Dit is ook precies wat ik er leuk aan vind en hoe het is gegaan gister. Dat ik erover mijmer, dat is gewoon ook een karaktereigenschap. Ik was mezelf, het was mijn eigen plek dus ik was op mijn gemak. Wat ik ook al zei tegen MissGump, natuurlijk geef ik er misschien een te hoopvolle draai aan maar ik ben wat dat betreft nog even mild voor mezelf, gevoelens zijn ook niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:13 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.
Dat laatste kan ook die opmerkingen verklaren waar je misschien iets achter ziet of gewoon apart vond dat hij ze maakte. Maar laat ze er zijn, blijf bij je nieuw gekozen aanpak en geniet gewoon van het relaxte samen zijn als vrienden. Als ik het dan goed begrijp weet die dat jij mogelijk iets meer in hem ziet dan alleen vriendschap, dan zou die inderdaad duidelijker tegen je zijn als het bij hem ook aan het komen is.
Mannen kunnen – zeker wanneer ze het een beetje van je weten – soms wat blijven polsen door hints te geven of een beetje plagen en dan te bekijken hoe je erop reageert. Simpelweg omdat aandacht en je geliefd voelen gewoon fijn voor je ego kan zijn. Dat kun je net zo onduidelijk terug doen als je daar de behoefte voor voelt, hoeft er niet meteen iets achter schuil te zitten voor je en hij zal heus niet weg rennen of zo.
Het is verder op die manier relaxed, zet je nergens druk en dat maakt het juist zo leuk omdat je niet steeds zit te denken van ik moet zus en zo doen, anders vind die me misschien niet meer leuk. Lekker laten vallen, want hij vind de omgang zoals die al is leuk, anders gaat die niet met je wijn drinken en ouwehoeren op z'n vrije avond.
Jammer! Hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.
Dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Morgen en all you can eat sushi date. Zin in. Zowel in sushi als de date
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.
Dat is toch ook helemaal niet erg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
De sex is wel hastikke goed.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Sexquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?
mja nee wel moeilijk. Want dan betekent dat ik er 1tje aan het lijntje moet houden. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.
Jammer! Het is leuk maar de gevoelens zijn er niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
7 dates? Waar twijfel je dan nog over? Als ik twijfel kap ik het na 2 of maximaal 3 dates wel af...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushi![]()
![]()
Vanavond 7e date met een jongen. Ik vind hem echt leuk, maar toch twijfel ik ergens over. Alleen ik weet niet waar ik precies over twijfel.. ik weet ook niet waarom ik twijfel want er zit niks fout (volgebs mij) .
Hoe heb je dat besproken?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:25 schreef sanger het volgende:
Gisteravond een eerste date gehad. Ergens wat gaan drinken, en was best wel gezellig. Hadden daarvoor pas 2 dagen contact, en de date kwam ook eigenlijk heel spontaan op.
Na de date haar thuis gebracht en thuis afgezet. Had niet echt signalen doorgekregen dat ze meer wilde dus heb ik niets geprobeerd en ze nodigde me ook niet uit "voor een bakkie bij haar". Achteraf had ze dat wel gewild maar had ze van mij geen signalen gehad dat ik daarvoor openstond, dus durfde ze niet goed uit angst een blauwtje te lopen.
We hebben nu voor morgenmiddag afgesproken om het "slot" overnieuw te doen
Wees daar wel alert op, dat je niet alsnog alles op zijn voorwaarden doet, en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het me te lastig wordt en ik kan dat niet dan kan ik altijd nog uitchecken. Tot die tijd heb ik het gewoon gezellig.
aaaah nee! Maar die oud date moet je niet mee tellen hoor... bij die weet je nooit wat er in zit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh maar verliefdheid, dat wil ik wel! Het kan ook heel prima zijn dat dat met héél iemand anders zal zijn. Maar ik geloof niet zo in zoete woordjes en beloftes (meer). Ben ik te vaak mee op de koffie gekomen, doe ik zelf ook niet meer. En wanneer ik dat wat loslaat moet ik wel héél zeker van iemand zijn eerst. Dus ja, dat vergt ook iemand die daar weer doorheen prikt. Heb geen haastquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')
Maar misschien is dit comment al weer veel te offtopic, sorry mods, ik ga alweer terug naar mijn fictieve 'ik date niet'-topic.
Dankje, dat is serieus wel een goede tipquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wees daar wel alert op, dat je niet alsnog alles op zijn voorwaarden doet, en niet de jouwe.![]()
Date met BKM was... o man...Héél lief, maar ook meer dat ik niet aan de grote klok ga hangen.
Genegenheid in optima forma. Kan me maar niet concentreren op mijn werk omdat ik de hele tijd besmuikt zit te glimlachen.
Echter is hij wel wat gesloten, en komen de vragen met interesse naar de persoon achter de date vooral van mijn kant. Hij is meer van kijken hoe het komt. Misschien volgende keer iets van zeggen, misschien ook niet. Ik kijk ook wel.
Het voelt heerlijk.
Too bad for youquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet vaak vrouwen tegen waar ik niet voorzichtig mee hoef te zijn in bed.
Via de app. We hebben gisternacht tot een uur of 3 nog liggen appen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer! Het is leuk maar de gevoelens zijn er niet?
[..]
7 dates? Waar twijfel je dan nog over? Als ik twijfel kap ik het na 2 of maximaal 3 dates wel af...
[..]
Hoe heb je dat besproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |