quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
je weet hoe de ME werkt? Die jongens moet je niet uit bed bellen hè, die staan gewoon stand-by tijdens grote evenementen, zoals bijvoorbeeld Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De ME rukt er nooit op uit met een grimmige sfeer. Dus is het ook wat raar om te zeggen dat ze dat nu wel hadden moeten doen.
Nee ik schreef wat de politie schreef: dat ze in beeld waren. Ze waren dan dus nog niet aangehouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een paar posts terug zei je nog dat er 3 verdachten waren aangehouden.
Er is verzocht om versterking door de politie in Keulen, minister binnenlandse zaken van NRW vond het niet nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sterker nog, elke grote stad heeft ME paraat staan tijdens O&N, dus dat is hier ook gewoon het geval geweest.
Ik vin het gewoon onverantwoord dat massa's mensen uit een volledig andere cultuur (eentje waarvan bekend is dat vrouwen daar vaak niet veilig zijn, wat ook nog eens in veel AZC's bevestigd wordt), zomaar gezellig de stad in kunnen trekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
Het AZC is misschien geen gevangenis maar die mensen zijn hier ook niet op vakantie
Daar denken ze zelf anders overquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
Het AZC is misschien geen gevangenis maar die mensen zijn hier ook niet op vakantie
Bizar toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vin het gewoon onverantwoord dat massa's mensen uit een volledig andere cultuur (eentje waarvan bekend is dat vrouwen daar vaak niet veilig zijn, wat ook nog eens in veel AZC's bevestigd wordt), zomaar gezellig de stad in kunnen trekken.
Hou ze binnen tot ze echt goed doorgelicht zijn en een verblijfsvergunning krijgen. Verplicht ze om dingen over onze maatschappij te leren voor ze naar buiten mogen, en bij een misdaad is het exit terug naar eigen land!
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Duitsland__.htmlquote:Nederlandse Syriërs betrokken bij verkrachting in Duitsland
Amsterdam -
Tijdens oudejaarsavond zijn er in het Duitse Weil am Rhein twee meisjes van 14 en 15 jaar verkracht. Het openbaar ministerie heeft arrestatiebevelen uitgevaardigd tegen vier uit Syrië afkomstige mannen, van wie er drie in Nederland en Zwitserland zouden verblijven.
De mannen zouden de meisjes meerdere malen verkracht hebben. De twee slachtoffers en de aangeklaagden zouden bekenden van elkaar zijn. Tijdens oudejaarsavond zijn de meisjes naar de woning van een van de verdachten gegaan, een 21-jarige man die er met zijn 14-jarige broer woonde. Daar zou het later op de avond tot de verkrachtingen gekomen zijn.
Volgens het openbaar ministerie zou er geen verband zijn met de massa-aanranding in Keulen en andere Duitse steden. De verkrachting zou ook niet in de buurt van een asielzoekerscentrum plaatsgevonden hebben.
Mee eens, maar het schijnt dat de klootzakken in Keulen waarschijnlijk kansloze asielzoekers waren die wisten dat ze toch al teruggestuurd zouden worden. Als je weet dat je niks te verliezen hebt, ga je je toch lekker uitleven en alles doen wat God verboden heeft?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
Het is eigenlijk de waanzin ten top, mensen ontvluchten hun land vanwege de constante dreiging van geweld, om vervolgens in het land waar ze opgevangen worden zelf tot geweld over te gaan. Ik zal wel nooit iets van menselijke logica gaan begrijpen.
Je kunt ze op lange termijn natuurlijk niet opgesloten laten, maar ze moeten sowieso tot het eind van de asielprocedure niet van het terrein af kunnen, lijkt me.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bizar toch?![]()
Ze zijn hier zogenaamd voor hun eigen veiligheid en die hebben ze in het AZC. Absoluut nul reden om deze mensen zich ongecontroleerd door de maatschappij te laten bewegen
Denk dat de kleinere hoeveelheid en de locatie in NL meespeelt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:57 schreef LXIV het volgende:
Ook onze ingenieurs en hartchirurgen hebben de beest uitgehangen tijdens Oud en Nieuw:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Duitsland__.html
Waarom concentreert zich dit nu in Duitsland? ik ben benieuwd of er in Nederland ook van dit soort incidenten heeft plaatsgevonden. Of worden die nog onder de pet gehouden om niet onnodig te stigmatiseren?
Het grootste gedeelte van wat er in de media vluchtelingen genoemd wordt zijn niets anders dan indringers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
Het is eigenlijk de waanzin ten top, mensen ontvluchten hun land vanwege de constante dreiging van geweld, om vervolgens in het land waar ze opgevangen worden zelf tot geweld over te gaan. Ik zal wel nooit iets van menselijke logica gaan begrijpen.
Dat gebeurt hier ook als Samson zijn zin krijgt met z 200.000quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:00 schreef Proximo het volgende:
[..]
Denk dat de kleinere hoeveelheid en de locatie in NL meespeelt.
Duitsland worden ze werkelijk overal gepropt, hotels, lege huizen etc. Zie dat maar eens te controleren
quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ze op lange termijn natuurlijk niet opgesloten laten, maar ze moeten sowieso tot het eind van de asielprocedure niet van het terrein af kunnen, lijkt me.
Kreeg ook het idee dat hij meer een minimum aantal bedoelde. Alsof hij zei van 200000 lukt zeker, maar meer moet ook niet zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook als Samson zijn zin krijgt met z 200.000
Nee als ze eenmaal de procedure hebben doorgelopen kun je niet meer vasthouden. Zoals al gezegd het is geen gevangenis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ze op lange termijn natuurlijk niet opgesloten laten, maar ze moeten sowieso tot het eind van de asielprocedure niet van het terrein af kunnen, lijkt me.
Tja Samson heeft kiezers nodig héquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook als Samson zijn zin krijgt met z 200.000
Alleen werkt het hier niet zo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets doen leidt tot meer segregatie en polarisatie en uiteindelijk tot oplossingen die we beiden helemaal niet willen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
Nee, repressie van bevolkingsgroepen leidt niet tot meer integratie ofzo.
Dat kun je veranderen. Ik denk dat nu wel duidelijk is dat je niet bij voorbaat ervanuit kan gaan dat ze geen gevaar vormen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen werkt het hier niet zo.
Als mensen geen gevaar voor zichzelf of hun omgeving zijn mogen ze gaan en staan waar ze willen.
Dat ze dan niet goed met die vrijheid om kunnen gaan is wat anders.
Dat kun je van niemand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen. Ik denk dat nu wel duidelijk is dat je niet bij voorbaat ervanuit kan gaan dat ze geen gevaar vormen.
Er zijn ook mensen die prima hun auto kunnen besturen met 180 km/u. Desondanks zeggen we niet van ga je gang maar op de weg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als mensen geen gevaar voor zichzelf of hun omgeving zijn mogen ze gaan en staan waar ze willen.
Preventief opsluiten doen we hier niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kun je veranderen. Ik denk dat nu wel duidelijk is dat je niet bij voorbaat ervanuit kan gaan dat ze geen gevaar vormen.
In alle thuislanden van de betreffende lieden inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Preventief opsluiten doen we hier niet.
Dat doen ze in Turkije en Iran en andere prachtige vooruitstrevende landen.
En betekent dat dat het ook niet zou moeten veranderen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Nederland ook een primitief kutland moet worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En betekent dat dat het ook niet zou moeten veranderen?
'Düsseldorf Noord-Afrikaanse bendehoofdstad'quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
jawel hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah, dus massaal ingestroomde vluchtelingen tijdelijk binnenshuis houden tot duidelijk is wat voor vlees we in de kuip hebben, staat gelijk aan veranderen in een primitief kutland, duidelijk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Nederland ook een primitief kutland moet worden.
Die doorgeslagen politieke correctheid is het probleem, niet de regels in Nederland.
Voorlopig wachten we nog steeds op die filmpjes van oudjaarsnachtquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:56 schreef Hathor het volgende:
mensen ontvluchten hun land vanwege de constante dreiging van geweld, om vervolgens in het land waar ze opgevangen worden zelf tot geweld over te gaan. ...
Als je regels gaat veranderen betekent het dat die regels voor iedereen gaan gelden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus massaal ingestroomde vluchtelingen tijdelijk binnenshuis houden tot duidelijk is wat voor vlees we in de kuip hebben, staat gelijk aan veranderen in een primitief kutland, duidelijk!
Wat als die 1000 man van Keulen besluit en soortgelijk feestje hier in Amsterdam te gaan organiseren? En daarna in Utrecht?
Zijn we dan nog steeds primitief als we de vluchtelingen tijdelijk binnenshuis willen houden tot we meer over hen weten?
damschreeuwerquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
en niet komen aanzetten met de damschreeuwer.
Op de school van mijn neefje zijn sinds vorig jaar korte broekjes voor leerlinges verboden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals die vrouwen nu instructies krijgen hoe te handelen
Staphorst of Elspeet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Op de school van mijn neefje zijn sinds vorig jaar korte broekjes voor leerlinges verboden.
Geen moslim te vinden op die school
Nee, in verschillende situaties moet je verschillend handelen. Je kunt niet altijd overal iedereen exact het zelfde behandelen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je regels gaat veranderen betekent het dat die regels voor iedereen gaan gelden.
Dan zijn wij ons dus aan het aanpassen.
Net zoals die vrouwen nu instructies krijgen hoe te handelen ipv dat die figuren naar de zandbak worden geschopt.
Het zou de omgekeerde wereld zijn.
Je kan natuurlijk ook gewoon eens je ogen open doen, en bv. eens beginnen met de gedachte entertainen dat die mensen die in jouw zeer verheven optiek ongetwijfeld aan borrelpraat doen best wel eens gelijk zouden kunnen hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook inhoudelijk reageren als je zaken anders ziet.
Welnee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die doorgeslagen politieke correctheid is het probleem,
en toch de NOS als bron gebruiken getuigt ook van weinig research skillsquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon eens je ogen open doen, en bv. eens beginnen met de gedachte entertainen dat die mensen die in jouw zeer verheven optiek ongetwijfeld aan borrelpraat doen best wel eens gelijk zouden kunnen hebben.
Afijn we zijn een paar dagen verder, en het hoge woord is er uit:
http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html
Rest slechts de enige toepasselijke reactie op jouw -sorry dat ik het zeg- stompzinnig naïeve redenering waarom het 'best wel onwaarschijnlijk was dat het vluchtelingen waren':
Hahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
nou nou, rustig maar he... het hadden ook prima onaangepaste moslimjongeren kunnen zijn die hier waren opgegroeid... hoe noemden we die vroeger ook alweer? oh ja, kutmarokkanen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon eens je ogen open doen, en bv. eens beginnen met de gedachte entertainen dat die mensen die in jouw zeer verheven optiek ongetwijfeld aan borrelpraat doen best wel eens gelijk zouden kunnen hebben.
Afijn we zijn een paar dagen verder, en het hoge woord is er uit:
http://nos.nl/artikel/207(...)le-asielzoekers.html
Rest slechts de enige toepasselijke reactie op jouw -sorry dat ik het zeg- stompzinnig naïeve redenering waarom het 'best wel onwaarschijnlijk was dat het vluchtelingen waren':
Hahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
Juist niet. Want volgens de wegkijkers is geen enkele bron de waarheid, behalve dan De StaatsOmroep en een paar van die zieltogende dode-bomen publicaties.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en toch de NOS als bron gebruiken getuigt ook van weinig research skills
op zich logisch dat je dit zo niet begrijpt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Düsseldorf Noord-Afrikaanse bendehoofdstad'
De politie in Düsseldorf stelt dat bendes met een Noord-Afrikaanse achtergrond de stad benutten als centrum voor criminele activiteiten, in de regio en ver daarbuiten. Om de structuur van de criminele netwerken te doorgronden, werd in de zomer van 2014 een speciaal onderzoeksteam opgezet. De codenaam van het project is Analyseproject Casablanca, genoemd naar de grootste stad van Marokko.
De krant Rheinische Post meldde donderdag dat de politie in het kader van dit project circa 2200 verdachten in de gaten heeft gehouden, vooral vlak ten oosten van het centraal station in een stadsdeel dat door de politie de Maghrebwijk wordt genoemd.
De verdachten komen meestal uit Marokko en plegen in meer of mindere mate in groepsverband misdaden. Velen staan op verschillende plaatsen in Duitsland als asielzoeker geregistreerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ndehoofdstad___.html
daarom registeren ze zich toch ook als Syriër lijkt me...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zich logisch dat je dit zo niet begrijpt.
syriers vluchten voor de oorlog weg. marokkanen niet, want in hun land is er geen oorlog. dit zijn dus twee verschillende groepen.
en als je je als marokkaan als asielzoeker registreerd, zoals dit stukje beweerd, wordt je gewoon gelijk afgewezen. dus dat is onzin.
Ik ben best rustig hoor, ik reageer op iemand uit deel 4 van deze topic reeks.quote:
Ik had zelfs een miljonairs vrouw als moeder kunnen hebben gehad!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou nou, rustig maar he... het hadden ook prima onaangepaste moslimjongeren kunnen zijn die hier waren opgegroeid... hoe noemden we die vroeger ook alweer? oh ja, kutmarokkanen...
Ja, ik reageerde daar op Hathor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zich logisch dat je dit zo niet begrijpt.
syriers vluchten voor de oorlog weg. marokkanen niet, want in hun land is er geen oorlog. dit zijn dus twee verschillende groepen.
en als je je als marokkaan als asielzoeker registreerd, zoals dit stukje beweerd, wordt je gewoon gelijk afgewezen. dus dat is onzin.
Ik acht wel dat het onwaarschijnlijk is dat het om echte vluchtelingen gaat, mensen die echt zijn gevlucht voor de haatbaarden van IS...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben best rustig hoor, ik reageer op iemand uit deel 4 van deze topic reeks.
Die kwam ongeveer met het argument dat het wel onwaarschijnlijk was dat het "vluchtelingen" waren, want "die zouden dan riskeren dat ze zouden worden weggestuurd!"
Dat is van het niveau dat misdaad onwaarschijnlijk is, want je zou de gevangenis in kunnen gaan
Waarvoor vluchten die dan weg, voor de dienstplicht?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Preventief?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doen ze in Turkije en Iran en andere prachtige vooruitstrevende landen.
ze vluchten niet echt, ze doen zich voor als (Syrische) vluchteling om in Duitsland lekker de aap uit te kunnen hangen... uiteraard op kosten van de belastingbetaler...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarvoor vluchten die dan weg, voor de dienstplicht?
En?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef riazop het volgende:
Zonder immigratie heeft Duitsland in 2070 een bevolking van 35 miljoen.
Het gebrek aan "uitkering".quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
meer onafhankelijke bronnen geeft een realistischer beeld dan de NOS..quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist niet. Want volgens de wegkijkers is geen enkele bron de waarheid, behalve dan De StaatsOmroep en een paar van die zieltogende dode-bomen publicaties.
Nou, en dan zelf de StaatsOmroep het bevestigd, tja, dan kan ook de wegkijker er niet meer omheen.
Over dienstplicht gesproken; IS zou echt 7 kleuren bagger schijten als al die gezonde jongemannen die massaal naar Europa trekken, de wapens zouden oppakken en tegen de IS zouden gaan vechten! Dan zou dat clubje ZO uitgeroeid zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
gewoon, omdat wij hier rijk zijn en zij daar arm.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Prima toch? Meer lebensraum.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:33 schreef riazop het volgende:
Zonder immigratie heeft Duitsland in 2070 een bevolking van 35 miljoen.
Exact, en dat ze dus nu niet doen zegt heel veel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:36 schreef Onnoman het volgende:
over het algemeen schetst de nos de asielzoeker als slachtoffer ipv andersom
Die dienstplicht sloeg in op de Syriërs maar op die tweede groep waarover geschreven werd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Over dienstplicht gesproken; IS zou echt 7 kleuren bagger schijten als al die gezonde jongemannen die massaal naar Europa trekken, de wapens zouden oppakken en tegen de IS zouden gaan vechten! Dan zou dat clubje ZO uitgeroeid zijn!
Zo zeg ben ik in 1 keer rijk ook nog!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gewoon, omdat wij hier rijk zijn en zij daar arm.
waarom hebben ze dat niet eerder gedaan? Omdat het allemaal brave mensen zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Exact, en dat ze dus nu niet doen zegt heel veel.
I know, maar ik vond het wel even een makkelijk bruggetje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die dienstplicht sloeg in op de Syriërs maar op die tweede groep waarover geschreven werd.
Vraag het ze, ik ben de NOS niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom hebben ze dat niet gedaan?
de mensen die protesteerden in Nederland werden altijd vergeleken met hooligans van Feyenoord
je hebt weinlig last van een realistisch wereldbeeld, he...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo zeg ben ik in 1 keer rijk ook nog!
wir dürfen alles essen aber nicht alles wissenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom hebben ze dat niet eerder gedaan? Omdat het allemaal brave mensen zijn?
de mensen die protesteerden in Nederland werden altijd vergeleken met hooligans van Feyenoord
Er staat wij in je bewering dan voel ik me aangesproken!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je hebt weinlig last van een realistisch wereldbeeld, he...
nee ik vraag het jou, omdat jij je ziel en zaligheid toevertrouwd aan de NOSquote:
Die hebben dezelfde mensenrechten ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, in verschillende situaties moet je verschillend handelen. Je kunt niet altijd overal iedereen exact het zelfde behandelen.
Daarbij zijn deze mensen nog geen Nederlandse staatsburgers en zal een flink aantal dat ook nooit worden omdat hun aanvraag afgewezen zal worden.
En van die laatste groep is bekend dat die niets te verliezen hebben. Hebben die net zo veel rechten als iedere hardwerkende en belasting betalende burger hier?
Er wordt genoeg gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niets doen leidt tot meer segregatie en polarisatie en uiteindelijk tot oplossingen die we beiden helemaal niet willen.
Je kunt niet lezen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee ik vraag het jou, omdat jij je ziel en zaligheid toevertrouwd aan de NOS
Daar heb je qua bevolkingsgroei niks aan, dus stuur die dan maar weer terug.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:35 schreef Proximo het volgende:
Overigens, voor algerijnen, mokers e.a bestaat er ook nog de "ja maar ik ben gay" route.
neequote:
ja en?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er staat wij in je bewering dan voel ik me aangesproken!
hoe worden wij rijk? door hard te werken..quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja en?
wij, nederland, top 10 rijkste landen ter wereld. voor vrijwel de gehele wereld, ben jij rijk.
jij ook nietquote:
Blijkbaar voor heel veel mensen niet genoeg. Dat jij het maar lastige bijkomstigheden die we voor lief moeten nemen betekent niet dat iedereen dezelfde normen hanteert.quote:
Het komt door "onze" heteronormatieve maatschappij.quote:Dass es solche Übergriffe gibt, liegt nicht an der zu geringen Anzahl von Polizei vor Ort. Dass es sie gibt, liegt an den sexistischen und heteronormativen Strukturen unserer Gesellschaft.
Jawel hoor, ik kan prima lezen. Ik heb zelf uitgelegd waarom deze ronde de NOS een prima bron is.quote:
Heel veel mensen hebben dan ook geen idee waar ze over praten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:47 schreef Proximo het volgende:
[..]
Blijkbaar voor heel veel mensen niet genoeg.
dus.. nu de NOS één keer een tegengeluid geeft, is hun kwaliteit gelijk weer gestegen naar 100%?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan prima lezen. Ik heb zelf uitgelegd waarom deze ronde de NOS een prima bron is.
Maar jij maakt daar blijkbaar van dat ik 'me ziel en me zaligheid' in hun berichtgeving leg. Lees maar terug.
En je blijft bij dit principe, ook als dit van Keulen ook hier in Nederland zou gebeuren?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben dezelfde mensenrechten ja.
Pas als iemand ongewenst vreemdeling is kun je hem anders gaan behandelen.
Verander dan de strengheid en snelheid van die procedure maar ga van Nederland geen apenland maken door de vrijheidsbeginselen af te schaffen.
ik snap het niet... moslims zijn toch juist down met hetero'squote:Op donderdag 7 januari 2016 16:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Stop de persen!
De oorzaak van het geweld is ontdekt, door niemand minder dan....
Antifa Köln
Tadaaa!
http://antifakoeln.noblogs.org/
[..]
Het komt door "onze" heteronormatieve maatschappij.
.... nu, stoppen met dat heteronormatieve gedoe, dan maar....
... slotje....
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dus.. nu de NOS één keer een tegengeluid geeft, is hun kwaliteit gelijk weer gestegen naar 100%?
Pure komedie, wat een waanzin.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Stop de persen!
De oorzaak van het geweld is ontdekt, door niemand minder dan....
Antifa Köln
Tadaaa!
http://antifakoeln.noblogs.org/
[..]
Het komt door "onze" heteronormatieve maatschappij.
.... nu, stoppen met dat heteronormatieve gedoe, dan maar....
... slotje....
Het ging er niet om dat iemand wordt opgesloten omdat het een vluchteling is maar omdat iemand eventueel gevaarlijk kan zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Preventief?
Het gaat om mensen die illegaal de grens zijn overgestoken en/of hun identiteit niet kunnen aantonen. Dat is in Nederland in beginsel strafbaar. De status als vluchteling kan dat eventueel veranderen maar zolang die status niet is bevestigd zie ik niet in waarom je niet het zekere voor het onzekere zou kunnen nemen.
En stel je eens voor dat ik zonder geldig visum of zonder paspoort naar de VS zou reizen. Ik zou het dan totaal absurd vinden als ik dan niet aan de grens werd tegengehouden maar vrij in de VS zou kunnen rondreizen "want misschien is het eventueel wel een Echte Vluchteling dus preventief doen we niks".
Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En je blijft bij dit principe, ook als dit van Keulen ook hier in Nederland zou gebeuren?
En dat terwijl asielzoekers bij binnenkomst in Duitsland WEL in een kamp gestopt worden met hekken er omheen. Tijdelijk, okee, maar het gebeurt wel!
Als men wij benoemd tot mij dan begin ik nog niet te rennen hoor, misschien als ik persoonlijk word aangesproken dan misschien wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja en?
wij, nederland, top 10 rijkste landen ter wereld. voor vrijwel de gehele wereld, ben jij rijk.
als je maar begrijpt dat je je fundatie niet al te veel moet laten vormen door de NOSquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Lees nou eens joh.
Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat iemand wordt opgesloten omdat het een vluchteling is maar omdat iemand eventueel gevaarlijk kan zijn.
Ik noem ze niet "De StaatsOmroep" omdat ik ze zo hoog heb zitten, ok?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je maar begrijpt dat je je fundatie niet al te veel moet laten vormen door de NOS
Kan wel maar dan leest men achter de regels of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je maar begrijpt dat je je fundatie niet al te veel moet laten vormen door de NOS
Da's wel een goed idee! Alleen zit er tussen de Syriërs zelf ook genoeg tuig, blijkt wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En je blijft bij dit principe, ook als dit van Keulen ook hier in Nederland zou gebeuren?
En dat terwijl asielzoekers bij binnenkomst in Duitsland WEL in een kamp gestopt worden met hekken er omheen. Tijdelijk, okee, maar het gebeurt wel!
Ik heb een ander briljant idee:quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het nog strenger dus. Volgens mij kun je met Syrische medewerkers in zo'n keuringscentrum prima de fakende Marokkanen eruit halen...
Het gaat er om dat je kennelijk verwacht dat je 1 miljoen mensen in huis kan nemen zonder dat dat tot problemen leidt. Natuurlijk leidt dat tot bepaalde problemen en natuurlijk zitten er figuren tussen die moorden, roven, verkrachten. Ik ken geen enkele bevolkingsgroep waarbij dat niet het geval is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.
Tja, dat had voorkomen kunnen worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.
Duitsland kan het niet meer aan en gaat binnenkort ontploffen.
Zoiets ja, wat mij betreft maak je het alleen nog maar aantrekkelijk voor echte oorlogsvluchtelingen om deze kant op te komen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een ander briljant idee:
Sowieso de eerste 10 jaar geen recht op een uitkering
Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens Merkel zijn de asielzoekers nog steeds een zegen voor Duitslandquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, je moet die mensen dan maar sneller het land uitzetten, kans verspeeld en wegwezen.
Duitsland kan het niet meer aan en gaat binnenkort ontploffen.
quote:Übergriffe Einsatzbericht aus Silvesternacht widerspricht Albers
Köln -
Wer waren die Menschen auf dem Bahnhofsvorplatz in der Silvesternacht?
Wer bildete den Mob, aus dem heraus die Sex-Angriffe auf Frauen stattfanden? Das wollte die Öffentlichkeit von Polizeipräsident Wolfgang Albers (60) wissen. Albers behauptete, es gäbe dazu keine Informationen. Man wisse nicht, woher diese Personen kamen.
EXPRESS liegt nun exklusiv der Bericht des Einsatzhundertschaft-Führers vor, dessen Beamte in der Nacht am Kölner Hauptbahnhof, auf den Ringen, der Altstadt und an den Brücken eingesetzt waren.
In dem Papier, das am 2. Januar, also einen Tag vor der Pressekonferenz des Polizeipräsidenten mit Oberbürgermeisterin Henriette Reker verfasst wurde, heißt es:
„Gegen 22.48 Uhr konnten im Bereich Roncalliplatz/Domplatte/Bahnhofsvorplatz mehrere tausend Personen (genaue Verifizierung nicht möglich) mit Migrationshintergrund (vermutlich mit Flüchtlingsbezug) festgestellt werden.
”
Bedeutet: Man hatte bereits da erste Hinweise darauf, wer die Angereisten waren.
Zwei Seiten weiter werden Einsatzzahlen aufgeführt: 71 Personalienfeststellungen, 10 Platzverweise, 11 Ingewahrsamnahmen, 4 Festnahmen, 32 Strafanzeigen.
Der Einsatzleiter schreibt weiter:
„Bei durchgeführten Personalienfeststellungen konnte sich der überwiegende Teil der Personen lediglich mit dem Registrierungsbeleg als Asylsuchender der BAMF ausweisen, Ausweispapiere lagen in der Regel nicht vor.
”
Das heißt: Die überprüften Personen waren offenbar Flüchtlinge, deren Nationalität der Polizei frühzeitig bekannt waren.
Warum Albers auf der Pressekonferenz nichts zu den Einsatzzahlen und den festgestellten Personalien sagte, wird er NRW-Innenminister Ralf Jäger in seinem Bericht erklären müssen.
http://www.express.de/koe(...)icht-albers-23343640
Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.
Dat hadden we dan ook nooit op deze manier toe moeten laten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je niet weet wat je massaal in huis neemt.
Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?
Mja alleen ligt het percentage misdadigers in deze groep wel ietsjes hoger dan bij de gemiddelde autochtone Nederlander. Daarbij hebben West-Europeanen een heel andere kijk op wat acceptabel is en wat niet. Zo heb je maar van vrouwen af te blijven. Natuurlijk zijn er wel een aantal mensen die dat niet doen, maar we gaan niet met 1000 man een vang-fuik maken om te gaan aanranden, beroven en verkrachten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
die moorden, roven, verkrachten. Ik ken geen enkele bevolkingsgroep waarbij dat niet het geval is eigenlijk.
Mee eens!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hadden we dan ook nooit op deze manier toe moeten laten.
nouja, er zijn natuurlijk wel basisvoorzieningen, maar het moet niet lonen om puur vanwege economische redenen vanuit Marokko / Tunesië / Algerije / weet ik veel welk land naar NL te komen, je voor te doen als Syrische vluchteling en vervolgens lekker uitkeringen opstrijken terwijl je de aap uithangt in de stationsbuurt...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, zodat mensen niet rond kunnen komen. Briljant.
Bron?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja alleen ligt het percentage misdadigers in deze groep wel ietsjes hoger dan bij de gemiddelde autochtone Nederlander.
Goeie bron.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gutteguttegut toch!
[ afbeelding ]
ja, wat mij betreft gaan ze maar gewoon zwerfvuil rapen voor hun vergoedingen (overigens, NL bijstandstrekkers zouden dit ook mogen doen)... maar doe iets om de economische vluchtelingen tegen te houden...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, je kan gaan 'werken', heb je er wel eens van gehoord?
Dat is niet briljant hoe lang verzorgen de ouders hun kinderen voordat ze ergens recht op hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een taal cursus faciliteren lijkt me wel het minste. Maar parasietenmoslims klauwophouders hebben we hier al genoeg, dus ik heb er weinig problemen mee dat import rap leert z'n eigen broek op te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!
zwerfvuil prikken (toch al een gemeentetaak die vaak amper wordt uitgevoerd) kan elke ongeschoolde pipo...quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben voor de meer dan miljoen werklozen al geen banen, maar voor mensen die de taal niet machtig zijn hebben we dat ineens wel!
Jawel, dat bestaansminimum garanderen we hier iedereen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef ExTec het volgende:
En daarbij doe je natuurlijk tactisch alsof een uitkering krijgen de norm is. Maar dat is het niet.
dat zal inderdaad op hun vluchtelingenpapiertje hebben gestaan...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Confetti het volgende:
Volgens teletekst was de meerderheid van de verkrachters van Syrische afkomst.
Linkse harten zullen huilen.
Goed idee ja. Daarmee houd je alle uitzuigers al buiten de deur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, wat mij betreft gaan ze maar gewoon zwerfvuil rapen voor hun vergoedingen
Niet persé. Ik ga niet ultra-policor doen alsof elke klaploper die hier op de deur klopt net zo veel rechten heeft als een ingezetene.quote:(overigens, NL bijstandstrekkers zouden dit ook mogen doen)
Dan ga je redelijk detaillistisch in op hoe je zo'n regel zou invullen. En wat je zegt zou ik een goede invulling vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is niet briljant hoe lang verzorgen de ouders hun kinderen voordat ze ergens recht op hebben?
Die jaren zou ik aanhouden, en die jaren hebben de kinderen toch al meegedaan aan de economie via hun ouders is het niet?
quote:Keulen kampt met annuleringen
De Duitse stad Keulen kampt met annuleringen door toeristen vanwege de barbaarse massa-aanranding tijdens oud en nieuw.
Volgens het stadhuis van Keulen hebben meerdere groepen hun reis geschrapt uit angst voor hun veiligheid.
Het is niet duidelijk of er Nederlandse groepen hebben geannuleerd. Keulen is een populaire bestemming onder Nederlandse vakantiegangers. Ook veel scholen uit ons land organiseren reizen naar de Duitse metropool.
De Nederlandse toerist Rob is op dit moment met zijn vrouw in Keulen: "We merken dat mensen niet in grote groepen bij elkaar willen staan en er is heel veel politie op straat rond de Dom. Dit kan natuurlijk overal gebeuren, ook in ons land."
Dat is wat mij betreft niet ultra policor, ook als we geen enkele vluchteling zouden hebben zou dat mijn standpunt zijn...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed idee ja. Daarmee houd je alle uitzuigers al buiten de deur.
[..]
Niet persé. Ik ga niet ultra-policor doen alsof elke klaploper die hier op de deur klopt net zo veel rechten heeft als een ingezetene.
Eh, dat had je gediend te lezen als "op deze wereld". Dat ik bv. Libanon erbij was een redelijk goede hint dat ik het niet louter over NL had.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, dat bestaansminimum garanderen we hier iedereen.
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters. Het is inmiddels algemene parate kennis geworden en ieder persoon met gezond boeren verstand weet het inmiddels.quote:
Ik zie dat soort landen niet echt als lichtend voorbeeld, maar daar sta jij kennelijk anders in. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, dat had je gediend te lezen als "op deze wereld". Dat ik bv. Libanon erbij was een redelijk goede hint dat ik het niet louter over NL had.
Onfatsoen is een mooie verwoordingquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
Maar jij hebt nog steeds het onfatsoen om 'bron?' te komen vragen.
behalve als die mens op de VVD stemt, dan is het een asociale lul die zijn rijkdom niet wil delen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat het verraderlijke is van Links Europa..
dat ze totaal geen idee hebben hoe de toekomst gaat worden aangezien ze per definitie uitgaan van het goede van de mens.
Ik ga per definitie uit van het slechte van de mens mits het tegendeel is bewezen.
Bron?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters. Het is inmiddels algemene parate kennis geworden en ieder persoon met gezond boeren verstand weet het inmiddels.
Aha, vandaar dat ik er al tig keer om heb gevraagd maar nog nergens een fatsoenlijke bron is geleverd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters.
Ja ik doe al geeneens moeite meer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent wel hardnekkig onkruid zeg. Dat is jou al 80.000 keer in 20.000 topics onder de neus geduwd door 10.000 verschillende posters. Het is inmiddels algemene parate kennis geworden en ieder persoon met gezond boeren verstand weet het inmiddels.
Echt, respect...
Ik ook niet. Maar net zoals water naar het diepste punt loopt, kan je op je theewater aanvoelen (jij niet, jij hebt er belang bij om dat niet te doen) dat daar waar je het meeste cadeau krijgt de meeste mensen op de poort gaan kloppen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zie dat soort landen niet echt als lichtend voorbeeld, maar daar sta jij kennelijk anders in. Ieder z'n ding.
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar net zoals water naar het diepste punt loopt, kan je op je theewater aanvoelen (jij niet, jij hebt er belang bij om dat niet te doen) dat daar waar je het meeste cadeau krijgt de meeste mensen op de poort gaan kloppen.
Ik stel dus meer voor dat we in de pas gaan lopen met de rest.
Je bedoeld dat het je tactisch uitkomt om als de goedpratende moslim trol die je bent keer op keer een bron te vragen voor dingen die inderdaad ondertussen al in alle media zijn geweest?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik er al tig keer om heb gevraagd maar nog nergens een fatsoenlijke bron is geleverd.
quote:Keulse agenten: het waren vooral Syriërs
Agenten van de politie in Keulen zeggen dat de mannen die op Oudejaarsavond rond de Dom vrouwen hebben aangerand wel degelijk vluchtelingen waren. "Slechts een kleine minderheid bestond uit Noord-Afrikanen, het grootste deel bestond uit Syriërs", zeiden agenten op basis van anonimiteit tegen Welt am Sonntag.
De korpsleiding had dinsdag gezegd dat de politie niet weet wie de daders zijn. Agenten die erbij zijn geweest, bestrijden dat. "Er zijn, anders dan naar buiten is gebracht, van talrijke personen identiteitsgegevens opgenomen", zegt een agent tegen de krant.
Asielzoekers
De agenten zeiden verder dat die nacht zo'n honderd personen zijn gecontroleerd. Enkelen daarvan zijn in hechtenis genomen. Veel van de gecontroleerden zouden pas een paar maanden in Duitsland zijn. "De meesten waren recent binnengekomen asielzoekers", zegt een agent.
Ook op een ander punt weerspreken de agenten de officiële politie-lezing over die nacht. Volgens die lezing waren het de daders vooral op geld uit. De aanrandingen zouden een bijzaak zijn geweest. "In werkelijkheid was het precies omgekeerd", zeiden de agenten tegen de krant. "De in meerderheid Arabische daders waren er vooral op uit om seksuele delicten te plegen, om hun seksuele 'amusement'."
http://nos.nl/artikel/207(...)-vooral-syriers.html
Nou en?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.
Verstandige vrouw die Merkel. Laat Nederland het voorbeeld volgen, te beginnen met onze 600.000+ werklozen als een kans te zien om onze economie te stimulerenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens Merkel zijn de asielzoekers nog steeds een zegen voor Duitsland
http://www.volkskrant.nl/(...)s-een-kans~a4216868/
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het je tactisch uitkomt om als de goedpratende moslim trol die je bent keer op keer een bron te vragen voor dingen die inderdaad ondertussen al in alle media zijn geweest?
Syriërs moeten ook hun volle zak legen.quote:
Als niet georganiseerd gebeurt er niks maar dan ook totaal niks!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef Onnoman het volgende:
Er komt echt een moment dat de "brave"burger toe gaat slaan en dat er doden vallen..
dan barst de hel pas echt los
Lijkt me prima. Ik voel er niet zoveel voor om hier een kutland van te maken omdat er jaarlijks zo'n 50.000 vluchtelingen binnenkomen. Als je op niveautje Somalië zit te wachten kun je beter daarheen verhuizen.quote:
Dat leest men nu al 20 jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:10 schreef Onnoman het volgende:
Er komt echt een moment dat de "brave"burger toe gaat slaan en dat er doden vallen..
dan barst de hel pas echt los
quote:Suspects in Cologne sex attacks 'claimed to be Syrian refugees'
Leaked police report claims senior police officers feared fatalities and that one of those involved in attacks told officers: “I am Syrian. You have to treat me kindly. Mrs Merkel invited me"
http://www.telegraph.co.u(...)Syrian-refugees.html
En je redeneert voor de rest een beetje dat als mensen jouw geen bron aan kunnen leveren, en dan natuurlijk ook nog eentje die je bevalt, dat het dan ook niet zo is?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.
quote:Agenten van de politie in Keulen zeggen dat de mannen die op Oudejaarsavond rond de Dom vrouwen hebben aangerand wel degelijk vluchtelingen waren. "Slechts een kleine minderheid bestond uit Noord-Afrikanen, het grootste deel bestond uit Syriërs", zeiden agenten op basis van anonimiteit tegen Welt am Sonntag.
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig. Die mensen zouden vervolgd moeten worden.quote:Ook op een ander punt weerspreken de agenten de officiële politie-lezing over die nacht. Volgens die lezing waren het de daders vooral op geld uit. De aanrandingen zouden een bijzaak zijn geweest. "In werkelijkheid was het precies omgekeerd", zeiden de agenten tegen de krant. "De in meerderheid Arabische daders waren er vooral op uit om seksuele delicten te plegen, om hun seksuele 'amusement'."
Hoe druk ik mij racistisch uit dan als ik de nieuwsberichten, getuigen en agenten citeer als het hier gaat om daders van noord afrikaans en arabische afkomst + dat er een aantal arrestaties zijn verricht waar uit bleek dat het immigranten waren uit die hoek door hun papieren?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lees nog maar een keer wat ik zei.
als je niet wil dat ik een 'debat frustreer' (lol), moet jeje niet racistisch uiktdrukken. nogal simpel.
Welke leugens dan?quote:ik begin bijna te denken dat sommige mensen hun punt gewoon niet kunnen maken, zonder dta racisme erin te gooien.
en dan bedoel ik dus; schelden, mensen kleineren op hun afkomst, generaliseren van hangjeugd en radicalen met al die andere moslims, ronduit en moedwillig leugens en onwaarheden verspreiden voor effectbejag..... bijvoorbeeld....
Zou je wel even moeten doen. Want alles wat je zegt en beweerd is gewoon regelrechte bagger.quote:sorry, maar dan hou ik mn mond dus niet. en dan gaan we het daar maar over hebben, eigen schuld.
Nee hoor, die komen met een passende verklaring wat in hun straatje past....quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Confetti het volgende:
Volgens teletekst was de meerderheid van de verkrachters van Syrische afkomst.
Linkse harten zullen huilen.
Maar waarom zou het hier niveau Somalië worden als we gelukszoekers geen gratis centen meer geven?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Ik voel er niet zoveel voor om hier een kutland van te maken omdat er jaarlijks zo'n 50.000 vluchtelingen binnenkomen. Als je op niveautje Somalië zit te wachten kun je beter daarheen verhuizen.
quote:
En dat vind je een bijzondere redenatie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
En je redeneert voor de rest een beetje dat als mensen jouw geen bron aan kunnen leveren, en dan natuurlijk ook nog eentje die je bevalt, dat het dan ook niet zo is?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig. Die mensen zouden vervolgd moeten worden.
Voor een trol die eigenlijk alleen maar wil dat iedereen gewoon z'n mond houd over hoe primitief z'n mede aanhangers van de religie van de haat zijn is dat inderdaad niet bijzonder neequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat vind je een bijzondere redenatie?
Wat denk je wat er gebeurt als mensen niks kunnen betalen en geen geld hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar waarom zou het hier niveau Somalië worden als we gelukszoekers geen gratis centen meer geven?
Dit is veel erger dan gutmensch gedrag, want ze schuiven de misdaden van een bepaalde groep bewust in de schoenen van een andere groep.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]ik dacht dat er hier op fok veel wegkijkers en trollen zaten, maar dit is van een andere orde. Wat een links gutmensch volk zeg.
Nou?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als mensen niks kunnen betalen en geen geld hebben?
Wat er in die landen gebeurt is ons probleem nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als mensen niks kunnen betalen en geen geld hebben?
Goeie. Maar als ik nu beweer dat Denemarken armer is dan Nigeria dan hoef je daar geen bron voor te zien en geloof je dat gewoon? Oké, kan, kan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor een trol die eigenlijk alleen maar wil dat iedereen gewoon z'n mond houd over hoe primitief z'n mede aanhangers van de religie van de haat zijn is dat inderdaad niet bijzonder nee
genoeg gebeurd in die 20 jaarquote:
^ Dit ja! En dan komen vaak de wildste dingen om maar de schuld maar elders neer te leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee hoor, die komen met een passende verklaring wat in hun straatje past....
Ofwel rechts beschuldigen van polarisatie...
Het gaat om de mensen die hier aankloppen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Wat er in die landen gebeurt is ons probleem niet
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme echt zeg!!!!
De schuld een beetje naar Marokkanen enzo schuiven om de goodwill tegenover de vluchtelingen maar niet in gevaar te laten komen!!!En de situatie ook nog eens proberen te verzachten door te zeggen dat het vooral om berovingen ging.
Er zijn in dit topic genoeg mensen geweest die je minachtend aanspraken als je het over vluchtelingen had, WANT het waren Noord-Afrikanen dus moet je niet ineens over vluchtelingen beginnen te zeiken!
Terugsturen of doodschieten als ze niet vrijwillig terug gaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat om de mensen die hier aankloppen.
Nee, van jou neem ik niks aan wat niet in mijn straatje past. Dat doe jij immers ook niet, dus waarom zou ik jou die gunst wel verlenen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie. Maar als ik nu beweer dat Denemarken armer is dan Nigeria dan hoef je daar geen bron voor te zien en geloof je dat gewoon? Oké, kan, kan.
Lekker laten kloppen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Ze zijn niet bekend met onze omgangsnormen tegenover vrouwen" is al gevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat zullen deze goedpratertjes nu gaan roepen? Wespie kom er maar in.
Dat je hem niet kan linken komt door een combinatie van eigen onvermogen en extreme selectiviteit op bepaalde onderwerpen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bron nog niet voorbij is gekomen. Iedereen heeft het erover maar niemand kan 'm linken. Bijzondere situatie wel.
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is veel erger dan gutmensch gedrag, want ze schuiven de misdaden van een bepaalde groep bewust in de schoenen van een andere groep.
Voor dat bestaansminimum hoef je de moeite als vluchteling niet te nemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De overige Europese landen garanderen ook een bestaansminimum.
Je doelt op die gewelddadige seksueel gefrustreerde meute die alles aangrijpt om te jatten? Alsof je die lui ooit tevreden gaat maken met gratis geld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie die bewering doet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, van jou neem ik niks aan wat niet in mijn straatje past. Dat doe jij immers ook niet, dus waarom zou ik jou die gunst wel verlenen?
bronquote:Kölner Silvesternacht: Merkel bringt striktere Abschiebepraxis ins Spiel
Ik begin me af te vragen of dit wel zo is, het lijkt er eerder op of ze idd bezig zijn om het land grondig te gaan ontwrichten net zoals ze dat in hun eigen land gedaan hebben. Ik wacht met belangstelling de zaken die ongetwijfeld nog gaan komen af.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Syriërs moeten ook hun volle zak legen.
Is dat spandoek achteraf gezien nog relevant ook.
Ik zou als ik zo'n figuur was geweest van een brug springen, hoe is er in hemelnaam met jezelf te leven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
Het is een doordenker, maar je hebt wel gelijk. In hun zielige drang niet te discrimineren, discrimineren ze bij het leven.
Sinds alcohol en moslims bestaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Niet opendoen en wegsturen.quote:
Waar staat dat ze veel gedronken hebben, wie nooit alcohol nuttigt is naar 1 glas al dronken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Waarom lees ik op NOS dat het om een grote groep ''dronken mannen'' gaat? Sinds wanneer drinken moslims grote hoeveelheden alcohol?
In mijn geval wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie die bewering doet.
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.
Ik zie geen problemen.
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:08:56Niet eerder meegemaakt: officiële lezing van politie Keulen is grotendeels gefabriceerd. Wat een verhaal: https://t.co/mAXVbDFOiG #headdeskt reageer retweet
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hmmm, een flinke toename aan overlast, diefstallen, kraakroofjes, et cetera wat de samenleving tamelijk veel geld kosten?
Daar kan me in vinden, bij het minste geringste terug naar af!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwestie van ook een regel maken: crimineel? -> wegwezen.
Ik zie geen problemen.
Er gaan koppen rollen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef StaceySinger het volgende:
Ik hoorde onlangs een interessante theorie van een psychologie-studente. Zij beweerde dat als de nuchtere Nederlander in hetzelfde schuitje zou zitten, dat wil zeggen met honderden mannen in een AZC gepropt, we exact hetzelfde zouden handelen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of dit wel zo is, het lijkt er eerder op of ze idd bezig zijn om het land grondig te gaan ontwrichten net zoals ze dat in hun eigen land gedaan hebben. Ik wacht met belangstelling de zaken die ongetwijfeld nog gaan komen af.
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n figuur was geweest van een brug springen, hoe is er in hemelnaam met jezelf te leven.
Moet jij weten, maar over het algemeen is het niet zo heel raar dat je iets niet direct aanneemt. Zeker als het allemaal al zo duidelijk en stellig onderzocht is en de resultaten voor zich spreken moet het ook niet zo moeilijk zijn om die onderzoeken te linken.quote:
Zelfs jouw trollpowers zijn niet opgewassen hiertegen. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.
Je bedoelt dus de criminele feiten waar mocro's en andere islamitische bontkraag- en handtasjesdragende straatprinsjes zich in heel Europa, ondanks dat gegarandeerde bestaansminimum, nu ook al veel meer mee bezig houden als de autochtone bevolking?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aangezien niemand is aangehouden, zijn er ook geen blaas- of bloedtesten gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:25 schreef bascross het volgende:
Die Duitsers komen om in politieke correctheidquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef StaceySinger het volgende:
Drugshandel wordt nog vergeten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de criminele feiten waar mocro's en andere islamitische bontkraag- en handtasjesdragende straatprinsjes zich in heel Europa, ondanks dat gegarandeerde bestaansminimum, nu ook al veel meer mee bezig houden als de autochtone bevolking?
Je bedoeld dat je vast zit? Geen bijdehand weerwoord hebt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegen zulk simplisme kan ik niet op.
Lees even terug. Natuurlijk gaan mensen gekke dingen doen als ze geen normaal leven kunnen leiden. Zelfs als ze dat niet doen levert het je als samenleving overlast en problemen op. Asielzoekers geen bijstand geven slaat nergens op. Het is niet dat we omkomen in de banen ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.
Ik doel op die lui die discrimineren om Syriërs uit de wind te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Selang heeft toch gelijk?
Vluchtelingen misdragen zich, en de uber-politiek-correcte duitse justitie schuift het in de schoenen van al aanwezig ander noord-afrikaans tuig?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh je maakt je schuldig aan overlast? Eraus dan, linea recta terug.
Exactquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar kan me in vinden, bij het minste geringste terug naar af!
Bron ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt dus de criminele feiten waar mocro's en andere islamitische bontkraag- en handtasjesdragende straatprinsjes zich in heel Europa, ondanks dat gegarandeerde bestaansminimum, nu ook al veel meer mee bezig houden als de autochtone bevolking?
Zouden ze dit onderwerp ook bij de bijv DWDD (durven te) bespreken met hun vaste ja/nee knikkers....?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het laagje beschaving is ook bij ons flinterdun, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs een interessante theorie van een psychologie-studente. Zij beweerde dat als de nuchtere Nederlander in hetzelfde schuitje zou zitten, dat wil zeggen met honderden mannen in een AZC gepropt, we exact hetzelfde zouden handelen!
Of er iets inzit weet ik niet, laatste keer dat veel witte mannen bij elkaar werden opgesloten is 70 jaar geleden.
Maar ik mag toch hopen dat je weet dat eigenlijk het merendeel van alle landen op deze wereld heulemaal geen uitkeringen hebben?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees even terug. Natuurlijk gaan mensen gekke dingen doen als ze geen normaal leven kunnen leiden. Zelfs als ze dat niet doen levert het je als samenleving overlast en problemen op. Asielzoekers geen bijstand geven slaat nergens op. Het is niet dat we omkomen in de banen ofzo.
Dan moet je die mensen wel eerst een kans geven zich normaal te gedragen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je vast zit? Geen bijdehand weerwoord hebt?
Dat is begrijpelijk.
Maar het zal dan vast nieuws voor je zijn: in menig land als je daar wil gaan wonen, en je gaat over de scheef, trappen ze je er gewoon uit.
Misschien gewoon eens eerlijk toegeven dat de asielinstroom veel te veel is geweest en uit de hand is gelopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees even terug. Natuurlijk gaan mensen gekke dingen doen als ze geen normaal leven kunnen leiden. Zelfs als ze dat niet doen levert het je als samenleving overlast en problemen op. Asielzoekers geen bijstand geven slaat nergens op. Het is niet dat we omkomen in de banen ofzo.
Damn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:11 schreef Houtenbeen het volgende:
De goedpraters mogen wel eens het verschil tussen een vooroordeel en een oordeel leren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen normaal leven staat bij jou gelijk aan een miljonairsinkomen geven aan criminele testeronbommen. Ongekend dit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vorig jaar na Charlie Hebdo zat er ene die zei dat Wilders soms gewoon geen gelijk mag hebben over Islamkritische zaken. Vond dat toen al best gewaagd eigenlijk van de VARA.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zouden ze dit onderwerp ook bij de bijv DWDD (durven te) bespreken met hun vaste ja/nee knikkers....?
Dat kan prima in een azc. Daarvoor hoeven ze niet naar buiten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen wel eerst een kans geven zich normaal te gedragen.
Opnieuw: het merendeel van alle landen op deze wereld zijn ook niet bepaald landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je weet dat eigenlijk het merendeel van alle landen op deze wereld heulemaal geen uitkeringen hebben?
Ja, taalcursusje is prima, misschien een korte periode -ook een goed idee- voedselbonnen, en dan hop: snel je eigen broek ophouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je die mensen wel eerst een kans geven zich normaal te gedragen.
Dat voorbeeld wil je alleen maar nemen als het in jouw straatje past toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opnieuw: het merendeel van alle landen op deze wereld zijn ook niet bepaald landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.
Opnieuw: we doen er verstandig aan in de pas te lopen met de rest, anders worden we het afvoer putje van de wereldquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opnieuw: het merendeel van alle landen op deze wereld zijn ook niet bepaald landen waar we een voorbeeld aan moeten nemen.
Ja, mensen als gedetineerden behandelen omdat ze hier asiel aanvragen. No thx, but thx.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen normaal leven staat bij jou gelijk aan een miljonairsinkomen geven aan criminele testeronbommen. Ongekend dit.
Opvangen in AZC's en ze daar laten zitten.
Stropop, deze mensen worden gewoon netjes opgevangen in een kamp met allequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, mensen als gedetineerden behandelen omdat ze hier asiel aanvragen. No thx, but thx.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, mensen als gedetineerden behandelen omdat ze hier asiel aanvragen. No thx, but thx.
Als je zo graag in zo'n land leeft verhuis je daar naartoe. Het is hier prima toeven wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Opnieuw: we doen er verstandig aan in de pas te lopen met de rest, anders worden we het afvoer putje van de wereld
Dan valt me werkelijk waar niks meer in...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef yvonne het volgende:
http://www.nieuwwij.nl/op(...)-steenbergse-piemel/ zucht, diepe zucht.
Wat een doos. Ze beledigt even in 15 zinnen iedereen die slachtoffer was in Keulen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef yvonne het volgende:
http://www.nieuwwij.nl/op(...)-steenbergse-piemel/ zucht, diepe zucht.
Slaap zacht, het komt allemaal goed, slachtoffers...boeiuh !quote:
Mensen het land niet zonder papieren binnenlaten is iets anders dan detineren. Zolang ze maar vrij zijn om op elk gewenst moment vrijwillig terug te gaan naar waar ze vandaan kwamen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ahh ja natuurlijk, het is allemaal weer verzonnen om die arme vluchtelingen in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorlopig wachten we nog steeds op die filmpjes van oudjaarsnacht
Het verschil tussen een AZC en een penitentiaire inrichting is dat asielzoekers naar buiten mogen. Volgens een aantal in dit topic moet die vrijheid hen worden afgenomen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Stropop, deze mensen worden gewoon netjes opgevangen in een kamp met alle
Toeters en bellen, niks gevangenis.
Lekker aan het framen?
Dat zijn we al. Door mensen die geen echte maatregelen willen nemen is Nederland een soort beloofd land geworden voor crimineel tuig, welke dan ook nog eens beloond gaan worden met uitkeringen en de vrijheid om te gaan en staan waar ze willen (lees: plunderen, verkrachten en aanranden).quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Opnieuw: we doen er verstandig aan in de pas te lopen met de rest, anders worden we het afvoer putje van de wereld
Dat is iets anders verpakt wederom de suggestie dat wij ineens een ander land zouden worden als wij gelukszoekers anders gaan behandelen, maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je zo graag in zo'n land leeft verhuis je daar naartoe.
Ja, alles gaat prima, er is niets aan de hand en er hoeft niets te veranderen. Die zagen we niet aankomenquote:Het is hier prima toeven wat mij betreft.
We leven in een van de veiligste landen ter wereld, allemaal omdat we niks doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Slaap zacht, het komt allemaal goed, slachtoffers...boeiuh !
Er zijn nog veel meer verschillen tussen die twee, alleen wil je maar wat graag mensen die de asielstroom willen indammen framen als untermenschen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het verschil tussen een AZC en een penitentiaire inrichting is dat asielzoekers naar buiten mogen. Volgens een aantal in dit topic moet die vrijheid hen worden afgenomen.
Zo gaat dat bij het Goedvolk. Ze zoeken slachtoffers/minderheden om hun goedheid te kunnen etaleren maar als ze een beter slachtoffer gevonden hebben dan wordt de oude bij het vuilnis gezet. Alles ter meerdere glorie van hunzelf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme echt zeg!!!!
De schuld een beetje naar Marokkanen enzo schuiven om de goodwill tegenover de vluchtelingen maar niet in gevaar te laten komen!!!En de situatie ook nog eens proberen te verzachten door te zeggen dat het vooral om berovingen ging.
Er zijn in dit topic genoeg mensen geweest die je minachtend aanspraken als je het over vluchtelingen had, WANT het waren Noord-Afrikanen dus moet je niet ineens over vluchtelingen beginnen te zeiken!
Oh, nu wil je opeens wel een voorbeeld nemen met andere landen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We leven in een van de veiligste landen ter wereld, allemaal omdat we niks doen.
En zo onlogisch zou dat niet zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het verschil tussen een AZC en een penitentiaire inrichting is dat asielzoekers naar buiten mogen. Volgens een aantal in dit topic moet die vrijheid hen worden afgenomen.
Zoo, dat is even een dooddoener...quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
We leven in een van de veiligste landen ter wereld, allemaal omdat we niks doen.
Als je kritiek hebt op de opvang van asielzoekers wil je ze blijkbaar behandelen als gevangene.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij het Goedvolk. Ze zoeken slachtoffers/minderheden om hun goedheid te kunnen etaleren maar als ze een beter slachtoffer gevonden hebben dan wordt de oude bij het vuilnis gezet. Alles ter meerdere glorie van hunzelf.
Het is niet meer dan masturbatie van het eigen geweten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij het Goedvolk. Ze zoeken slachtoffers/minderheden om hun goedheid te kunnen etaleren maar als ze een beter slachtoffer gevonden hebben dan wordt de oude bij het vuilnis gezet. Alles ter meerdere glorie van hunzelf.
Bij opvang in de regio mogen ze ook het kamp niet verlaten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
En zo onlogisch zou dat niet zijn.
Die mensen laten gaan en staan waar ze willen faciliteert dat ze de illegaliteit in gaan.
Er is ongetwijfeld niemand in dit topic die het de mensen in een AZC wil verbieden om naar een land te gaan waarvoor ze geldige papieren hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Penn & Teller hadden daar een keer een mooie special over.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het is niet meer dan masturbatie van het eigen geweten.
"kijk eens allemaal, wat ben ik toch goed bezig, wat ben ik toch een goed mens."
Beter negeer je dat ding gewoon.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt, respect...
Die categorie is op sterven na dood.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het is niet meer dan masturbatie van het eigen geweten.
"kijk eens allemaal, wat ben ik toch goed bezig, wat ben ik toch een goed mens."
Wtf?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer verschillen tussen die twee, alleen wil je maar wat graag mensen die de asielstroom willen indammen framen als untermenschen.
Wie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Penn & Teller hadden daar een keer een mooie special over.
Je tekent je aanvraag en je mag een stapel bankbiljetten meenemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld niemand in dit topic die het de mensen in een AZC wil verbieden om naar een land te gaan waarvoor ze geldige papieren hebben.
Wat jij wil en wat op dit moment de praktijk is, is dat voor een crimineel of terrorist het invullen van een asielaanvraag genoeg is om zonder enige controle mbt. zijn achtergrond alle regels uit het verblijfsrecht te omzeilen. Dat is gewoon dom. En gevaarlijk.
In Nederland misschien, maar in Duitsland zijn ze nog springlevend.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die categorie is op sterven na dood.
We hebben anno nu wel moslims die gewoon heel tribaal voor hun eigen stam aan het opkomen zijn
En dat doen ze natuurlijk bij voorkeur met alle argumenten die die bijna uitgestorven gutmenschen 20 jaar hebben lopen verkondigen.
Als je wil dat mensen in een AZC worden gegooid en verder binnen gehouden moeten worden dan komt dat daar op neer inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op de opvang van asielzoekers wil je ze blijkbaar behandelen als gevangene.
Framing Much?
Mwoah, echt helemaal ongelijk heeft ze natuurlijk wel. Maar toch. De media die blind het bericht ''kut mocro's zijn de hoofddaders'' naar buiten brengt en waar het gros vrolijk achteraan danst is wel zo'n beetje de samenvatting van haar stuk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een doos. Ze beledigt even in 15 zinnen iedereen die slachtoffer was in Keulen.
De Duitsers zijn een beetje de weg kwijt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt waar is en het noord-Afrikaanse-dieven verhaal gefabriceerd is dan horen er zowel in de politietop als in de politiek koppen te rollen. Dan hebben ze namelijk een soort van hate-crime gepleegd door bewust noord-Afrikanen in een kwaad daglicht te zetten om de Syriërs uit de wind te houden. Echt heel ernstig. Die mensen zouden vervolgd moeten worden.
Met die kinderlijke redenatie kan je kinderen die verplicht op school zitten ook aanduiden als gevangenen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je wil dat mensen in een AZC worden gegooid en verder binnen gehouden moeten worden dan komt dat daar op neer inderdaad.
Kloptquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:47 schreef karton2 het volgende:
[..]
In Nederland misschien, maar in Duitsland zijn ze nog springlevend.
De meeste mensen die hier illegaal verblijven zijn überhaupt niet uitzetbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
En zo onlogisch zou dat niet zijn.
Die mensen laten gaan en staan waar ze willen faciliteert dat ze de illegaliteit in gaan.
Dit dus, laat Van Jole lekker met rust.quote:
Bron?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier illegaal verblijven zijn überhaupt niet uitzetbaar.
Er is geen bron. Dat is zijn wereldbeeld.quote:
Iemand de hele dag binnenhouden wil je vergelijken met de leerplicht? Oké.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Met die kinderlijke redenatie kan je kinderen die verplicht op school zitten ook aanduiden als gevangenen.
'Ja, nee, dat is heel anders!'quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iemand de hele dag binnenhouden wil je vergelijken met de leerplicht? Oké.
twitter:KenStash twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:46:35BREAKING: Duitse politie: "Klein deel aanranders #Keulen was Noord-Afrikaan. Merendeel was #Syrische #vluchteling. Moest worden verzwegen." reageer retweet
Wat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA yessssssss de shit komt naar buiten, heerlijk. Al dat goedpratende linkse volk mag nu wel hun bakkes gaan houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:KenStash twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:46:35BREAKING: Duitse politie: "Klein deel aanranders #Keulen was Noord-Afrikaan. Merendeel was #Syrische #vluchteling. Moest worden verzwegen." reageer retweet
Dus des te meer reden om er voor te zorgen dat ze de illegaliteit niet in verdwijnen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Ik las ergens anders dat Duitsland nog in het Fortuyn-tijdperk zit als je het ons vergelijkt, klopt wel ongeveer lijkt me. Al vallen alle leugens en goedpraterij nu meteen door de mand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt
Al ben ik bang dat ze daar ff in een record-tijd onze ontnuchtering gaan inhalen![]()
Als je een hooggeplaatste CDU politicus gewoon openlijk hoort verkondigen dat we 'vanaf nu wantoestanden van buitenlanders niet meer onder het tapijt kunnen vegen'![]()
Ik denk dat hij dit helemaal juist heeft.twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 06-01-2016 om 16:54:17Als het sentiment in Duitsland kantelt, kantelt het in heel Europa. - Jan Roos 2016 reageer retweet
[..]
Gaat waarschijnlijk hier omquote:
quote:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1296109/quote:Twee op de drie illegalen niet uitzetbaar
2 juli 2007
Hilversum – Twee op de drie ongewenste vreemdelingen in de vreemdelingengevangenis Zeist kan niet worden uitgezet naar het land van herkomst, maar belandt uiteindelijk als illegaal op straat.
Dat zegt Jan van der Wal, ex-directeur van de vreemdelingengevangenis Zeist, maandag 2 juli in De Ochtenden (10 uur - www.ochtenden.nl). Het is voor het eerst dat een voormalig justitiemedewerker openlijk toegeeft dat het overgrote deel van de illegalen niet kan worden uitgezet. “Het is heel moeilijk om iemand terug te brengen naar het land van herkomst”, aldus Van der Wal, die met name wijst op ambassades die medewerking weigeren aan het verstrekken van uitreispapieren.
Van der Wal zet ook vraagtekens bij de effectiviteit van de uitzettingen. “Daarin kan veel verbeterd worden. Er is een hoop bureaucratie. Soms zijn er wel vier instanties die bezig zijn met de uitzetting van een ongewenste vreemdeling, zonder dat ze het van elkaar weten”, zegt de oud-gevangenisdirecteur die vier jaar lang de baas was van detentiecentrum Zeist.
Zeist is de grootste vreemdelingengevangenis van ons land. Er zitten 900 ongewenste vreemdelingen die geen toestemming hebben om in ons land te verblijven. Net als de bajesboten voor ongewenste vreemdelingen in Zaandam en Rotterdam, kent de Zeister gevangenis een uiterst sober regime. Het is speciaal bedoeld als ‘voorportaal’ om
illegalen te verwijderen naar het land waar ze vandaan komen.
In twee van de drie gevallen blijkt dat niet te lukken. Sinds begin dit jaar heeft Justitie een speciale dienst terugkeer en vertrek in het leven geroepen om het aantal succesvolle uitzettingen op te schroeven.
De vreemdelingenwet bepaalt dat niet-verwijderbaren na een jaar uit detentie moeten worden vrijgelaten met het bevel Nederland binnen 24 uur te verlaten. Deze vreemdelingen krijgen 13 euro mee voor een treinkaartje. De meesten van hen kiezen voor de illegaliteit. Door deze werkwijze van justitie, ontstaat voortdurend een nieuwe groep illegalen.
Het aantal illegale vreemdelingen in ons land wordt geschat op 130.000.
http://www.buitenlandsepartner.nl/archive/index.php/t-21006.html
twitter:RogerdeGraaf twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:55:01Bizarre wending #Keulen: politieagenten vertellen ander verhaal https://t.co/hAQl9rgWh4 en we horen het nu pas! dat is de échte schande reageer retweet
Bij heel veel dommige multiculti types in Duitsland wordt de zeepbel genadeloos lekgeprikt. Heerlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA yessssssss de shit komt naar buiten, heerlijk. Al dat goedpratende linkse volk mag nu wel hun bakkes gaan houden.
Meer van dit soort lui opvangen, dat gaat ons helpen
twitter:SPIEGELONLINE twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:52:04Auch am Dienstag und Mittwoch haben Frauen bei der Stuttgarter Polizei Übergriffe aus der Silvesternacht gemeldet. https://t.co/BX20dj0Se5 reageer retweet
Eeeeeeh, nee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Wat?![]()
Die zijn de definitie van uitzetbaar, je moet ze alleen wel weten te vangen.
hoeveel % moslim?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef StaceySinger het volgende:
Moar moar moar van dit soort linkse goedpraat schandalen die worden ontmaskerd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:RogerdeGraaf twitterde op donderdag 07-01-2016 om 17:55:01Bizarre wending #Keulen: politieagenten vertellen ander verhaal https://t.co/hAQl9rgWh4 en we horen het nu pas! dat is de échte schande reageer retweet
Iemand met een beetje verstand kon toch gelijk zien dat de politiek weer haar damage-control trukendoos uit de kast trok. Kort na eerste berichtgevingen las je al over deze discrepantie in verklaringen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Bij heel veel dommige multiculti types in Duitsland wordt de zeepbel genadeloos lekgeprikt. Heerlijk.
De schade is al gedaan: het zit nu bij de mensen al ingeprent dat het om noord-Afrikanen ging.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA yessssssss de shit komt naar buiten, heerlijk. Al dat goedpratende linkse volk mag nu wel hun bakkes gaan houden.
Meer van dit soort lui opvangen, dat gaat ons helpen
Maar ik ga er wel vanuit dat niet alle illegalen in de vluchtelingen gevangenis zitten, ik denk dat het merendeel gewoon buiten rond loopt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1296109/
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)er-vrij-in-nederland
Jij zei:quote:De meeste mensen die hier in de vreemdelingen gevangenis in zeist zitten zijn überhaupt niet uitzetbaar.
Bron?quote:De meeste mensen die hier illegaal verblijven zijn überhaupt niet uitzetbaar.
Als we gewoon ophouden die mensen te faciliteren (geen onderwijs, geen uitkering, geen gezondheidszorg) rotten die vanzelf op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er zijn dus veel factoren die meespelen bij het kunnen uitzetten van illegalen/uitgeprocedeerden. Hier kan ook misbruik van worden gemaakt enz.
twitter:MartinTalens twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:01:59Ik dacht dat #keulen en Syriërs zou wel meevallen beetje aluhoedjes die dat zeggen. Nu blijkt dat ik naïef was. Ik kan niet tegen gelieg reageer retweet
Snel niet, maar haar politieke carrière is o-ver.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk is het ook snel exit voor Frau Merkel. Die hoort samen met deze daders in een gesloten inrichting.
Maar het heeft niets met de islam te maken, en we veranderen in een primitief apenland als we preventief de vluchtelingen binnen proberen te houden!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:03 schreef StaceySinger het volgende:
Finnen voorkomen tweede ’Keulen’
Amsterdam -
De politie van Helsinki heeft in de nieuwjaarsnacht een tweede ’Keulen’ voorkomen.
Agenten in de Finse hoofdstad hadden er lucht van gekregen dat er daar, net als in Duitsland, massa-aanrandingen zouden gaan plaatsvinden. Een groep van naar schatting duizend asielzoekers zou van plan zijn geweest op seksuele rooftocht te gaan. Met versterkingen uit andere delen van het land werd dat voorkomen, citeert de website van de Finse publieke omroep een politiewoordvoerder.
Zes mensen zijn gearresteerd en afgelopen zaterdag weer vrijgelaten. Uiteindelijk kwamen er drie aangiftes van seksueel geweld binnen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eede__Keulen___.html
Dat was ook het plan (laat uitgeprocedeerden het maar zelf uitzoeken) maar toen kreeg Nederland kritiek van de VNquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als we gewoon ophouden die mensen te faciliteren (geen onderwijs, geen uitkering, geen gezondheidszorg) rotten die vanzelf op.
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_illegalen___.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik ga er wel vanuit dat niet alle illegalen in de vluchtelingen gevangenis zitten, ik denk dat het merendeel gewoon buiten rond loopt?
En jij zei niet:
[..]
Jij zei:
[..]
Bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |