SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je de uitzending gekijkt? ik nuquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bassie niet storen A.U.B.
[ afbeelding ]![]()
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je de uitzending gekijkt? ik nu![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die gaat zo door het caravan raam kijken hoor![]()
![]()
![]()
hij moet snappen dat ze geen kans heeft bij basquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dit mens moet geholpen worden
In de liegkliniek of bij een betere toneelschool.![]()
ZIj bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij moet snappen dat ze geen kans heeft bij bas![]()
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Maar goed.. script it is![]()
![]()
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.![]()
Dat dus ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef tonja het volgende:
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Maar goed.. script it is![]()
Nee Ram heeft aan Bas haar liefde verklaard.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: