Mario denk jij nou echt dat we alles zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was on stream te zien is niks gebeurd
ja was streamlock maar en minutt n dann weer de 2 het hebben alle hier gezien dat niks wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:14 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Mario denk jij nou echt dat we alles zien.
wel en betje grappig inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een foute verhaallijn dit.Vanaf dat dat mens binnenkwam ongeloofwaardig.En nu ook de hele tijd dat ze het heeft over naar huis gaan.Die is er echt ingezet met een missie voor het verhaaltje van Bas,zelfde als die Do nu.
Passanten.Net zo als die Armanda.Was ook al bekend dat die er niet lang in zou blijven.
En volgens mij had Ramona ook al eens gezegd dat ze gevraagd was.Zelfde als Armanda en nu Do ook weer.Die komt op de markt kijken en ze zit ineens in utopia zonder zich op te geven.Die nieuwe;Michael ook zo.Mark vraagt:wanneer heb je je opgegeven?Michael:Niet,iets met doelen etc.
De grootste onzin dit.
Filmkus. Ik geloof nog steeds niet dat hij op vrouwen valt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
nee! Do heeft gezegd ze will geen Problemen met Ramona bekomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:24 schreef puzziepie het volgende:
en...................Hebben ze al geneukt?
Do is niet verkeerd.Maar je loopt op de Markt en zonder dat je je opgeeft zit je in Utopia.gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Michael en Ramona ook uitermate teleurstellend ...... Bo geef ik het voordeel van de twijfel.
Dat is juist de bedoeling van Doquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee! Do heeft gezegd ze will geen Problemen met Ramona bekomen
No problem, ziet er inderdaad wat fake uit, zie Do ook een paar keer een soortquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:30 schreef puzziepie het volgende:
Thnx tegengas voor de filmpjes van Do en Bas
Het ziet er mij te fake uit
Do die zich op de borst van Bas werpt,...![]()
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk opquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
No problem, ziet er inderdaad wat fake uit, zie Do ook een paar keer een soort
afwerende beweging maken ....... misschien onbewust. Deel 3 komt eraan
die was ook vol die bas sonst is hij niet zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk op
en aan de andere kant weert ze hem op momenten af
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zo
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dit met de huidige commotie rondom Ivan helaas niet meer zal gebeuren ....quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:35 schreef Za het volgende:
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Doquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:35 schreef Za het volgende:
Jammer van Bas en Do in de Caravan. Do "Gast ik lig bij je in de caravan, wat wil je nog meer???"
Nou geweldig voor Bas idd.
Vooralsnog vind ik haar niet leuk. Ramona of ze nu een rol speelt of niet is soms best grappig imo een zoveel leuker personage dan Do. (hoezo komt zij van de markt?)
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.
Oh Esra ...die toen met Chris binnenkwamquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dit met de huidige commotie rondom Ivan helaas niet meer zal gebeuren ....
ramona is vast überzeugt dat bas in haar verliefd ,dat moet ze snappen dat het helemal niet zo is die gaat vandaag straks weer jankenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Do![]()
wie is Isra?
Ramona moest met Bas doen alsof ze wat hadden
Nu heeft Do het van haar overgenomen
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk
Nee, een zusje van Ivan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Oh Esra ...die toen met Chris binnenkwam
ik vind do leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:47 schreef puzziepie het volgende:
Bah wat een misselijk kind die Do![]()
echt iets voor Bas
Iedereen die door de febo rechtstreeks naar binnen is gebracht, zit daar met een opdracht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Do![]()
wie is Isra?
Ramona moest met Bas doen alsof ze wat hadden
Nu heeft Do het van haar overgenomen
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk
Klopt ... en dat is te zien ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen die door de febo rechtstreeks naar binnen is gebracht, zit daar met een opdracht.
ne ze slapen rustigquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:59 schreef sararaats het volgende:
Zijn ze verdorie toch aan het vogelen?
Straks springt de caravan uiteen.
De chemie tussen die twee spetterde van het scherm dat was nou wél leuk om te zienquote:
Daar was zeker een bepaalde chemiequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:02 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
De chemie tussen die twee spetterde van het scherm dat was nou wél leuk om te zien![]()
Niet die suffe krielkip van een Do
ik hadde nie en obsessie dat mag je niet zeggen ,niet anvallenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:07 schreef opabakema het volgende:
[..]
wordt Do jouw nieuwe obsessie ?
Mario kennende zal ie eerder voor Do dan voor Sjarmona gaan, maar daar is ie vast niet de enigste in...quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:07 schreef opabakema het volgende:
[..]
wordt Do jouw nieuwe obsessie ?
ik val niks aan het is een gezonde interessequote:Op woensdag 13 januari 2016 02:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hadde nie en obsessie dat mag je niet zeggen ,niet anvallen
geen filmpjes meer posten ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn Dailymotion account verwijderd.
heb je videos da geheeft?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
jij moet dat niet interessieren en nu klaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef opabakema het volgende:
[..]
ik val niks aan het is een gezonde interesse
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk niet! mijn favorit zit te huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario kennende zal ie eerder voor Do dan voor Sjarmona gaan, maar daar is ie vast niet de enigste in...
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik zeg wat ik wil en als het je niet aanstaat dan lees je er maar overheenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij moet dat niet interessieren en nu klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |