Ahh ok, dat snap ik. Ik Was ff bang dat je Was afgewezen en er daarom van baalde. Heb je al enig idee wat hij van jou vindt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind het eng.
Gezellig! 1e afspraakje?
Leuheukkkkk voor julliequote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Nee dat is t niet. Hij is verliefd, maar zie wel hoe t loopt! Ik vind het echt leuk met hem.
Ah dat is leuk! Dan weet je ook al een beetje hoe hij is omdat je vriendin hem kent (toch?)
We gaan waarschijnlijk volgende week nog afspreken. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
We hebben het 4 rondes plus toetje volgehouden. Ook goed vol nu onderweg naar huis. Date van 4 uur die erg geslaagd was. Denk wel een tweede!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Gewoon een goede biefstukquote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
ik heb twee hele leuke dates gehad, eind vorig jaar en begin januari. Online ontmoet maar woonde eindje weg dus eerst heel veel geappt en keertje gebeld en toen een beetje nerveus van "dommerd waar ga je nu belanden" 2 uur in de trein gezeten en daar meteen maar een heel weekend gebleven![]()
En in januari nog een keer. Het is echt leuk, we hebben films gekeken, en cupcakes gebakkenEn hij maakt ontbijt op bed. De volgende keer komt hij me helemaal hier ophalen en blijf ik weer een weekend daar. ^^
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Deze week denk ik. Die ander is niks geworden. Van beide kanten misten we wat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
Hij vindt je in ieder geval interessant.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet.
Ik ga zwemmen de volgende keer. Bijzonder genoeg?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Hij komt ze juist niet vaak tegen, dus moet juist wel voorzichtig doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Juist niet toch? Heerlijk om niet rustig aan te hoeven doen in bed. Ik wil ook weer zo'n date maar mijn dates zijn helaas niet zo gemakkelijk of duidelijk daarin.
Nooit met een eerste of 2e date doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Omdat ik niet echt de behoefte heb om mijn vriendengroep uit te breiden.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnen
Vliegeren lijkt me best leukquote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |