gewoon prive servers gebruiken en niet dailymotion oidquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:59 schreef Cargamelk het volgende:
Talpa heeft het alleen recht op de beelden en zolang het positieve beelden zijn hebben ze niet zoveel problemen met het verspreiden van die beelden door derden maar zodra het negatief is dan hebben ze weer zo'n schoon veeg actie en dat recht hebben ze , beetje hypocriet dat wel maar enigszins wel begrijpelijk met die heisa die nu weer speelt.
heb ook geen probleem .quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:12 schreef klabbakus het volgende:
[..]
gewoon prive servers gebruiken en niet dailymotion oid
is daar hulp bij nodig? want ik snap het probleem niet helemaal
nee lol, ik bedoel met hosten of neerzetten van video's die door talpa op dwang blijkbaar verwijderd worden, dat is zo te omzeilen hoor, ik weet alleen niet of dat van Fok magquote:
ja, daar heb ik het toch overquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:19 schreef Cargamelk het volgende:
zijn geloof ik een paar account bij daily o.i.d. verwijdert van users die filmpjes posten over utopia
okquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:25 schreef Cargamelk het volgende:
ja en de oplossing zijn privé servers toch ? maar ik maak geen filmpjes dus ik daarom geen probleem
juistquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:27 schreef klabbakus het volgende:
[..]
okwhatever, lol
ik maak ook geen filmpjes, maar ik dacht even dat het hosten een probleem was ofzo, wilde gewoon even zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn zolang je maar niet op youtube of dailymotion zet ofzo
zie vaker geklaag over verwijderde filmpjes, maar daar zijn zat oplossingen voor, dat hoeft helemaal geen probleem te zijnquote:
quote:
Zakelijk idd, dat is het! Ongelofelijk dat Bas daar in trapt..quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk op
en aan de andere kant weert ze hem op momenten af
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zo
Om 'm te gebruiken jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:19 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Heb meer het idee dat Do achter Bas aan loopt, kan het mis hebben, maar zo komt het bij mij over! De dames maken het Bas wel makkelijk.
Ik denk eerder dat het hier groter gemaakt wordt dan het is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:19 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Heb meer het idee dat Do achter Bas aan loopt, kan het mis hebben, maar zo komt het bij mij over! De dames maken het Bas wel makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent zou ik nog niet alleen laten met een vlo!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |