Hebben jullie verder wel wat ondernomen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet vaak vrouwen tegen waar ik niet voorzichtig mee hoef te zijn in bed.
je maakt een grapje he?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit heeft mij in ieder geval super geholpen.
Nee, mij heeft het serieus geholpen.quote:
Jawel, we zijn regelmatig wel wat wezen doen. Gisteravond nog naar standup comedy geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hebben jullie verder wel wat ondernomen dan?
Ik geloof er idd weinig vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, mij heeft het serieus geholpen.
Al wordt het wel gebracht als spam en flink aangedikt, maar krijg nu een stuk meer aandacht van de vrouwtjes dan voorheen terwijl ik gewoon mezelf ben gebleven en ook met nofap gestopt ben. Maar je hoeft het niet geloven, ook dikke prima. En kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, als je gewoon een onwijze oetlul bent of er echt niet uitziet wordt het nooit wat.
Hoort niet in dit topic.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, mij heeft het serieus geholpen.
Al wordt het wel gebracht als spam en flink aangedikt, maar krijg nu een stuk meer aandacht van de vrouwtjes dan voorheen terwijl ik gewoon mezelf ben gebleven en ook met nofap gestopt ben. Maar je hoeft het niet geloven, ook dikke prima. En kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, als je gewoon een onwijze oetlul bent of er echt niet uitziet wordt het nooit wat.
Iets van 200 dollar voor betaald in totaal, maar dat is het me dubbel en dik waard geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik geloof er idd weinig vanMaar als het voor jou gewerkt heeft prima.
Maar ook zo veel geld voor betaald dus?
En ik heb 2 leuke dates. Dus gaat tot nu toe nog prima zonder dat soort dingen.
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom spelletjes spelen?
Je kunt ook gewoon iemand leuk vinden en daarin investeren. (en nee dat is niet het zelfde als claimen)
Inderdaad hoort dit niet in dit topic thuis, is in R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10 beter op zijn plek.quote:
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Pffft, ben de hele tijd aan het denken aan BKM. Het was gewoon fantastisch, de afgelopen date. Hoe hier meer van maken? Afwachten tot hij weer wat stuurt. Is erg lastig. Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....![]()
![]()
Ondertussen: date met mijnheer Snorkel van a.s. dinsdag krijgt steeds meer vorm. Drankje doen, en als het niet bevalt, pleite![]()
zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
[..]
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)
[..]
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk.
niks. Ga sporten of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.
en nu, een halve dag later? coach me even ajb
Oh je hebt hem al gesproken vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.
en nu, een halve dag later? coach me even ajb
Je kunt toch heel duidelijk en op een leuke manier aangeven dat jij hem graag weer wil zien en dat de bal hiervoor bij hem ligt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Hmm boeiend iets wel, serieel of parallel daten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Daar mist een woord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Thanks!quote:
Waarom Is dat bah?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:55 schreef Wimperkruller het volgende:
Bah, ik vind hem echt leuk, knap en lief
Ahh ok, dat snap ik. Ik Was ff bang dat je Was afgewezen en er daarom van baalde. Heb je al enig idee wat hij van jou vindt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind het eng.
Gezellig! 1e afspraakje?
Leuheukkkkk voor julliequote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Nee dat is t niet. Hij is verliefd, maar zie wel hoe t loopt! Ik vind het echt leuk met hem.
Ah dat is leuk! Dan weet je ook al een beetje hoe hij is omdat je vriendin hem kent (toch?)
We gaan waarschijnlijk volgende week nog afspreken. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
We hebben het 4 rondes plus toetje volgehouden. Ook goed vol nu onderweg naar huis. Date van 4 uur die erg geslaagd was. Denk wel een tweede!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Gewoon een goede biefstukquote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
ik heb twee hele leuke dates gehad, eind vorig jaar en begin januari. Online ontmoet maar woonde eindje weg dus eerst heel veel geappt en keertje gebeld en toen een beetje nerveus van "dommerd waar ga je nu belanden" 2 uur in de trein gezeten en daar meteen maar een heel weekend gebleven![]()
En in januari nog een keer. Het is echt leuk, we hebben films gekeken, en cupcakes gebakkenEn hij maakt ontbijt op bed. De volgende keer komt hij me helemaal hier ophalen en blijf ik weer een weekend daar. ^^
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Deze week denk ik. Die ander is niks geworden. Van beide kanten misten we wat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
Hij vindt je in ieder geval interessant.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet.
Ik ga zwemmen de volgende keer. Bijzonder genoeg?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Hij komt ze juist niet vaak tegen, dus moet juist wel voorzichtig doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Juist niet toch? Heerlijk om niet rustig aan te hoeven doen in bed. Ik wil ook weer zo'n date maar mijn dates zijn helaas niet zo gemakkelijk of duidelijk daarin.
Nooit met een eerste of 2e date doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Omdat ik niet echt de behoefte heb om mijn vriendengroep uit te breiden.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnen
Vliegeren lijkt me best leukquote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Recept? Vlees beetje kruiden met peper en zout, gooi op de grill. Klaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Sinterklaas surprisesquote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |