abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:44:27 #61
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159133933
Pffft, ben de hele tijd aan het denken aan BKM. Het was gewoon fantastisch, de afgelopen date. Hoe hier meer van maken? Afwachten tot hij weer wat stuurt. Is erg lastig. Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen.... :{ :X

Ondertussen: date met mijnheer Snorkel van a.s. dinsdag krijgt steeds meer vorm. Drankje doen, en als het niet bevalt, pleite :s)

zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom spelletjes spelen?
Je kunt ook gewoon iemand leuk vinden en daarin investeren. (en nee dat is niet het zelfde als claimen)
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:49:06 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159134103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:21 schreef Hyaenidae het volgende:

Ok sorry dan.
Inderdaad hoort dit niet in dit topic thuis, is in R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10 beter op zijn plek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159135148
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Pffft, ben de hele tijd aan het denken aan BKM. Het was gewoon fantastisch, de afgelopen date. Hoe hier meer van maken? Afwachten tot hij weer wat stuurt. Is erg lastig. Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen.... :{ :X

Ondertussen: date met mijnheer Snorkel van a.s. dinsdag krijgt steeds meer vorm. Drankje doen, en als het niet bevalt, pleite :s)

zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date

[..]

Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:27:11 #64
138876 Andromache
pi_159135498
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?

wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
pi_159136019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)
Claimen: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Kun je *insert 5 data*?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk. ;)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:42:50 #66
138876 Andromache
pi_159136113
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Operc het volgende:

[..]

Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)

[..]

Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk. ;)
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.

en nu, een halve dag later? coach me even ajb :)
pi_159136213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.

niks. Ga sporten of zo
Je hoeft niet elke dag contact te hebben

Ik dacht sowieso dat hij niet iets serieus wilde?
Maar is dit niet meer dating stap 2?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159136264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Oh je hebt hem al gesproken vandaag. :P Ik dacht dat je nog aan het afwachten was hoe hij de date vond enzo. :) Je hoeft dus niet perse iets te sturen om te zien of hij het ook leuk vond. (Wachten is moeilijk, ik weet het. ;) )
Ehm, qua investeren zou ik zeggen, hou het open. Dus luchtige vragen waar je niet direct antwoord op hoeft. Dus geen "Wat ben je aan het doen/kijk je nu ook naar die en die film", maar eerder: "Nog plannen dit weekend?" Dan hoeft hij niet meteen te reageren (het weekend duurt nog een tijdje.)

Overigens mag je best origineler zijn dan 'nog plannen dit weekend?', maar het gaat even om het principe. :P
pi_159136283
quote:

[..]

wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Je kunt toch heel duidelijk en op een leuke manier aangeven dat jij hem graag weer wil zien en dat de bal hiervoor bij hem ligt? :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:33:43 #70
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159138191
quote:

[..]

Hmm boeiend iets wel, serieel of parallel daten.

Ik ben wel voor het serieel daten denk ik. Eerste 1 a 2 afspraken kan er toevallig nog een date met een ander bijkomen maar als je op het punt komt van 'kijken of hier meer in zit dan gewoon gezellig' en zeker als er gezoend (of meer) gaat worden vind ik meerdere dates niet echt ok.

Of je moet daar onderling open over zijn (zoals de meid in de blog) en de ander(en) vindt dat ok.

Bij een dergelijke tekst na date 1, incl de insteek om het voorlopig zo te laten, zou ik overigens wel afknappen. Ben veel te jaloers/bezitterig daarvoor. Maar ik begrijp open relaties bijv ook niet. Zal wel een dingetje van mij zijn ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:55:35 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_159138994
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.

Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.

Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar niet voor herhaling vatbaar.

Op naar de volgende!

[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 16-01-2016 00:05:37 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_159139281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.

Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.

Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar voor herhaling vatbaar.

Op naar de volgende!
Daar mist een woord.
Ja doei.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:06:12 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_159139300
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar mist een woord.
Thanks!

Daar tipte iemand anders me ook al over. :P

Ben nu mijn verdriet aan het drinken met een tempelierbiertje. Daar zal dat wel door komen :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_159142263
Bah, ik vind hem echt leuk, knap en lief ;(
  zaterdag 16 januari 2016 @ 08:17:11 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159143181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 02:55 schreef Wimperkruller het volgende:
Bah, ik vind hem echt leuk, knap en lief ;(
Waarom Is dat bah?

Ik heb straks ontbijt/brunch date. Of gewoon afspraak, geen idee. We gaan t zien. Wel zin in *O*
pi_159143281
Ik vind het eng.

Gezellig! 1e afspraakje?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 08:39:14 #77
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159143307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 08:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind het eng.

Gezellig! 1e afspraakje?
Ahh ok, dat snap ik. Ik Was ff bang dat je Was afgewezen en er daarom van baalde. Heb je al enig idee wat hij van jou vindt?

Ja, klopt. Was helemaal niet gepland, toevallig aan de praat geraakt via de Facebook pagina van een gezamenlijke vriendin. Voordeel Is dat de verwachtingen niet al te groot zijn :)
pi_159147693
Nee dat is t niet. Hij is verliefd, maar zie wel hoe t loopt! Ik vind het echt leuk met hem.

Ah dat is leuk! Dan weet je ook al een beetje hoe hij is omdat je vriendin hem kent (toch?)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:34:29 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159149715
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Nee dat is t niet. Hij is verliefd, maar zie wel hoe t loopt! Ik vind het echt leuk met hem.

Ah dat is leuk! Dan weet je ook al een beetje hoe hij is omdat je vriendin hem kent (toch?)
Leuheukkkkk voor jullie :) probeer er, ondanks dat t eng is, van te genieten.

Ontbijt was gezellig *O*
Was afentoe wel beetje stil maar we vonden t ook best eng :X
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:19:18 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159150458
Binnenkort weer date. Andere dame. Drankje doen. Zonder verwachtingen en dat bevalt me prima :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 19:52:28 #81
138876 Andromache
pi_159155093
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?

hoe voel je je nu Wimperkruller?

SonicVolcano: wanneer mag je?
pi_159155274
Inmiddels twee dates gehad met een oud-collega. Beide keren was het erg gezellig en ook via de app is het contact prima. Komende week gaan we weer afspreken.

Toch twijfel ik of ik wel verder moet gaan; ben nog steeds niet verliefd. Aan de andere kant hebben we veel dezelfde interesses en is ze bijvoorbeeld heel sociaal. Het zou echter fijn zijn om haar qua uiterlijk ook écht leuk te vinden en dat ontbreekt dus (nog).

Lastig..
  zaterdag 16 januari 2016 @ 20:02:55 #83
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159155352
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:

We gaan waarschijnlijk volgende week nog afspreken. Verder geen idee.
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 21:24:26 #84
447051 crew  Peejtur
pi_159157805
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat had ik woensdag :D We zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen. _O-
We hebben het 4 rondes plus toetje volgehouden. Ook goed vol nu onderweg naar huis. Date van 4 uur die erg geslaagd was. Denk wel een tweede!
pi_159169653
ik heb twee hele leuke dates gehad, eind vorig jaar en begin januari. Online ontmoet maar woonde eindje weg dus eerst heel veel geappt en keertje gebeld en toen een beetje nerveus van "dommerd waar ga je nu belanden" 2 uur in de trein gezeten en daar meteen maar een heel weekend gebleven _O-

En in januari nog een keer. Het is echt leuk, we hebben films gekeken, en cupcakes gebakken O+ En hij maakt ontbijt op bed. De volgende keer komt hij me helemaal hier ophalen en blijf ik weer een weekend daar. ^^

Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten 8)7
  zondag 17 januari 2016 @ 12:04:10 #86
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_159169994
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
ik heb twee hele leuke dates gehad, eind vorig jaar en begin januari. Online ontmoet maar woonde eindje weg dus eerst heel veel geappt en keertje gebeld en toen een beetje nerveus van "dommerd waar ga je nu belanden" 2 uur in de trein gezeten en daar meteen maar een heel weekend gebleven _O-

En in januari nog een keer. Het is echt leuk, we hebben films gekeken, en cupcakes gebakken O+ En hij maakt ontbijt op bed. De volgende keer komt hij me helemaal hier ophalen en blijf ik weer een weekend daar. ^^

Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten 8)7
Gewoon een goede biefstuk :9
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159170044
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:04 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Gewoon een goede biefstuk :9
Nee is saai :9
  zondag 17 januari 2016 @ 13:15:16 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159171651
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:

Deze week denk ik. Die ander is niks geworden. Van beide kanten misten we wat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159172938
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
pi_159175792
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet. ;(
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')