Good busy!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:49 schreef Andromache het volgende:
hoera!
Morgen tweede date met belachelijk knappe man, ofwel BKM .![]()
![]()
![]()
![]()
Begin volgende week een date met mijnheer Snorkel. Echter, dit is er weer een die ik pas na het afspreken voor de date gegoogled heb. Net als bij de crosser staat zijn uiterlijk me niet echt aan![]()
Maar het moet gezegd, bij de crosser was het sowieso een nee. Deze kan het misschien met zijn charme in persoon nog redden. Het appcontact is in ieder geval heel erg spontaan en leuk. We gaan het zien.
Les: eerst proberen je Tinder-contact te vinden op andere foto's, vóór je een date regelt
Als je niet weet of het een date is. Waarom vraag je dat niet gewoon dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon een duikdate doen joh, zie je er niks vanVeel plezier! Zou trouwens als hij echt iets raars heeft in zijn uitstraling niet afspreken. (als het dat is wat je bedoelt)
Hier ook goed bezig:
Vanavond komt de friendzoneman iets in mijn huis fiksen en eten. Is dit stiekem toch daten? Ik heb het gevoel van wel, we shall see. Ik had het in ieder geval prima zelf kunnen fiksen, zullen we maar zeggen
Dit is die man die me een soort van afwees na een héél voorzichtige toenadering. Ik ga dus uit van vriendschap. Maar iets zegt me dat hij gewoon geschrokken is, vooral gezien de frequentie waarmee hij contact zoekt en initiatief neemt om af te spreken. We zullen zien maar ik probeer gewoon ook de (beginnende) vriendschap te waarderen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je niet weet of het een date is. Waarom vraag je dat niet gewoon dan?
Ik ga daar ook niet van uit. Echter de signalen blijven gewoon onduidelijk. Als dat nog steeds die "sociale handicap" is dan heb ik wel wat tips voor hem.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou er gezien jullie verleden juist niet vanuit gaan dat het meer is. Daar ging het juist eerder fout
Mijn update:
Date nog steeds met de waar-gaat-dit-heen-man. Gaat nog steeds nergens heen.
En ik heb iemand nieuws ontmoet. Pas 1 date gehad maar een 2e komt er wel aan
Heb alleen even weinig tijd voor daten dus het kan even gaan duren allemaal
Ik wil het niet steeds analyseren. Het is een gevoel. Er is niet zozeer geen aantrekkingskracht maar iets anders. Aan zijn lichaamstaal te merken heeft hij wel degelijk interesse. Misschien een totaal gebrek aan ervaring. Ik kom er vanzelf wel achter en in de tussentijd heb ik gewoon gezellige afspraken met hem en ondernemen we dingen. Het is niet meer zo ongemakkelijk als net na die avond.quote:
Hij zou goed tussen mijn "gewone" vrienden passen. Hij blijkt veel opener (ook over zichzelf) dan ik had verwacht. Het gevoel had ik juist eerst wel (kende hem al een tijd via een vriendengroep), hij was zeker blij met het contact maar had niet dat gevoel. Daar hadden we het eigenlijk nog vóór die twee "dates" al over gehad. Maar ik heb daar toch totaal geen invloed op, behalve wanneer ik het loslaat. En dat lijkt nu best goed te gaan. Omdat er in principe niets op het spel staat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef Wizz-Art het volgende:
Klinkt logisch, met name dat je het nu eens omdraait. Hoe vind je hem als een 'gewone' vriend? Als je het leuk en gezellig hebt samen maar jij hebt nog altijd dat gevoel niet van meer en hij ook niet dan kun je ook de vriendschap behouden die er is. Uit vriendschap kan er trouwens ook iets ontstaan hè, soms hebben dingen wat tijd nodig om zich te ontwikkelen.
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.quote:
Niet lullig bedoeld hoor maar heb je niet het idee dat je misschien jezelf een beetje voor de gek houdt? Als ik verliefd op iemand ben/heel erg leuk vind en hij mij niet, dan kan ik met mijn verstand altijd heel goed beredeneren waarom we gewoon prima vrienden kunnen zijn, maar qua gevoel wil ik stiekem gewoon omver geblazen worden met een romantisch gebaar omdat ie stiekem toch ook hoteldebotel op me isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zou goed tussen mijn "gewone" vrienden passen. Hij blijkt veel opener (ook over zichzelf) dan ik had verwacht. Het gevoel had ik juist eerst wel (kende hem al een tijd via een vriendengroep), hij was zeker blij met het contact maar had niet dat gevoel. Daar hadden we het eigenlijk nog vóór die twee "dates" al over gehad. Maar ik heb daar toch totaal geen invloed op, behalve wanneer ik het loslaat. En dat lijkt nu best goed te gaan. Omdat er in principe niets op het spel staat.
Er waren vanavond wel wat opmerkingen van zijn kant. Ik ben daar verder niet op ingegaan omdat ik zoiets heb van als je toch terugkomt op wat je eerder zei dan moet je dat duidelijk zeggen, ik durf nu echt niet meer te denken dat het iets betekent ofzo. Die opmerkingen betroffen dingen in de toekomst. Ontmoeten van zijn vrienden, of hij een ochtendmens is of niet. Eigenlijk is dit voor mij een ultieme les in de controle op het date-vlak loslaten omdat ik zelf eens niet het tempo bepaal. Of dat nu qua vriendschap is of wat anders, het is sowieso een goed idee
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor maar heb je niet het idee dat je misschien jezelf een beetje voor de gek houdt? Als ik verliefd op iemand ben/heel erg leuk vind en hij mij niet, dan kan ik met mijn verstand altijd heel goed beredeneren waarom we gewoon prima vrienden kunnen zijn, maar qua gevoel wil ik stiekem gewoon omver geblazen worden met een romantisch gebaar omdat ie stiekem toch ook hoteldebotel op me is
Dit is ook precies wat ik er leuk aan vind en hoe het is gegaan gister. Dat ik erover mijmer, dat is gewoon ook een karaktereigenschap. Ik was mezelf, het was mijn eigen plek dus ik was op mijn gemak. Wat ik ook al zei tegen MissGump, natuurlijk geef ik er misschien een te hoopvolle draai aan maar ik ben wat dat betreft nog even mild voor mezelf, gevoelens zijn ook niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:13 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
Als iemand zegt van dat die het gevoel niet had, maar wel jullie omgang leuk vind samen, dan ben je toch ergens leuk genoeg om mee samen te zijn. Al is het vriendschappelijk, maar leuk ben je in zijn ogen. Dat die duidelijkheid er is, kan zich ook weer manifesteren in meer open worden over zichzelf naar jou toe. Zonder de vriendengroep om jullie heen, maar gewoon samen chillen bij elkaar thuis zoals vanavond en wijn kan dan ook goed werken.
Dat laatste kan ook die opmerkingen verklaren waar je misschien iets achter ziet of gewoon apart vond dat hij ze maakte. Maar laat ze er zijn, blijf bij je nieuw gekozen aanpak en geniet gewoon van het relaxte samen zijn als vrienden. Als ik het dan goed begrijp weet die dat jij mogelijk iets meer in hem ziet dan alleen vriendschap, dan zou die inderdaad duidelijker tegen je zijn als het bij hem ook aan het komen is.
Mannen kunnen – zeker wanneer ze het een beetje van je weten – soms wat blijven polsen door hints te geven of een beetje plagen en dan te bekijken hoe je erop reageert. Simpelweg omdat aandacht en je geliefd voelen gewoon fijn voor je ego kan zijn. Dat kun je net zo onduidelijk terug doen als je daar de behoefte voor voelt, hoeft er niet meteen iets achter schuil te zitten voor je en hij zal heus niet weg rennen of zo.
Het is verder op die manier relaxed, zet je nergens druk en dat maakt het juist zo leuk omdat je niet steeds zit te denken van ik moet zus en zo doen, anders vind die me misschien niet meer leuk. Lekker laten vallen, want hij vind de omgang zoals die al is leuk, anders gaat die niet met je wijn drinken en ouwehoeren op z'n vrije avond.
Jammer! Hoe komt dat denk je?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat is mogelijk. Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dus vind ik niet erg realistisch om te denken. Natuurlijk is dat niet zomaar over, die hoop of dat gevoel. Maar ik wil wel graag dat het gaat werken, als vriendschap. Temeer omdat we beide onderdeel van een vriendengroep zijn die dingen onderneemt samen en ik hem sowieso graag mag. Ik ben niet zo'n romanticus en vind het ook niet zo belangrijk dat het "net als in de fillum gaat". Dat heb ik nooit gehad bij dates en volgens mij val ik ook niet op dat soort mannen. Ik ben me wel bewust ervan dat hoe ik op gisteren terugkijk gekleurd is hoor, ik ken mezelf langer dan vandaag.
Dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Morgen en all you can eat sushi date. Zin in. Zowel in sushi als de date
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Binnenkort maar weer naar 'stap 2' denk ik. Nu al aardig wat dates gehad met m'n huidige date, maar ik merk dat ik weer interesse begin te verliezen.
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij in haar of andersom? Wat jammer wel.
Dat is toch ook helemaal niet erg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
De sex is wel hastikke goed.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Sexquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik in haar. Op zich is het wel leuk met d'r, maar ik kan er gewoon niet echt enthousiast van worden.
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.![]()
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushiquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Helpt ook niet dat in een tijd van twijfel een oud-date die ik heel leuk vond weer contact zoekt.
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook. Ze hebben wel altijd goede timing he die vrouwen?
mja nee wel moeilijk. Want dan betekent dat ik er 1tje aan het lijntje moet houden. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Niet moeilijk toch? Je date ze allebei en kijkt uiteindelijk wie je leuker vindt.
Jammer! Het is leuk maar de gevoelens zijn er niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
7 dates? Waar twijfel je dan nog over? Als ik twijfel kap ik het na 2 of maximaal 3 dates wel af...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:05 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit bij sushi, hoeveel ik ook praat.. Bestellen kan altijd. Hallo sushi![]()
![]()
Vanavond 7e date met een jongen. Ik vind hem echt leuk, maar toch twijfel ik ergens over. Alleen ik weet niet waar ik precies over twijfel.. ik weet ook niet waarom ik twijfel want er zit niks fout (volgebs mij) .
Hoe heb je dat besproken?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:25 schreef sanger het volgende:
Gisteravond een eerste date gehad. Ergens wat gaan drinken, en was best wel gezellig. Hadden daarvoor pas 2 dagen contact, en de date kwam ook eigenlijk heel spontaan op.
Na de date haar thuis gebracht en thuis afgezet. Had niet echt signalen doorgekregen dat ze meer wilde dus heb ik niets geprobeerd en ze nodigde me ook niet uit "voor een bakkie bij haar". Achteraf had ze dat wel gewild maar had ze van mij geen signalen gehad dat ik daarvoor openstond, dus durfde ze niet goed uit angst een blauwtje te lopen.
We hebben nu voor morgenmiddag afgesproken om het "slot" overnieuw te doen
Wees daar wel alert op, dat je niet alsnog alles op zijn voorwaarden doet, en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het me te lastig wordt en ik kan dat niet dan kan ik altijd nog uitchecken. Tot die tijd heb ik het gewoon gezellig.
aaaah nee! Maar die oud date moet je niet mee tellen hoor... bij die weet je nooit wat er in zit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh maar verliefdheid, dat wil ik wel! Het kan ook heel prima zijn dat dat met héél iemand anders zal zijn. Maar ik geloof niet zo in zoete woordjes en beloftes (meer). Ben ik te vaak mee op de koffie gekomen, doe ik zelf ook niet meer. En wanneer ik dat wat loslaat moet ik wel héél zeker van iemand zijn eerst. Dus ja, dat vergt ook iemand die daar weer doorheen prikt. Heb geen haastquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Top, dan heb ik niks gezegd! Misschien ben ik ook stiekem meer romantisch dan ik rationeel wil geloven. Ik zag het einde van aflevering 2 van Deutschland '83 waar 2 mensen alleen maar stompzinnig en onder de indruk naar elkaar kunnen lachen na het voorstellen en denk dan gelijk: "jaaa dat wil ik ook" ;')
Maar misschien is dit comment al weer veel te offtopic, sorry mods, ik ga alweer terug naar mijn fictieve 'ik date niet'-topic.
Dankje, dat is serieus wel een goede tipquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wees daar wel alert op, dat je niet alsnog alles op zijn voorwaarden doet, en niet de jouwe.![]()
Date met BKM was... o man...Héél lief, maar ook meer dat ik niet aan de grote klok ga hangen.
Genegenheid in optima forma. Kan me maar niet concentreren op mijn werk omdat ik de hele tijd besmuikt zit te glimlachen.
Echter is hij wel wat gesloten, en komen de vragen met interesse naar de persoon achter de date vooral van mijn kant. Hij is meer van kijken hoe het komt. Misschien volgende keer iets van zeggen, misschien ook niet. Ik kijk ook wel.
Het voelt heerlijk.
Too bad for youquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet vaak vrouwen tegen waar ik niet voorzichtig mee hoef te zijn in bed.
Via de app. We hebben gisternacht tot een uur of 3 nog liggen appen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer! Het is leuk maar de gevoelens zijn er niet?
[..]
7 dates? Waar twijfel je dan nog over? Als ik twijfel kap ik het na 2 of maximaal 3 dates wel af...
[..]
Hoe heb je dat besproken?
Juist niet toch? Heerlijk om niet rustig aan te hoeven doen in bed. Ik wil ook weer zo'n date maar mijn dates zijn helaas niet zo gemakkelijk of duidelijk daarin.quote:
Hebben jullie verder wel wat ondernomen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet vaak vrouwen tegen waar ik niet voorzichtig mee hoef te zijn in bed.
je maakt een grapje he?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit heeft mij in ieder geval super geholpen.
Nee, mij heeft het serieus geholpen.quote:
Jawel, we zijn regelmatig wel wat wezen doen. Gisteravond nog naar standup comedy geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hebben jullie verder wel wat ondernomen dan?
Ik geloof er idd weinig vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, mij heeft het serieus geholpen.
Al wordt het wel gebracht als spam en flink aangedikt, maar krijg nu een stuk meer aandacht van de vrouwtjes dan voorheen terwijl ik gewoon mezelf ben gebleven en ook met nofap gestopt ben. Maar je hoeft het niet geloven, ook dikke prima. En kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, als je gewoon een onwijze oetlul bent of er echt niet uitziet wordt het nooit wat.
Hoort niet in dit topic.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, mij heeft het serieus geholpen.
Al wordt het wel gebracht als spam en flink aangedikt, maar krijg nu een stuk meer aandacht van de vrouwtjes dan voorheen terwijl ik gewoon mezelf ben gebleven en ook met nofap gestopt ben. Maar je hoeft het niet geloven, ook dikke prima. En kan me ook voorstellen dat het niet voor iedereen werkt, als je gewoon een onwijze oetlul bent of er echt niet uitziet wordt het nooit wat.
Iets van 200 dollar voor betaald in totaal, maar dat is het me dubbel en dik waard geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik geloof er idd weinig vanMaar als het voor jou gewerkt heeft prima.
Maar ook zo veel geld voor betaald dus?
En ik heb 2 leuke dates. Dus gaat tot nu toe nog prima zonder dat soort dingen.
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom spelletjes spelen?
Je kunt ook gewoon iemand leuk vinden en daarin investeren. (en nee dat is niet het zelfde als claimen)
Inderdaad hoort dit niet in dit topic thuis, is in R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10 beter op zijn plek.quote:
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Pffft, ben de hele tijd aan het denken aan BKM. Het was gewoon fantastisch, de afgelopen date. Hoe hier meer van maken? Afwachten tot hij weer wat stuurt. Is erg lastig. Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....![]()
![]()
Ondertussen: date met mijnheer Snorkel van a.s. dinsdag krijgt steeds meer vorm. Drankje doen, en als het niet bevalt, pleite![]()
zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
[..]
Nou, ervaringen uit het verleden, zeggen mij dat ik de dunne scheidslijn tussen investeren en claimen niet zo goed zie. eng, eng, eng.
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom dat niet proberen 'recht te trekken' ipv er in mee gaan en alleen aan symptoom bestrijding te doen?
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Het liefste wil ik hem nu spreken, maar ik moet hem laten jagen....
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Investeren: Berichtje sturen: Was leuk gisteren/laatst, lijkt me leuk je nog eens te zien. Fijne avond! (Of werk ze ofzo, afhankelijk van het tijdstip.)
[..]
Tsja, TE afwachtend en hij is er ook snel klaar mee natuurlijk.
niks. Ga sporten of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.
en nu, een halve dag later? coach me even ajb
Oh je hebt hem al gesproken vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
ja, dat heb ik direct vanochtend gestuurd, en ook direct positieve reactie. vage afspraak over nog eens is al mondeling gemaakt net voordat hij me afzette.
en nu, een halve dag later? coach me even ajb
Je kunt toch heel duidelijk en op een leuke manier aangeven dat jij hem graag weer wil zien en dat de bal hiervoor bij hem ligt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
heb je een cursus 'ken het verschil tussen investeren en claimen' op de plank liggen?
wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Hmm boeiend iets wel, serieel of parallel daten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
wellicht een tevens voor anderen informatieve link: http://blogs.modestlyyour(...)a_friend_recent.html , over serieel vs. parallel daten
Daar mist een woord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Thanks!quote:
Waarom Is dat bah?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:55 schreef Wimperkruller het volgende:
Bah, ik vind hem echt leuk, knap en lief
Ahh ok, dat snap ik. Ik Was ff bang dat je Was afgewezen en er daarom van baalde. Heb je al enig idee wat hij van jou vindt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:34 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind het eng.
Gezellig! 1e afspraakje?
Leuheukkkkk voor julliequote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Nee dat is t niet. Hij is verliefd, maar zie wel hoe t loopt! Ik vind het echt leuk met hem.
Ah dat is leuk! Dan weet je ook al een beetje hoe hij is omdat je vriendin hem kent (toch?)
We gaan waarschijnlijk volgende week nog afspreken. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
We hebben het 4 rondes plus toetje volgehouden. Ook goed vol nu onderweg naar huis. Date van 4 uur die erg geslaagd was. Denk wel een tweede!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagWe zijn alleen niet verder gekomen dan 2 rondes sushi omdat we te veel zaten te praten en toen de tijd opeens al om was om te bestellen.
Gewoon een goede biefstukquote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
ik heb twee hele leuke dates gehad, eind vorig jaar en begin januari. Online ontmoet maar woonde eindje weg dus eerst heel veel geappt en keertje gebeld en toen een beetje nerveus van "dommerd waar ga je nu belanden" 2 uur in de trein gezeten en daar meteen maar een heel weekend gebleven![]()
En in januari nog een keer. Het is echt leuk, we hebben films gekeken, en cupcakes gebakkenEn hij maakt ontbijt op bed. De volgende keer komt hij me helemaal hier ophalen en blijf ik weer een weekend daar. ^^
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Deze week denk ik. Die ander is niks geworden. Van beide kanten misten we wat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:52 schreef Andromache het volgende:
leuk toch Murmeli? hoe nu verder?
hoe voel je je nu Wimperkruller?
SonicVolcano: wanneer mag je?
Hij vindt je in ieder geval interessant.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet.
Ik ga zwemmen de volgende keer. Bijzonder genoeg?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Hij komt ze juist niet vaak tegen, dus moet juist wel voorzichtig doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Juist niet toch? Heerlijk om niet rustig aan te hoeven doen in bed. Ik wil ook weer zo'n date maar mijn dates zijn helaas niet zo gemakkelijk of duidelijk daarin.
Nooit met een eerste of 2e date doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Net op date geweest. We kwamen met dezelfde trein aan maar zagen elkaar pas op het perron.
Eigenlijk had ik tijdens het lopen naar de kroeg al zoiets van, dit gaat hem niet worden. Evengoed wel een gezellige avond gehad en het grotendeels over onze gemeenschappelijke hobby gehad.
Kreeg net wel meteen een appje dat zij het erg gezellig vond vanavond. Dus ik zal morgen maar even terugsturen dat ik het gezellig vond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende!
Omdat ik niet echt de behoefte heb om mijn vriendengroep uit te breiden.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het wel gezellig was en een gezamelijke hobby, waarom dan niet op vriendschappelijke voet verder evt? Ze heeft vast leuke vriendinnen
Vliegeren lijkt me best leukquote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef Faxie het volgende:
Festival/strandwandeling/pretpark/vliegeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |