Al zou ze hem door de hele hut sleuren, dan nog denk ik dat ze laag scoort.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk idd
Dat wil je echt wel, klein krengetje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef LLgetikt het volgende:
doos '' ik wil haar niet onzeker maken ''
Ja, net als Rienk met Nicoline, de hufter. Na gruwelijke beelden van een hond die door de loods wordt geslingerd, moet daar niet nog een aanranding bij komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef Joezi het volgende:
Bas moet zijn klauwen eens thuis houden, je ziet duidelijk dat ze er niet van gediend is
precies, zo doorzichtigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat wil je echt wel, klein krengetje.
Jah..Kinderlijk lievvv, die mag je bijna misbruiken.. ware het niet dat er geen Wetten en Regels zijn in Utopiaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zo schattig lijkt ze nu, met haar knuffelaapje
Die Michael zit erbij net en Gina:IK VINDT MICHAEL LEUK!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:27 schreef mijntjexx het volgende:
hahahah die Gina michael kriebelen, gekkenhuis
aanrandingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja, net als Rienk met Nicoline, de hufter. Na gruwelijke beelden van een hond die door de loods wordt geslingerd, moet daar niet nog een aanranding bij komen.![]()
Dit is een punt maken voor iets van Talpa als dit waar is.quote:
papiquote:
Ik ben ramptoerist, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik geef het op, ga even serie kijken. HOu jij het in de gaten voor mij?![]()
Ze weet dat zoiets er zo schattig uitziet...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Do is 25 en slaapt met een knuffelaap?
http://utopia2016.nl/inde(...)rschuwing-van-talpa/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ivan niet meer de favoriete inwoner is maar op plaats 2 staat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor site?
Van onze vrouwen blijf je af!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja, net als Rienk met Nicoline, de hufter. Na gruwelijke beelden van een hond die door de loods wordt geslingerd, moet daar niet nog een aanranding bij komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |