Tim kon als mol het 'laaghangende fruit', dus de hoge bedragen die vooraan lagen, als eerste eruit vissen en zich daarna laten omduwen.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marjolein probeerden ze hier ook wel erg naar voren te schuiven met haar onnodig domme molactie.
Ik had Tim in eerste instantie als mogelijk vlakke optie, maar inmiddels is hij door afstrepen samen met Rop de meest logische mol.
Tim werd omgeduwd dus lijkt Rop me iets waarschijnlijker als mingeld binnenhaler. Al kan ook de mol niet voorkomen dat hij omgeduwd wordt door de duikers natuurlijk. (Als ze daar eerlijk in zijn tenminste)
het was ook een uitspraak van Ellie die deze week er uit ging. Ellie vond 1500 veel minder dan ze had verwachtquote:Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef Loekie1 het volgende:
De titel verwijst naar de afvaller van de volgende week. Vorige keer was dat 'wie schrijft die blijft', Ellie en Klaas waren de enige die niet schreven. Ellie eruit, Klaas de mol.
Vorige aflevering was de titel 'Minder dan je denkt', dat is een uitspraak van Rop. Dat is dus de afvaller van de volgende keer.
Er stond + min 300 euro. Misschien te snel overheen gelezen ofzo. Ik snap die verwarring welquote:Op zondag 24 januari 2016 13:17 schreef Rewimo het volgende:
O en wat me opviel bij Tim was dat hij zei dat "3 jokers plus 500 euro" zo'n mooie deal was. Terwijl er juist min 500 euro bij die drie jokers zat
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef MrManiak het volgende:
Van Twitter:
Laatste woord in het woordenboek van de letter i was gemarkeerd -> izquierda = Linkshandig. De Mol linkshandig?
(Low-res foto: )
http://twitter.com/HighwaymanNH/status/690991249390747653/photo/1
Izquierda betekent LINKS en niet LINKSHANDIG.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klaas is linkshandig denk ik, heb het even opgezocht en hij houdt de microfoon in het onderstaande filmpje met links vast.
Waarschijnlijk zijn de andere namen er ook uit te halen.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie theorie op 10e.nl, die een naam uit de cijfercodes van de kajakopdracht haalde.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoe zat dat nou met die sleutels? Wij hebben net gekeken en we kwamen er niet uit. Er zijn foute antwoorden gegeven (zoals met de negens en de dominostenen). Kregen ze bij een fout antwoord ook verkeerde sleutels mee? Waren er meer sleutelbosjes dan vragen, dus een foute en een goede bos per vraag?
De uitleg van de spellen is zo summier (in beeld dan, ik neem aan dat de kandidaten wel meer uitleg krijgen). Die duikers werden niet genoemd en hoe dat nou precies met die sleutels werkte werd ons ook niet duidelijk.
Ja, volgens mij precies zoals jij zeiquote:Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoe zat dat nou met die sleutels? Wij hebben net gekeken en we kwamen er niet uit. Er zijn foute antwoorden gegeven (zoals met de negens en de dominostenen). Kregen ze bij een fout antwoord ook verkeerde sleutels mee? Waren er meer sleutelbosjes dan vragen, dus een foute en een goede bos per vraag?
De uitleg van de spellen is zo summier (in beeld dan, ik neem aan dat de kandidaten wel meer uitleg krijgen). Die duikers werden niet genoemd en hoe dat nou precies met die sleutels werkte werd ons ook niet duidelijk.
Kan niet, want de sleutel om de kist open te maken hing volgens mij alleen benedenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:06 schreef Burrito het volgende:
Bij het laastje spel, die rots op klimmen voor die kist. Uiteindelijk maar '1500 euro', Ellie vond het ook weinig. Misschien heeft iemand geld uit de kist gepakt en weer op slot gedaan? Marjolein misschien?
Zo random valt toch ook wel mee? steeds het eerste getal uit de eerste 8 getallen.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef zoem het volgende:
De cijfers worden nogal willekeurig uit de codes gehaald en de naam Klaas bevat veelvoorkomende letters. Deze theorie is best wel vergezocht.
Klopt. Er was een shot van de koffer die Art had, met drie rijen sleutels.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja, volgens mij precies zoals jij zeiDus dat er drie rijen sleutels waren: met verkeerde sleutels, met goede sleutels voor het linkerslot en goede sleutels voor het rechterslot. Art wist wat de goede antwoorden waren, dus gaf één van die drie mee. Zou ook flauw zijn namelijk als het linkerslot al open was, iemand een goed antwoord gaf en nogmaals een linkersleutel mee kreeg
![]()
Volgens mij krijgen de deelnemers altijd nog wel off camera uitleg. Dan kunnen ze al hun vragen stellen, en ook eventueel de regels aftasten. Je wilt ook niet dat iemand de opdracht verkeerd begrijpt, 'valsspeelt' en je vervolgens het hele spel stil moet leggen
De 1e getallen van de eerste 2 codes neemt hij samen om er 11 van te maken. Daarna pakt hij 2x het 1e getal van maar 1 code, om daar 2x een A mee te maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo random valt toch ook wel mee? steeds het eerste getal uit de eerste 8 getallen.
Ik heb wat proberen te puzzelen, maar ik kom er niet ver mee!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de andere namen er ook uit te halen.
Dat samen nemen moet wel wil je er die letters van maken. En een beetje husselen gebeurt wel vaker geloof ik. Ik vind hem iig niet ondenkbaar ver gezocht.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De 1e getallen van de eerste 2 codes neemt hij samen om er 11 van te maken. Daarna pakt hij 2x het 1e getal van maar 1 code, om daar 2x een A mee te maken.
Daarnaast staat het niet eens op volgorde (KSAAL). Ik vind het vrij ver gezocht.
Ff screenshot gemaakt. Alles sleutelbossen hebben minstens 3 sleutels aan het ringetje. Die ene sleutel valt enorm op. Ik kan alleen niet ontcijferen wat er op staat.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Er was een shot van de koffer die Art had, met drie rijen sleutels.
Ik interpreteerde het als een parodie op de mollenmania, denk niet dat 10e hier serieus isquote:Op zondag 24 januari 2016 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie theorie op 10e.nl, die een naam uit de cijfercodes van de kajakopdracht haalde.
[ afbeelding ]
Dank je wel! Het zijn 16 bosjes, dus voor elke vraag 1 goed en 1 foute klinkt logischquote:Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff screenshot gemaakt. Alles sleutelbossen hebben minstens 3 sleutels aan het ringetje. Die ene sleutel valt enorm op. Ik kan alleen niet ontcijferen wat er op staat.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |