Iedereen die door de febo rechtstreeks naar binnen is gebracht, zit daar met een opdracht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Do![]()
wie is Isra?
Ramona moest met Bas doen alsof ze wat hadden
Nu heeft Do het van haar overgenomen
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk
Klopt ... en dat is te zien ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen die door de febo rechtstreeks naar binnen is gebracht, zit daar met een opdracht.
ne ze slapen rustigquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:59 schreef sararaats het volgende:
Zijn ze verdorie toch aan het vogelen?
Straks springt de caravan uiteen.
De chemie tussen die twee spetterde van het scherm dat was nou wél leuk om te zienquote:
Daar was zeker een bepaalde chemiequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:02 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
De chemie tussen die twee spetterde van het scherm dat was nou wél leuk om te zien![]()
Niet die suffe krielkip van een Do
ik hadde nie en obsessie dat mag je niet zeggen ,niet anvallenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:07 schreef opabakema het volgende:
[..]
wordt Do jouw nieuwe obsessie ?
Mario kennende zal ie eerder voor Do dan voor Sjarmona gaan, maar daar is ie vast niet de enigste in...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:07 schreef opabakema het volgende:
[..]
wordt Do jouw nieuwe obsessie ?
ik val niks aan het is een gezonde interessequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hadde nie en obsessie dat mag je niet zeggen ,niet anvallen
geen filmpjes meer posten ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn Dailymotion account verwijderd.
heb je videos da geheeft?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
jij moet dat niet interessieren en nu klaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef opabakema het volgende:
[..]
ik val niks aan het is een gezonde interesse
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk niet! mijn favorit zit te huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kennende zal ie eerder voor Do dan voor Sjarmona gaan, maar daar is ie vast niet de enigste in...
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik zeg wat ik wil en als het je niet aanstaat dan lees je er maar overheenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij moet dat niet interessieren en nu klaar
Yep, die van Ivan dat ie zijn exuses maakte. Dat was de druppel denk ik. Die heeft ook op allerlei pagina's gestaan.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mag niet meer. Alles weg.
apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]mag niet meer. Alles weg.
yep mijn account word ook verwijdeerd en ik hadde nur 2 utopia videosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep, die van Ivan dat ie zijn exuses maakte. Dat was de druppel denk ik. Die heeft ook op allerlei pagina's gestaan.
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpaquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat was dan 2 teveel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep mijn account word ook verwijdeerd en ik hadde nur 2 utopia videos
is dat dailymotion van jdm of zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen mijn account verwijderd werd door Talpa
ik weet we hadden ook op Vimeo alles wegquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderdquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef opabakema het volgende:
[..]
is dat dailymotion van jdm of zo
Ook geen waarschuwing gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vimeo was dat iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet we hadden ook op Vimeo alles weg
Nope ... ik kwam ineens op datzelfde als jij terechtquote:
snap ik niet dan kunnen ze beter de streams er af gaan gooienquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderd
ze halen alles weg wat ze kunnen vinden
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef opabakema het volgende:
[..]
is dat dailymotion van jdm of zo
nee maar hij doet volgens mij alsof hij het wel heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeft
Weet het haast wel zeker...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat JdM een grote justitiële afdeling heeft
foutjequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:21 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee maar hij doet volgens mij alsof hij het wel heeft
mak en account op VID.me en gev de video en english naamquote:
De floeperts.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet alleen DM , ik heb daarna ook nog heel ergens anders filmpjes geplaatst : is ook verwijderd
ze halen alles weg wat ze kunnen vinden
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope ... ik kwam ineens op datzelfde als jij terecht
Daar heb ik al een account.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
mak en account op VID.me en gev de video en english naam
ik heb nu 1 maand en account op Vid.me n ook nur 2 videos
Stoute Talpa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ooh echt? dat west ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik al een account.
Volgens mij lopen ze hier het filmpjestopic ook af.
Staan toch in het sara topic?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Stoute Talpa.
Ik ben echt de filmpjes van Colinda en mij kwijt.
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Staan toch in het sara topic?
en de videos op vid.me mag nur tot 10 minutt zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heb ik al een account.
Volgens mij lopen ze hier het filmpjestopic ook af.
Oh ja natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik plaats mijn filmpjes ook hier, die blijven gewoon staan .....![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.
Ik heb ze ook niet meer voor je helaas, stonden op mijn oude pc en die is stuk.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezigquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:35 schreef puzziepie het volgende:
Ik begin er niet meer aan en dat bevalt me prima![]()
Mensen hebben niet door dat het best nog wat werk is om alles online te zetten
en na 2 verwijderde accounts en een hoop gedoe met You Tube ben ik er wel klaar mee
Ik heb ze nog op HD, als je tijden en datum doorgeeft zal ik ze voor je uploaden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:31 schreef sararaats het volgende:
Ja maar die zijn verwijderd op youtube.
Ik post hier zelden maar ben altijd blij met de filmpjes!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezig
om filmpjes te monteren en te uploaden, en de waardering is minimaal.
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]geeft niks hoor.
De foto's haal ik wel uit mijn topic.
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben gemiddeld per dag vier tot zes uur bezig
om filmpjes te monteren en te uploaden, en de waardering is minimaal.
Je krijgt alleen vervelende en hatelijke emails en een hoop ellende er voor terug .....
Ik nu ook, thanksquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.
dat zegt waarschijnlijk veel over zijn spannende rol in de caravan deze nacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had trouwens Bas nog niet zo lam gezien als vanavond ......
Ja, dat zou kunnen, welkom trouwens, ik zag vanochtend je eerste postings ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef miesy72 het volgende:
dat zegt waarschijnlijk veel over zijn spannende rol in de caravan deze nacht.
daar moest misschien wat extra alcohol in om wat overtuigd over te komen.
of hij was zó blij met het vooruitzicht dat hij vond dat het gevierd moest worden!
Goede Nacht ik gaa naar mijn Bedquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had mijn email op niet zichtbaar gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |