quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
toen ik eronder zette nog steeds sneu zie ik,mocht ik niet meer mee postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent zou ik nog niet alleen laten met een vlo!![]()
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50
Jou Mening!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50
Kreeg bij hem koude rillingen, als hij naar de kas ging, hij deed er altijd raar bij de dieren!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
toen ik eronder zette nog steeds sneu zie ik,mocht ik niet meer mee posten
Oh god die is ook weer terug.quote:
Dat is volgens mij idd Jill.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach die lieverd ook weer terug,dat is toch Jill ?
ik ook ,leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:57 schreef doodmoe het volgende:
Bas en Michael gaan een stiletto run doen over de obstakel run op 14 centimeter hoge hakken![]()
Ik hou d'r van!
Die zooi had allang weg moeten zijn, heeft meer gekost dan het heeft opgeleverd. Maar is van de king he...quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook ,leuk.
Daarna gaan ze die obstakelzooi toch zeker weleens afbreken?
Er gebeurt daar nooit meer iets mee,zonde van de ruimte lijkt mij.
O jee ik zie die Micael in zijn onesie lopenquote:
oei vertel...net zo onthullend als die joggingbroek van gister?quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik zie die Micael in zijn onesie lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |