Volgens mij komt deze van de volkskrant? hij staat al een pagina eerderquote:Op zondag 24 januari 2016 17:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus is
Bij de uitleg aan de mol in aflevering 1 schijnt ook een sleuteltje op tafel te liggen, dus de mol had ws gewoon een loper.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Kan niet, want de sleutel om de kist open te maken hing volgens mij alleen benedenDe sleutels die de deelnemers meehadden waren alleen voor de kettingen
Geloof zelf (ook) niet in de linkshandige theorie, maar Marjolein is sowieso linkshandig (heeft haar horloge om haar rechterpols).quote:Op zondag 24 januari 2016 14:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.
Martine is een insider. Maar ik denk niet dat ze weet wie de mol is. Maar ze kan ons natuurlijk wel zand in de ogen strooien. Klaas lijkt me meer een afleidingsmol.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus is
Wat betreft de finale kan je alleen maar de mol invullen, en de rest misschien met social media. De winnaar en verliezer zou nog kunnen adh social media analyses misschien maar met de afleveringen is dit niet te doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geloof zelf (ook) niet in de linkshandige theorie, maar Marjolein is sowieso linkshandig (heeft haar horloge om haar rechterpols).
Heb zelf trouwens al een sterk vermoeden over wie de finale haalt (1 finalist is nog 50/50, maar ik durf daar de gok wel op te nemen; mijn prono staat dan ook hopelijk vast tot het einde van dit seizoen).
Hangt er vanaf waar je op letquote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat betreft de finale kan je alleen maar de mol invullen, en de rest misschien met social media. De winnaar en verliezer zou nog kunnen adh social media analyses misschien maar met de afleveringen is dit niet te doen.
Oh dat zou ik echt niet tof vinden! Ik weet dat het vaker gebeurd, maar eigenlijk vind ik dat de mol het alleen met voorkennis moet doen. Al die keren dat een mol mee mocht luisteren met gesprekken tussen andere kandidaten (Höftihuis? geloof ik, Ijsland), of een timer (Milouska in Argentinië) tijdens een opdracht had, vond ik stomquote:Op zondag 24 januari 2016 17:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij de uitleg aan de mol in aflevering 1 schijnt ook een sleuteltje op tafel te liggen, dus de mol had ws gewoon een loper.
Volgens mij is Martine helemaal geen insider? Ze heeft vrienden die mee hebben gedaan, maar voor zover ik weet toch geen inside information verder?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Martine is een insider. Maar ik denk niet dat ze weet wie de mol is. Maar ze kan ons natuurlijk wel zand in de ogen strooien. Klaas lijkt me meer een afleidingsmol.
Nee, ik denk niet dat ze weet wie de mol is ofzo. Maar ze heeft zeker wel contacten. Op de molfandag was ze ook backstage en begeleidde ze kandidaten. En ik vind het ook wel opvallend hoe snel ze die recensies op internet zet. Misschien mag ze het net als Rik en Vivienne eerder kijken. Het zou me niet verbazen als haar recensies 'hint-ommercials' zijn. Haar site wordt ook door de officiele WIDM account op FB en Twitter gedeeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is Martine helemaal geen insider? Ze heeft vrienden die mee hebben gedaan, maar voor zover ik weet toch geen inside information verder?
Bedoel je Inge Iepenburg?quote:Op maandag 25 januari 2016 00:00 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is Martine helemaal geen insider? Ze heeft vrienden die mee hebben gedaan, maar voor zover ik weet toch geen inside information verder?
10e werkt voor de Volkskrantquote:Op zondag 24 januari 2016 17:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze van de volkskrant? hij staat al een pagina eerder
Nee.quote:
Oh sorrie 😊quote:Op maandag 25 januari 2016 14:40 schreef Meke het volgende:
Nee.
Ik weet dat Martine in een vriendenkring zit met o.a. Janine Abbring en Arjen Lubach, daar doelde ik op.
Misschien hoopte ze nog op een vrijstelling of joker in de tijd die ze nog had.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
- Marjolein liep doodleuk voorbij de 1000 euro voordat ze die 500 pakte...
Je zag aan Annemieke heel duidelijk hoe haar lichaamstaal veranderde aan het ontbijt, toen het over die drie jokers en -¤500 ging. Ze zat er echt met een ongemakkelijke 'air' bij en werd nog net niet rood, heel anders dan op momenten waarop ze niks te verbergen heeft. Op basis daarvan schrijf ik haar voor nu iig af als potentiële mol.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef amaranta het volgende:
Als ik op maandag ochtend ga sporten is het senioren fitness.
Vanmorgen hadden twee oudere vrouwen het over wie is de mol. Waarschijnlijk lezen zij geen complot theorieën Op internet.
Wel verfrissend om ze te horen praten: "die ene met die ¤ -500 speelt vals".
Soms mis ik dat wel hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef amaranta het volgende:
Als ik op maandag ochtend ga sporten is het senioren fitness.
Vanmorgen hadden twee oudere vrouwen het over wie is de mol. Waarschijnlijk lezen zij geen complot theorieën Op internet.
Wel verfrissend om ze te horen praten: "die ene met die ¤ -500 speelt vals".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |