Juist.Maatjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.
Ik verstond het niet, zei ze dat zij de liefde had verklaard?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef tonja het volgende:
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Maar goed.. script it is
Zij aan Bas denk ik .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik verstond het niet, zei ze dat zij de liefde had verklaard?
Yep en daar is het haar om te doen. Maar dat valt verder helemaal niet op ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al
Echt waar er uit met dat wijfquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Oh, ok.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee Ram heeft aan Bas haar liefde verklaard.
Dat heb je met maagdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Je hebt 'vol' en ziekelijk vetquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..
Triest figuur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en daar is het haar om te doen. Maar dat valt verder helemaal niet op ofzo.
En het is ook niet helemaal waar trouwens. Ivan/Arthur was dit weekend wel trending
Hij zijn toen 'vollere'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..
quote:
Nee ze zou eerst in de plaats van Gabs er in gaan maar toen kon ze niet en toen is Gabs er voor haar ingekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Kust is veiligquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er gaat straks nog wel iemand bij de caravan kijken.
nee is niks gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef snetje het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee? Je kan al haast niet meer zien of het Bjorn of Mark is met al die behaarde apen...
[ afbeelding ]
Zet dan de cam op de caravan... oh wacht.....
[ afbeelding ]
Ze leggen ineens andersom .. dat was een wild uurtje
nee was on stream te zien is niks gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:12 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Heb jij voor dat raampje gestaan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |