abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159350845
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marjolein probeerden ze hier ook wel erg naar voren te schuiven met haar onnodig domme molactie.

Ik had Tim in eerste instantie als mogelijk vlakke optie, maar inmiddels is hij door afstrepen samen met Rop de meest logische mol.

Tim werd omgeduwd dus lijkt Rop me iets waarschijnlijker als mingeld binnenhaler. Al kan ook de mol niet voorkomen dat hij omgeduwd wordt door de duikers natuurlijk. (Als ze daar eerlijk in zijn tenminste)
Tim kon als mol het 'laaghangende fruit', dus de hoge bedragen die vooraan lagen, als eerste eruit vissen en zich daarna laten omduwen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 24 januari 2016 @ 11:31:57 #152
278985 jantjesnoeper
dolphin say ball
pi_159351307
Is het al iemand opgevallen dat bij Annemieke in de leader "Achter je! Achter je!" wordt gezegd? In combinatie met het (ook in de leader opgenomen) "Het spel verandert achter je rug" vind ik dat wel interessant. Er komt niemand ná Annemieke in de leader, maar ze is wel "back to back" ten opzichte van Klaas gepositioneerd. Nog meer voer voor Klaas? Hij is in principe de enige die het spel achter de rug van de andere kandidaten heeft veranderd, door in aflevering 1 de 'macht' over de uitslag van de opdracht te krijgen.
In de bootopdracht van gisteren vond ik hem ook nogal geacteerd overkomen, met zijn overdreven manische gezichtsuitdrukkingen. Maar verder? Hij levert stiekem best wat geld op - al zou dat in de eerste afleveringen natuurlijk een farce geweest kunnen zijn, conform de opmerking in het klooster dat de Mol alleen geld pakt als het later weggespeeld kan worden...
Het is meneer Snoeper voor jou.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:06:11 #153
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_159351928
Bij het laastje spel, die rots op klimmen voor die kist. Uiteindelijk maar '1500 euro', Ellie vond het ook weinig. Misschien heeft iemand geld uit de kist gepakt en weer op slot gedaan? Marjolein misschien?
pi_159352267
De titel verwijst naar de afvaller van de volgende week. Vorige keer was dat 'wie schrijft die blijft', Ellie en Klaas waren de enige die niet schreven. Ellie eruit, Klaas de mol.
Vorige aflevering was de titel 'Minder dan je denkt', dat is een uitspraak van Rop. Dat is dus de afvaller van de volgende keer.
pi_159352987
Waarom vindt iedereen die 1500 zo weinig? Zo moeilijk was die opdracht nou ook weer niet en er waren nauwelijks mogelijkheden voor de mol om het te saboteren.
pi_159353098
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef Loekie1 het volgende:
De titel verwijst naar de afvaller van de volgende week. Vorige keer was dat 'wie schrijft die blijft', Ellie en Klaas waren de enige die niet schreven. Ellie eruit, Klaas de mol.
Vorige aflevering was de titel 'Minder dan je denkt', dat is een uitspraak van Rop. Dat is dus de afvaller van de volgende keer.
het was ook een uitspraak van Ellie die deze week er uit ging. Ellie vond 1500 veel minder dan ze had verwacht
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 januari 2016 @ 13:16:04 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_159353799
Hoe zat dat nou met die sleutels? Wij hebben net gekeken en we kwamen er niet uit. Er zijn foute antwoorden gegeven (zoals met de negens en de dominostenen). Kregen ze bij een fout antwoord ook verkeerde sleutels mee? Waren er meer sleutelbosjes dan vragen, dus een foute en een goede bos per vraag?

De uitleg van de spellen is zo summier (in beeld dan, ik neem aan dat de kandidaten wel meer uitleg krijgen). Die duikers werden niet genoemd en hoe dat nou precies met die sleutels werkte werd ons ook niet duidelijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 januari 2016 @ 13:17:46 #158
13151 crew  Rewimo
pi_159353851
O en wat me opviel bij Tim was dat hij zei dat "3 jokers plus 500 euro" zo'n mooie deal was. Terwijl er juist min 500 euro bij die drie jokers zat :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_159354449
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Rewimo het volgende:
O en wat me opviel bij Tim was dat hij zei dat "3 jokers plus 500 euro" zo'n mooie deal was. Terwijl er juist min 500 euro bij die drie jokers zat :+
Er stond + min 300 euro. Misschien te snel overheen gelezen ofzo. Ik snap die verwarring wel
pi_159355515
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef MrManiak het volgende:
Van Twitter:

Laatste woord in het woordenboek van de letter i was gemarkeerd -> izquierda = Linkshandig. De Mol linkshandig?

(Low-res foto: )
http://twitter.com/HighwaymanNH/status/690991249390747653/photo/1
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.

zondag 24 januari 2016 @ 14:24:41 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_159356001
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:10 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.

Izquierda betekent LINKS en niet LINKSHANDIG.
  zondag 24 januari 2016 @ 15:32:52 #162
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_159357908
Mooie theorie op 10e.nl, die een naam uit de cijfercodes van de kajakopdracht haalde.

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zondag 24 januari 2016 @ 15:58:09 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_159358541
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie theorie op 10e.nl, die een naam uit de cijfercodes van de kajakopdracht haalde.

[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn de andere namen er ook uit te halen.
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 16:01:14 #164
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_159358638
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoe zat dat nou met die sleutels? Wij hebben net gekeken en we kwamen er niet uit. Er zijn foute antwoorden gegeven (zoals met de negens en de dominostenen). Kregen ze bij een fout antwoord ook verkeerde sleutels mee? Waren er meer sleutelbosjes dan vragen, dus een foute en een goede bos per vraag?

De uitleg van de spellen is zo summier (in beeld dan, ik neem aan dat de kandidaten wel meer uitleg krijgen). Die duikers werden niet genoemd en hoe dat nou precies met die sleutels werkte werd ons ook niet duidelijk.
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Rewimo het volgende:

Ja, volgens mij precies zoals jij zei :) Dus dat er drie rijen sleutels waren: met verkeerde sleutels, met goede sleutels voor het linkerslot en goede sleutels voor het rechterslot. Art wist wat de goede antwoorden waren, dus gaf één van die drie mee. Zou ook flauw zijn namelijk als het linkerslot al open was, iemand een goed antwoord gaf en nogmaals een linkersleutel mee kreeg :+

Volgens mij krijgen de deelnemers altijd nog wel off camera uitleg. Dan kunnen ze al hun vragen stellen, en ook eventueel de regels aftasten. Je wilt ook niet dat iemand de opdracht verkeerd begrijpt, 'valsspeelt' en je vervolgens het hele spel stil moet leggen ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 24 januari 2016 @ 16:01:35 #165
176766 zoem
zoemt
pi_159358655
De cijfers worden nogal willekeurig uit de codes gehaald en de naam Klaas bevat veelvoorkomende letters. Deze theorie is best wel vergezocht.
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 16:02:00 #166
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_159358670
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:06 schreef Burrito het volgende:
Bij het laastje spel, die rots op klimmen voor die kist. Uiteindelijk maar '1500 euro', Ellie vond het ook weinig. Misschien heeft iemand geld uit de kist gepakt en weer op slot gedaan? Marjolein misschien?
Kan niet, want de sleutel om de kist open te maken hing volgens mij alleen beneden :D De sleutels die de deelnemers meehadden waren alleen voor de kettingen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_159359145
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef zoem het volgende:
De cijfers worden nogal willekeurig uit de codes gehaald en de naam Klaas bevat veelvoorkomende letters. Deze theorie is best wel vergezocht.
Zo random valt toch ook wel mee? steeds het eerste getal uit de eerste 8 getallen.
  zondag 24 januari 2016 @ 16:26:53 #168
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_159359432
quote:
17s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]

Ja, volgens mij precies zoals jij zei :) Dus dat er drie rijen sleutels waren: met verkeerde sleutels, met goede sleutels voor het linkerslot en goede sleutels voor het rechterslot. Art wist wat de goede antwoorden waren, dus gaf één van die drie mee. Zou ook flauw zijn namelijk als het linkerslot al open was, iemand een goed antwoord gaf en nogmaals een linkersleutel mee kreeg :+

Volgens mij krijgen de deelnemers altijd nog wel off camera uitleg. Dan kunnen ze al hun vragen stellen, en ook eventueel de regels aftasten. Je wilt ook niet dat iemand de opdracht verkeerd begrijpt, 'valsspeelt' en je vervolgens het hele spel stil moet leggen ;)
Klopt. Er was een shot van de koffer die Art had, met drie rijen sleutels.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_159359677
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Zo random valt toch ook wel mee? steeds het eerste getal uit de eerste 8 getallen.
De 1e getallen van de eerste 2 codes neemt hij samen om er 11 van te maken. Daarna pakt hij 2x het 1e getal van maar 1 code, om daar 2x een A mee te maken.

Daarnaast staat het niet eens op volgorde (KSAAL). Ik vind het vrij ver gezocht.
  zondag 24 januari 2016 @ 16:45:28 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_159359785
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn de andere namen er ook uit te halen.
Ik heb wat proberen te puzzelen, maar ik kom er niet ver mee!
Cecile lukt, maar dan zijn de getallen nog meer random dan nu met Klaas. Tim, Taeke, Rop, Marjolein en Annemieke vallen sowieso af, wegens het niet op logischerwijs kunnen verkrijgen van de letters T, R en N.

Ik heb ook nog gepuzzeld met juist de rode cijfers ipv de eerste cijfers, maar daar loop ik ook mee dood.

Toen nog geprobeerd met de rode cijfers ipv A=1 juist A=16 (want 16e seizoen) en zo verder maar werd ook niks.

En geprobeerd met geboortedata van kandidaten en welke cijfers dan overblijven, maar dat werd ook niks.

Oftewel, I've got nothing!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_159359944
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:39 schreef Breekfast het volgende:

[..]

De 1e getallen van de eerste 2 codes neemt hij samen om er 11 van te maken. Daarna pakt hij 2x het 1e getal van maar 1 code, om daar 2x een A mee te maken.

Daarnaast staat het niet eens op volgorde (KSAAL). Ik vind het vrij ver gezocht.
Dat samen nemen moet wel wil je er die letters van maken. En een beetje husselen gebeurt wel vaker geloof ik. Ik vind hem iig niet ondenkbaar ver gezocht.
pi_159359960
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Klopt. Er was een shot van de koffer die Art had, met drie rijen sleutels.
Ff screenshot gemaakt. Alles sleutelbossen hebben minstens 3 sleutels aan het ringetje. Die ene sleutel valt enorm op. Ik kan alleen niet ontcijferen wat er op staat.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 24 januari 2016 @ 17:08:31 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_159360246
Oh ja, ik heb ook nog alle volledige codes bij elkaar opgeteld, de uitkomst ook weer opgeteld en dan krijg je 62. Geboortejaar van Marjolein. Maar ik denk echt dat dat de mol niet is :')

En normaal ben ik echt niet zo fanatiek, maar ik wilde gewoon echt een hint vinden die naar iemand anders zou wijzen dan Klaas :@
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_159360271
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[ afbeelding ]
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus is :P
Somebody that I used to know
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 januari 2016 @ 17:14:11 #175
13151 crew  Rewimo
pi_159360375
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ff screenshot gemaakt. Alles sleutelbossen hebben minstens 3 sleutels aan het ringetje. Die ene sleutel valt enorm op. Ik kan alleen niet ontcijferen wat er op staat.
[ afbeelding ]
Dank je wel! Het zijn 16 bosjes, dus voor elke vraag 1 goed en 1 foute klinkt logisch :) Inderdaad vreemd dat er 1 losse sleutel tussen zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')