Yep, die van Ivan dat ie zijn exuses maakte. Dat was de druppel denk ik. Die heeft ook op allerlei pagina's gestaan.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mag niet meer. Alles weg.
apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mag niet meer. Alles weg.
yep mijn account word ook verwijdeerd en ik hadde nur 2 utopia videosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep, die van Ivan dat ie zijn exuses maakte. Dat was de druppel denk ik. Die heeft ook op allerlei pagina's gestaan.
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpaquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn Dailymotion account verwijderd.
Dat was dan 2 teveel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep mijn account word ook verwijdeerd en ik hadde nur 2 utopia videos
is dat dailymotion van jdm of zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpa
ik weet we hadden ook op Vimeo alles wegquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderdquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef opabakema het volgende:
[..]
is dat dailymotion van jdm of zo
Ook geen waarschuwing gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vimeo was dat iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet we hadden ook op Vimeo alles weg
Nope ... ik kwam ineens op datzelfde als jij terechtquote:
snap ik niet dan kunnen ze beter de streams er af gaan gooienquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderd
ze halen alles weg wat ze kunnen vinden
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef opabakema het volgende:
[..]
is dat dailymotion van jdm of zo
nee maar hij doet volgens mij alsof hij het wel heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeft
Weet het haast wel zeker...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeft
foutjequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:21 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee maar hij doet volgens mij alsof hij het wel heeft
mak en account op VID.me en gev de video en english naamquote:
De floeperts.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderd
ze halen alles weg wat ze kunnen vinden
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope ... ik kwam ineens op datzelfde als jij terecht
Daar heb ik al een account.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
mak en account op VID.me en gev de video en english naam
ik heb nu 1 maand en account op Vid.me n ook nur 2 videos
Stoute Talpa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ooh echt? dat west ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik al een account.
Volgens mij lopen ze hier het filmpjestopic ook af.
Staan toch in het sara topic?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Stoute Talpa.
Ik ben echt de filmpjes van Colinda en mij kwijt.
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Staan toch in het sara topic?
en de videos op vid.me mag nur tot 10 minutt zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik al een account.
Volgens mij lopen ze hier het filmpjestopic ook af.
Oh ja natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik plaats mijn filmpjes ook hier, die blijven gewoon staan .....![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.
Ik heb ze ook niet meer voor je helaas, stonden op mijn oude pc en die is stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |