SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bas raakt steeds verder verstrikt in het web van DOKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Medestanderquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk sinds deze rls met andere ogen naar tv programma's, mooi kut want je prikt door veel dingen heen.
Tis niet anders.![]()
Ramona heeft haar doel bereikt.............die gaan niets doen......Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ze is bang dat mensen gaan lullen als ze iets met bas doet. Vanavond misschien niet maar ze bezwijkt echt nog welquote:![]()
dan is ze al te laat, ze weet precies wat ze doetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze is bang dat mensen gaan lullen als ze iets met bas doet. Vanavond misschien niet maar ze bezwijkt echt nog wel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Eigenlijk vind ik Bas en Do best een leuk stel,passen wel bij elkaar.
Al hoop ik voor hem dat zij het niet alleen doet omdat Bas populair is.![]()
Ik denk dat ze dat juist wel wiltquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:23 schreef mijntjexx het volgende:
Do wil geen onrust, mensen praten. Nee zeggen maar ja doenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk iddquote:![]()
![]()
Pappie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gabriëlle: "Barry is een lekkere pappie. Ik lust em"
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ingewikkeld, want ze moet blijven rekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk idd![]()
zo schattig lijkt ze nu, met haar knuffelaapjequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Bas nodig voor bestaansrecht en score in de popiPoll, maar zonder neuken.. tsja dat is bijzonder ongemakkelijk idd
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: