clean break willen/doen. Controversiële suggestie, maar misschien ligt het ook een beetje aan de verwachting dat meiden lief en aardig moeten zijn. Meer dan bij mannen. Daarnaast zijn er gelukkig ook zat mensen die het wel open en eerlijk willen horen, maar we kennen allemaal wel verhalen zoals hier nu ook genoemd worden van mensen die geen nee willen accepteren. Dat hoeft ook niet bepaald mee te helpen om weer zo confronterend te gaan doen, als je het toch moeilijk vindt..
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De enige die het over schuld heeft en aan het wijzen is, ben je zelf. Wat zei doet is ook niet goed. Maar als zei in de sloot was gesprongen, was je er toch ook niet achteraan gesprongen omdat ze dat vraagt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.![]()
Ik heb hints los gepeuterd, het is binnen een uur rijden, en heeft meer dan 5 glijbanen.
quote:
Ze leest niet eens meequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:47 schreef Koral het volgende:
[..]Jij hebt het over billen bloot en ik heb het over beide. Pas nu kom je met wat 'het slachtoffer' deed ook niet goed is.
Iets met splinter en balk
Weekend he, echt dan moet je werkelijk geen ene kut te doen hebben gehadquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:11 schreef Moro het volgende:
Van het weekend een date gehad, gelijk mijn slechtste ervaring ooit bij een date. Afgezien van lichamelijke aantrekking stonden we lijnrecht tegenover elkaar. Ik vind een discussie geen probleem maar elk onnozel onderwerp werd een discussie waarbij het enkel om nuance verschillen ging. Het was al een twijfel gevalletje maar goed als je het niet probeert weet je het niet.
Zij: een “iets” te dikke vrouw die zich niet veel van andermans meningen aantrekt en kan niet werken in verband met een chronische ziekte. Op zich nog niet per se een probleem ware het niet dat ze zich verplicht voelde om mij daar continue aan te herinneren.
Op een gegeven moment maar gezegd dat wij het bijna met niks eens zijn, maar je raad het al zelfs daar was ze het niet mee eens. Hard gelachen, afscheid genomen en gegaan.
Jij bent echt onzeker op dit moment. Dat je zo'n gast na een week nog een kans geeft moet je niet doen. Als ie interesse heeft, laat ie dat wel wel blijken binnen een paar uur of dagen. Hopelijk zie je zelf in dat je iemand beters verdiend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Andromache het volgende:
BoL, wat doe je je onaardige imago toch weer eer aan. Hosselen in het weekend is toch juist dikke prima? Als het leuk is, plak je er zo nog wat uurtjes achteraan zonder dat bedtijd roept, kinderen, of andere dingen.
Twijfel tussen deel 2, 3, eigen topic en HVJJN. Dan toch maar hier: het leek maandag een goed idee om grenzen te stellen aan de date die me zo lief vond en zo aardig voor me was toen ik bij hem was en retesexy, maar al een week niks uit zichzelf had laten horen. Ik heb het afgekapt, kon de onzekerheid niet aan, vond deze lage contactfrequentie niet normaal, en hij toonde sowieso weinig interesse in mij. En toch blijf ik maar aan hem denken omdat.... ja... waarom eigenlijk? Heb ik het fout gedaan? Ligt de fout bij mij? Had ik nog meer geduld moeten hebben, heb ik hem tekortgedaan?
Nu maar weer mijn eigen leven leiden, dan? Pffft, iemand nog tips voor omgaan met datemissers? En dus maandag een troostdate. En wederom vergeten te googlen voordat de date beklonken werdHet is een TU'er, potentieel extreem nerd dus, die wel bij een studentenvereniging zat. In foto's buiten Tinder zit met elke man die ik google wel een stijgende lijn, ik knap steeds minder snel af. Als 'ie niet echt sociaal of spontaan is, houd ik het even voor gezien en ga ik dus maar dat leven
leiden.
Maak jij nu een opmerking over iemand die onzeker is??quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij bent echt onzeker op dit moment. Dat je zo'n gast na een week nog een kans geeft moet je niet doen. Als ie interesse heeft, laat ie dat wel wel blijken binnen een paar uur of dagen. Hopelijk zie je zelf in dat je iemand beters verdiend.
Ja. Omdat ik ook zie dat dit niet hoort. Zulke dames tref ik nooit met daten bijvoorbeeld. Dit zijn de 'rebound' gevallen. Ik gun haar een leuke vent.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:40 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Maak jij nu een opmerking over iemand die onzeker is??
Niet teveel bij stilstaan denk ik altijd maar. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar datemissers horen er helaas bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Andromache het volgende:
BoL, wat doe je je onaardige imago toch weer eer aan. Hosselen in het weekend is toch juist dikke prima? Als het leuk is, plak je er zo nog wat uurtjes achteraan zonder dat bedtijd roept, kinderen, of andere dingen.
Twijfel tussen deel 2, 3, eigen topic en HVJJN. Dan toch maar hier: het leek maandag een goed idee om grenzen te stellen aan de date die me zo lief vond en zo aardig voor me was toen ik bij hem was en retesexy, maar al een week niks uit zichzelf had laten horen. Ik heb het afgekapt, kon de onzekerheid niet aan, vond deze lage contactfrequentie niet normaal, en hij toonde sowieso weinig interesse in mij. En toch blijf ik maar aan hem denken omdat.... ja... waarom eigenlijk? Heb ik het fout gedaan? Ligt de fout bij mij? Had ik nog meer geduld moeten hebben, heb ik hem tekortgedaan?
Nu maar weer mijn eigen leven leiden, dan? Pffft, iemand nog tips voor omgaan met datemissers? En dus maandag een troostdate. En wederom vergeten te googlen voordat de date beklonken werdHet is een TU'er, potentieel extreem nerd dus, die wel bij een studentenvereniging zat. In foto's buiten Tinder zit met elke man die ik google wel een stijgende lijn, ik knap steeds minder snel af. Als 'ie niet echt sociaal of spontaan is, houd ik het even voor gezien en ga ik dus maar dat leven
leiden.
Als het leuk is, maar vindt je daten op zich wel leuk genoeg of zoek je liever eigenlijk iets meer er in?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Andromache het volgende:
Omdat je hem leuk genoeg vindt om stiekem bevestiging te willen kunnen zien in dat jij zo iemand wel waardig zijn ofzo?quote:Twijfel tussen deel 2, 3, eigen topic en HVJJN. Dan toch maar hier: het leek maandag een goed idee om grenzen te stellen aan de date die me zo lief vond en zo aardig voor me was toen ik bij hem was en retesexy, maar al een week niks uit zichzelf had laten horen. Ik heb het afgekapt, kon de onzekerheid niet aan, vond deze lage contactfrequentie niet normaal, en hij toonde sowieso weinig interesse in mij. En toch blijf ik maar aan hem denken omdat.... ja... waarom eigenlijk? Heb ik het fout gedaan? Ligt de fout bij mij? Had ik nog meer geduld moeten hebben, heb ik hem tekortgedaan?
Leidt je een eigen leven als je het in het teken lijkt te stellen van iemand te vinden? Gaat het daten, inclusief de aanloop via datingsites en apps, niet ten koste van andere dingen? Ben je aan het aanvullen of opvullen of is het afleiding?quote:Nu maar weer mijn eigen leven leiden, dan? Pffft, iemand nog tips voor omgaan met datemissers? En dus maandag een troostdate. En wederom vergeten te googlen voordat de date beklonken werd![]()
Vindt je jezelf wel spontaan als je met behulp van google al een beeld probeert te vormen, inclusief vooroordelen en alles? Als je dates afspreekt voor je gaat googlen en daarna een stijgende lijn constateert, ondanks vooroordelen, dat je ergens naartoe lijkt te werken. Bekijk je de man wel als individu als hij beter moet zijn dan de vorige alsof het een soort van wedstrijd is? Probeer je dan voor jezelf niet iets meer te bewijzen dan gewoon een leuke date met een leuke man te scoren?quote:Het is een TU'er, potentieel extreem nerd dus, die wel bij een studentenvereniging zat. In foto's buiten Tinder zit met elke man die ik google wel een stijgende lijn, ik knap steeds minder snel af. Als 'ie niet echt sociaal of spontaan is, houd ik het even voor gezien en ga ik dus maar dat levenleiden.
Misschien kun je er beter eerst voor jezelf zijn. Niks mis met je wonden likken, maar zorg wel goed voor jezelf. Als je daar geen trek in hebt, moet je dat zelf weten natuurlijk, maar dan is daten misschien ook even niet zo een goed idee. Als je top notch wil scoren, dan kun je maar beter met de beste versie van jezelf komen en niet bevestiging willen zoeken in dat je het wel waard bent om soort van gered te worden ofzo..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:24 schreef Andromache het volgende:
Moeten ze er wel zijn he... ach, ik voel me niet lekker, nauweljjks wat gegeten vandaag, ben labiel.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren date gehad met iemand van Tinder. Was leuk!Voelde toch wel een soort van kriebel. Leuke, spontane meid. Vervolg gaat er gelukkig komen. Ben benieuwd
Hehe.quote:
Tinder, werkt dat nog ja?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren date gehad met iemand van Tinder. Was leuk!Voelde toch wel een soort van kriebel. Leuke, spontane meid. Vervolg gaat er gelukkig komen. Ben benieuwd
Nicequote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Tinder, werkt dat nog ja?
Maar leuk om te lezen gozer!
Wel iemand voor het serieuze ja haha. We gaan het zienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice
Relatiepotentieel, of gewoon voor de leuk?
Je bedoeld, je moet überhaupt iemand treffen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja hoorMaar je moet net de juiste treffen. Thanks!
[..]
Wel iemand voor het serieuze ja haha. We gaan het zien
Je moet iemand treffen die tenminste wat terug zegt in eerste instantie. Waarmee je een gesprek kan voeren. Niet iedereen op Tinder voldoet daaraanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld, je moet überhaupt iemand treffen?
Kijk, ik herken er wel wat in. Ben ook snel "needy" als ik iemand leuk vind. Waarom? Geen idee, maar als ik kijk waar het bij mij soms misging is het denk ik de bevestiging zoeken bij de ander terwijl ik die in mezelf moet vinden. En het mooiste is natuurlijk als iemand dat begrijpt maar daar kan en mag je niet van uitgaan. Als ik jouw beschrijving zo hoor denk ik niet dat de belachelijk knappe man nou zo'n iemand was waar je iets heel serieus' mee aan kunt gaan. Maar da's altijd makkelijk lullen als het jezelf niet betreft, I knowquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Andromache het volgende:
leiden.
Ook dat, maar laten we eerst maar eens met het krijgen van matches beginnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet iemand treffen die tenminste wat terug zegt in eerste instantie. Waarmee je een gesprek kan voeren. Niet iedereen op Tinder voldoet daaraan
IJsbaanmeisje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat, maar laten we eerst maar eens met het krijgen van matches beginnen.
Maargoed, dinsdag waarschijnlijk een date met iemand die ik irl ontmoet heb. Ja, dat kan dus ook...
Jaquote:
Dat hoop ikquote:
Pics in DMquote:
Nee de 22e zijn we 9 jaar samen, dus rond die tijd doen we altijd al wat, Valentijnsdag valt er altijd zo dicht op. Ga dan waarschijnlijk schaatsen met m'n vriend, en nachtje naar een hotel.quote:
We hebben er in de 9 jaar dat we samen zijn nooit iets aan gedaan, dus voor ons is het gewoon een dag zoals iedere andere dag.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar valentijn
Maar ik zou het wel een beetje raar vinden om dan met iemand anders af te spreken. Misschien flauw want het is gewoon maar een datum
Stuur je nummer even, app ik je een foto. Stuur jij er ook een van jouw date?quote:
Wel raar om met iemand anders af te spreken jaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar valentijn
Maar ik zou het wel een beetje raar vinden om dan met iemand anders af te spreken. Misschien flauw want het is gewoon maar een datum
Heel eerlijk, mijn motivatie? Heb erg nagedacht over je woorden, vandaag. Als ik nadenk over de reden waarom ik date, is omdat ik iemand wil vinden die van me houdt, die bij me wil zijn, om fantastische seks mee te hebben, die plezier met me maakt, uiteindelijk een gezinnetje maken. Ik wil vooral dat gezin en de seks. Mannen in mijn leven heb ik al onder mijn vrienden (oude en toekomstige). En ik voel niet als hoofdreden dat ik mijn liefde aan iemand wil geven die ik heel bijzonder vind. Ja, dat is heel mooi meegenomen en heel waardevol, maar als dat niet komt, is het ook goed. Dan ga ik gewoon door met mijn eigen leven weer invulling geven en opnieuw leuke dingen doen. Dus ik sta er inderdaad zelf niet op wederkerige basis in.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Kijk liever naar of je de mensen waarmee je wel meer twee-richtingsverkeer niet tekort doet door het snel af te kappen, wegens niet zo sexy als mr unavailable. Kijk liever naar je eigen motivatie om te(blijven) daten en wat je daar nou echt uit wil halen.
Het is afleiding. Ontwijkgedrag. Misschien ben ik er ook niet klaar voor. MAAR DE TIJD TIKT DOORRRRRRR.quote:Gaat het daten, inclusief de aanloop via datingsites en apps, niet ten koste van andere dingen? Ben je aan het aanvullen of opvullen of is het afleiding?
Ik laat morgen wel doorgaan, want ik vind het niet kunnen om het af te zeggen, en ik ben ook wel oprecht benieuwd wie hij nu precies is. In het slechtste geval heb ik als het ware op een na-het-werkborrel gezeten waar ik na een uurtje weer aftaai. Er zijn ergere dingen.quote:Zou je zelf een troostdate willen zijn voor een ander? Ben je dan wel serieus naar deze gegadigde of lijkt het meer een troostprijs, want niet gedate is een misgelopen kans ofzo?
Is het googlen überhaupt wel zo een goed idee?
[..]
Vindt je jezelf wel spontaan als je met behulp van google al een beeld probeert te vormen, inclusief vooroordelen en alles? Als je dates afspreekt voor je gaat googlen en daarna een stijgende lijn constateert, ondanks vooroordelen, dat je ergens naartoe lijkt te werken. Bekijk je de man wel als individu als hij beter moet zijn dan de vorige alsof het een soort van wedstrijd is? Probeer je dan voor jezelf niet iets meer te bewijzen dan gewoon een leuke date met een leuke man te scoren?
Helemaal waar. Binnenkort heb ik een klusweekend bij vrienden, en ga ik familie zien. Na morgen houd ik het hier even voor gezien. Ik meld me over een paar maanden wel weer. Als ik mijn dingen beter op orde heb.quote:Misschien kun je er beter eerst voor jezelf zijn. Niks mis met je wonden likken, maar zorg wel goed voor jezelf. Als je daar geen trek in hebt, moet je dat zelf weten natuurlijk, maar dan is daten misschien ook even niet zo een goed idee. Als je top notch wil scoren, dan kun je maar beter met de beste versie van jezelf komen en niet bevestiging willen zoeken in dat je het wel waard bent om soort van gered te worden ofzo..
Probeer anders eens echt even stil te staan even in plaats van maar weer door te gaan in de datecarroussel. Wat Koral geloof ik aanraadde, plan eens een weekend richting de ver weg wonende familie en vrienden. Of vraag of een vriendin een weekendje bij langs komt voor wijn en ijs ofzo. Weer even opladen en bedenken waar je het nou eigenlijk echt voor doet en wil blijven doen enzo..
Hoezo kan je niet meer spontaan zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:30 schreef Andromache het volgende:
Ja, ik vind dat de komende date beter moet zijn dan de andere. Ik wil de best mogelijke uitkiezen. Spontaan zijn voelt als iets dat ik me niet meer kan permitteren. Ik ben geen 20 meer.
Succes he !quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat, maar laten we eerst maar eens met het krijgen van matches beginnen.
Maargoed, dinsdag waarschijnlijk een date met iemand die ik irl ontmoet heb. Ja, dat kan dus ook...
Goed plan, meid. Het is ook nog heel kort geleden joh en je had hoop op een andere toekomst dat snap ik wel dat je daar nog heel erg mee bezig bent nu. Na die maandjes kijk je alweer heel anders tegen bovenstaande tekst aan, wat ik je brom. Het leven loopt gewoon niet lineair, helaas.. maar dat wil niet zeggen dat er niet nog heel veel mooie dingen voor je in het verschiet liggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heel eerlijk, mijn motivatie? Heb erg nagedacht over je woorden, vandaag. Als ik nadenk over de reden waarom ik date, is omdat ik iemand wil vinden die van me houdt, die bij me wil zijn, om fantastische seks mee te hebben, die plezier met me maakt, uiteindelijk een gezinnetje maken. Ik wil vooral dat gezin en de seks. Mannen in mijn leven heb ik al onder mijn vrienden (oude en toekomstige). En ik voel niet als hoofdreden dat ik mijn liefde aan iemand wil geven die ik heel bijzonder vind. Ja, dat is heel mooi meegenomen en heel waardevol, maar als dat niet komt, is het ook goed. Dan ga ik gewoon door met mijn eigen leven weer invulling geven en opnieuw leuke dingen doen. Dus ik sta er inderdaad zelf niet op wederkerige basis in.
[..]
Het is afleiding. Ontwijkgedrag. Misschien ben ik er ook niet klaar voor. MAAR DE TIJD TIKT DOORRRRRRR.
[..]
Ik laat morgen wel doorgaan, want ik vind het niet kunnen om het af te zeggen, en ik ben ook wel oprecht benieuwd wie hij nu precies is. In het slechtste geval heb ik als het ware op een na-het-werkborrel gezeten waar ik na een uurtje weer aftaai. Er zijn ergere dingen.
Ja, ik vind dat de komende date beter moet zijn dan de andere. Ik wil de best mogelijke uitkiezen. Spontaan zijn voelt als iets dat ik me niet meer kan permitteren. Ik ben geen 20 meer.
[..]
Helemaal waar. Binnenkort heb ik een klusweekend bij vrienden, en ga ik familie zien. Na morgen houd ik het hier even voor gezien. Ik meld me over een paar maanden wel weer. Als ik mijn dingen beter op orde heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |