Ja zo begrijp ik het ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik begreep het als volgt:
1e bod = 4000 > telt niet want hoogste
2e + 3e bod = 3500 > maar is twee keer geboden, dus vervalt want niet uniek
4e bod = 3000 > een na hoogste unieke bod, deze wordt het
Maar dus ook
1e, 2e, 3e bod = volledige pot > niet uniek
4e bod = 4000 euro > hoogste unieke bod
5e bod = 3900 euro > een na hoogste unieke bod, deze wordt het
Ik vraag me af of ze hem juist dan in beeld zouden nemen, dat geeft veel te veel de clue weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:32 schreef Tinos85 het volgende:
Teake heeft het hele bedrag uit de pot opgeschreven op zijn briefje.
Maar waarom
Die '82 van Kees in 2013 hebben ze volgens mij gewoon zelf gespoten, zag er vrij nieuw uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef texelonia het volgende:
Maar dat krijt hadden de kandidaten zelf dan dus ook kunnen zien. Lijkt me niet dat ze letterlijk de naam van de mol er op zouden zetten. Er zijn geloof ik in eerdere seizoenen wel eens hints geweest met getallen e.d. Maar dat waren volgens mij dingen die toch al op een muur stonden zoals graffiti, die ze dan als hint hebben gebruikt.
Mja ik snap alsnog niet zo goed waarom mensen duizenden euro's schrijven. Dat de mol dat doet is logisch, maar de kandidaten? Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hem juist dan in beeld zouden nemen, dat geeft veel te veel de clue weg.
Ik gok dat hij of 415 heeft opgeschreven (10% van de pot) of dat hij inderdaad de hele pot heeft opgeschreven om De Mol te counteren zodat de hele pot geen uniek bod meer was. Het risico daarbij is alleen dat De Mol een euro minder opschrijft waardoor de hele pot zou zijn leeggetrokken... getuige het winnende bod is dat in ieder geval niet gelukt.
Of alle geboden bedragen worden ontdubbeld en dan wordt het tweede grootste bedrag gepakt. De uitleg van Art is helaas voor meer interpretaties vatbaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik begreep het als volgt:
1e bod = 4000 > telt niet want hoogste
2e + 3e bod = 3500 > maar is twee keer geboden, dus vervalt want niet uniek
4e bod = 3000 > een na hoogste unieke bod, deze wordt het
Maar dus ook
1e, 2e, 3e bod = volledige pot > niet uniek
4e bod = 4000 euro > hoogste unieke bod
5e bod = 3900 euro > een na hoogste unieke bod, deze wordt het
Dat is inherent aan dat je het spel met BN'ers speelt waarbij het spel belangrijker is dan de euro's... al is het wel zo dat deze ploeg zich tot op heden veel meer voor de pot inzet dan andere groepen in het verledenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja ik snap alsnog niet zo goed waarom mensen duizenden euro's schrijven. Dat de mol dat doet is logisch, maar de kandidaten? Waarom?
Als alle kandidaten bedragen tot max 500 hadden opgeschreven was er max 500 uit de pot gegaan. Maar kandidaten hebben dus hoger dan 2000 opgeschreven, dat vind ik vet raar
Fair enough, iddquote:Op maandag 18 januari 2016 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is inherent aan dat je het spel met BN'ers speelt waarbij het spel belangrijker is dan de euro's... al is het wel zo dat deze ploeg zich tot op heden veel meer voor de pot inzet dan andere groepen in het verleden
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:49 schreef Partypoeper het volgende:
Wat me opviel was dat bij de scene waar de kandidaten vakkundig de pot leegtrokken, er een aantal shots waren met krijt op de muur. De meeste totaal niet bruikbaar dankzij de matige kwaliteit waarin uitzendinggemist de aflevering aanbiedt, maar de volgende was nog redelijk te doen:
[ afbeelding ]
Kleuren omdraaien:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking, de krijt-dingen ingetekend:
[ afbeelding ]
Het bovenste is voor mij totaal gokken, al kunnen er door de kwaliteit natuurlijk heel wat details verloren gaan, maar daaronder lijkt het toch bijna 'Taeke' te vormen? Of het is natuurlijk iets Dominicaans/Spaans, en het staat er al tijden.
Waarom zou je Taeke afschrijven op basis van die 1000?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:23 schreef Fretwork het volgende:
Ik dacht Taeke even goed af te kunnen strepen na die ¤1000, maar de montage laat me nu wel even trippen.
Omdat het veel geld is om in de pot te brengen. Had heel makkelijk 500 of 1000 minder kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom zou je Taeke afschrijven op basis van die 1000?
De montage kijk ik zoveel mogelijk doorheen. Vooral omdat er hem '41..' zien schrijven.
De Mol wist dat er veel geld uit de pot zou verdwijnen na die opdracht. Dit jaar heeft "follow the money een andere betekenis", want de Mol kan zomaar wat geld verdienen omdat er genoeg mogelijkheden zijn om het er weer uit te halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat het veel geld is om in de pot te brengen. Had heel makkelijk 500 of 1000 minder kunnen zijn.
Het is overigens nogal optimistisch van de Mol om te hopen op véél geld uit de pot. Als kandidaat zou ik het niet meer dan logisch vinden om onder de 400-500 te blijven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De Mol wist dat er veel geld uit de pot zou verdwijnen na die opdracht. Dit jaar heeft "follow the money een andere betekenis", want de Mol kan zomaar wat geld verdienen omdat er genoeg mogelijkheden zijn om het er weer uit te halen.
Ik verdenk Taeke overigens totaal niet, maar niet omdat hij "te veel" geld in de pot bracht.
Ik zou juist verwachten dat de mol, wanneer de discussie eenmaal is aangezwengeld, meedoet en sturing geeft. Of, als de mol echt lef heeft, het zelf zelfs aanzwengelen. Maar z'n mond houden en afwachten: onverstandigquote:Op woensdag 20 januari 2016 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
Wat ik wel interessant vind is het gesprek over de achterkant van het geld, een aantal mensen houdt zich daar erg afzijdig bij. Iets wat de mol ook zou doen denk ik, die weet dat er hints zijn op de achterkant van het geld...
Ja, of ze de verkeerde kant op sturen: zeggen dat er waarschijnlijk ín een van die rondjes een hint staat. Ik weet niet of ik als mol de ballen zou hebben om op het mozaïek te wijzen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou juist verwachten dat de mol, wanneer de discussie eenmaal is aangezwengeld, meedoet en sturing geeft. Of, als de mol echt lef heeft, het zelf zelfs aanzwengelen. Maar z'n mond houden en afwachten: onverstandig
Om er enigszins iets van te maken heb je toch al gauw een heleboel biljetten nodig. En ze missen er nogal wat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, of ze de verkeerde kant op sturen: zeggen dat er waarschijnlijk ín een van die rondjes een hint staat. Ik weet niet of ik als mol de ballen zou hebben om op het mozaïek te wijzen hoorOf je moet weten dat het écht niet realistisch is
Ik vind dat ze haar deze aflevering in de montage te duidelijk naar voren hebben geschoven als mogelijke mol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:57 schreef amaranta het volgende:
Ik vond Annemieke heel vlak bij de opdrachten. En ze deed ook niet fanatiek mee.
Klaas stak 3 vingers op, bij een van de vragen van art.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze haar deze aflevering in de montage te duidelijk naar voren hebben geschoven als mogelijke mol.
Groetjes uit mijn Klaas-tunnel, waar overigens weinig verdachts aan op te merken was deze aflevering. Behalve met drie kokers omgeduwd worden in die kajak, omdat hij "overmoedig werd en toch nog even snel een derde koker wilde oppikken".
Izquierda betekent links.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef MrManiak het volgende:
Van Twitter:
Laatste woord in het woordenboek van de letter i was gemarkeerd -> izquierda = Linkshandig. De Mol linkshandig?
(Low-res foto: )
http://twitter.com/HighwaymanNH/status/690991249390747653/photo/1
Echt wel jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ik denk sowieso dat in het woordenboek stond wie de mol is.
Zojuist aflevering 3 bekeken, het laatste stukje met de bedragen bieden:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Izquierda betekent links.
Iemand die linkshandig is, heet zurdo.
Aangezien dit een aanwijzing is die kandidaten ook hadden kunnen vinden, zal de hint slaan op iets wat buiten de biecht is gezegd of gedaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Iemand die linkshandig is, heet zurdo.
Mocht iemand zich vervelen:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:46 schreef Montagui het volgende:
Op de foto van de deelnemers op de widm site staat Klaas (voor de kijkers) links.
http://www.widm.nl/
quote:We verlieten Santo Domingo en reden richting het noordoosten. Op naar het schiereiland Samaná!
Natuurschoon, prachtige stranden en veel groen. Wat wil een Mol nog meer?
Het penningmeesterschap? Ga ik voor de pot? Een Mol kan het goed gebruiken. En ik sta erop, op het geld... Maar in dit oogverblindende gebied volgen 6 opdrachten... Wil het geld al eerder hebben. Handen in de lucht. Cécile it is. Niet bepaald een sensitief besluit.
Op het water gaan we allemaal voor geld. We spreken in codetaal. En een code rood is in de min.
Er vallen kajaks om, er komen kandidaten terug. Ieder met zijn eigen verhaal: De één spekt de pot, de ander niet. Maar neemt dan niemand iemand ook maar íets kwalijk?
Bij kiezen of delen zeker niet. Het is ieder voor zich. Wat nou als de kandidaten voor het geld zouden gaan? Altijd. En overal. Hoe zou het spel er dan uit zien? Zoals de opdracht bij de sleutelroute? Verandert het dan wél voor je ogen? Of nog steeds alleen achter je rug? Misschien wel minder dan je denkt.
Ellie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mocht iemand zich vervelen:
Wie staat er in het groepsmoment na de leader van iedere aflevering aan de linker kant? Of wisselt dit telkens?
De persoon links van Tim valt af.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ellie.
Afl. 1: Ellie, Ayren, Tim, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Remy, Annemieke
Afl. 2: Ellie, Ayren, Tim, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Remy, Annemieke
Afl. 3: Ellie, Annemieke, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Remy, Tim
Afl. 4: Ellie, Tim, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Annemieke
Dat kunnen ze niet coordineren denk ik. Al staat klaas tot nu toe wel altijd op de achterste rij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De persoon links van Tim valt af.
Misschien word ik gewoon paranoïde
Nice!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:06 schreef Lencon het volgende:
Voor de Klaas tunnelvisie: http://www.volkskrant.nl/(...)des-letten~a4231166/
En toch vind ik het tricky. Klaas zijn naam bevat redelijk veel voorkomende karakters. Je maakt het al snel. En als het dan niet eens in volgorde staat... En kmwaarom dan alle extra cijfers...?quote:
Super ver gezocht als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:32 schreef eborn het volgende:
[..]
En toch vind ik het tricky. Klaas zijn naam bevat redelijk veel voorkomende karakters. Je maakt het al snel. En als het dan niet eens in volgorde staat... En kmwaarom dan alle extra cijfers...?
Dan vind ik zijn uitgelijnde versie van mol (cf) klaas beter. Op die manier doen die twee letters eigenlijk niet eens mee.
Én bestempeld met het MOL-logo in de banner van WIDM zelfquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:46 schreef Montagui het volgende:
Op de foto van de deelnemers op de widm site staat Klaas (voor de kijkers) links.
http://www.widm.nl/
Kan de foto niet tussen test en executie gemaakt worden? Dan weet men al wie er afvalt. Ook al denk ik dat dit toeval is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet coordineren denk ik. Al staat klaas tot nu toe wel altijd op de achterste rij.
En die cijfercodes die op klaas uitkomen. Nog dieper de tunnel in
Dat was Ellie die daar stond.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
Ellie.
Afl. 1: Ellie, Ayren, Tim, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Remy, Annemieke
Afl. 2: Ellie, Ayren, Tim, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Remy, Annemieke
Afl. 3: Ellie, Annemieke, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Remy, Tim
Afl. 4: Ellie, Tim, Taeke, Klaas, Marjolein, Rop, Cecile, Annemieke
De mol kan ook goede (hoge) bedragen pakken en zich dan laten omkieperen, dat scheelt weer geld uit de pot.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marjolein probeerden ze hier ook wel erg naar voren te schuiven met haar onnodig domme molactie.
Ik had Tim in eerste instantie als mogelijk vlakke optie, maar inmiddels is hij door afstrepen samen met Rop de meest logische mol.
Tim werd omgeduwd dus lijkt Rop me iets waarschijnlijker als mingeld binnenhaler. Al kan ook de mol niet voorkomen dat hij omgeduwd wordt door de duikers natuurlijk. (Als ze daar eerlijk in zijn tenminste)
Tim kon als mol het 'laaghangende fruit', dus de hoge bedragen die vooraan lagen, als eerste eruit vissen en zich daarna laten omduwen.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marjolein probeerden ze hier ook wel erg naar voren te schuiven met haar onnodig domme molactie.
Ik had Tim in eerste instantie als mogelijk vlakke optie, maar inmiddels is hij door afstrepen samen met Rop de meest logische mol.
Tim werd omgeduwd dus lijkt Rop me iets waarschijnlijker als mingeld binnenhaler. Al kan ook de mol niet voorkomen dat hij omgeduwd wordt door de duikers natuurlijk. (Als ze daar eerlijk in zijn tenminste)
het was ook een uitspraak van Ellie die deze week er uit ging. Ellie vond 1500 veel minder dan ze had verwachtquote:Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef Loekie1 het volgende:
De titel verwijst naar de afvaller van de volgende week. Vorige keer was dat 'wie schrijft die blijft', Ellie en Klaas waren de enige die niet schreven. Ellie eruit, Klaas de mol.
Vorige aflevering was de titel 'Minder dan je denkt', dat is een uitspraak van Rop. Dat is dus de afvaller van de volgende keer.
Er stond + min 300 euro. Misschien te snel overheen gelezen ofzo. Ik snap die verwarring welquote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Rewimo het volgende:
O en wat me opviel bij Tim was dat hij zei dat "3 jokers plus 500 euro" zo'n mooie deal was. Terwijl er juist min 500 euro bij die drie jokers zat
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef MrManiak het volgende:
Van Twitter:
Laatste woord in het woordenboek van de letter i was gemarkeerd -> izquierda = Linkshandig. De Mol linkshandig?
(Low-res foto: )
http://twitter.com/HighwaymanNH/status/690991249390747653/photo/1
Izquierda betekent LINKS en niet LINKSHANDIG.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.
Waarschijnlijk zijn de andere namen er ook uit te halen.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie theorie op 10e.nl, die een naam uit de cijfercodes van de kajakopdracht haalde.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoe zat dat nou met die sleutels? Wij hebben net gekeken en we kwamen er niet uit. Er zijn foute antwoorden gegeven (zoals met de negens en de dominostenen). Kregen ze bij een fout antwoord ook verkeerde sleutels mee? Waren er meer sleutelbosjes dan vragen, dus een foute en een goede bos per vraag?
De uitleg van de spellen is zo summier (in beeld dan, ik neem aan dat de kandidaten wel meer uitleg krijgen). Die duikers werden niet genoemd en hoe dat nou precies met die sleutels werkte werd ons ook niet duidelijk.
Ja, volgens mij precies zoals jij zeiquote:Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoe zat dat nou met die sleutels? Wij hebben net gekeken en we kwamen er niet uit. Er zijn foute antwoorden gegeven (zoals met de negens en de dominostenen). Kregen ze bij een fout antwoord ook verkeerde sleutels mee? Waren er meer sleutelbosjes dan vragen, dus een foute en een goede bos per vraag?
De uitleg van de spellen is zo summier (in beeld dan, ik neem aan dat de kandidaten wel meer uitleg krijgen). Die duikers werden niet genoemd en hoe dat nou precies met die sleutels werkte werd ons ook niet duidelijk.
Kan niet, want de sleutel om de kist open te maken hing volgens mij alleen benedenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:06 schreef Burrito het volgende:
Bij het laastje spel, die rots op klimmen voor die kist. Uiteindelijk maar '1500 euro', Ellie vond het ook weinig. Misschien heeft iemand geld uit de kist gepakt en weer op slot gedaan? Marjolein misschien?
Zo random valt toch ook wel mee? steeds het eerste getal uit de eerste 8 getallen.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef zoem het volgende:
De cijfers worden nogal willekeurig uit de codes gehaald en de naam Klaas bevat veelvoorkomende letters. Deze theorie is best wel vergezocht.
Klopt. Er was een shot van de koffer die Art had, met drie rijen sleutels.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja, volgens mij precies zoals jij zeiDus dat er drie rijen sleutels waren: met verkeerde sleutels, met goede sleutels voor het linkerslot en goede sleutels voor het rechterslot. Art wist wat de goede antwoorden waren, dus gaf één van die drie mee. Zou ook flauw zijn namelijk als het linkerslot al open was, iemand een goed antwoord gaf en nogmaals een linkersleutel mee kreeg
![]()
Volgens mij krijgen de deelnemers altijd nog wel off camera uitleg. Dan kunnen ze al hun vragen stellen, en ook eventueel de regels aftasten. Je wilt ook niet dat iemand de opdracht verkeerd begrijpt, 'valsspeelt' en je vervolgens het hele spel stil moet leggen
De 1e getallen van de eerste 2 codes neemt hij samen om er 11 van te maken. Daarna pakt hij 2x het 1e getal van maar 1 code, om daar 2x een A mee te maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo random valt toch ook wel mee? steeds het eerste getal uit de eerste 8 getallen.
Ik heb wat proberen te puzzelen, maar ik kom er niet ver mee!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de andere namen er ook uit te halen.
Dat samen nemen moet wel wil je er die letters van maken. En een beetje husselen gebeurt wel vaker geloof ik. Ik vind hem iig niet ondenkbaar ver gezocht.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De 1e getallen van de eerste 2 codes neemt hij samen om er 11 van te maken. Daarna pakt hij 2x het 1e getal van maar 1 code, om daar 2x een A mee te maken.
Daarnaast staat het niet eens op volgorde (KSAAL). Ik vind het vrij ver gezocht.
Ff screenshot gemaakt. Alles sleutelbossen hebben minstens 3 sleutels aan het ringetje. Die ene sleutel valt enorm op. Ik kan alleen niet ontcijferen wat er op staat.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Er was een shot van de koffer die Art had, met drie rijen sleutels.
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus isquote:Op zondag 24 januari 2016 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie theorie op 10e.nl, die een naam uit de cijfercodes van de kajakopdracht haalde.
[ afbeelding ]
Dank je wel! Het zijn 16 bosjes, dus voor elke vraag 1 goed en 1 foute klinkt logischquote:Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff screenshot gemaakt. Alles sleutelbossen hebben minstens 3 sleutels aan het ringetje. Die ene sleutel valt enorm op. Ik kan alleen niet ontcijferen wat er op staat.
[ afbeelding ]
Volgens mij komt deze van de volkskrant? hij staat al een pagina eerderquote:Op zondag 24 januari 2016 17:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus is
Bij de uitleg aan de mol in aflevering 1 schijnt ook een sleuteltje op tafel te liggen, dus de mol had ws gewoon een loper.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan niet, want de sleutel om de kist open te maken hing volgens mij alleen benedenDe sleutels die de deelnemers meehadden waren alleen voor de kettingen
Geloof zelf (ook) niet in de linkshandige theorie, maar Marjolein is sowieso linkshandig (heeft haar horloge om haar rechterpols).quote:Op zondag 24 januari 2016 14:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.
Martine is een insider. Maar ik denk niet dat ze weet wie de mol is. Maar ze kan ons natuurlijk wel zand in de ogen strooien. Klaas lijkt me meer een afleidingsmol.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus is
Wat betreft de finale kan je alleen maar de mol invullen, en de rest misschien met social media. De winnaar en verliezer zou nog kunnen adh social media analyses misschien maar met de afleveringen is dit niet te doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geloof zelf (ook) niet in de linkshandige theorie, maar Marjolein is sowieso linkshandig (heeft haar horloge om haar rechterpols).
Heb zelf trouwens al een sterk vermoeden over wie de finale haalt (1 finalist is nog 50/50, maar ik durf daar de gok wel op te nemen; mijn prono staat dan ook hopelijk vast tot het einde van dit seizoen).
Hangt er vanaf waar je op letquote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat betreft de finale kan je alleen maar de mol invullen, en de rest misschien met social media. De winnaar en verliezer zou nog kunnen adh social media analyses misschien maar met de afleveringen is dit niet te doen.
Oh dat zou ik echt niet tof vinden! Ik weet dat het vaker gebeurd, maar eigenlijk vind ik dat de mol het alleen met voorkennis moet doen. Al die keren dat een mol mee mocht luisteren met gesprekken tussen andere kandidaten (Höftihuis? geloof ik, Ijsland), of een timer (Milouska in Argentinië) tijdens een opdracht had, vond ik stomquote:Op zondag 24 januari 2016 17:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij de uitleg aan de mol in aflevering 1 schijnt ook een sleuteltje op tafel te liggen, dus de mol had ws gewoon een loper.
Volgens mij is Martine helemaal geen insider? Ze heeft vrienden die mee hebben gedaan, maar voor zover ik weet toch geen inside information verder?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Martine is een insider. Maar ik denk niet dat ze weet wie de mol is. Maar ze kan ons natuurlijk wel zand in de ogen strooien. Klaas lijkt me meer een afleidingsmol.
Nee, ik denk niet dat ze weet wie de mol is ofzo. Maar ze heeft zeker wel contacten. Op de molfandag was ze ook backstage en begeleidde ze kandidaten. En ik vind het ook wel opvallend hoe snel ze die recensies op internet zet. Misschien mag ze het net als Rik en Vivienne eerder kijken. Het zou me niet verbazen als haar recensies 'hint-ommercials' zijn. Haar site wordt ook door de officiele WIDM account op FB en Twitter gedeeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is Martine helemaal geen insider? Ze heeft vrienden die mee hebben gedaan, maar voor zover ik weet toch geen inside information verder?
Bedoel je Inge Iepenburg?quote:Op maandag 25 januari 2016 00:00 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is Martine helemaal geen insider? Ze heeft vrienden die mee hebben gedaan, maar voor zover ik weet toch geen inside information verder?
10e werkt voor de Volkskrantquote:Op zondag 24 januari 2016 17:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze van de volkskrant? hij staat al een pagina eerder
Nee.quote:
Oh sorrie 😊quote:Op maandag 25 januari 2016 14:40 schreef Meke het volgende:
Nee.
Ik weet dat Martine in een vriendenkring zit met o.a. Janine Abbring en Arjen Lubach, daar doelde ik op.
Misschien hoopte ze nog op een vrijstelling of joker in de tijd die ze nog had.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
- Marjolein liep doodleuk voorbij de 1000 euro voordat ze die 500 pakte...
Je zag aan Annemieke heel duidelijk hoe haar lichaamstaal veranderde aan het ontbijt, toen het over die drie jokers en -¤500 ging. Ze zat er echt met een ongemakkelijke 'air' bij en werd nog net niet rood, heel anders dan op momenten waarop ze niks te verbergen heeft. Op basis daarvan schrijf ik haar voor nu iig af als potentiële mol.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef amaranta het volgende:
Als ik op maandag ochtend ga sporten is het senioren fitness.
Vanmorgen hadden twee oudere vrouwen het over wie is de mol. Waarschijnlijk lezen zij geen complot theorieën Op internet.
Wel verfrissend om ze te horen praten: "die ene met die ¤ -500 speelt vals".
Soms mis ik dat wel hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef amaranta het volgende:
Als ik op maandag ochtend ga sporten is het senioren fitness.
Vanmorgen hadden twee oudere vrouwen het over wie is de mol. Waarschijnlijk lezen zij geen complot theorieën Op internet.
Wel verfrissend om ze te horen praten: "die ene met die ¤ -500 speelt vals".
welke site heb je het over?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef Piperidine het volgende:
Op de .com site staat een interessante theorie dat de nummers bij het kajak-spel terug te leiden zijn naar de bedragen die werden geboden om vijf executievragen te veranderen in aflevering 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |