Recept? Vlees beetje kruiden met peper en zout, gooi op de grill. Klaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
Trouwens, ik heb recepten nodig voor goede vleesgerechten. Mannen die amper groente eten
Sinterklaas surprisesquote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef dyna18 het volgende:
Meeste dates zijn wat drinken / wat eten? Iemand nog iets bijzonders als date gedaan?
Is het zo erg om daar eerlijk over te zijn dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:
Volgende week maandag een date. Is de 4e keer met dezelfde persoon, komt hij voor de eerste keer bij mij thuis. Ergens weet ik niet wat hij van mij vindt en ik zou het zo graag willen weten. Durf het hem niet vragen omdat ik waarschijnlijk de vraag terug zal krijgen en dan weet ik het antwoord niet.
Doelde meer op het feit dat je op die manier de vijver groter maakt binnen een sociale kring, al snap ik ook wel dat je daar misschien geen behoefte aan hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt de behoefte heb om mijn vriendengroep uit te breiden.
En ondanks dat het gezellig was, is het niet iemand waarmee ik vrienden hoef te worden.
Je bent dus begonnen met daten met een vrouw waarvan je haar niet echt aantrekkelijk vindt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:59 schreef TvhN het volgende:
Inmiddels twee dates gehad met een oud-collega. Beide keren was het erg gezellig en ook via de app is het contact prima. Komende week gaan we weer afspreken.
Toch twijfel ik of ik wel verder moet gaan; ben nog steeds niet verliefd. Aan de andere kant hebben we veel dezelfde interesses en is ze bijvoorbeeld heel sociaal. Het zou echter fijn zijn om haar qua uiterlijk ook écht leuk te vinden en dat ontbreekt dus (nog).
Lastig..
leg dan contact?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef Andromache het volgende:
Ik zit te hopen dat de zeer succesvolle date met BKM ook een succestraject wordt. Maar zal wel niet. Al drie dagen 0,0 contact. Tja...![]()
Dan maar de date van morgen met mijnheer Snorkel. Ik denk dat ik het maar laat doorgaan. Uiterlijk is op zijn website iets tussen mwah en ok in. Maar het appcontact was zo leuk.
Wat bedoel je precies met verkeerde indruk wekken? Dat je te 'needy' bent of dat je hem als vriend ziet, maar niet als potentiële partner?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb dit weekend ook weer een tweede date gehad met iemand. Was leuk. Er ligt een uitnodiging voor morgen maar dat gaat me denk ik wat snel. Wil niet de verkeerde indruk wekken. Maar aan de andere kant heb ik ook niks anders te doen of zo
Ben ook al een poosje niet 'op zoek' geweest, alleen gevonden. Maar ik denk dat het tijd is om zelf weer eens te gaan kijken. Ga dit weekend op stap met vriendinnen dus dat is een goed begin
Laatste keer contact kwam van mij, met voorzichtig voorstel deze week weer af te spreken. Ik ga er niet achteraan lopen. A.s. woensdag zal ik wel even bellen, als er echt niets meer komt. Dan heb ik direct duidelijkheid.quote:
dat dit de norm gaat worden. Ik heb geen ruimte om iemand elke 3 dagen te zienquote:Op maandag 18 januari 2016 14:51 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met verkeerde indruk wekken? Dat je te 'needy' bent of dat je hem als vriend ziet, maar niet als potentiële partner?
Ik heb dat ook wel nu. Geen enkele van mijn dates vind ik heel erg leuk, maar het is wel leuk en sociaal om te daten.
Ook gedaan, en dat beviel erg goed. Je hebt meerdere soorten festivals he. Ik zou niet naar een Zwarte Cross gaan ofzo neequote:Op maandag 18 januari 2016 11:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Nooit met een eerste of 2e date doen.
Heb het zelf gedaan.... geloof mij maar dat dat niet fijn is.
Ik zal bij mij niet tot details treden... maar t was niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook gedaan, en dat beviel erg goed. Je hebt meerdere soorten festivals he. Ik zou niet naar een Zwarte Cross gaan ofzo nee
Dat ene heeft je man wel maar je dates nietquote:Op maandag 18 januari 2016 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat dit de norm gaat worden. Ik heb geen ruimte om iemand elke 3 dagen te zien
Ik vind al mijn dates leuk. Echt oprecht heel toffe mensen. Aantrekkelijk ook etc. Chemie zelfs. Maar er mist toch 'dat ene'
Alleen word het lastig te bedenken waar te zoeken als ik zelf niet verder kom dan 'dat ene'. Als je snapt wat ik bedoel. Ik weet niet wat ik nog meer wil
Ligt geheel aan de personen, de stemming, t festival en die combinatie of het wel of niet goed zal gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:55 schreef K44S het volgende:
Ik zal bij mij niet tot details treden... maar t was niet voor herhaling vatbaar.
True.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de personen, de stemming, t festival en die combinatie of het wel of niet goed zal gaan.
Weinig over te adviseren denk ik als je `over t algemeen` gaat praten
mijn man heeft dat zeker. Maar ik heb ook mensen gedate die dat ook hadden. Dat is juist het leuke aan mijn situatie vind ik. Dat je het zo vaak kunt hebben als je wil. Als je het weet te vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat ene heeft je man wel maar je dates niet
Duidelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn man heeft dat zeker. Maar ik heb ook mensen gedate die dat ook hadden. Dat is juist het leuke aan mijn situatie vind ik. Dat je het zo vaak kunt hebben als je wil. Als je het weet te vinden
Iets te vroeg of laat betekent strafpunten hequote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Andromache het volgende:
Nou, ik tel hier de uren af tot ik date mag bellen om te peilen... Nog 49....
waarom bel je niet gewoon? Krijg een tikje het gevoel dat je alles zo lastig maaktquote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Andromache het volgende:
Nou, ik tel hier de uren af tot ik date mag bellen om te peilen... Nog 49....
Wat is dit? Heb je een date?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets te vroeg of laat betekent strafpunten he
Zonder je te lezen, heb ik het gewoon gedaan. Hij zat niet zo lekker in zijn vel en daarom weinig contact.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom bel je niet gewoon? Krijg een tikje het gevoel dat je alles zo lastig maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |