SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je de uitzending gekijkt? ik nuquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bassie niet storen A.U.B.
[ afbeelding ]![]()
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je de uitzending gekijkt? ik nu![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die gaat zo door het caravan raam kijken hoor![]()
![]()
![]()
hij moet snappen dat ze geen kans heeft bij basquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dit mens moet geholpen worden
In de liegkliniek of bij een betere toneelschool.![]()
ZIj bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij moet snappen dat ze geen kans heeft bij bas![]()
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Maar goed.. script it is![]()
![]()
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.![]()
Dat dus ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef tonja het volgende:
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Nee Ram heeft aan Bas haar liefde verklaard.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.![]()
Juist.Maatjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ik verstond het niet, zei ze dat zij de liefde had verklaard?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef tonja het volgende:
Zij aan Bas denk ik .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik verstond het niet, zei ze dat zij de liefde had verklaard?![]()
Yep en daar is het haar om te doen. Maar dat valt verder helemaal niet op ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al
En het is ook niet helemaal waar trouwens. Ivan/Arthur was dit weekend wel trending![]()
![]()
Echt waar er uit met dat wijfquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al![]()
Oh, ok.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee Ram heeft aan Bas haar liefde verklaard.![]()
Dat heb je met maagdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al![]()
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Je hebt 'vol' en ziekelijk vetquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..![]()
![]()
Triest figuur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en daar is het haar om te doen. Maar dat valt verder helemaal niet op ofzo.
En het is ook niet helemaal waar trouwens. Ivan/Arthur was dit weekend wel trending![]()
Hij zijn toen 'vollere'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..
Wat een wijf.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Ze wilde toch afstand? Nou nu krijgt ze het ....
Nee ze zou eerst in de plaats van Gabs er in gaan maar toen kon ze niet en toen is Gabs er voor haar ingekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..![]()
Wat moeten we hier nu weer mee? Je kan al haast niet meer zien of het Bjorn of Mark is met al die behaarde apen...
Zet dan de cam op de caravan... oh wacht.....![]()
Ze leggen ineens andersom .. dat was een wild uurtje
Kust is veiligquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er gaat straks nog wel iemand bij de caravan kijken.![]()
nee is niks gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef snetje het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee? Je kan al haast niet meer zien of het Bjorn of Mark is met al die behaarde apen...
[ afbeelding ]
Zet dan de cam op de caravan... oh wacht.....
[ afbeelding ]
Ze leggen ineens andersom .. dat was een wild uurtje![]()
Tactisch gezien heel dom om je bij Bassie aan te sluiten,
Heeft opdracht de groep uit elkaar te spelen, en juist de meelopers zullen dat bezuren met de nominaties, en Bas zal geen seconde minder lachen..![]()
nee was on stream te zien is niks gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:12 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Heb jij voor dat raampje gestaan dan.![]()
Mario denk jij nou echt dat we alles zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was on stream te zien is niks gebeurd![]()
ja was streamlock maar en minutt n dann weer de 2 het hebben alle hier gezien dat niks wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:14 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Mario denk jij nou echt dat we alles zien.![]()
Wat een foute verhaallijn dit.Vanaf dat dat mens Ramona binnenkwam ongeloofwaardig.En nu ook de hele tijd dat ze het heeft over naar huis gaan.Die is er echt ingezet met een missie voor het verhaaltje van Bas,zelfde als die Do nu.
Passanten.Net zo als die Armanda.Was ook al bekend dat die er niet lang in zou blijven.
En volgens mij had Ramona ook al eens gezegd dat ze gevraagd was.Zelfde als Armanda en nu Do ook weer.Die komt op de markt kijken en ze zit ineens in utopia zonder zich op te geven.Die nieuwe;Michael ook zo.Mark vraagt:wanneer heb je je opgegeven?Michael:Niet!,iets met doelen etc.
De grootste onzin dit.![]()
wel en betje grappig inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een foute verhaallijn dit.Vanaf dat dat mens binnenkwam ongeloofwaardig.En nu ook de hele tijd dat ze het heeft over naar huis gaan.Die is er echt ingezet met een missie voor het verhaaltje van Bas,zelfde als die Do nu.
Passanten.Net zo als die Armanda.Was ook al bekend dat die er niet lang in zou blijven.
En volgens mij had Ramona ook al eens gezegd dat ze gevraagd was.Zelfde als Armanda en nu Do ook weer.Die komt op de markt kijken en ze zit ineens in utopia zonder zich op te geven.Die nieuwe;Michael ook zo.Mark vraagt:wanneer heb je je opgegeven?Michael:Niet,iets met doelen etc.
De grootste onzin dit.![]()
En die Michael zit in utopia en hij kent het programma bijna niet en hij kent de bewoners helemaal niet.En hij zit in utopia.Jaja
John de Mol,Ik heb je door!
(Maar nog wel bedankt voor de gratis streams Johnny)![]()
Filmkus. Ik geloof nog steeds niet dat hij op vrouwen valt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
nee! Do heeft gezegd ze will geen Problemen met Ramona bekomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:24 schreef puzziepie het volgende:
en...................Hebben ze al geneukt?![]()
Ik vind Michael en Ramona ook uitermate teleurstellend ...... Bo geef ik het voordeel van de twijfel..![]()
Do is niet verkeerd.Maar je loopt op de Markt en zonder dat je je opgeeft zit je in Utopia.gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Michael en Ramona ook uitermate teleurstellend ...... Bo geef ik het voordeel van de twijfel.![]()
Dat is juist de bedoeling van Doquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee! Do heeft gezegd ze will geen Problemen met Ramona bekomen![]()
net als dat ze maar al te graag Row tegen zich in het harnas jaagt
Do zit er om te stoken , en dat lukt haar nog steeds zeer goedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Thnx tegengas voor de filmpjes van Do en Bas
Het ziet er mij te fake uit
Do die zich op de borst van Bas werpt,...![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Do en Bas gingen weer van plaats verwisselen.En weer even goed liggen voor als Ramona straks door het raam komt kijken.![]()
No problem, ziet er inderdaad wat fake uit, zie Do ook een paar keer een soortquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:30 schreef puzziepie het volgende:
Thnx tegengas voor de filmpjes van Do en Bas
Het ziet er mij te fake uit
Do die zich op de borst van Bas werpt,...![]()
afwerende beweging maken ....... misschien onbewust. Deel 3 komt eraan
.![]()
Jammer van Bas en Do in de Caravan. Do "Gast ik lig bij je in de caravan, wat wil je nog meer???"
Nou geweldig voor Bas idd.
Vooralsnog vind ik haar niet leuk. Ramona of ze nu een rol speelt of niet is soms best grappig imo een zoveel leuker personage dan Do. (hoezo komt zij van de markt?)
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.![]()
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk opquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
No problem, ziet er inderdaad wat fake uit, zie Do ook een paar keer een soort
afwerende beweging maken ....... misschien onbewust. Deel 3 komt eraan
en aan de andere kant weert ze hem op momenten af
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die was ook vol die bas sonst is hij niet zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk op
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zo![]()
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dit met de huidige commotie rondom Ivan helaas niet meer zal gebeuren ....quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:35 schreef Za het volgende:
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.
.![]()
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Doquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:35 schreef Za het volgende:
Jammer van Bas en Do in de Caravan. Do "Gast ik lig bij je in de caravan, wat wil je nog meer???"
Nou geweldig voor Bas idd.
Vooralsnog vind ik haar niet leuk. Ramona of ze nu een rol speelt of niet is soms best grappig imo een zoveel leuker personage dan Do. (hoezo komt zij van de markt?)
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.![]()
wie is Isra?
Ramona moest met Bas doen alsof ze wat hadden
Nu heeft Do het van haar overgenomen
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh Esra ...die toen met Chris binnenkwamquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dit met de huidige commotie rondom Ivan helaas niet meer zal gebeuren ....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ramona is vast überzeugt dat bas in haar verliefd ,dat moet ze snappen dat het helemal niet zo is die gaat vandaag straks weer jankenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Do![]()
wie is Isra?
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk![]()
Nee, een zusje van Ivan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Oh Esra ...die toen met Chris binnenkwam.![]()
ik vind do leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:47 schreef puzziepie het volgende:
Bah wat een misselijk kind die Do![]()
echt iets voor Bas![]()
![]()
Iedereen die door de febo rechtstreeks naar binnen is gebracht, zit daar met een opdracht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Do![]()
wie is Isra?
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk![]()
Klopt ... en dat is te zien ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen die door de febo rechtstreeks naar binnen is gebracht, zit daar met een opdracht.
Do gaat zorgen voor problemen .. ook voor BasMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zijn ze verdorie toch aan het vogelen?
Straks springt de caravan uiteen.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
ne ze slapen rustigquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:59 schreef sararaats het volgende:
Zijn ze verdorie toch aan het vogelen?
Straks springt de caravan uiteen.![]()
De chemie tussen die twee spetterde van het scherm dat was nou wél leuk om te zienquote:![]()
Niet die suffe krielkip van een Do![]()
![]()
Daar was zeker een bepaalde chemiequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:02 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
De chemie tussen die twee spetterde van het scherm dat was nou wél leuk om te zien![]()
Niet die suffe krielkip van een Do
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik hadde nie en obsessie dat mag je niet zeggen ,niet anvallenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:07 schreef opabakema het volgende:
[..]
wordt Do jouw nieuwe obsessie ?![]()
Mario kennende zal ie eerder voor Do dan voor Sjarmona gaan, maar daar is ie vast niet de enigste in...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:07 schreef opabakema het volgende:
[..]
wordt Do jouw nieuwe obsessie ?![]()
ik val niks aan het is een gezonde interessequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hadde nie en obsessie dat mag je niet zeggen ,niet anvallen![]()
![]()
geen filmpjes meer posten ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn Dailymotion account verwijderd.![]()
heb je videos da geheeft?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
jij moet dat niet interessieren en nu klaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef opabakema het volgende:
[..]
ik val niks aan het is een gezonde interesse![]()
quote:mag niet meer. Alles weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
denk niet! mijn favorit zit te huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kennende zal ie eerder voor Do dan voor Sjarmona gaan, maar daar is ie vast niet de enigste in...![]()
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik zeg wat ik wil en als het je niet aanstaat dan lees je er maar overheenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij moet dat niet interessieren en nu klaar![]()
Yep, die van Ivan dat ie zijn exuses maakte. Dat was de druppel denk ik. Die heeft ook op allerlei pagina's gestaan.quote:![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mag niet meer. Alles weg.
apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mag niet meer. Alles weg.
yep mijn account word ook verwijdeerd en ik hadde nur 2 utopia videosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Is de eerste keer dat er bij ons zonder waarschuwing een compleet account verwijderd word.
BOEM PATS. Dahaaaag account.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep, die van Ivan dat ie zijn exuses maakte. Dat was de druppel denk ik. Die heeft ook op allerlei pagina's gestaan.sorry voor jou
![]()
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpaquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn Dailymotion account verwijderd.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat was dan 2 teveel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep mijn account word ook verwijdeerd en ik hadde nur 2 utopia videos![]()
De filmpjesmakersjacht is weer geopend.![]()
![]()
is dat dailymotion van jdm of zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpa![]()
ik weet we hadden ook op Vimeo alles wegquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderdquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef opabakema het volgende:
[..]
is dat dailymotion van jdm of zo
ze halen alles weg wat ze kunnen vindenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook geen waarschuwing gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vimeo was dat iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet we hadden ook op Vimeo alles weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nope ... ik kwam ineens op datzelfde als jij terechtquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
snap ik niet dan kunnen ze beter de streams er af gaan gooienquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderd
ze halen alles weg wat ze kunnen vinden
of beter ophouden met die stinkloods![]()
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef opabakema het volgende:
[..]
is dat dailymotion van jdm of zo![]()
nee maar hij doet volgens mij alsof hij het wel heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeft![]()
Weet het haast wel zeker...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeft![]()
foutjequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:21 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee maar hij doet volgens mij alsof hij het wel heeft
laat maar verkeerd gelezen![]()
mak en account op VID.me en gev de video en english naamquote:
ik heb nu 1 maand en account op Vid.me n ook nur 2 videos![]()
De floeperts.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderd
ze halen alles weg wat ze kunnen vinden![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope ... ik kwam ineens op datzelfde als jij terecht![]()
![]()
Daar heb ik al een account.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
mak en account op VID.me en gev de video en english naam
ik heb nu 1 maand en account op Vid.me n ook nur 2 videos
Volgens mij lopen ze hier het filmpjestopic ook af.![]()
Stoute Talpa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpa
Ik ben echt de filmpjes van Colinda en mij kwijt.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
ooh echt? dat west ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik al een account.
Staan toch in het sara topic?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Stoute Talpa.
Ik ben echt de filmpjes van Colinda en mij kwijt.![]()
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Staan toch in het sara topic?Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
en de videos op vid.me mag nur tot 10 minutt zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik al een account.
Ik plaats mijn filmpjes ook hier, die blijven gewoon staan .....![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Maar Row en Ramona zijn dus boos op Do om Bas?
Of boos op Bas om Do?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh ja natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.
Ik heb ze ook niet meer voor je helaas, stonden op mijn oude pc en die is stuk.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Ik begin er niet meer aan
en dat bevalt me prima![]()
Mensen hebben niet door dat het best nog wat werk is om alles online te zetten
en na 2 verwijderde accounts en een hoop gedoe met You Tube ben ik er wel klaar meeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.
Ik heb ze ook niet meer voor je helaas, stonden op mijn oude pc en die is stuk.geeft niks hoor.
De foto's haal ik wel uit mijn topic.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Eigenlijk moet ik allang slapen maar het stormt. De wind waait door mijn dampkap en dat maakt veel lawaai.
Do en Bas. Is dat niet gescript?
Edit: ik meende eerst 'Batshut' te lezen
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezigquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:35 schreef puzziepie het volgende:
Ik begin er niet meer aan en dat bevalt me prima![]()
Mensen hebben niet door dat het best nog wat werk is om alles online te zetten
en na 2 verwijderde accounts en een hoop gedoe met You Tube ben ik er wel klaar mee
om filmpjes te monteren en te uploaden, en de waardering is minimaal.
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....
.![]()
Ik heb ze nog op HD, als je tijden en datum doorgeeft zal ik ze voor je uploaden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:31 schreef sararaats het volgende:
Ja maar die zijn verwijderd op youtube..![]()
Ik post hier zelden maar ben altijd blij met de filmpjes!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezig
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]geeft niks hoor.
De foto's haal ik wel uit mijn topic.![]()
![]()
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezig
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....![]()
Ik nu ook, thanksquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.
.![]()
dat zegt waarschijnlijk veel over zijn spannende rol in de caravan deze nacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had trouwens Bas nog niet zo lam gezien als vanavond ......
daar moest misschien wat extra alcohol in om wat overtuigd over te komen.
of hij was zó blij met het vooruitzicht dat hij vond dat het gevierd moest worden!![]()
Ja, dat zou kunnen, welkom trouwens, ik zag vanochtend je eerste postings ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef miesy72 het volgende:
dat zegt waarschijnlijk veel over zijn spannende rol in de caravan deze nacht.
daar moest misschien wat extra alcohol in om wat overtuigd over te komen.
of hij was zó blij met het vooruitzicht dat hij vond dat het gevierd moest worden!
.![]()
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bedquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.![]()
![]()
Jazeker, was jij ook niet bij de meeting in de Witte Bergen ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:01 schreef miesy72 het volgende:
hey, bedankt.
ook altijd leuk om een poster van de goede ouwe goude kooi tijd te zien..![]()
neen, ik heb geen ene meeting bijgewoond.
de volume staat wel wat harder in de caravan.
zo kan het dus ook.
meestal hoor ik namelijk weinig tot ik mijn speakers op 100% zet.![]()
Truste.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bed![]()
![]()
Slaapsequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bed![]()
Toch is die caravan een geweldige aktie van de FEBO ......![]()
Nu nog beter licht en audio daar, en ook graag een extra camera in de kas, thanks !!.![]()
Bas and Do sitting on a tree k.i.s.s.i.n.g.![]()
foei Bas hoe kun je het Ramoon en een groot aantal van de cos damessen aandoen
Duhh !![]()
Is dat een probleem dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
je moet ook gewoon hosten op prive servers
ik heb er ook wel een aantal als het moet, al komen ze met dwangbevelen die blijven online![]()
hmm niet gezien, maar waarschijnlijk dat acteer stukje voor de zanglerares die ze in de maling wilde nemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:54 schreef formule het volgende:
Op geenstijl.nl ,staat filmpje van Ivan die Rowena keihard is haar gezicht slaat
wilde Rowena laten zien dat ze ook kan acteren en vroeg Ivan dat te doen
de enige die daar intrapten waren die zanglerares en Victoria toen ze er net een uur inzat
[ Bericht 3% gewijzigd door klabbakus op 13-01-2016 06:10:29 ]![]()
Nee,het was een hele harde klap, ga maar kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:55 schreef klabbakus het volgende:
[..]
hmm niet gezien, maar waarschijnlijk dat acteer stukje voor de zanglerares die ze in de maling wilde nemen![]()
![]()
k, ik ga zoeken, maar weet bijna zeker dat het dat stukje is waar ik het over hebquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:56 schreef formule het volgende:
[..]
Nee,het was een hele harde klap, ga maar kijken![]()
yep dat is dat stukje, ze wilde een nep ruzie acteren
geenstijl heeft net dat weggelaten
en ja die klap was raak, maar dat wilde Rowena, die kan wel wat hebben, je ziet der ook meteen naar die lerares kijken of ze het wel ziet
(is trouwens ook uitgebreid in de cos besproken, niks aan de hand, was gewoon laten zien dat ze naast zingen ook kan acteren, alle bewoners wisten dat behalve Victoria en die zanglerares, was opzich wel grappig Victoria kreeg een halve hartverzakking)
en voor jouw luiheid: http://www.geenstijl.nl/m(...)eulen_in_utopia.html
[ Bericht 22% gewijzigd door klabbakus op 13-01-2016 06:10:50 ]![]()
Talpa heeft het alleen recht op de beelden en zolang het positieve beelden zijn hebben ze niet zoveel problemen met het verspreiden van die beelden door derden maar zodra het negatief is dan hebben ze weer zo'n schoon veeg actie en dat recht hebben ze , beetje hypocriet dat wel maar enigszins wel begrijpelijk met die heisa die nu weer speelt.Duhh !![]()
gewoon prive servers gebruiken en niet dailymotion oidquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:59 schreef Cargamelk het volgende:
Talpa heeft het alleen recht op de beelden en zolang het positieve beelden zijn hebben ze niet zoveel problemen met het verspreiden van die beelden door derden maar zodra het negatief is dan hebben ze weer zo'n schoon veeg actie en dat recht hebben ze , beetje hypocriet dat wel maar enigszins wel begrijpelijk met die heisa die nu weer speelt.
is daar hulp bij nodig? want ik snap het probleem niet helemaal![]()
heb ook geen probleem .quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:12 schreef klabbakus het volgende:
[..]
gewoon prive servers gebruiken en niet dailymotion oid
is daar hulp bij nodig? want ik snap het probleem niet helemaalDuhh !![]()
nee lol, ik bedoel met hosten of neerzetten van video's die door talpa op dwang blijkbaar verwijderd worden, dat is zo te omzeilen hoor, ik weet alleen niet of dat van Fok magquote:![]()
zijn geloof ik een paar account bij daily o.i.d. verwijdert van users die filmpjes posten over utopiaDuhh !![]()
ja, daar heb ik het toch overquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:19 schreef Cargamelk het volgende:
zijn geloof ik een paar account bij daily o.i.d. verwijdert van users die filmpjes posten over utopia![]()
![]()
ja en de oplossing zijn privé servers toch ? maar ik maak geen filmpjes dus ik daarom geen probleemDuhh !![]()
okquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:25 schreef Cargamelk het volgende:
ja en de oplossing zijn privé servers toch ? maar ik maak geen filmpjes dus ik daarom geen probleemwhatever, lol
ik maak ook geen filmpjes, maar ik dacht even dat het hosten een probleem was ofzo, wilde gewoon even zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn zolang je maar niet op youtube of dailymotion zet ofzo![]()
juistquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:27 schreef klabbakus het volgende:
[..]
okwhatever, lol
ik maak ook geen filmpjes, maar ik dacht even dat het hosten een probleem was ofzo, wilde gewoon even zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn zolang je maar niet op youtube of dailymotion zet ofzo
Duhh !![]()
zie vaker geklaag over verwijderde filmpjes, maar daar zijn zat oplossingen voor, dat hoeft helemaal geen probleem te zijnquote:![]()
quote:wat een verhaal, Ivan staat al maanden niet meer op de eerste plaats
en Ivan heeft zijn borg vorig jaar al terug gehad. Hij kan zo de poort uitlopen zonder dat zijn bonus gevaar loopt, Iedereen weet dat
In Utopialand iedereen nog in diepe rust, gelijk hebben zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zakelijk idd, dat is het! Ongelofelijk dat Bas daar in trapt..quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk op
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zoTEAM BAKSTEEN![]()
Bas heeft gewoon gelijk ... die denkt beter Do dan Ramoon im me bed , zou de zelfde keus gemaakt hebben
Duhh !![]()
Goede morgen![]()
Heb meer het idee dat Do achter Bas aan loopt, kan het mis hebben, maar zo komt het bij mij over! De dames maken het Bas wel makkelijk.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Om 'm te gebruiken jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:19 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Heb meer het idee dat Do achter Bas aan loopt, kan het mis hebben, maar zo komt het bij mij over! De dames maken het Bas wel makkelijk.
TEAM BAKSTEEN![]()
Ik denk eerder dat het hier groter gemaakt wordt dan het is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:19 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Heb meer het idee dat Do achter Bas aan loopt, kan het mis hebben, maar zo komt het bij mij over! De dames maken het Bas wel makkelijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent zou ik nog niet alleen laten met een vlo!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50
Duhh !![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
toen ik eronder zette nog steeds sneu zie ik,mocht ik niet meer mee postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent zou ik nog niet alleen laten met een vlo!![]()
![]()
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50TEAM BAKSTEEN![]()
Jou Mening!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Kreeg bij hem koude rillingen, als hij naar de kas ging, hij deed er altijd raar bij de dieren!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
toen ik eronder zette nog steeds sneu zie ik,mocht ik niet meer mee posten
Maar misschien wil hij ook eens een keer in de belangstelling staan!
De griezel.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Oh god die is ook weer terug.quote:![]()
Goedemorgen
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dat is volgens mij idd Jill.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach die lieverd ook weer terug,dat is toch Jill ?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Bas en Michael gaan een stiletto run doen over de obstakel run op 14 centimeter hoge hakken![]()
Ik hou d'r van!![]()
![]()
ik ook ,leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:57 schreef doodmoe het volgende:
Bas en Michael gaan een stiletto run doen over de obstakel run op 14 centimeter hoge hakken![]()
Ik hou d'r van!
Daarna gaan ze die obstakelzooi toch zeker weleens afbreken?
Er gebeurt daar nooit meer iets mee,zonde van de ruimte lijkt mij.![]()
Die zooi had allang weg moeten zijn, heeft meer gekost dan het heeft opgeleverd. Maar is van de king he...quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook ,leuk.
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover
best toepasselijke songtekst ,Bassie baas dat je bent![]()
O jee ik zie die Micael in zijn onesie lopenquote:
oei vertel...net zo onthullend als die joggingbroek van gister?quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik zie die Micael in zijn onesie lopen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
![]()
Hij had zelf een paar van die pakken meegenomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet dat pak van Stiff of Noom![]()
nee hij heeft dezelfdequote:Op woensdag 13 januari 2016 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet dat pak van Stiff of Noom![]()
Zou hij ook extra betaald krijgen om vroeg op te staan?
Het is weer zo 3x niks.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij had zelf een paar van die pakken meegenomenTis maar waar je je kist mee wilt vullen...quote:![]()
Dan heb je zijn jurken nog niet gezien. Áls die al in zijn kist zaten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:31 schreef chufi het volgende:
Tis maar waar je je kist mee wilt vullen...“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik geef hem nog het voordeel van de twijfel,maar hou m,n hart vastquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:30 schreef beequeen het volgende:
Zou hij ook extra betaald krijgen om vroeg op te staan?
Het is weer zo 3x niks.![]()
Heeft is ook een eigen stomerij bij zich? Of staat die opeens nog ergens op de Videquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je zijn jurken nog niet gezien. Áls die al in zijn kist zaten.![]()
Gasten die gevraagd worden heb ik sowieso niks mee. Acteurs, aandachthoeren enz.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:32 schreef lonneberga het volgende:
ik geef hem nog het voordeel van de twijfel,maar hou m,n hart vast“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zijn ook snel weg altijd,jeuk aan zijn neusquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gasten die gevraagd worden heb ik sowieso niks mee. Acteurs, aandachthoeren enz.![]()
denk niet dat er nog "gewone"mensen in willenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gasten die gevraagd worden heb ik sowieso niks mee. Acteurs, aandachthoeren enz.![]()
er moest gewoon iemand snel er in ,afleiding voor ivan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk niet dat er nog "gewone"mensen in willen![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef renevanlaaren het volgende:
zijn ook snel weg altijd,jeuk aan zijn neus![]()
Nog zo'n aandachtorgel.
Do.
― Mark Twain
Basquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n aandachtorgel.
[ afbeelding ]
Do.
Duhh !![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50![]()
![]()
Man man manquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ah, de eerste SL. Begint weer goed.
Ze zijn echt schijterig geworden na het hond "incident".“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nog schijteriger want het zijn nooit helden geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:46 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn echt schijterig geworden na het hond "incident"."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Hij heeft het zeker koud.
― Mark Twain
yepquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:46 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn echt schijterig geworden na het hond "incident".Duhh !![]()
Dootjequote:Op woensdag 13 januari 2016 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n aandachtorgel.
[ afbeelding ]
Do.![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
QFT.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nog schijteriger want het zijn nooit helden geweest
Vooral de weekend stagiairs.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat zie je toch in dat kotsende mokkel?quote:
Oh wacht......trollollollo.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Voor de zoveelste keer zegt hij......"tsja, daar ben ik dan".
― Mark Twain
Dat gaat Bas dacht ik gebruiken om die grote parasol te maken .quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook ,leuk.
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je toch in dat kotsende mokkel?
Oh wacht......trollollollo.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?Duhh !![]()
Hij is leuk hé Beequeenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:50 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft het zeker koud.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuk dat je geweest bent en nu dan maar weer terug naar Nigtevecht. En de groetjes aan Servio en Ricardo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Mike tegen Row: Kom je bij me liggen, gezellig?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
als hij maar niet zo naar de stal gaat,kippen zijn meteen van de legquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Girltalk onder de dekensquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef beequeen het volgende:
Mike tegen Row: Kom je bij me liggen, gezellig?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee , ik vind hem leuk . Je kan volgens mij heel erg lachen met hem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk dat je geweest bent en nu dan maar weer terug naar Nigtevecht. En de groetjes aan Servio en Ricardo.![]()
Iedereen ligt daar maar meteen naast en op elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef beequeen het volgende:
Mike tegen Row: Kom je bij me liggen, gezellig?
Gangbang Utopia is coming up.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik heb nog geen kramp in m'n kaken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee , ik vind hem leuk . Je kan volgens mij heel erg lachen met hem.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
kan beter zeggen ..tja daar ga ik danquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]Duhh !![]()
Ik heb veel nepfiguren gezien daar, maar Ramoon en Do spannen op dit moment echt de kroon.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Servio,die was geweldig,zo gelachen om hemquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk dat je geweest bent en nu dan maar weer terug naar Nigtevecht. En de groetjes aan Servio en Ricardo.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kramp in m'n kaken.![]()
![]()
Dootje is niet nep.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb veel nepfiguren gezien daar, maar Ramoon en Do spannen op dit moment echt de kroon.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze vond naomi helemaal het einde, had graag dikke vriendinnen met haar willen zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?![]()
Nee!quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik vind hem ook leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee , ik vind hem leuk . Je kan volgens mij heel erg lachen met hem.![]()
Ik hoor haar hartje kloppen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wel, geef hem nou een kans. Niet te serieus nemen... hij komt de boel op stelten zetten en dat is wel nodig in die saaie luie bende daarquote:![]()
quote:Ik denk dat hij een Mark , Bjorn en Wim zo met de grond gelijk maakt.
Mark vind het helemaal niets , kan nog leuk worden.![]()
Ze worden ook gesponsord door zo'n pakken winkel dacht ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij had zelf een paar van die pakken meegenomenTEAM BAKSTEEN![]()
Hij is tot nu toe wel een beetje team Bas/Cees. Alleen daarom mag ik hem al. Eindelijk eentje die niet aansluit bij het corrupte zootje daarquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:04 schreef DeNiAs het volgende:
[..]Ik denk dat hij een Mark , Bjorn en Wim zo met de grond gelijk maakt.
Mark vind het helemaal niets , kan nog leuk worden.![]()
Wat Pb zegt, stereotypen als Ricardo, Servio en nu Mike kunnen me gestolen worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:03 schreef DeNiAs het volgende:
![]()
Serieus , ik dacht dat jij hem ook wel leuk vond.
Hij moet nog even wennen
En een travestietenshow zit ik al helemaal niet op te wachten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hoewel ik die pakken erg leuk vind zie ik het meer als dingen voor kinderen, mijn puberdochter zie ik wel in zo'n ding lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze worden ook gesponsord door zo'n pakken winkel dacht ik.
Maar volwassenen? Neeee!![]()
Ah, een SL.
Fijn, al die nepfiguren zorgen voor deze shit. Kunnen hun mond niet houden.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nog een toppertje
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe wel een beetje team Bas/Cees. Alleen daarom mag ik hem al. Eindelijk eentje die niet aansluit bij het corrupte zootje daar, mee eens wordt tijd dat "de grote bazen " eens terug op de plek worden gezet.
![]()
Was wel zijn missie , zij hij gisteren grappendquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef Cargamelk het volgende:
als ie maar van Bas afblijft ... die is voor Do![]()
![]()
gehoord ja ... gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:07 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Was wel zijn missie , zij hij gisteren grappendDuhh !![]()
zo nep als watquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:08 schreef Estherdv het volgende:
heeft ivan een waarschuwing gekregen?![]()
![]()
SL nummer 3, binnen een kwartier.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
idd echt iets voor kleuters zoals Ginaquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hoewel ik die pakken erg leuk vind zie ik het meer als dingen voor kinderen, mijn puberdochter zie ik wel in zo'n ding lopen.
Maar volwassenen? Neeee!
TEAM BAKSTEEN![]()
Hier nog een.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Pb zegt, stereotypen als Ricardo, Servio en nu Mike kunnen me gestolen worden.
En een travestietenshow zit ik al helemaal niet op te wachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Cos!quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:08 schreef Estherdv het volgende:
heeft ivan een waarschuwing gekregen?![]()
Een waarschuwing voor wat?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Geloof er geen bal dat die waarschuwing die we gelezen hebben echt isquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:08 schreef Estherdv het volgende:
heeft ivan een waarschuwing gekregen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ligt alweer.
― Mark Twain
Bas met de twee leukste meiden van Utopia.
Gifje was net op tijd klaar voordat die griezel door het beeld liep.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Mammy Two Shoes heeft in één bed geslapen met Rowena.
Ik ben benieuwd of die nog uit de kast gaat kruipen voor ze uit Utopia vertrekt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Fixed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:13 schreef lonneberga het volgende:
nee dit vind ik niets,handlanger van Floor Pablo.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Miss travestiet laat zich in de zomer harsen
Bas heeft het ook wel eens gedaan op zijn zak en dat deed pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SL 10000000000000000000000000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: