Good busy!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef Andromache het volgende:
hoera!
Morgen tweede date met belachelijk knappe man, ofwel BKM .![]()
![]()
![]()
![]()
Begin volgende week een date met mijnheer Snorkel. Echter, dit is er weer een die ik pas na het afspreken voor de date gegoogled heb. Net als bij de crosser staat zijn uiterlijk me niet echt aan![]()
Maar het moet gezegd, bij de crosser was het sowieso een nee. Deze kan het misschien met zijn charme in persoon nog redden. Het appcontact is in ieder geval heel erg spontaan en leuk. We gaan het zien.
Les: eerst proberen je Tinder-contact te vinden op andere foto's, vóór je een date regelt
Als je niet weet of het een date is. Waarom vraag je dat niet gewoon dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon een duikdate doen joh, zie je er niks vanVeel plezier! Zou trouwens als hij echt iets raars heeft in zijn uitstraling niet afspreken. (als het dat is wat je bedoelt)
Hier ook goed bezig:
Vanavond komt de friendzoneman iets in mijn huis fiksen en eten. Is dit stiekem toch daten? Ik heb het gevoel van wel, we shall see. Ik had het in ieder geval prima zelf kunnen fiksen, zullen we maar zeggen
Dit is die man die me een soort van afwees na een héél voorzichtige toenadering. Ik ga dus uit van vriendschap. Maar iets zegt me dat hij gewoon geschrokken is, vooral gezien de frequentie waarmee hij contact zoekt en initiatief neemt om af te spreken. We zullen zien maar ik probeer gewoon ook de (beginnende) vriendschap te waarderen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je niet weet of het een date is. Waarom vraag je dat niet gewoon dan?
Ik ga daar ook niet van uit. Echter de signalen blijven gewoon onduidelijk. Als dat nog steeds die "sociale handicap" is dan heb ik wel wat tips voor hem.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou er gezien jullie verleden juist niet vanuit gaan dat het meer is. Daar ging het juist eerder fout
Mijn update:
Date nog steeds met de waar-gaat-dit-heen-man. Gaat nog steeds nergens heen.
En ik heb iemand nieuws ontmoet. Pas 1 date gehad maar een 2e komt er wel aan
Heb alleen even weinig tijd voor daten dus het kan even gaan duren allemaal
Ik wil het niet steeds analyseren. Het is een gevoel. Er is niet zozeer geen aantrekkingskracht maar iets anders. Aan zijn lichaamstaal te merken heeft hij wel degelijk interesse. Misschien een totaal gebrek aan ervaring. Ik kom er vanzelf wel achter en in de tussentijd heb ik gewoon gezellige afspraken met hem en ondernemen we dingen. Het is niet meer zo ongemakkelijk als net na die avond.quote:
Hij zou goed tussen mijn "gewone" vrienden passen. Hij blijkt veel opener (ook over zichzelf) dan ik had verwacht. Het gevoel had ik juist eerst wel (kende hem al een tijd via een vriendengroep), hij was zeker blij met het contact maar had niet dat gevoel. Daar hadden we het eigenlijk nog vóór die twee "dates" al over gehad. Maar ik heb daar toch totaal geen invloed op, behalve wanneer ik het loslaat. En dat lijkt nu best goed te gaan. Omdat er in principe niets op het spel staat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef Wizz-Art het volgende:
Klinkt logisch, met name dat je het nu eens omdraait. Hoe vind je hem als een 'gewone' vriend? Als je het leuk en gezellig hebt samen maar jij hebt nog altijd dat gevoel niet van meer en hij ook niet dan kun je ook de vriendschap behouden die er is. Uit vriendschap kan er trouwens ook iets ontstaan hè, soms hebben dingen wat tijd nodig om zich te ontwikkelen.
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.quote:
Niet lullig bedoeld hoor maar heb je niet het idee dat je misschien jezelf een beetje voor de gek houdt? Als ik verliefd op iemand ben/heel erg leuk vind en hij mij niet, dan kan ik met mijn verstand altijd heel goed beredeneren waarom we gewoon prima vrienden kunnen zijn, maar qua gevoel wil ik stiekem gewoon omver geblazen worden met een romantisch gebaar omdat ie stiekem toch ook hoteldebotel op me isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zou goed tussen mijn "gewone" vrienden passen. Hij blijkt veel opener (ook over zichzelf) dan ik had verwacht. Het gevoel had ik juist eerst wel (kende hem al een tijd via een vriendengroep), hij was zeker blij met het contact maar had niet dat gevoel. Daar hadden we het eigenlijk nog vóór die twee "dates" al over gehad. Maar ik heb daar toch totaal geen invloed op, behalve wanneer ik het loslaat. En dat lijkt nu best goed te gaan. Omdat er in principe niets op het spel staat.
Er waren vanavond wel wat opmerkingen van zijn kant. Ik ben daar verder niet op ingegaan omdat ik zoiets heb van als je toch terugkomt op wat je eerder zei dan moet je dat duidelijk zeggen, ik durf nu echt niet meer te denken dat het iets betekent ofzo. Die opmerkingen betroffen dingen in de toekomst. Ontmoeten van zijn vrienden, of hij een ochtendmens is of niet. Eigenlijk is dit voor mij een ultieme les in de controle op het date-vlak loslaten omdat ik zelf eens niet het tempo bepaal. Of dat nu qua vriendschap is of wat anders, het is sowieso een goed idee
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor maar heb je niet het idee dat je misschien jezelf een beetje voor de gek houdt? Als ik verliefd op iemand ben/heel erg leuk vind en hij mij niet, dan kan ik met mijn verstand altijd heel goed beredeneren waarom we gewoon prima vrienden kunnen zijn, maar qua gevoel wil ik stiekem gewoon omver geblazen worden met een romantisch gebaar omdat ie stiekem toch ook hoteldebotel op me is
Dit is ook precies wat ik er leuk aan vind en hoe het is gegaan gister. Dat ik erover mijmer, dat is gewoon ook een karaktereigenschap. Ik was mezelf, het was mijn eigen plek dus ik was op mijn gemak. Wat ik ook al zei tegen MissGump, natuurlijk geef ik er misschien een te hoopvolle draai aan maar ik ben wat dat betreft nog even mild voor mezelf, gevoelens zijn ook niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:13 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.
Dat laatste kan ook die opmerkingen verklaren waar je misschien iets achter ziet of gewoon apart vond dat hij ze maakte. Maar laat ze er zijn, blijf bij je nieuw gekozen aanpak en geniet gewoon van het relaxte samen zijn als vrienden. Als ik het dan goed begrijp weet die dat jij mogelijk iets meer in hem ziet dan alleen vriendschap, dan zou die inderdaad duidelijker tegen je zijn als het bij hem ook aan het komen is.
Mannen kunnen – zeker wanneer ze het een beetje van je weten – soms wat blijven polsen door hints te geven of een beetje plagen en dan te bekijken hoe je erop reageert. Simpelweg omdat aandacht en je geliefd voelen gewoon fijn voor je ego kan zijn. Dat kun je net zo onduidelijk terug doen als je daar de behoefte voor voelt, hoeft er niet meteen iets achter schuil te zitten voor je en hij zal heus niet weg rennen of zo.
Het is verder op die manier relaxed, zet je nergens druk en dat maakt het juist zo leuk omdat je niet steeds zit te denken van ik moet zus en zo doen, anders vind die me misschien niet meer leuk. Lekker laten vallen, want hij vind de omgang zoals die al is leuk, anders gaat die niet met je wijn drinken en ouwehoeren op z'n vrije avond.
Jammer! Hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.
Dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Morgen en all you can eat sushi date. Zin in. Zowel in sushi als de date
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.
Dat is toch ook helemaal niet erg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
De sex is wel hastikke goed.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Sexquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
De sex is wel hastikke goed.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |