Ja of dat Rop juist weer 50 moest inleveren ofzow. Taeke neemt in z'n eentje al 500 mee, voor de anderen moet ook nog wat overblijven natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als vragen-maker daar wel goed over na denkt. En dat je met de antwoord-opties iedereen gecoverd hebt. Dat het nu met Rob niet zo is lijkt me eerder een exceptionele fout van die makers of misschien dat Rob dus uiteindelijk een ander bedrag dan 150 heeft meegekregen. Het is natuurlijk allemaal gemonteerd dus wie weet hadden ze nog wat geld over dat ze dan maar aan Rob hebben gegeven maar dat het niet in beeld is geweest.
Het is al een keer geboden, dus het is geen uniek bedrag meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem een mogelijke situatie waarin de hele pot bieden ongunstig is
vertelt dan gewoon over eigen ervaringquote:Op zondag 17 januari 2016 19:52 schreef amaranta het volgende:
Over Annemieke,
Iedereen die afvalt komt in haar radio programma.... Maar wat als ze zelf afvalt?
Moet ze dan zichzelf interviewen?
Of hoeft dat niet, omdat ze de mol is? En ze dus als allerlaatste pas "aan de beurt is" ??
jaquote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef opreis het volgende:
Mogen theorieen door middel van social media analyse hier ook besproken worden of niet?
Gaat het om het tweede hoogste bedrag als het uniek is, of geldt een bedrag helemaal niet meer als het níet uniek is?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:09 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Het is al een keer geboden, dus het is geen uniek bedrag meer.
Dat het toen niet zo was, wil niet zeggen dat het nu niet zo is.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:18 schreef Xummon het volgende:
[..]
vertelt dan gewoon over eigen ervaring
deze theorie is ook geweest met Jan-Willem Roodbeen.
prullenbaktheorie dus
Sterke theorie! Had alleen het idee dat Cècile zich een beetje geneerde voor de muziekkeuze, omdat ze in de biecht een beetje sarcastisch was en in de bus niet echt mee zat te doen. Wie zei in de biecht ook alweer dat ze zichzelf hadden verwend? Marjolein volgens mij.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:31 schreef DaMart het volgende:
na de laseropdracht luisteren ze in de bus naar Anita Meijer met 'Tell me why'. Dit wordt in de biecht door Cecile ook verteld en ik kreeg de indruk dat zij het nummer had uitgekozen.
Een briefje van 100 gulden was vroeger ook wel bekend als een meier. Op het molgeld van 100 euro, staat het hoofd van Cecile. Zou wel grappig als zij de mol was en op deze manier een hint aan de groep probeerde te geven.
Ik vermoed dat het niet meer geldt zodra het niet meer uniek is.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat het om het tweede hoogste bedrag als het uniek is, of geldt een bedrag helemaal niet meer als het níet uniek is?
Ik begreep het als volgt:quote:Op zondag 17 januari 2016 22:23 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het niet meer geldt zodra het niet meer uniek is.
Als je naar het buzzcapture artikel verwijst; dat zijn gewoon spoilers. Ik zou ze in spoilertags zetten, als je er al iets over kwijt wilt.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef opreis het volgende:
Mogen theorieen door middel van social media analyse hier ook besproken worden of niet?
Ja die bedoelde ik. Niet per ce iets over kwijt, maar het elimineert natuurlijk wel een aantal potentiele mollenquote:Op maandag 18 januari 2016 07:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je naar het buzzcapture artikel verwijst; dat zijn gewoon spoilers. Ik zou ze in spoilertags zetten, als je er al iets over kwijt wilt.
Denk toeval, heb al bij meerdere kandidaten gezien dat mol logo bij hun in beeld was.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:51 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Subtiele hint of toevallig shot?
Ik vind deze wel hééél ver gaan jaquote:Op maandag 18 januari 2016 14:49 schreef Partypoeper het volgende:
Wat me opviel was dat bij de scene waar de kandidaten vakkundig de pot leegtrokken, er een aantal shots waren met krijt op de muur. De meeste totaal niet bruikbaar dankzij de matige kwaliteit waarin uitzendinggemist de aflevering aanbiedt, maar de volgende was nog redelijk te doen:
[ afbeelding ]
Kleuren omdraaien:
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking, de krijt-dingen ingetekend:
[ afbeelding ]
Het bovenste is voor mij totaal gokken, al kunnen er door de kwaliteit natuurlijk heel wat details verloren gaan, maar daaronder lijkt het toch bijna 'Taeke' te vormen? Of het is natuurlijk iets Dominicaans/Spaans, en het staat er al tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |