Geen slecht plan, maar het ding is dat ik ook niet weet of het echt iets gaat/kan worden. Je kunt leuk met elkaar praten voor maanden via het internet, feit is dat we elkaar maar 2 dagen in het echt hebben gezien. Ik vind dit persoonlijk wel wat snel om al een conclusie te trekken. Via tekst met elkaar praten is sowieso al meer tricky in mijn opzicht omdat je geen emotie ziet achter wat er getypt wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou haar iig laten weten hoe je over haar bent gaan denken. Anders zit je je misschien maanden te verheugen op iets onrealistisch? En als het wederzijds is, zijn er misschien ineens wel eerdere mogelijkheden om elkaar te zien!
Of je trekt te snel conclusies? Dat ze later fb vrienden worden wil niets zeggen. Ik heb de mensen die ik date vaak niet op fb ook al date ik ze al een poosquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga denk ik vooral in dit deel posten voorlopig. Even jullie mening over iets.
Drie weken terug van een Tindermatch het nummer gefixt. Kon enigszins leuke gesprekken hebben met haar, maar heb ze leuker meegemaakt. Maar goed, op WhatsApp kan het altijd anders zijn dan IRL. Ik bleef casual en appte haar maar eens in de zoveel dagen, omdat ik uit ervaring zie dat in het begin needy doen een afknapper is. Anyway, vroeg d'r vorige week op date voor deze week. Dat wilde ze wel en ze zou in haar agenda kijken. Vroeg ik gisteren of ze het al wist, maar ik kreeg geen reactie. Zag ik een uurtje later in mijn nieuwsoverzicht op Facebook dat ze een relatie heeft?!En die jongen kent ze (hoogstwaarschijnlijk) ook van Tinder, want ze kent 'm korter dan ik (recenter mee bevriend dan ik).
Ik weet even niet wat ik met dit verhaal moet en hoe ik me moet voelen (behalve dat ik baal dat een vreselijk lekker ding door m'n vingers is geglipt). Maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik het best raar vind dat ze al zo snel een relatie heeft (via Tinder nog wel). Of vind ik het alleen raar omdat ik jelly ben?Ze is 18 trouwens en geen laagopgeleide tokkie.
Leuk verhaal! Ik zeg: zoveel mogelijk Skypen en Facetimen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen slecht plan, maar het ding is dat ik ook niet weet of het echt iets gaat/kan worden. Je kunt leuk met elkaar praten voor maanden via het internet, feit is dat we elkaar maar 2 dagen in het echt hebben gezien. Ik vind dit persoonlijk wel wat snel om al een conclusie te trekken. Via tekst met elkaar praten is sowieso al meer tricky in mijn opzicht omdat je geen emotie ziet achter wat er getypt wordt.
Zou het ook met haar leeftijd te maken kunnen hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het ook raar, zo snel, maar er zijn nu eenmaal mensen die zo graag een relatie hebben, dat ze het al snel zo noemen. Dat het telkens weer misloopt en ze dan al snel op een behoorlijk aantal mislukte 'relaties' zitten, houdt ze niet tegen. Telkens weer zijn ze hoteldebotel en is dit echt, alleen al omdat er iemand is die daarin mee gaat.
Je kunt je afvragen of je zo iemand echt wil daten.
Leeftijd kan, maar ik zie het ook zeker bij ouderen dan 18.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zou het ook met haar leeftijd te maken kunnen hebben?Ze was qua uiterlijk precies m'n type (zo damn knap, oh my gawwwwd!
) en qua innerlijk had ze veel van dezelfde interesses en idealen als ik. Dus ik dacht: yeah, dit wordt wat. Maar nu ik een beetje over die schrik heen ben van haar nieuwe relatie, vraag ik me inderdaad af of ik überhaupt wel met haar wilde daten uiteindelijk ... Al weet ik dat ik dit alles een beetje overanalyseer uit jaloezie.
Zou kunnen, maar dan vind ik het alsnog raar dat ze met me wilde daten vorige week. Ik had dan iets gezegd als: "Nee, ik date nu met iemand en het is best serieus." Had Tinder dan ook allang verwijderd en niet pas eergisteren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je trekt te snel conclusies? Dat ze later fb vrienden worden wil niets zeggen. Ik heb de mensen die ik date vaak niet op fb ook al date ik ze al een poos
Nee, het is nu even flink balen en de les eruit halen dat ik sneller moet azen op een date. Over twee weken boeit het me toch niks meer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leeftijd kan, maar ik zie het ook zeker bij ouderen dan 18.
Beetje jaloezie mag, als je maar reëel blijft en het niet te lang voedt 😉
Nu vul je alsnog in en dat lijkt mij compleet zinloosquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan vind ik het alsnog raar dat ze met me wilde daten vorige week. Ik had dan iets gezegd als: "Nee, ik date nu met iemand en het is best serieus." Had Tinder dan ook allang verwijderd en niet pas eergisteren.
Wat kost een ticket nou? 300 euro?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:01 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen slecht plan, maar het ding is dat ik ook niet weet of het echt iets gaat/kan worden. Je kunt leuk met elkaar praten voor maanden via het internet, feit is dat we elkaar maar 2 dagen in het echt hebben gezien. Ik vind dit persoonlijk wel wat snel om al een conclusie te trekken. Via tekst met elkaar praten is sowieso al meer tricky in mijn opzicht omdat je geen emotie ziet achter wat er getypt wordt.
Komende zomer was ik sowieso van plan weer naar die kant van Europa te gaan en zou haar dan opzoeken omdat ik in de buurt ben. Speciaal voor haar alleen reizen doe ik in ieder geval niet.
Ze heeft wel interesse in Nederland dus wellicht zijn er wel opties om al iets in april te regelen en haar deze kant op te halen. We zijn nu beiden onze scriptie aan het schrijven voor onze studie.
Bedankt voor je input, stof tot nadenken.
Ik zeg toch ook heel straight up dat ik het een beetje overanalyseer uit jaloezie? Over twee weken hoor je me er toch niet meer over. Maar goed, zal ik haar nog wat appen? Laatste bericht was de vraag van mij wanneer ze tijd had volgende week.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nu vul je alsnog in en dat lijkt mij compleet zinloos
Je weet niet hoe serieus ze waren, of zijn, of wat hun afspraken waren. Misschien is het een ex die terug is en zag ze dat vorige week echt niet aankomen
Weet jij veel. En je zult het ook niet weten. Echt compleet zinloos om er over te gaan nadenken
Dan kom je weer needy over als je niet uit kijktquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, het is nu even flink balen en de les eruit halen dat ik sneller moet azen op een date. Over twee weken boeit het me toch niks meer.En wilde jullie ook gewoon updaten.
Wachten of ze reageert en dan tijdens de daten horen wat haar verhaal is? Hoor en wederhoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook heel straight up dat ik het een beetje overanalyseer uit jaloezie? Over twee weken hoor je me er toch niet meer over. Maar goed, zal ik haar nog wat appen? Laatste bericht was de vraag van mij wanneer ze tijd had volgende week.
Dankjewel! Ik doe mijn best!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Leuk verhaal! Ik zeg: zoveel mogelijk Skypen en Facetimen.
Klopt klopt, tickets kosten niet zo veel. Ik probeerde het in eerste instantie niet zo serieus te nemen na terugkomst omdat het maar een impressie was van 2 dagen en ik niet had gedacht dat we contact zouden blijven houden door de lange afstand. Maar als je het na maanden nog steeds leuk hebt, tsja. Op een gegeven moment moest ik er wel eens over gaan nadenken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:01 schreef Koral het volgende:
[..]
Wat kost een ticket nou? 300 euro?
Ik weet niet wat je spendeert als je een keer een avond uit gaat? 60 euro? Dus een paar keer in het weekend een avondje chatten en je hebt het al terug verdiend.
M.i. kun je het maar beter goed aanpakken en ontdekken of ze echt zo leuk is als je denkt (valentijnsdag over een maand), of er helemaal niet meer aan denken.
Ja, ik snap hier dus niks van. Mijn regel is altijd een paar weken wat vertrouwen opbouwen en daarna daten. Had ooit contact met een FOK!ster en die vond het na vier maanden nog te snel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Dan kom je weer needy over als je niet uit kijkt
Weet niet of ik zin heb om haar homovriendje te zijn en aan te horen wat ze te vertellen heeft omtrent die dude.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Wachten of ze reageert en dan tijdens de daten horen wat haar verhaal is? Hoor en wederhoormisschien heeft ze wel leuke vriendinnen
Mijn ervaring met FOK!sters is toch echt anders. Maar dit verhaal gaat dan ook over Tinder, misschien is dat anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Vertrouwen opbouwen? Je gaat wat drinken met ze. Naar mijn mening kan je beter te snel dan te langzaam zijn met het voorstellen van een date.
Bij leuk contact gewoon na een paar dagen / 1 week voorstellen om wat te gaan drinken. Vaak duurt het dan nog wel een paar dagen voor je allebei kunt en zit je snel al aan twee weken na match moment.
Zal het eens proberen dan. Maar met deze chick kon ik sowieso niet snel afspreken, want was tijdens ons chatcontact bij m'n ouders. Is aan de andere kant van het land, heb geen ov meer en vind quality time bij m'n ouders belangrijker. Maar goed ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Andromache het volgende:
Ik zeg: op alle online datingplatformen op korte termijn een date regelen, niet te lang chatten/appen. Ook Fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst aan mezelf en toekomst werken.
Naar mijn mening zit ik hier goed: Leuke vrienden, opzoek naar een (leuke) baan en ik ben sociaal alles behalve onhandig.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef K44S het volgende:
Ik ben ook weer terug.
Was tijdje bezig met het huisgenootje van m'n nichtje.
Eerste date was prima, potje poolen en daarna weer naar huis. Klik was er zeker alleen chemie miste.
2e date: Met haar , m'n nichtje en nog een huisgenootje wezen stappen in de buurt... ging ook lekker helaas nog steeds alleen de klik.
3e date: Samen met haar "gekookt" en een leuke nachtgehad. nog steeds alleen de klik.
4e date: Pannenkoeken gegeten in Utrecht.... en daarna was zij er eigenlijk wel over uit dat het niets meer werd/word dan klik en geen chemie.
Hier was ik het wel mee eens.
Daarbij wil zij over lange tijd ( 2 jaar,... 3 jaar) gaan reizen. En ik heb daar geen behoefte aan (niet dat dat niet kan komen of dat zij er over paar jaar anders overdenkt).
Maar goed.
Al met al erg jammer dat het niets geworden is omdat we het op vele fronten goed konden vinden en ik alles"best"vond.
Nu heb ik voorlopig geen zin om te datenik kan me herinneren dat jij haar ook niet zo vond. Dus wat is er dan precies jammer? Krijg bij jou altijd het gevoel dat je gewoon graag verkering wil om je kwartet compleet te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst aan mezelf en toekomst werken.
Naar mijn mening zit ik hier goed: Leuke vrienden, opzoek naar een (leuke) baan en ik ben sociaal alles behalve onhandig.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |