Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezigquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:35 schreef puzziepie het volgende:
Ik begin er niet meer aan en dat bevalt me prima![]()
Mensen hebben niet door dat het best nog wat werk is om alles online te zetten
en na 2 verwijderde accounts en een hoop gedoe met You Tube ben ik er wel klaar mee
Ik heb ze nog op HD, als je tijden en datum doorgeeft zal ik ze voor je uploaden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:31 schreef sararaats het volgende:
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.
Ik post hier zelden maar ben altijd blij met de filmpjes!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezig
om filmpjes te monteren en te uploaden, en de waardering is minimaal.
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]geeft niks hoor.
De foto's haal ik wel uit mijn topic.
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezig
om filmpjes te monteren en te uploaden, en de waardering is minimaal.
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....
Ik nu ook, thanksquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.
dat zegt waarschijnlijk veel over zijn spannende rol in de caravan deze nacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had trouwens Bas nog niet zo lam gezien als vanavond ......
Ja, dat zou kunnen, welkom trouwens, ik zag vanochtend je eerste postings ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef miesy72 het volgende:
dat zegt waarschijnlijk veel over zijn spannende rol in de caravan deze nacht.
daar moest misschien wat extra alcohol in om wat overtuigd over te komen.
of hij was zó blij met het vooruitzicht dat hij vond dat het gevierd moest worden!
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bedquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.
Jazeker, was jij ook niet bij de meeting in de Witte Bergen ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:01 schreef miesy72 het volgende:
hey, bedankt.
ook altijd leuk om een poster van de goede ouwe goude kooi tijd te zien.
Truste.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bed
Slaapsequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bed
Is dat een probleem dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik plaats mijn filmpjes ook hier, die blijven gewoon staan .....![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
hmm niet gezien, maar waarschijnlijk dat acteer stukje voor de zanglerares die ze in de maling wilde nemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:54 schreef formule het volgende:
Op geenstijl.nl ,staat filmpje van Ivan die Rowena keihard is haar gezicht slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |