quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
toen ik eronder zette nog steeds sneu zie ik,mocht ik niet meer mee postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent zou ik nog niet alleen laten met een vlo!![]()
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50
Jou Mening!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Do een beetje veroordelen omdat zij het initiatief neemt .. kom op we leven niet meer in de jaren '50
Kreeg bij hem koude rillingen, als hij naar de kas ging, hij deed er altijd raar bij de dieren!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
toen ik eronder zette nog steeds sneu zie ik,mocht ik niet meer mee posten
Oh god die is ook weer terug.quote:
Dat is volgens mij idd Jill.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach die lieverd ook weer terug,dat is toch Jill ?
ik ook ,leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:57 schreef doodmoe het volgende:
Bas en Michael gaan een stiletto run doen over de obstakel run op 14 centimeter hoge hakken![]()
Ik hou d'r van!
Die zooi had allang weg moeten zijn, heeft meer gekost dan het heeft opgeleverd. Maar is van de king he...quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook ,leuk.
Daarna gaan ze die obstakelzooi toch zeker weleens afbreken?
Er gebeurt daar nooit meer iets mee,zonde van de ruimte lijkt mij.
O jee ik zie die Micael in zijn onesie lopenquote:
oei vertel...net zo onthullend als die joggingbroek van gister?quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik zie die Micael in zijn onesie lopen
Hij had zelf een paar van die pakken meegenomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet dat pak van Stiff of Noom
nee hij heeft dezelfdequote:Op woensdag 13 januari 2016 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet dat pak van Stiff of Noom
quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij had zelf een paar van die pakken meegenomen
Tis maar waar je je kist mee wilt vullen...quote:
Dan heb je zijn jurken nog niet gezien. Áls die al in zijn kist zaten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:31 schreef chufi het volgende:
Tis maar waar je je kist mee wilt vullen...
ik geef hem nog het voordeel van de twijfel,maar hou m,n hart vastquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:30 schreef beequeen het volgende:
Zou hij ook extra betaald krijgen om vroeg op te staan?
Het is weer zo 3x niks.
Heeft is ook een eigen stomerij bij zich? Of staat die opeens nog ergens op de Videquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je zijn jurken nog niet gezien. Áls die al in zijn kist zaten.
Gasten die gevraagd worden heb ik sowieso niks mee. Acteurs, aandachthoeren enz.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:32 schreef lonneberga het volgende:
ik geef hem nog het voordeel van de twijfel,maar hou m,n hart vast
zijn ook snel weg altijd,jeuk aan zijn neusquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gasten die gevraagd worden heb ik sowieso niks mee. Acteurs, aandachthoeren enz.
denk niet dat er nog "gewone"mensen in willenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gasten die gevraagd worden heb ik sowieso niks mee. Acteurs, aandachthoeren enz.
er moest gewoon iemand snel er in ,afleiding voor ivan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk niet dat er nog "gewone"mensen in willen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:35 schreef renevanlaaren het volgende:
zijn ook snel weg altijd,jeuk aan zijn neus
Basquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n aandachtorgel.
[ afbeelding ]
Do.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Cargamelk het volgende:
Man man manquote:
Nog schijteriger want het zijn nooit helden geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:46 schreef beequeen het volgende:
Ah, de eerste SL. Begint weer goed.
Ze zijn echt schijterig geworden na het hond "incident".
yepquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:46 schreef beequeen het volgende:
Ah, de eerste SL. Begint weer goed.
Ze zijn echt schijterig geworden na het hond "incident".
Dootjequote:Op woensdag 13 januari 2016 08:37 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n aandachtorgel.
[ afbeelding ]
Do.
QFT.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nog schijteriger want het zijn nooit helden geweest
Wat zie je toch in dat kotsende mokkel?quote:
Dat gaat Bas dacht ik gebruiken om die grote parasol te maken .quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook ,leuk.
Daarna gaan ze die obstakelzooi toch zeker weleens afbreken?
Er gebeurt daar nooit meer iets mee,zonde van de ruimte lijkt mij.
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je toch in dat kotsende mokkel?
Oh wacht......trollollollo.
eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?
Hij is leuk hé Beequeenquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:50 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft het zeker koud.
[ afbeelding ]
Leuk dat je geweest bent en nu dan maar weer terug naar Nigtevecht. En de groetjes aan Servio en Ricardo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:56 schreef beequeen het volgende:
Voor de zoveelste keer zegt hij......"tsja, daar ben ik dan".
[ afbeelding ]
als hij maar niet zo naar de stal gaat,kippen zijn meteen van de legquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Girltalk onder de dekensquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef beequeen het volgende:
Mike tegen Row: Kom je bij me liggen, gezellig?
Nee , ik vind hem leuk . Je kan volgens mij heel erg lachen met hem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk dat je geweest bent en nu dan maar weer terug naar Nigtevecht. En de groetjes aan Servio en Ricardo.
Iedereen ligt daar maar meteen naast en op elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef beequeen het volgende:
Mike tegen Row: Kom je bij me liggen, gezellig?
Ik heb nog geen kramp in m'n kaken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee , ik vind hem leuk . Je kan volgens mij heel erg lachen met hem.
kan beter zeggen ..tja daar ga ik danquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:56 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb veel nepfiguren gezien daar, maar Ramoon en Do spannen op dit moment echt de kroon.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, ik vind haar echt leuk.. Ze is grappig, relatief beschaafd en ze is behoorlijk doortastend. En dat ze een rugzakje heeft, tja.. wie niet daar?
Servio,die was geweldig,zo gelachen om hemquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk dat je geweest bent en nu dan maar weer terug naar Nigtevecht. En de groetjes aan Servio en Ricardo.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kramp in m'n kaken.
Dootje is niet nep.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb veel nepfiguren gezien daar, maar Ramoon en Do spannen op dit moment echt de kroon.
Ze vond naomi helemaal het einde, had graag dikke vriendinnen met haar willen zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee!quote:
Ik vind hem ook leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee , ik vind hem leuk . Je kan volgens mij heel erg lachen met hem.
Wel, geef hem nou een kans. Niet te serieus nemen... hij komt de boel op stelten zetten en dat is wel nodig in die saaie luie bende daarquote:
quote:
Ze worden ook gesponsord door zo'n pakken winkel dacht ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij had zelf een paar van die pakken meegenomen
Hij is tot nu toe wel een beetje team Bas/Cees. Alleen daarom mag ik hem al. Eindelijk eentje die niet aansluit bij het corrupte zootje daarquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:04 schreef DeNiAs het volgende:
[..]Ik denk dat hij een Mark , Bjorn en Wim zo met de grond gelijk maakt.
Mark vind het helemaal niets , kan nog leuk worden.
Wat Pb zegt, stereotypen als Ricardo, Servio en nu Mike kunnen me gestolen worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:03 schreef DeNiAs het volgende:
![]()
Serieus , ik dacht dat jij hem ook wel leuk vond.
Hij moet nog even wennen
Hoewel ik die pakken erg leuk vind zie ik het meer als dingen voor kinderen, mijn puberdochter zie ik wel in zo'n ding lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze worden ook gesponsord door zo'n pakken winkel dacht ik.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe wel een beetje team Bas/Cees. Alleen daarom mag ik hem al. Eindelijk eentje die niet aansluit bij het corrupte zootje daar
Was wel zijn missie , zij hij gisteren grappendquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef Cargamelk het volgende:
als ie maar van Bas afblijft ... die is voor Do
gehoord ja ... gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:07 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Was wel zijn missie , zij hij gisteren grappend
zo nep als watquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:08 schreef Estherdv het volgende:
heeft ivan een waarschuwing gekregen?
idd echt iets voor kleuters zoals Ginaquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hoewel ik die pakken erg leuk vind zie ik het meer als dingen voor kinderen, mijn puberdochter zie ik wel in zo'n ding lopen.
Maar volwassenen? Neeee!
Hier nog een.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Pb zegt, stereotypen als Ricardo, Servio en nu Mike kunnen me gestolen worden.
En een travestietenshow zit ik al helemaal niet op te wachten.
Goedemorgen Cos!quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:08 schreef Estherdv het volgende:
Geloof er geen bal dat die waarschuwing die we gelezen hebben echt isquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:08 schreef Estherdv het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:13 schreef lonneberga het volgende:
nee dit vind ik niets,handlanger van Floor Pablo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |